Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Twente- SC Cambuur op 20 februari om 20:45 uur

Gestart door zandokan, februari 02, 2016, 16:44:49

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Twente - Cambuur

Leonard Nienhuis
6 (16.2%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Darrly Lachman
1 (2.7%)
Wessel Dammers
4 (10.8%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.7%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
17 (45.9%)
Jack Byrne
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (2.7%)
Kevin van Veen
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
6 (16.2%)
Martijn van der Laan
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: februari 27, 2016, 22:31:53

Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op februari 19, 2016, 18:28:07
De thuisblijvers mogen wel ff in de spiegel kijken.

Ik bepaal zelf of ik ga ja of nee.
Ben het hele seizoen uit nog niet geweest en ben het ook niet van plan.
MI-Sider for Life

SCC-J


Delfzijl/Cambuur


AliBombali

Citaat van: Casuals-lwd op februari 19, 2016, 18:28:07
De thuisblijvers mogen wel ff in de spiegel kijken.

Dat doe ik dagelijks, de haren moeten toch in de plooi.. Misschien goed om te bedenken dat er vanwege uiteenlopende redenen mensen niet mee gaan.. Altijd dat veroordelen maar; de mate clubliefde heeft grenzen (het wel of niet meegaan naar uitwedstrijden) en dan zijn daarnaast ook de persoonlijke grenzen er nog (geld, werk, andere dingen).. Ik snap dat het goed is dat er nu meer mensen mee gaan om onze club te steunen, maar dat gebeurt niet voor niks niet.. En daarnaast is het gewoon goed om de grenzen van anderen te respecteren; want, sorry dat ik het moet zeggen, mensen verschillen toch wel degelijk en iedereen uit zijn mate van clubliefde op een andere manier.. Altijd dat gejank op elkaar hier, het is toch geen Libelle forum?!

666

Hoe weet jij wat er op het Libelle forum geschreven wordt  :zweep
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Chris Cambuur

Wij zijn  CAMBUUR!!! EN GAAN  WINNEN! !! IEDEREEN  VANAVOND  SMOOR  !!!

Collingwood

Nienhuis; Dammers, Lachman, Peersman, Vytas; Hiariej, Monteiro, Byrne; Narsingh, Van Veen, Van de Streek.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

4-4-2 hoop ik dan, dus vd Streek op middenveld (dus niet op de linksbuiten) en Narsingh in een vrije rol rond v Veen.

Bernardo


Dokkumer

Citaat van: 666 op februari 20, 2016, 17:37:16
Hoe weet jij wat er op het Libelle forum geschreven wordt  :zweep
AliBombali heeft even informatie ingewonnen bij oud forumgangers als Bolle, Marc en Nijkerk. Die hadden het destijds ook altijd over het Libelle forum, roze olifanten en nog veel meer  :fant

Collingwood

Volgens Fox 4-4-2 met een ruit op het middenveld (Monteiro verdedigend, Van de Streek aanvallend).
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heeft iemand een goed stream ik zit in Frankrijk en firstrow lukt me niet
Henk, held, bedankt



sccambuurlwdd