Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NEC - SC Cambuur [05-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 06, 2014, 13:28:30

Vorige topic - Volgende topic

MotM NEC - Cambuur

Leonard Nienhuis
51 (69.9%)
Wout Droste
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (6.8%)
Mart Dijkstra
2 (2.7%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
14 (19.2%)
Paco van Moorsel
0 (0%)
Marcel Ritzmaier
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.4%)

Totaal aantal stemmen: 73

Stemmen gesloten: april 12, 2014, 11:47:22

Lwdscc


Cambuur Groningen


Vanuit Helmond


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

drg

Ze zullen er eens een keer niet intrappen. Gadverdamme zeg

Dokkumer

Suh, ik gaanmaarwat anders doen... Succes verder vanavond

AL

Daar gaan we weer!!!
Over en uit deze wedstrijd.

Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2014, 19:58:11
En op naar volgende week!
Je kunt beter achter komen tegen NEC dan voor, gaat nog goedkomen. Maar snel Ogbeche d'r in

Eewal

We hebben een leuk seizoen hoor, maar de uitwedstrijden zijn gewoon 1 grote frustratie...

CJ058

Slappe bende, naïeve bedoeling..

marrumer

meestal wordt het erger bij nec nadat ze op voorsprong komen... laten we het hopen.

drg

Man man wat een thuisfluiter weer

Eewal

Citaat van: marrumer op april 05, 2014, 20:00:09
meestal wordt het erger bij nec nadat ze op voorsprong komen... laten we het hopen.

dus we moeten blij zijn dat we achter staan? ;)

058-4life

Maar goed, die eerste uitzege komt steeds dichterbij.....  :_schater

Unknown

Citaat van: Eewal op april 05, 2014, 19:59:05
We hebben een leuk seizoen hoor, maar de uitwedstrijden zijn gewoon 1 grote frustratie...

echt he...zijn wij als 12de man zo bepalend...kunnen ze nou echt zo weinig zonder ons  :devil