HELD!!!!!
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Specuveter op december 02, 2021, 12:54:28
Hoe lijkt het met de geblesseerden?
Ik hoorde dat Hoedemakers geblesseerd is aan de enkel en niet meespeelt........
Citaat van: zeewolde op september 23, 2021, 22:04:27Dat zal dus nooit gebeuren!!!
moet ik alweer voor Skolten opkomen. Lees zijn laatste 10-15 bijdrages eens. Mag je daarna even sorry zeggen.
Citaat van: Gasgeve op september 23, 2021, 21:56:02Klopt helemaal! Overzicht en fluwelen techniek!!
1e goal komt voor mede op het conto van Maulun. Hij is de enige die met zo'n bal het spel kan verleggen/open brengen. By far onze beste speler.
Citaat van: D.H.Skolten op september 23, 2021, 21:19:36En daar is onze azijndrinker weer........
Maar hier gaan we niet veel langer mee wegkomen ben ik bang voor met zo'n verdediging. Helemaal in uitwedstrijden. Daarom is het cruciaal om thuis wedstrijden als deze te winnen.
Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 19:49:31
We hebben een fascist in ons midden dames en heren lol. Vrijheid van meningsuiting telt niet in de wereld van deze engerd.
Ik krijg sterk de indruk dat jij niet eens weet wat een fascist is, anders zou je eerst twee keer nadenken eer je zoiets op het forum kalkt.....
Wie is hier de engerd met zijn onwaarschijnlijke taalgebruik??
Ik laat het hier verder bij en negeer de onzinnige posts en reacties van jou, want kennelijk is helder nadenken niet aan jou besteed...
Forza Cambuur en inderdaad blij met contractverlenging van Mees!!!!
Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 03:42:18Wat een waardeloze opmerking weer van jou, azijndrinker!! Ik kan werkelijk nergens een enigszins positieve post van jou vinden en betrap je zelden op zinnige opmerkingen!!
Nou ik hoop dat Muhren zwaar gaat mislukken bij Volendam, hij praat over het spelen voor onze supporters terwijl hij dat helemaal niet heeft meegemaakt.
Citaat van: Treb op februari 17, 2021, 01:17:33Helemaal mee eens!! Als deze jongen zo begint te voetballen mag hij van mij in de basis. Ik nog sneller dan Kallon en kan een man passeren.
Nog even een compliment voor Antonia trouwens. Die viel best in.
Mag ook wel eens gezegd worden.