Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - RON

#1
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
april 29, 2022, 09:04:33
HELD!!!!!
#2
Citaat van: Specuveter op december 02, 2021, 12:54:28
Hoe lijkt het met de geblesseerden?


Ik hoorde dat Hoedemakers geblesseerd is aan de enkel en niet meespeelt........
#3
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - Heracles Almelo 23-9-21
september 23, 2021, 22:38:19
Citaat van: zeewolde op september 23, 2021, 22:04:27
moet ik alweer voor Skolten opkomen. Lees zijn laatste 10-15 bijdrages eens. Mag je daarna even sorry zeggen.
Dat zal dus nooit gebeuren!!!
Altijd die negatieve ondertoon.....
Azijnzuiper eerste klas!!
#4
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - Heracles Almelo 23-9-21
september 23, 2021, 21:59:20
Citaat van: Gasgeve op september 23, 2021, 21:56:02
1e goal komt voor mede op het conto van Maulun. Hij is de enige die met zo'n bal het spel kan verleggen/open brengen. By far onze beste speler.
Klopt helemaal! Overzicht en fluwelen techniek!!
#5
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - Heracles Almelo 23-9-21
september 23, 2021, 21:57:59
Citaat van: D.H.Skolten op september 23, 2021, 21:19:36
Maar hier gaan we niet veel langer mee wegkomen ben ik bang voor met zo'n verdediging.  Helemaal in uitwedstrijden.  Daarom is het cruciaal om thuis wedstrijden als deze te winnen.
En daar is onze azijndrinker weer........
Ga lekker 30 kilometer zuidelijk zitten en je domme reacties daar ventileren, zijn ze daar gewend... ?
#6
Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 19:49:31
We hebben een fascist in ons midden dames en heren lol. Vrijheid van meningsuiting telt niet in de wereld van  deze engerd.
Ik krijg sterk de indruk dat jij niet eens weet wat een fascist is, anders zou je eerst twee keer nadenken eer je zoiets op het forum kalkt.....
Wie is hier de engerd met zijn onwaarschijnlijke taalgebruik??
Ik laat het hier verder bij en negeer de onzinnige posts en reacties van jou, want kennelijk is helder nadenken niet aan jou besteed...
Forza Cambuur en inderdaad blij met contractverlenging van Mees!!!!
#7
Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 03:42:18
Nou ik hoop dat Muhren zwaar gaat mislukken bij Volendam, hij praat over het spelen voor onze supporters  terwijl hij dat helemaal niet heeft meegemaakt.
Wat een waardeloze opmerking weer van jou, azijndrinker!! Ik kan werkelijk nergens een enigszins positieve post van jou vinden en betrap je zelden op zinnige opmerkingen!!
Is er misschien een mogelijkheid voor een permanente ban?
Dit zou voor de medegebruikers van dit forum waarschijnlijk een enorme opluchting zijn...
#8
Pool / Re: Pool Roda JC - SC Cambuur 28-03-2021
maart 27, 2021, 14:04:06
1-3 (0-1)

Muhren
Muhren
Korte

3x geel
#9
4-1 (1-0)

Muhren
Korte
Doodeman
Muhren

2x geel
#10
Wedstrijden / Re: Cambuur-Telstar.
maart 06, 2021, 10:25:03
Hopen dat Antonia er volgende week sowieso bij is tegen zijn oude ploeg. Speelde gister een goede wedstrijd en komt weer op zijn oude niveau. In deze vorm absoluut basisklant!!
#11
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Telstar 3-2-2021
maart 03, 2021, 08:27:01
4-0 (1-0)

Muhren
Korte
Muhren
Antonia

2x geel
#12
Pool / Re: Pool Almere City - SC Cambuur 28-02-2021
februari 24, 2021, 08:32:56
1-3 (1-1)

Muhren
Korte
Muhren

4x geel
#13
Pool / Re: Pool Jong Utrecht - SC Cambuur 22-02-2021
februari 22, 2021, 13:06:29
1-4 (1-2)

Muhren
Muhren
Korte
Muhren

2x geel
#14
Citaat van: Treb op februari 17, 2021, 01:17:33
Nog even een compliment voor Antonia trouwens. Die viel best in.

Mag ook wel eens gezegd worden.
Helemaal mee eens!! Als deze jongen zo begint te voetballen mag hij van mij in de basis. Ik nog sneller dan Kallon en kan een man passeren.
#15
1-3 (0-1)

Muhren
Korte
Muhren

2x geel