Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mees Hoedemakers

Gestart door speculeter, juni 26, 2019, 14:39:45

Vorige topic - Volgende topic

RON

Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 03:42:18
Nou ik hoop dat Muhren zwaar gaat mislukken bij Volendam, hij praat over het spelen voor onze supporters  terwijl hij dat helemaal niet heeft meegemaakt.
Wat een waardeloze opmerking weer van jou, azijndrinker!! Ik kan werkelijk nergens een enigszins positieve post van jou vinden en betrap je zelden op zinnige opmerkingen!!
Is er misschien een mogelijkheid voor een permanente ban?
Dit zou voor de medegebruikers van dit forum waarschijnlijk een enorme opluchting zijn...

zeewolde

Citaat van: RON op juni 26, 2021, 14:55:58
Wat een waardeloze opmerking weer van jou, azijndrinker!! Ik kan werkelijk nergens een enigszins positieve post van jou vinden en betrap je zelden op zinnige opmerkingen!!
Is er misschien een mogelijkheid voor een permanente ban?
Dit zou voor de medegebruikers van dit forum waarschijnlijk een enorme opluchting zijn...
dan lees je niet  goed. Hij is de laatste tijd juust wel positief.  Dit is 1 van zijn weinige negatieve bijdragen laatste tijd.

Delfzijl/Cambuur

Permanente ban gaat niet gebeuren.. iedereen heeft het recht hier zijn mening te uiten, daar is dit forum voor, als het je niet zint lees je er maar overheen, en zoals zeewolde al  zegt Skolten is op de goede weg.... dan weer niet dan weer wel. Een mens is een mens niemand is gelijk. Geef elkaar eens wat meer krediet, we zijn hier allemaal voor ons cluppie.

D.H.Skolten

Citaat van: RON op juni 26, 2021, 14:55:58
Wat een waardeloze opmerking weer van jou, azijndrinker!! Ik kan werkelijk nergens een enigszins positieve post van jou vinden en betrap je zelden op zinnige opmerkingen!!
Is er misschien een mogelijkheid voor een permanente ban?
Dit zou voor de medegebruikers van dit forum waarschijnlijk een enorme opluchting zijn...
We hebben een fascist in ons midden dames en heren lol. Vrijheid van meningsuiting telt niet in de wereld van  deze engerd.

D.H.Skolten

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 26, 2021, 17:59:39
Permanente ban gaat niet gebeuren.. iedereen heeft het recht hier zijn mening te uiten, daar is dit forum voor, als het je niet zint lees je er maar overheen, en zoals zeewolde al  zegt Skolten is op de goede weg.... dan weer niet dan weer wel. Een mens is een mens niemand is gelijk. Geef elkaar eens wat meer krediet, we zijn hier allemaal voor ons cluppie.
Diep respect voor jou en Zeewolde, we hebben allemaal onze eigen kijk op dingen en allemaal hetzelfde belang: dat onze club het goed doed. We zijn het natuurlijk niet allemaal eens met elkaar, maar dat maakt niet uit. Soms positief,  soms negatief maar altijd met het doel dat onze mooie club er beter van wordt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 19:59:02
Diep respect voor jou en Zeewolde, we hebben allemaal onze eigen kijk op dingen en allemaal hetzelfde belang: dat onze club het goed doed. We zijn het natuurlijk niet allemaal eens met elkaar, maar dat maakt niet uit. Soms positief,  soms negatief maar altijd met het doel dat onze mooie club er beter van wordt.

Klopt helemaal

Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 19:49:31
We hebben een fascist in ons midden dames en heren lol. Vrijheid van meningsuiting telt niet in de wereld van  deze engerd.

Maar dit gaat natuurlijk wel echt te ver..., het is dat er LOL bij staat...

Ik wordt echt zo moe van mensen op internet die menen anderen voor iets uit te moeten maken
Henk, held, bedankt

Cor

Zonde dat een topic over onze beste speler gebruikt wordt om onze beste spits ever, een voetballer met principes dit toe te wensen en vervolgens te eindigen met dit soort nare opmerkingen. Zou anders moeten.

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 19:49:31
We hebben een fascist in ons midden dames en heren lol. Vrijheid van meningsuiting telt niet in de wereld van  deze engerd.
tuurlijk heb je recht op je mening zoals iedereen dat heeft maar waarom gaat dat dan bij jou dan zo nu en dan gepaard met dit soort opmerkingen die kant noch wal raken?

Specuveter

Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 19:49:31
We hebben een fascist in ons midden dames en heren lol. Vrijheid van meningsuiting telt niet in de wereld van  deze engerd.
waarom nou weer zo'n rara opmerking?
En wie is hier nu de engerd??

okkele

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 26, 2021, 20:46:42

Ik wordt echt zo moe van mensen op internet die menen anderen voor iets uit te moeten maken
helemaal mee eens..!
mag dit nou eens een voetbal-forum blijven?
ik ben blij dat we de tijden van....(ik ga geen namen noemen)...hebben gehad en dan gaan we weer die kant op?
vrijheid van meningsuiting mag je wat mij betreft ook niet gebruiken zoals de zwartepiet , blm , antivaxxers en noem ze maar op doen.
je hoeft niet altijd je mening te ventileren op een persoonlijke manier.

dit is c.o.l ,kom hier nou gewoon om dezelfde reden als de meesten hier.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

blij met mees !
net als voor muhren ook veel respect voor hem, kon naar een aantrekkelijke club in een mooi land maar kiest voor leeuwarden.
w:)

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

veteraan

Ja, dit gaat over voetbal, sterker : Over Cambuur

De club die in een tijd dat het voetbal onder druk staat van grote financiƫle belangen zichzelf blijft. Die geen megalomane begrotingen maakt, geen spelletjes speelt met bonden of pers om zich te redden. Die geen idiote bedreigingen gebruikt om mensen weg te krijgen en ook geen zwarte geldstromen kan witten. Een club die met geringe middelen laat zien dat uiteindelijk fatsoen, realiteitszin en mooi aanvallend voetbal het wint !



*Natuurlijk blijft het wel een mannelijke sport en zal DKV ten allen tijde fel bestreden worden.

RON

Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 19:49:31
We hebben een fascist in ons midden dames en heren lol. Vrijheid van meningsuiting telt niet in de wereld van  deze engerd.
Ik krijg sterk de indruk dat jij niet eens weet wat een fascist is, anders zou je eerst twee keer nadenken eer je zoiets op het forum kalkt.....
Wie is hier de engerd met zijn onwaarschijnlijke taalgebruik??
Ik laat het hier verder bij en negeer de onzinnige posts en reacties van jou, want kennelijk is helder nadenken niet aan jou besteed...
Forza Cambuur en inderdaad blij met contractverlenging van Mees!!!!

AL

Uitstekende pot gisteren.
Zijn beste wedstrijd in de eredivisie tot nu toe.

denistel

Citaat van: AL op november 07, 2021, 11:56:36
Uitstekende pot gisteren.
Zijn beste wedstrijd in de eredivisie tot nu toe.

klopt helemaal door zetten dit