Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mees Hoedemakers

Gestart door speculeter, juni 26, 2019, 14:39:45

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 10, 2023, 16:49:19
Nu weet ik nog niet wie Vinnie Vinny is....grrr.. eerst ff banken en dan s ff opzoek :y

Op Vinnie Jones + tackle  zoeken dan vind je z'n specialiteit wel. :_schater

Dokkumer

Kenners hebben gesproken  :_schater _O_
De echte, dat lees je :devil

sunderland

Citaat van: NRG op mei 10, 2023, 18:25:45
H?! Kom niet aan Vinnie mien held. Die had tenminste ballen. O nee, daar kneep ie in..
the crazy gang

Delfzijl/Cambuur

Gevonden... das een ruige beer :)

okkele

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 10, 2023, 08:50:53
Eens okkele heeft de meest positieve en redelijke bijdrages hier, hoop niet dat ie cynicus blijft  8)
dat is het plan niet nee.
maar in dit geval snap ik niet dat mn tekst onbegrepen is, zoveel raars staat er niet.
ik dank hem voor de goede jaren en laat merken dat ik vind dat hij het afgelopen jaar niet beslissend is geweest.
sterker nog, ik vond hem vaak waardeloos.
mag ik dan hopen dat hij dit niveau meeneemt naar dat schijt-nec ?

ik vind hem mede-verantwoordelijk voor het gebrek aan beleving, zeker na het afketsen van zijn gewenste utrecht transfer.

voor de duidelijkheid;
ik heb van hem genoten in de normale fase.
daar laat ik het maar bij.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 10, 2023, 16:49:19
Nu weet ik nog niet wie Vinnie Vinny is....grrr.. eerst ff banken en dan s ff opzoek :y

vinnie hier tekenen en dave rogers er bij.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

lock, stock and 2 smoking barrels is ook wel een aanrader.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

NRG

Citaat van: okkele op mei 11, 2023, 00:00:46
lock, stock and 2 smoking barrels is ook wel een aanrader.

Snatch!

PePe

Had Mees beter in Leeuwarden kunnen blijven?

oost

Citaat van: PePe op december 18, 2023, 21:01:19
Had Mees beter in Leeuwarden kunnen blijven?

Nee het laatste jaar liep die echt met zijn ziel onder zijn arm. Bij nec is hij niet veel beter. Misschien hebben wij hem overschat?

PePe

Kwam het door de hand van Henk? Toen hij een goede periode in Leeuwarden had.

sunderland

Citaat van: PePe op december 18, 2023, 22:40:38
Kwam het door de hand van Henk? Toen hij een goede periode in Leeuwarden had.
ook de positie. Hij staat bij nec zelden op de 6 zoals hier. En zijn techniek is gewoon niet top. Hij was hier een klasse speler voor zijn laatste jaar

EdsjeSCC

Meerdere factoren die meespelen denk ik.
Team wel/niet in vorm, het vertrouwen wel/niet van de trainer, manier van spelen. Hier draaide in de eerste fase zowat alles om het vrijspelen van de 6.

Specuveter

Die rol neemt van Kaam nu over.
Doet hij niet onaardig.