Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mees Hoedemakers

Gestart door speculeter, juni 26, 2019, 14:39:45

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: okkele op mei 09, 2023, 21:16:38
lieve mees,
bedankt voor de periode dat je nog wat voor cambuur wilde doen.
dat was het afgelopen jaar helaas niet het geval.
hopelijk hou je je vorm van het afgelopen half jaar vast en mag je op het bankje in nijmegen.
ik ga je missen zoals ik schindler mis.
twee jaren ervoor vergeten zeker??

okkele

leesbril niet op zeker?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op mei 09, 2023, 21:16:38
lieve mees,
bedankt voor de periode dat je nog wat voor cambuur wilde doen.
dat was het afgelopen jaar helaas niet het geval.
hopelijk hou je je vorm van het afgelopen half jaar vast en mag je op het bankje in nijmegen.
ik ga je missen zoals ik schindler mis.

:_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkel :? op mei 09, 2023, 23:04:17
leesbril niet op zeker?
Hahaa lol nee hoe weet jij dat haha...en wat dan nog :D

CambuurAmersfoort

Citaat van: okkele op mei 09, 2023, 21:16:38
lieve mees,
bedankt voor de periode dat je nog wat voor cambuur wilde doen.
dat was het afgelopen jaar helaas niet het geval.
hopelijk hou je je vorm van het afgelopen half jaar vast en mag je op het bankje in nijmegen.
ik ga je missen zoals ik schindler mis.

Wat een niveau hier. Misschien wel de belangrijkste speler op weg naar de eredivisie. Heeft dit jaar, net als letterlijk iedereen, een kutjaar gehad en wordt dan zo bejegend.
Echt waar, soms denk ik wel dat mensen hier echt geen enkel fatsoen hebben.

Mees, namens mij bedankt voor het mede mogelijk maken van 2 kampioenschappen, de hoogste plek ooit in de eredivisie en bovendien het moeten accepteren dat de club je een mooie kans niet gunde vorig jaar. Ik hoop dat je bij NEC weer laat zien wat voor een ontzettend goede voetballer je bent.

Dokkumer

Hmm, bepaalde mensen mogen hier dagelijks hun gal spuwen en de meest idiote bullshit uitkramen. Okkele wordt 1 keer cynisch en het halve forum verandert in Vinnie Jones..

Lekkere dubbele moraal hier  l0l

En Okkele
:0=FOEI NIET MEER DOEN  :devil
De echte, dat lees je :devil

LWD vak 7

Mees bedankt. Zal vooral de bekerwedstrijd tegen Feyenoord nooit vergeten. Toen speelde je in je eentje het middenveld van Feyenoord dol in de eerste helft.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2023, 07:33:21
Hmm, bepaalde mensen mogen hier dagelijks hun gal spuwen en de meest idiote bullshit uitkramen. Okkele wordt 1 keer cynisch en het halve forum verandert in Vinnie Jones..

Lekkere dubbele moraal hier  l0l

En Okkele
:0=FOEI NIET MEER DOEN  :devil
Eens okkele heeft de meest positieve en redelijke bijdrages hier, hoop niet dat ie cynicus blijft  8)
Henk, held, bedankt

Scc4-ever

Bedankt en veel succes bij NEC.

De Gast

Heeft goeie ervaren jongens om hem heen daar. Had hier ook gemoeten. Maarja dan komen ze met niks en later nog eens Ben Rienstra.
Zonde van het afgelopen jaar voor iedereen.

Mees bedankt  |:)


Delfzijl/Cambuur

#1000
Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2023, 07:33:21
Hmm, bepaalde mensen mogen hier dagelijks hun gal spuwen en de meest idiote bullshit uitkramen. Okkele wordt 1 keer cynisch en het halve forum verandert in Vinnie Jones..

Lekkere dubbele moraal hier  l0l

En Okkele
:0=FOEI NIET MEER DOEN  :devil
heb helemaal niks tegen Okkie en weet zeker van mezelf dat ik absoluut geen dubbele moraal heb. Luister ik probeer het hier zo goed mogelijk te doen hier, maar een ieder het naar de zin maken lukt never nooit.
Wie  is Vinny? Dat zoeken we op. ;)

PePe

Na enkele goede jaren, dit jaar iets minder, verminderde motivatie? na uitblijven transfer?

Dokkumer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 10, 2023, 09:53:28
heb helemaal niks tegen Okkie en weet zeker van mezelf dat ik absoluut geen dubbele moraal heb. Luister ik probeer het hier zo goed mogelijk te doen hier, maar een ieder het naar de zin maken lukt never nooit.
Wie  is Vinny? Dat zoeken we op. ;)
Vinny, Vinnie, samen shit.
Jij valt dan onder de helft die niet aangesproken hoefde te worden.
De echte, dat lees je :devil

Delfzijl/Cambuur

Nu weet ik nog niet wie Vinnie Vinny is....grrr.. eerst ff banken en dan s ff opzoek :y

NRG

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2023, 07:33:21
Hmm, bepaalde mensen mogen hier dagelijks hun gal spuwen en de meest idiote bullshit uitkramen. Okkele wordt 1 keer cynisch en het halve forum verandert in Vinnie Jones..

Lekkere dubbele moraal hier  l0l

En Okkele
:0=FOEI NIET MEER DOEN  :devil

H?! Kom niet aan Vinnie mien held. Die had tenminste ballen. O nee, daar kneep ie in..