Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mees Hoedemakers

Gestart door speculeter, juni 26, 2019, 14:39:45

Vorige topic - Volgende topic

justremco

#240
8 goals en 12 assists in 27 wedstrijden (bijna evenveel als Maulun en Ragnar samen) noem ik gewoon een sterkhouder, hoogste rendement van al onze middenvelders. Heeft vooral de 2e seizoenshelft veel gekwakkeld met blessures en het zou mooi zijn als ie weer topfit aan het nieuwe seizoen kan beginnen

D.H.Skolten

Citaat van: Collingwood op juni 25, 2021, 14:02:17
_O_ _O_

Deze was héél moeilijk te vervangen geweest.
Geweldig nieuws! Hoedemakers is cruciaal voor ons, eindelijk eens echt goed nieuws.

Scc4-ever

Mooi dat hij bijgetekend heeft  |:)

veteraan

Behoorlijke geruststelling

D.H.Skolten

Had hij een contract tot 2022 en had Cambuur nog een optie om te lichten,  of is deze verlenging de optie die gelicht is? Of heeft hij nu een contract tot 2023 en heeft Cambuur nog een optie te lichten daarna? Ik hoop op het laatste maar dat zal wel niet.

D.H.Skolten

Citaat van: veteraan op juni 25, 2021, 21:17:19
Behoorlijke geruststelling
Pffff echt wel, goed gedaan Cambuur! Deze topper kunnen ze serieus geld aan gaan verdienen!

justremco

Citaat van: D.H.Skolten op juni 25, 2021, 21:26:14
Had hij een contract tot 2022 en had Cambuur nog een optie om te lichten,  of is deze verlenging de optie die gelicht is? Of heeft hij nu een contract tot 2023 en heeft Cambuur nog een optie te lichten daarna? Ik hoop op het laatste maar dat zal wel niet.

Er was geen optie, dat is bij het aantrekken van Hoedemakers verkeerd gecommuniceerd. Ze hebben er nu een jaar bij op gedaan waardoor ie nog 2 jaar onder contract staat zonder optie

sunderland

Dit was na Muhren natuurlijk de belangrijkste en beste meest constante. Dit is een bovenslag

D.H.Skolten

Citaat van: justremco op juni 25, 2021, 21:50:04
Er was geen optie, dat is bij het aantrekken van Hoedemakers verkeerd gecommuniceerd. Ze hebben er nu een jaar bij op gedaan waardoor ie nog 2 jaar onder contract staat zonder optie
Bedankt, ik hoopte stiekem op nog een optie, maar dit is al geweldig nieuws natuurlijk!!

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op juni 26, 2021, 00:40:13
Dit was na Muhren natuurlijk de belangrijkste en beste meest constante. Dit is een bovenslag
Nou ik hoop dat Muhren zwaar gaat mislukken bij Volendam, hij praat over het spelen voor onze supporters  terwijl hij dat helemaal niet heeft meegemaakt.

veteraan

Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 03:42:18
Nou ik hoop dat Muhren zwaar gaat mislukken bij Volendam, hij praat over het spelen voor onze supporters  terwijl hij dat helemaal niet heeft meegemaakt.


Corona brak uit in Maart/April 2020
Muhren begon hier in de zomer 2019
Dus ?

Geelblauwstiens

Citaat van: veteraan op juni 26, 2021, 07:38:48

Corona brak uit in Maart/April 2020
Muhren begon hier in de zomer 2019
Dus ?
Buiten dat, wat een negatieve zure opmerking over Mühren door Skolten. Sneu

Treb

Super goed nieuws, nog een jaartje zn marktwaarde opwaarderen en dan goed verkopen.

Win win.

sunderland

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 26, 2021, 08:00:08
Buiten dat, wat een negatieve zure opmerking over Mühren door Skolten. Sneu
sneue rakker juh.

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op juni 26, 2021, 03:42:18
Nou ik hoop dat Muhren zwaar gaat mislukken bij Volendam, hij praat over het spelen voor onze supporters  terwijl hij dat helemaal niet heeft meegemaakt.

Ik hoop dat hij Volendam de eredivisie in schopt, zonder hem zaten we wrs nog in de KKD. Het is een beetje de reactie van een klein kind wiens favoriete speelgoed wordt afgepakt.