Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Heracles Almelo 23-9-21

Gestart door Holwerd voor Cambuur, september 18, 2021, 23:04:48

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op september 23, 2021, 21:39:36
eerste helft waren Maulun ( liet steeds zijn man lopen) en Hoedemakers maar matig. 2 e helft pakten ze dat weer op. Hoedemakers moet sneller handelen want de bal werd hem vaak afgepakt. Paulissen viel erg goed in en bracht rust aan de bal
sneller handelen geldt ook voor Jacobs. 3 punten en verder snel vergeten

RON

Citaat van: Gasgeve op september 23, 2021, 21:56:02
1e goal komt voor mede op het conto van Maulun. Hij is de enige die met zo'n bal het spel kan verleggen/open brengen. By far onze beste speler.
Klopt helemaal! Overzicht en fluwelen techniek!!

Bankzitter

Er gaat ook veel mis, maar dat is bij de tegenstanders niet anders.
Opvallend dat we steeds de 2e helft wel de baas op het veld zijn in de thuiswedstrijden.
Nu benieuwd of we het uit ook kunnen maar op basis van vorig seizoen kunnen we uit ook punten pakken tegen teams uit rechterrijtje.

zeewolde

Citaat van: RON op september 23, 2021, 21:57:59
En daar is onze azijndrinker weer........
Ga lekker 30 kilometer zuidelijk zitten en je domme reacties daar ventileren, zijn ze daar gewend... ?
moet ik alweer voor Skolten opkomen. Lees zijn laatste 10-15 bijdrages eens. Mag je daarna even sorry zeggen.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op september 23, 2021, 22:00:50
Er gaat ook veel mis, maar dat is bij de tegenstanders niet anders.
Opvallend dat we steeds de 2e helft wel de baas op het veld zijn in de thuiswedstrijden.
Nu benieuwd of we het uit ook kunnen maar op basis van vorig seizoen kunnen we uit ook punten pakken tegen teams uit rechterrijtje.

Ik ook. Aan de bal hebben we in principe de spelers om snel om te schakelen, maar dan moeten we wel een stuk feller gaan verdedigen (ook op het middenveld).
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Het is vooral heel knap na die oorwassing. We hebben gewonnen op ons vastigheden. Daar blijven we ook nog steeds op trainen. Beide goals door door voetballen uit een combinatie voetbal. Heel hard blijven werken daarbij.  Wissels prima ingevallen.

Holwerd voor Cambuur

Een klein wonder dat we deze winnen, maar misschien wel des te lekkerder daarom :D
Zo ga je met een lekker gevoel de komende wedstrijden in!

Ik vond het trouwens een bijzonder (niet-)wisselbeleid vandaag. Wat was er met Doke? Waarom Kallon er niet uit? Waarom Kiss pas 4 minuten voor het einde?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Collingwood op september 23, 2021, 22:05:10
Ik ook. Aan de bal hebben we in principe de spelers om snel om te schakelen, maar dan moeten we wel een stuk feller gaan verdedigen (ook op het middenveld).
dat bedoel ik met Hoedemakers en Maulun dat verdedigen begint daar, je kunt niet alles op de achterhoede afschuiven

Collingwood

Citaat van: sunderland op september 23, 2021, 22:07:33
dat bedoel ik met Hoedemakers en Maulun dat verdedigen begint daar, je kunt niet alles op de achterhoede afschuiven

Klopt helemaal, lag vandaag aan het middenveld, alle twijfelballen waren voor Heracles. Heeft Henk in de rust ook tegen Hoedemakers gezegd hoorde ik net in de interviews.

Treb

Citaat van: Collingwood op september 23, 2021, 22:08:52
Klopt helemaal, lag vandaag aan het middenveld, alle twijfelballen waren voor Heracles. Heeft Henk in de rust ook tegen Hoedemakers gezegd hoorde ik net in de interviews.

Ook alle 2 ballen waren voor hun de eerste helft. Ze zijn natuurlijk ook gewend aan kunstgras.

sunderland

Wou ook nog even melden dat ik genoten heb van Bangura. Pittig in duels en ook durf om vooruit te voetballen. Kallon was ook goed bezig zeg

sunderland

Citaat van: Treb op september 23, 2021, 22:21:41
Ook alle 2 ballen waren voor hun de eerste helft. Ze zijn natuurlijk ook gewend aan kunstgras.
dat lag ook aan ons eigen handelen. Trouwens soms heb je dat in een weds, tegen Twente hadden wij alles mee bijvoorbeeld

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Kallon was erg ongelukkig in zijn acties, kwam uiteindelijk weinig uit. Maar puur qua aanvallende dreiging zijn we op dit moment wat te afhankelijk van hem naar mijn smaak, moet er niet aan denken dat hij wegvalt.

Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 23, 2021, 22:30:22
:?

Ik had mijn ogen weer in de broekzak zeker :X

Eens. Ging constant weer veel te veel lopen met de bal en dacht dat hij alleen op het veld stond. Hou het eens simpel. A