Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - TOP Oss (16/02/21 - 18:45)

Gestart door Huizen, februari 11, 2021, 11:00:51

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Lui durfden te spelen iets wat ze thuis ook al deden en het leek toch dat
we daar weer niet echt op ingesteld waren.
ik snap de bedoeling van het spel van Cambuur wel maar als de tegenstander
met 5 man hoog druk zet dan moet je soms sneller een bal op je middenvelders
of spits spelen en vandaar uit verder voetballen. tegen een MVV dus 10 man
op eigen helft hield kun je wel geduldig spelen maar nu bracht je je zelf 4 a 5
goed in de problemen. 2e helft waren die lui kapot en kwamen ze amper nog
bij onze goal.

Treb

Nog even een compliment voor Antonia trouwens. Die viel best in.

Mag ook wel eens gezegd worden.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2021, 21:53:17
De wedstrijd begon met 2 totaal verkeerde terugspeelballen van ons aller Doke. Vervolgens kregen die lui kans op kans. 2 geweldige reddingen van Stevens. Vond het maar slapjes allemaal Sunderland. Ik verwacht een scherp Cambuur met de uitstraling van een echte koploper. Dat mis ik al tijden. Maar misschien hef ik het mis.
Het verbaasde mij ook dat Cambuur achterin ongeconcentreerd aan de wedstrijd begon, want in korte tijd hadden we zo maar met 2 nul achter kunnen staan.
Dit overkomt ons vaker en zal echt wel de kop in gedrukt moeten worden.
Het is dat Stevens werelds staat te keepen, want deze man houdt ons regelmatig af van een achterstand.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2021, 21:53:17
De wedstrijd begon met 2 totaal verkeerde terugspeelballen van ons aller Doke. Vervolgens kregen die lui kans op kans. 2 geweldige reddingen van Stevens. Vond het maar slapjes allemaal Sunderland. Ik verwacht een scherp Cambuur met de uitstraling van een echte koploper. Dat mis ik al tijden. Maar misschien hef ik het mis.
daar hest gelijk in. Vergeet niet dat dit ons type voetbal is en als je dan gelijk in paniek raakt kom je helemaal niet meer in je spel. Na 20 gebeurde dat wel weer

sunderland

Doke deed het slecht op dat moment maar het centrum stond ook verkeerd door op 1 lijn te staan. Er moest 1 uitzakken. Kan dat niet door de druk moeten er 2 middenvelders vrij staan. Waren ook kutballen die Doke kreeg.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op februari 17, 2021, 07:56:43
Het verbaasde mij ook dat Cambuur achterin ongeconcentreerd aan de wedstrijd begon, want in korte tijd hadden we zo maar met 2 nul achter kunnen staan.
Dit overkomt ons vaker en zal echt wel de kop in gedrukt moeten worden.
Het is dat Stevens werelds staat te keepen, want deze man houdt ons regelmatig af van een achterstand.
Is zijn werk toch, wat me wel opvalt is dat Doke 2x de fout ingaat in een wedstrijd en bijna niemand iets zegt en Kramer het 1x doet, bij wijze van spreken, volgens sommige hier nooit meer opgesteld moet worden..
IN HENK WE TRUST!!!

RON

Citaat van: Treb op februari 17, 2021, 01:17:33
Nog even een compliment voor Antonia trouwens. Die viel best in.

Mag ook wel eens gezegd worden.
Helemaal mee eens!! Als deze jongen zo begint te voetballen mag hij van mij in de basis. Ik nog sneller dan Kallon en kan een man passeren.

De Gast

#112
Volgens mij hebben we dat stadium wel gehad, Antonia als basisspeler. Denk wel dat Henkie nog een nachtje wakker zou kunnen liggen van de keuze Kallon/Korte.

Het leek er overigens in de eerste helft wel op of we elke kans op z'n Ajax willen uitspelen. Niemand wil zelfzuchtig overkomen en dan strandt zo'n aanval toch weer op het laatst. Of niemand durft wat eerder voor eigen succes te gaan.. het ziet er allemaal prachtig uit maar de bal mag soms wel eens wat eerder richting de touwen. Maarja als dat dan weer mislukt dan krijg je ook weer scheve blikken. Beetje zonde.

De Gast


sunderland


Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op februari 17, 2021, 09:36:22
Volgens mij hebben we dat stadium wel gehad, Antonia als basisspeler. Denk wel dat Henkie nog een nachtje wakker zou kunnen liggen van de keuze Kallon/Korte.

Het leek er overigens in de eerste helft wel op of we elke kans op z'n Ajax willen uitspelen. Niemand wil zelfzuchtig overkomen en dan strandt zo'n aanval toch weer op het laatst. Of niemand durft wat eerder voor eigen succes te gaan.. het ziet er allemaal prachtig uit maar de bal mag soms wel eens wat eerder richting de touwen. Maarja als dat dan weer mislukt dan krijg je ook weer scheve blikken. Beetje zonde.
Eens m.b.t. keuze op de buitens. Antonia mooi als invaller voor Doodeman na 60-70 minuten. Zegt die speler van Top ook: heb je het eerst al zwaar met Doodeman, komt Antonia nog op de brommer langs terwijl je al kapot bent. Houden zo. En Korte/Kallon zou ik op dit moment nog een wedstrijd aanzien, maar is een heerlijk luxeprobleem om te hebben

Specuveter

Korte zit hem op de hielen.
Maar ws zal Kallon Vrijdag wel starten.

Huizen

Korte geweldenaar. Tegen De Graafschap met die goal en nu weer.  |:)

vialli

Zu mutte wel ophouwe met dat linke terugspeulen op Sonny want dat gaat vandaag of morgen
PUNTEN KOSTEN  :rodekaart

denistel

Citaat van: Specuveter op februari 17, 2021, 10:03:57
Korte zit hem op de hielen.
Maar ws zal Kallon Vrijdag wel starten.

ik zou korte er zeker inzetten kallon was niet best gister alles mislukte
korte liep zich zelf goed vrij bij die goal en maakte het prima af das een
groot verschil met kallon.korte miste daarna ook nog kansen maar hij
kwam wel vaak in scoringspositie en kallon amper in veel langere tijd.