Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Sampdoria

#1
Citaat van: sunderland op januari 17, 2024, 17:29:31
bergsma

Bergsma is rechtsbenig. We hebben geen centrale verdedigers die linksbenig zijn.
#2
Citaat van: Grijskijkert op april 18, 2023, 17:19:25
Busjes rijden nog steeds, ook bij Cambuur...

Er worden geen spelers opgehaald van huis voor trainingen of thuiswedstrijden. Voor uitwedstrijden worden de busjes wel gebruikt om spelers te vervoeren, met vaste opstapplekken.
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur-Emmen
april 02, 2023, 17:14:25
Citaat van: wiekie1969 op april 02, 2023, 15:21:28
Paulissen een echte strijder. Maar contract is formeel opgezegd. Zulke jongens moet je juist als eerste vastleggen. Zegt ook weer alles over de voetbalvisie die hier momenteel heerst.

Mooi dat het een strijder is, maar ook Paulissen maakte gisteren en niet voor het eerst dit seizoen gewoon veel verwijtbare fouten. Loopt bij dode spelsituaties niet mee met de man/in de zone, maakt aan de bal regelmatig niet de juiste keuze. Kun je nog zo strijden, het is allemaal gewoon niet goed genoeg.
#4
Citaat van: justremco op mei 30, 2021, 11:42:33
Krasniqi bedoel je? Die is afgelopen zomer naar AZ gegaan en heeft daar 2x gescoord in 3 wedstrijden

In AZ O17 inderdaad, als O16-speler is hij intern dus al doorgeschoven.
Daarnaast heeft hij verschillende wedstrijden meegedaan met AZ O16.
#5
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
april 25, 2020, 20:37:14
Citaat van: De Gast op april 25, 2020, 20:15:11
Wonderbaarlijk. Net als die 9 eredivisieclubs. Wanbeleid wordt gesteund en sportief succes de nek omgedraaid. Wat hebben we ook een mooie competitie in Nederland.

Jeffrey van As zit bij Roda toch? Die komt van ADO. Even oude club te vriend houden.
#6
Citaat van: sunderland op december 30, 2018, 20:10:05
lachwekkend die ruil.De 1 verdiend een laag eerstediv salaris en de ander is gekocht voor 2.5 milj en verdiend een goed eredivisie salaris.

2.5 miljoen? El Makrini is door Roda voor 1,5 ton gehaald vanuit Denemarken.
#7
Micha Metz gaat spelen in Cambuur O19. Vooralsnog niet in de beloften.
#9
Riedewald is van origine een linker centrale verdediger. Hij is ook 1.86, bovendien een prima voetballende verdediger. Ik zou dat gokje wel durven. Ondanks zijn leeftijd.
#10
Voor linker centrale verdediger zou ik gaan voor Jairo Riedewald van Ajax. Sterke jongen, linkspoot. Voetballend prima. Of het een leider is weet ik niet, talentvol zeker. Mooi debuut ook vorig seizoen.
#11
Citeer'International van Zweden en held van Malmö valt Feyenoord- en Ajax-scouts op'
dinsdag 6 mei 2014 om 16:52 door Fabian Bijman

Het goede spel van Guillermo Molins levert de Zweed met Uruguayaanse roots mogelijk een nieuwe kans in een buitenlandse competitie op. De 25-jarige buitenspeler, international van Zweden, staat momenteel onder contract bij Malmö FF.

Molins kwam in het verleden uit voor Anderlecht, maar na een verloren periode in de Belgische hoofdstad besloot de Zweed in te gaan op een aanbod van Real Betis. Na een verblijf op huurbasis in Spanje, keerde Molins in 2013 terug bij zijn 'oude liefde' Malmö FF. Met de club veroverde de tweevoudig international, Molins was de afgelopen twee oefeninterlands van de partij bij Zweden, de landstitel. Bij het behalen van het kampioenschap speelde Molins een belangrijke rol. Hij scoorde in elf wedstrijden acht doelpunten.

Ook de start van Molins aan het nieuwe Zweedse voetbalseizoen is veelbelovend. De aanvaller scoorde al vier keer in vijf duels, bovendien was hij drie keer aangever. Die statistieken zijn niet onopgemerkt gebleven in België en Nederland. Het Laatste Nieuws meldt dinsdag dat Racing Genk zeer gecharmeerd is van de aanvaller, terwijl vanuit Nederland scouts van Feyenoord, Ajax en FC Twente hun werkgevers hebben ingeseind over de uitstekende vorm waarin Molins verkeert.

Aldus VoetbalPrimeur. Die jongen had hier nog bijna gespeeld.
#12
Citaat van: speculeter op april 24, 2014, 23:05:21
N.koyi zit inderdaad in buitenland.
Mijn namen....
Meleg....jong Ajax
Fortes....Dordrecht
Khaloute...Fortuna
Van hyfte...Mvv
Turk...vvv
Van ooyen...jong psv
Bannink...emmen
Veldwijk...excelsior
Botaka....excelsior
Muhren....volendam
Kuwas en Marengo...volendam
En al eerder genoemde namen..rosheuvel, falkenburg
overtoom, houtkoop, de sa...
moet toch een leuk team van te maken zijn!

Meleg gaat naar Groningen.
Khalouta gaat ook naar het Oostblok, met N'Koyi en nog zo'n knakker van Fortuna.
Fortes en Bannink komen tekort. Veldwijk is niet nodig en bovendien niet te betalen. Botaka ken ik niet goed genoed. Muhren lijkt me te licht, Marengo en Kuwas, waren die dit seizoen net zo goed als vorig seizoen? Türk twijfel ik over. Van Ooijen is interessant.
#13
Ik hoop zelf ook op Overtoom. Heerlijke speler. Die N'Koyi is toch al rond met een club in het Oostblok? Overigens is Kwame Quansah ook transfervrij, mocht El Makrini gaan is dat wel het overwegen waard.
#14
Volledig eigen opleiding klinkt heel erg leuk, maar het is totaal niet realistisch. Het achterland is te klein, je leidt niet op voor je eerste elftal, je leidt op voor de eerste, hoofd en topklasse amateurs. Als je al ziet hoeveel moeite Groningen en Heerenveen hebben met AFC Amsterdam en Alphense Boys, dat zegt toch wel genoeg. Ik denk dat de huidige opzet met Groningen voldoet. Wellicht zou je nog wat meer teams in Leeuwarden kunnen hebben, maar met een B1 en een A1 hebben wij niets in te brengen in Nederland.
#15
Van den Belt riep een tijdje terug toch dat het iemand was die in ieder geval verstand had van contracten. Zou dat een cynische hint zijn naar Mark de Vries?