Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Technisch directeur (TD)

Gestart door Timmie, april 15, 2014, 11:32:02

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 24, 2014, 20:27:13
Gokje, Arts?
:_schater
Toen nog Alphons geheten :devil U krijgt hierbij 3 bonuspunten voor de pool :D

Eewal


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 24, 2014, 20:36:11
:_schater
Toen nog Alphons geheten :devil U krijgt hierbij 3 bonuspunten voor de pool :D

Yes, ik maak direct een nieuwe tussenstand!!
Henk, held, bedankt

0517

Citaat van: Galdiano op april 23, 2014, 16:28:44
Zal niet Keizer zijn, gaf laatst aan zich als een vis in het water te voelen op het veld.

Misschien toch maar eens wat minder stellig posten?

Dokkumer

Keizers eerste uitspraak. Hij wil met Cambuur weer naar een volledige eigen jeugdopleiding. Dat hoopt hij tenminste.

Oh ja, Henk krijgt nog een extra assistent..

0517

Citaat van: Dokkumer op april 24, 2014, 22:28:03
Keizers eerste uitspraak. Hij wil met Cambuur weer naar een volledige eigen jeugdopleiding. Dat hoopt hij tenminste.

Oh ja, Henk krijgt nog een extra assistent..

Als ik me over een di g heb verbaast is het wel onze TS: Dwight, Henk, Jan en Sandor. Een trainer moet zich toch hoogstens met 1 a 2 assistenten kunnen redden? Ik steek die gelden liever in spelers...

Sampdoria

Volledig eigen opleiding klinkt heel erg leuk, maar het is totaal niet realistisch. Het achterland is te klein, je leidt niet op voor je eerste elftal, je leidt op voor de eerste, hoofd en topklasse amateurs. Als je al ziet hoeveel moeite Groningen en Heerenveen hebben met AFC Amsterdam en Alphense Boys, dat zegt toch wel genoeg. Ik denk dat de huidige opzet met Groningen voldoet. Wellicht zou je nog wat meer teams in Leeuwarden kunnen hebben, maar met een B1 en een A1 hebben wij niets in te brengen in Nederland.

Galdiano

Citaat van: 0517 op april 24, 2014, 22:23:46
Misschien toch maar eens wat minder stellig posten?

Als hij dit het ene moment aangeeft, neem ik aan dat dit niet zomaar veranderd. Verbaas me dan ook over zijn keuze.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

el haj

Geweldig hoe we steeds meer clubmensen op belangrijke functies krijgen! Alleen daarom al (ik heb geen idee hoe Keizer's kwaliteiten zijn als TM) vind ik het fantastisch nieuws dat we Marcel hebben gestrikt. Goed bezig Gerald, vooral deze trend door blijven zetten!

Sandor, Bruin en Keizer in de TS. Hoe mooi wil je het hebben? Dan hebben we V. Rijswijk ook nog op de club rondlopen! Gerald zelf zit hier ook alweer bijna vijf jaar en datzelfde geldt voor Rene Grotenhuis, de keeperstrainer ja. Die man wil ik nog even een paar beste veren in z'n reet steken. Nu moet ik toegeven maar weinig trainingen te bekijken, maar ELKE keeper hier is sinds zijn komst gigantisch verbeterd. Dat begon allemaal met Van der Vlag die onder Grotenhuis veel meer vertrouwen kreeg, David Meul is hier veel beter vertrokken dan hoe hij hier kwam en die vlieger gaat ook voor Bizot op, zelfs Te Loeke is gegroeid! Nienhuis doet het op het moment geweldig, natuurlijk een verdienste van zichzelf, maar dat Grotenhuis hier invloed op heeft gehad lijkt mij wel duidelijk.

Zonder al teveel een positivo te zijn ben ik gigantisch blij met de basis die hier staat. We hebben het goed voor elkaar mensen, geniet hiervan.  w:)

Clint

Citaat van: el haj op april 25, 2014, 01:10:44
Rene Grotenhuis, de keeperstrainer ja.

Een topper die man. Ook persoonlijk. :thumbsup

speculeter

Swinkels heeft hij anders niet beter gemaakt... :_schater

Dokkumer

Citaat van: speculeter op april 25, 2014, 10:14:40
Swinkels heeft hij anders niet beter gemaakt... :_schater
Daar heeft hij ook geen kans voor gehad. Die kwam immers van het "grote" PSV, hoe zouden we durven denken dat een simpel keeperstrainertje van een net gepromoveerd clubje hem beter zou kunnen maken :devil

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2014, 14:52:02
Daar heeft hij ook geen kans voor gehad. Die kwam immers van het "grote" PSV, hoe zouden we durven denken dat een simpel keeperstrainertje van een net gepromoveerd clubje hem beter zou kunnen maken :devil

Hij deed het daar erg goed hoor. Naar verluid waren de stoeltjes altijd lekker warm op de reserve bank.

Timmie

Citaat van: Marc S op april 25, 2014, 16:23:57
Hij deed het daar erg goed hoor. Naar verluid waren de stoeltjes altijd lekker warm op de reserve bank.

Maakt verder niet uit, hij is volgend jaar ook gewoon eerste keeper bij een Eredivisionist..!