Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#28545
Mous uitstekend. Mbende prima stand-in voor Steenvoorden, je kunt natuurlijk niet met El Baad als enige back up aankomen. Sambissa, Ciganiks en Maulun talentvolle spelers die aan de hand van ervaren kwaliteitsspelers echt wel van waarde kunnen zijn.

Daarentegen is met het halen van Schindler een grote fout gemaakt, voor die cruciale positie had een andere speler gehaald moeten worden. Daarnaast is Van Koesveld overbodig zolang je El Baad nog hebt. Calor idem dito, die plek in de selectie had je beter aan Etten en/of Van den Beemt kunnen geven. Het geld wat je daarmee had bespaard, plus het potje voor Peters/Van de Hurk had je in twee creatieve spelers moeten steken. Samen met een betere nummer 6 had je dan best een leuk seizoen kunnen draaien.

Ik vind het wel zorgelijk dat Foeke dat in de zomer niet heeft onderkend, vond het toen al best duidelijk dat het gebrek aan creativiteit een probleem zou worden. Gelukkig lijkt hij dat nu wel in te zien, vond zijn uitspraken in dat filmpje van afgelopen week prima. Alleen had hij voor het seizoen ook best een goed verhaal ('kwaliteit voor kwantiteit' etc.) en daar is ook niet veel van terecht gekomen. Geen woorden maar daden dus graag. Ook blijf ik het zorgelijk vinden dat de spelers veelal via Hake komen, of Foeke zelf een netwerk heeft is nog steeds een groot vraagteken.

Overigens voor wat betreft een nr. 6, het contract van El Makrini loopt na dit seizoen af bij Roda. Ik hoop dat er alvast wat voorzichtig contact wordt gezocht.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Moet je daar nou wel aan beginnen.. spelers halen die op hun retour zijn. Kan alleen maar tegenvallen.

Collingwood

Dat is uiteraard een overweging. Maar ik vind juist dat we daar wel een ervaren persoonlijkheid kunnen gebruiken die de boel bij elkaar houdt en voorop gaat in de strijd. Bovendien is hij dan net 32, dan kun je normaal gesproken nog wel minimaal 1 à 2 jaar op een goed niveau mee komen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Prima analyse. De gok met Mbende snap ik ook wel.  Als hij opbouwend en koppend beter wordt, dan heb je een bijzondere speler in huis.

Een ruil El Makrini-Mathieu zou niet verkeerd zijn.
OK, we verliezen transferwaarde aan Mathieu, maar El Makrini zorgt er voor dat jongens als Maulun en Ciganiks gaan doorontwikkelen en dat is ook wat waard. En we hebben weer een "cultuurbewaker"zoals ze dat zo mooi noemen: iemand die weet wat er bij Cambuur gevraagd wordt.

zeewolde

Citaat van: speculeter op december 30, 2018, 14:51:22
Citaat van: zeewolde op december 30, 2018, 14:29:01
En Groningen heeft andere regels? Die mogen alle transfers al wel geregeld hebben? Eeeehhh??
Sierhuis, Bel Hassani en Bruns?

speculeter

Citaat van: zeewolde op december 30, 2018, 19:41:18
Sierhuis, Bel Hassani en Bruns?
bel hasani en bruns voetballen nu bij az en Vitesse.
Hoe kan Groningen deze spelers nu al halen is de vraag?

zeewolde

Citaat van: speculeter op december 30, 2018, 19:59:24
bel hasani en bruns voetballen nu bij az en Vitesse.
Hoe kan Groningen deze spelers nu al halen is de vraag?
dat was ook mijn vraag, waarom moeten wij tot 1 januari wachten en kan Groningen nu al spelers hiren

sunderland

Citaat van: Bankzitter op december 30, 2018, 19:09:05
Prima analyse. De gok met Mbende snap ik ook wel.  Als hij opbouwend en koppend beter wordt, dan heb je een bijzondere speler in huis.

Een ruil El Makrini-Mathieu zou niet verkeerd zijn.
OK, we verliezen transferwaarde aan Mathieu, maar El Makrini zorgt er voor dat jongens als Maulun en Ciganiks gaan doorontwikkelen en dat is ook wat waard. En we hebben weer een "cultuurbewaker"zoals ze dat zo mooi noemen: iemand die weet wat er bij Cambuur gevraagd wordt.
lachwekkend die ruil.De 1 verdiend een laag eerstediv salaris en de ander is gekocht voor 2.5 milj en verdiend een goed eredivisie salaris.

sunderland

Citaat van: zeewolde op december 30, 2018, 20:07:48
dat was ook mijn vraag, waarom moeten wij tot 1 januari wachten en kan Groningen nu al spelers hiren
nou wat denk je.Groningen doet hun werk goed. Spelers tekenen gewoon woensdag. Simpel

Bankzitter

#28554
Citaat van: sunderland op december 30, 2018, 20:10:05
lachwekkend die ruil.De 1 verdiend een laag eerstediv salaris en de ander is gekocht voor 2.5 milj en verdiend een goed eredivisie salaris.

Roda wil maar wat graag van dat salaris af anders. En verkopen gaat ze niet lukken als 'ie in de zomer gratis op te halen is.
Wij moeten van Mathieu af en gezien de duur van zijn contract kun je het beste ruilen tegen een speler die ook wegmoet.

Als het salaris van El Makrini te hoog is dan kijken bij andere clubs of er een spelersruil mogelijk is.

speculeter

Mous
Van deelen/Sai  Schilder Steenvoorden Sambissa
             Maulun    ....

Kallon                           .......


            Roberta    Druijf

speculeter

Twee knappe spelers erbij en er staat een leuk team voor na de winterstop

Sampdoria

Citaat van: sunderland op december 30, 2018, 20:10:05
lachwekkend die ruil.De 1 verdiend een laag eerstediv salaris en de ander is gekocht voor 2.5 milj en verdiend een goed eredivisie salaris.

2.5 miljoen? El Makrini is door Roda voor 1,5 ton gehaald vanuit Denemarken.

Jandehulk

Robertha moet eruit man....prutser is dat.

Collingwood

De Leeuw nu in ieder geval definitie naar Emmen, benieuwd of Marinus daar nu weg mag. Of Bannink, mag ook.
Kalmte alleen kan u redden.