Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Sampdoria

Citaat van: justremco op mei 30, 2021, 11:42:33
Krasniqi bedoel je? Die is afgelopen zomer naar AZ gegaan en heeft daar 2x gescoord in 3 wedstrijden

In AZ O17 inderdaad, als O16-speler is hij intern dus al doorgeschoven.
Daarnaast heeft hij verschillende wedstrijden meegedaan met AZ O16.

sunderland

#35596
Citaat van: Destroyer op mei 30, 2021, 08:17:37
Wellicht moet je het anders zien. Ga eens meer investeren in de eigen jeugdopleiding om er meer rendement uit te halen. Wij zijn nog een te kleine club met financiƫle middelen om groot talent te behouden.
totaal niet realistisch na wat wij nastreven op dit moment. En dat is onderaan eredivisie tussen 10 en 14. We kunnen niet veel investeren en daarbij komt dat een beetje talent naar de buren gaat. Als je zoiets als top Oss hebt is de stap veel kleiner. Laatste zin dat ist um

veteraan

Zo'n jeugdopleiding moet je regionaal oppakken : Een Noordelijke opleiding waarin 3 of vier clubs samenwerken, er is vorig jaar al eens over gesproken.

YellowBlue

Citaat van: Galdiano op mei 29, 2021, 19:49:13
Tuurlijk wel! Die spitsen die op proef gaan komen zijn 2de spits. Een eerste spits zullen ze gelijk vast gaan leggen.

Wie had er ooit van Ogbeche gehoord?
Wie had gedacht hoe Mark De Liwwadder het zou doen?

zat tijd. komt goed.

Montana


Grijskijkert

Citaat van: Montana op mei 30, 2021, 22:57:39
Hilterman???
Prima spits maar zou er dan wel een ervaren spits bij halen..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Kwam dit tegen op Twitter, maar mn Deens is niet zo goed en de vertaalmachine kan er ook weinig mee:

https://twitter.com/JRenulle/status/1399115678662246402

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 31, 2021, 07:05:49
Kwam dit tegen op Twitter, maar mn Deens is niet zo goed en de vertaalmachine kan er ook weinig mee:

https://twitter.com/JRenulle/status/1399115678662246402
Mart Lieder naar Cambuur...
IN HENK WE TRUST!!!

CambuurAmersfoort

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2021, 07:10:11
Mart Lieder naar Cambuur...

Tess Wester is zijn vriendin...laat maar komen!

Ik hoop echt op een ervaren spits samen met een jonge spits die een jaar of 2 kan leren en meekijken en dan klaar is voor het echte werk.

hobbes

Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 31, 2021, 07:16:03
Tess Wester is zijn vriendin...laat maar komen!

Ik hoop echt op een ervaren spits samen met een jonge spits die een jaar of 2 kan leren en meekijken en dan klaar is voor het echte werk.

Tess Wester zit komend seizoen in Boekarest

Bankzitter

Dus het boodschappenlijstje voor Foeke is:
4 maal basis (back, aanvallend middenveld, vleugel, spits)
5 breedte (back, centraal links achterin, verdedigend middenveld, vleugel, spits)

Voor back en vleugel kunnen Sambissa en Antonia tekenen. Hoedemakers moet ook nog verlengt worden.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op mei 31, 2021, 07:43:46
Dus het boodschappenlijstje voor Foeke is:
4 maal basis (back, aanvallend middenveld, vleugel, spits)
5 breedte (back, centraal links achterin, verdedigend middenveld, vleugel, spits)

Voor back en vleugel kunnen Sambissa en Antonia tekenen. Hoedemakers moet ook nog verlengt worden.
welke middenvelders krijgen er bij jou geen basisplaats die we nu hebben?

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op mei 31, 2021, 07:43:46
Dus het boodschappenlijstje voor Foeke is:
4 maal basis (back, aanvallend middenveld, vleugel, spits)
5 breedte (back, centraal links achterin, verdedigend middenveld, vleugel, spits)

Voor back en vleugel kunnen Sambissa en Antonia tekenen. Hoedemakers moet ook nog verlengt worden.
Rechtsback--->> TroupƩe
Linker centrale verdediger--->> Llansana
Linksback--->> Sambissa
Verdedigende middenvelder--->> Llansana
Linksbuiten--->> Hamdaoui
Rechtsbuiten-->> Azarkan
Spits--->> Lieder
Spits--->> Hilterman
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Ik mag toch hopen dat iedere positie zeker dubbel bezet is. Dus lcv en verd middenvelder niet dezelfde back up