Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Emmen

Gestart door MILLWALL FC, maart 19, 2023, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2023, 23:12:25
Deels mee eens. Henk zonder Sandor was ook al minder.
Henk de coach en Sandor de strateeg was de gouden combinatie.

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op april 02, 2023, 08:43:19
En die spelen in de as. Dodelijk.

Hoedemakers helpt zij eigen carri?re om zeep man wat een drama
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op april 02, 2023, 09:00:26
Henk de coach en Sandor de strateeg was de gouden combinatie.

Dat was het gouden duo
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: Bob Paisley op april 02, 2023, 03:03:40
Wat een drama juh.    Smand. Tol zouden in de tweede divisie nog geen basis plaats hebben
Wat een zuurtjes.     Johnson speelde op het verkeerde moment de zwakste wedstrijd
En hoedenmakers wat is er met jou gebeurt?

We zijn niet goed genoeg.     Uithuilen en opnieuw beginnen.     
Weer jaren kkd  :wall ;( :wall

De verantwoordelijken die het beleid bepalen blijven lekker zitten. Het Zwolse kliekje. Wat verder uitgebreid zal worden met een technisch directeur die nul ervaring heeft maar wel een 4- jarig contract krijgt. Om te janken ist. Echt.

Harry L.

#199
Reijnen nu affakkelen lijkt me voorbarig. Het kan bijna niet anders dan dat het beter zal zijn dan met ?no netwerk? Foeke. Die Zwolse kliek mag wat mij betreft weg, zijn ook grotendeels verantwoordelijk voor dit dramatische seizoen

wiekie1969

Die Ultee het hier oek niks te zoeken. Die doet maar wat. Zit hier sinds november. Het veldspel is alleen maar slechter geworden. Die Alflen zat te lachen in de dug-out gisteravond. Dan bist toch uut lult of niet? Hele club weer naar de kloten door passanten die zichzelf heel erg belangrijk vinden.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 02, 2023, 03:55:14
Als ik het een klein beetje terug lees kom ik wel tot de conclusie dat Noord, Trainert en vooral Skolten heel erg lekker slapen. Gefeliciteerd jongens  :R
klopt Sunderland ik heb lekker geslapen zo als altijd .
Maar voor jouw komt het nog steeds hard aan en ook na gisteren tegen Emmen er zijn supporters op het forum die hebben dit allang zien aankomen.
We spelen al bijna anderhalf seizoen heel slecht en winnen geen wedstrijd meer.
En als je ook nog verliest tegen de degradatie kandidaten jaaaa dan is het wel helemaal klaar.

En ik ben er nu ook even klaar mee er is een slecht beleid gevoerd bij mijn club.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op april 01, 2023, 23:21:46
Ja, zullen alle stratenmakers, metselaars, etc. jouw argument ook gebruiken als ze een jaar lang niet goed werken?

Ligt gewoon aan hoe je als persoon bent.
We hebben teveel zuurtjes i.c.m te weinig kwaliteit. Daar kan een mental coach niks aan veranderen.

Paulissen in de LC:
Hij maakte met nog zo?n twintig minuten te gaan de bevrijdende 1-0, maar hij heeft nooit gedacht dat hij de winnende maakte. ?Zoveel twijfel zit er in deze groep, zoveel bangheid.?

Geen idee of die beroepen die argumenten ook gebruiken, maar hier blijkt het dus zeker tussen de oren te zitten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Paulissen een echte strijder. Maar contract is formeel opgezegd. Zulke jongens moet je juist als eerste vastleggen. Zegt ook weer alles over de voetbalvisie die hier momenteel heerst.

wiekie1969

Citaat van: Harry L. op april 01, 2023, 22:19:11
Zelden zo?n inspiratie-, fut-en troosteloos elftal bij elkaar gezien. Het was werkelijk niets met niets. Op een bepaalde manier ben ik gewoon blij dat het hier ophoudt, niet te geloven dit. Laat aub. die nietszeggende trainer ook opdonderen, staat maar wat als een lappenpop naast die dugout.

Uithuilen en helemaal opnieuw beginnen en dit keer graag wel met een visie.

;( :|

En su ist Harry.

oost

Weer helemaal opnieuw beginnen  ;(
Iets wat we in de loop der jaren zoooovaak hebben gezegd. Wordt gewoon depri van  het idee om op vrijdag avond te weer naar Cambuur jong az te moeten kijken. Of op maandag avond tegen jong ajax  ;(

denistel

Citaat van: wiekie1969 op april 02, 2023, 08:42:44
Nieuwe ts? Ultee blijft met die gladjakker Alflen.

hebben vast een clausule toch

Sampdoria

Citaat van: wiekie1969 op april 02, 2023, 15:21:28
Paulissen een echte strijder. Maar contract is formeel opgezegd. Zulke jongens moet je juist als eerste vastleggen. Zegt ook weer alles over de voetbalvisie die hier momenteel heerst.

Mooi dat het een strijder is, maar ook Paulissen maakte gisteren en niet voor het eerst dit seizoen gewoon veel verwijtbare fouten. Loopt bij dode spelsituaties niet mee met de man/in de zone, maakt aan de bal regelmatig niet de juiste keuze. Kun je nog zo strijden, het is allemaal gewoon niet goed genoeg.

Dokkumer

Hmm blijkbaar is bij sommigen het gelijk krijgen en daarmee hun ego strelen belangrijker dan degradatie ontlopen.

Dat noemt zich supporter en neemt anderen de maat  l0l
De echte, dat lees je :devil

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2023, 17:31:59
Hmm blijkbaar is bij sommigen het gelijk krijgen en daarmee hun ego strelen belangrijker dan degradatie ontlopen.

Dat noemt zich supporter en neemt anderen de maat  l0l
Dur binne inderdaad un paar op ut forum die hun status as forumganger oppoetse met posts met de diepgang van; niet nobus, absurdum.
Ik maak mie dur mar niet druk om en gun :omnis rabidus haben suum defectus.