Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 10:35:09
had gewoon naar harkema mutte gaan. maar ja roepende in een woestijn,
Ben het wel met je eens hoor, we hadden een top spits moeten halen en een jonge hond daarachter. Maar Barto is gebleven en blijf er ook bij dat als je hem 5 wedstrijden laat staan (Hemmen en vdStreek kregen ook die kans) dat hij wel weer gaat scoren. Vooral als de ballen vanaf de zijkanten eens beter worden.

denistel

ondanks dat ik geen fan van hem ben is het op dit moment jammer dat we geen
spits hebben.zoals vorige week dat zal toch niet vaak gebeuren dat je 4 dikke kansen
mist.

denistel

Erik Wegh was gister bij de wedstrijd en mooi in het hertje even na de
tijd en 12 uur nog even 2 uurtjes de auto in topper.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 22, 2016, 08:59:34
Erik Wegh was gister bij de wedstrijd en mooi in het hertje even na de
tijd en 12 uur nog even 2 uurtjes de auto in topper.
ja zeker toch wel weer

Montana



denistel

zeker weten er stond iemand iets wat nu zo wie zo ontbreekt vind ik.

Vlampiep

Citaat van: Montana op oktober 24, 2016, 10:20:49
Mark de Leeuwarder
http://nos.nl/video/2139321-62-jaar-betaald-voetbal-mark-de-vries.html
Mark is een icoon en het deed pijn te zien dat een speler die zo veel voor Cambuur heeft betekend staat te huilen omdat hij via een schrijven moest vernemen dat zijn contract niet werd verlengd.
Het is overigens geen uitzondering dat onze club zeer hufterig omgaat met spelers die veel voor de club hebben betekend.
Zo iets bespreek je eerst met een club icoon en dat bevestig je per brief.

okkele

die brieven zijn nou toch al zo vaak uitgelegd.
hij snapt het zelf ook wel.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op oktober 24, 2016, 15:38:02
die brieven zijn nou toch al zo vaak uitgelegd.
hij snapt het zelf ook wel.
Natuurlijk is dat mij en natuurlijk een profvoetballer bekend dat als een contract niet wordt verlengd dit per brief aan hem bekend moet worden gemaakt.
Het lijkt mij normaal dat je vooraf de brief een icoon in een gesprek laat weten dat zijn contract niet wordt verlengd.
Het gaat er om hoe je met elkaar omgaat en communiceert.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op oktober 24, 2016, 16:24:22
Natuurlijk is dat mij en natuurlijk een profvoetballer bekend dat als een contract niet wordt verlengd dit per brief aan hem bekend moet worden gemaakt.
Het lijkt mij normaal dat je vooraf de brief een icoon in een gesprek laat weten dat zijn contract niet wordt verlengd.
Het gaat er om hoe je met elkaar omgaat en communiceert.

Iedereen waarvan het contract af loopt krijgt dit formeel in een brief, dat hoort zo. Het is geen ontslag brief. De emotie zat er in dat mark zich realiseerde dat er een moment is dat er een einde komt aan zijn carrière, niet de brief op zich

Bankzitter

Mooi filmpje. Zou verplichte kost moeten zijn voor elke (jonge) speler die niet beseft wat een mooi vak ze hebben en hoe leuk het kan zijn voor ons clubje te spelen.

PePe

Arno Arts ‏@arnoarts10

@SCCambuurLwd Bekerloting : Cambuur-ajax.
Een prachtige herinnering komt naar boven. Gaat de geschiedenis zich herhalen ? Ik hoop het.



V-man

Mooi item! Het leuke is dat Peltzer jr zich ook cambuur fan noemt!