Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - hulk33

#1
Wedstrijden / Re: PSV - SC Cambuur 1 mei 14:30
april 29, 2016, 13:33:58
iedereen een vette lijn in de kleedkamer ,,gang as een kogel op het veld.
we gaaaaan ervoor  :hein
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur - Willem II 21-04-2016
april 18, 2016, 11:11:00
vreeet dat gras op ,,vecht voor je club,,potvrr ,stelletje wijfen :fant
#3
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 18, 2016, 08:40:37
1 woord op zien leeuwarders :SKROOOOOOT
#4
Algemeen / contract
april 14, 2016, 18:58:30
ik hoorde dat nac een 5jaar contract heeft met manchester city ,,zo kunnen ze gemakkelijk spelers krijgen van city ,,hebben wij ook zoiets? als dat niet zo is ,,misschien een optie :scc
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur-Ajax 09-04-2016
april 10, 2016, 17:57:52
ja die keizer ik erg mij rot aan die kerel ,,maar goed denk dat ik niet de enige ben van cambuur.
volgends mij zit die keizer aan de valium of se ,wat i die man altiet rustig juhh :scc
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur-Ajax 09-04-2016
april 10, 2016, 16:19:30
yesss graafschap verloren ,,nu twente verliezen vrijdag ,,wij winnen uiteraard van nec en hoppa  :scc :hein
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur-Ajax 09-04-2016
april 10, 2016, 10:07:59
hopen dat graaf mag verliezen met 40-0
#8
Wedstrijden / Re: Cambuur-Ajax 09-04-2016
april 10, 2016, 08:53:01
toch zag ik nu wel een vechters clubje.hopen zet dit door tegen willem en nec  :scc
#9
Wedstrijden / Re: Cambuur-Ajax 09-04-2016
april 05, 2016, 09:36:26
ik hoop 1 ding dat die keizer de griep heb ,laat die ongeinstraseerde ,on sociale ,0,0 beleving  keizer thuis.
#10
ze mogen doen van mij wat ze willen ,,zolang als het voetbal er niet onder te lijden heeft.
#11
wanneer realiseer jij je dan El Makri-NIII DAT Een sesoen kaart minmaal boven de € 200 kost En dat je hard voor Moet werken, <Wat wij Niet Zien in Het voetbal> en sommige gezinnen Elke € 10 cent Moet sparen om Een sesoenkaart bij Elkaar Zien te Krijgen  >> Mogen Wij er dan ook wat terug Zien op het Veld
#12
helemaal met je eens ,,of ze moeten eens een dag met mij werken ,in containers of boten ,zakken van 50kilo lossen.
ze zien niet in hoe goed ze het hebben.
#13
ik heb even de standen lijst omgekeerd,we staan nu op 1 ,,kan snel gaan.
nee maar goed we moeten maar weer positief blijven.
henk de jong mag van mij wel weer terug komen,mis mien mattie wel hoor.
die hoor je tenminste op het veld ,zet Zijn ziel en zaligheid erin.
maar die keizer,je hoord hem nauwlijkst.
maar goed plus punt is dat graafschap ook heb verloren.
#14
misschien rare vraag ,zit er niks in cambuur 2 ,ik denk dat daar meer bezieling in zit dan dit skrooooot.
#15
ik weet niet wat jij voor wedstrijdt heb gezien mr jurjen ,,maar geen cambuur-roda ,,wat valt er nou positief te praten man ,,totaal niks ,mijn opa doet het nog beter in het veld.hoeveel echte kansen en gevaarlijk waren we nu echt bij het goal!!
er staat totaal geen team die er echt voor wil gaan.