Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Roda zaterdag 19 maart 20.45

Gestart door John Hiatt, maart 12, 2016, 11:48:16

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Roda jc

leonard Nienhuis
6 (18.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Darrly Lachman
1 (3.1%)
Martijn van der Laan
9 (28.1%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Erik Bakker
1 (3.1%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
1 (3.1%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Rai Vloet
3 (9.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Xander Houtkoop
4 (12.5%)
Furdjel Narsingh
7 (21.9%)

Totaal aantal stemmen: 32

Stemmen gesloten: maart 27, 2016, 11:55:00

Scc0511

Er zijn te weinig jongens die ook maar iets geven voor dit SCC. Clausule en weg... Vytas op de bank? De enige jongen die gif in een wedstrijd brengt. Tegen de Graafschap jongens met strijd en die 100% geven voor de club. Vytas er in en Schootstra centraal met vd Laan. Boutzamar op het middenveld misschien. Dit zijn jongens die zich 100% geven voor de club. Dan maar minder kwaliteit maar we hebben strijders nodig nu!!! Graafschap is een vechtmachine, wij zijn een stel camping voetballers.. En Vloet ... retourtje Eindhoven aub! |:)

058-4life

Citaat van: JurjenS7 op maart 19, 2016, 22:52:08
ik ben sarcastisch, die koos zit altijd iedereen af te zeiken dat ze zo negatief en azijn zeikerds te noemen, terwijl die zelf ook alleen maar zeikt. Daarnaast houdt hij ervan random woorden in hoofdletters te typen  :devil
Waarom denk je dat hij die achternaam gekozen heeft...  :_schater

058-4life

Citaat van: Harry L. op maart 19, 2016, 22:53:20
Wat een stelletje sneue rukkers bij elkaar. Dit is met geen pen te beschrijven. Ik heb 11 makke schapen tegen elkaar aan zien lopen, in de weg zien lopen, 80% van de ballen worden blind naar viren gerost en 80% van de passes komen niet aan. Hoe moeten we in godsnaam ooit nog eens geen winnen.

Het doek is gevallen, dat kan gewoon niet anders meer. Over twee weken krijgen we de genadeklap :rodekaart ;( :zucht
Aaah man kom op, we wonnen de toss vandaag.

Destroyer

Citaat van: Scc0511 op maart 19, 2016, 22:53:49
Er zijn te weinig jongens die ook maar iets geven voor dit SCC. Clausule en weg... Vytas op de bank? De enige jongen die gif in een wedstrijd brengt. Tegen de Graafschap jongens met strijd en die 100% geven voor de club. Vytas er in en Schootstra centraal met vd Laan. Boutzamar op het middenveld misschien. Dit zijn jongens die zich 100% geven voor de club. Dan maar minder kwaliteit maar we hebben strijders nodig nu!!! Graafschap is een vechtmachine, wij zijn een stel camping voetballers.. En Vloet ... retourtje Eindhoven aub! |:)

Strik er omheen en een trap onder hun reet! Volgend jaar hele nieuwe selectie.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hulk33

ik weet niet wat jij voor wedstrijdt heb gezien mr jurjen ,,maar geen cambuur-roda ,,wat valt er nou positief te praten man ,,totaal niks ,mijn opa doet het nog beter in het veld.hoeveel echte kansen en gevaarlijk waren we nu echt bij het goal!!
er staat totaal geen team die er echt voor wil gaan.

Len Cantello

Om te janken zo slecht. Schandalig stel slappelingen in't veld. En een trainer die denkt dat we met een Theo de Jong systeem overleven. Wat een lul.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur Groningen

Ik probeer altijd het positieve te zien, maar ik kan hier niets van maken...Slechter kan bijna niet is dan nig mn beste poging. Wat een ranpzalige vertoning: geen idee te bespeuren, doelloos, inspiratieloos, tempoloos, kortom van alles loos. Ik zal vast eat vrijdagen en maandagen in mn agenda blokkeren.

hulk33

misschien rare vraag ,zit er niks in cambuur 2 ,ik denk dat daar meer bezieling in zit dan dit skrooooot.

zeewolde

Citaat van: hulk33 op maart 19, 2016, 23:04:00
misschien rare vraag ,zit er niks in cambuur 2 ,ik denk dat daar meer bezieling in zit dan dit skrooooot.
el baad heeft laten zien er niet klaar voor te zijn, de rest weet ik niet.

Scc0511

Boutzamar en Schootstra zijn vechters.. Hebben we nu nodig !! Vechten voor je club godsamme!

sunderland

Citaat van: Len Cantello op maart 19, 2016, 22:57:32
Om te janken zo slecht. Schandalig stel slappelingen in't veld. En een trainer die denkt dat we met een Theo de Jong systeem overleven. Wat een lul.
idd dat gevoel krijg ik ook van deze trainer. Er wordt superslap getraind en ook veel te weinig. En dan je manier van voetballen

De Gast

Stelletje rukkers hier op het forum.. en maar zeiken over inzet. Kijk eens naar de opstelling.. bij voorbaat al kansloos. Een elftal zonder vertrouwen, vastigheden en met te weinig kwaliteit is wat anders dan 11 gasten die er met de pet naar gooien. Al lijkt het misschien wel op elkaar.

zeewolde

Citaat van: De Gast op maart 19, 2016, 23:20:47
Stelletje rukkers hier op het forum.. en maar zeiken over inzet. Kijk eens naar de opstelling.. bij voorbaat al kansloos. Een elftal zonder vertrouwen, vastigheden en met te weinig kwaliteit is wat anders dan 11 gasten die er met de pet naar gooien. Al lijkt het misschien wel op elkaar.
wie is hier nou de grootste rukker? Omdat mensen niet jouw mening hebben?

Harry L.

Citaat van: De Gast op maart 19, 2016, 23:20:47
Stelletje rukkers hier op het forum.. en maar zeiken over inzet. Kijk eens naar de opstelling.. bij voorbaat al kansloos. Een elftal zonder vertrouwen, vastigheden en met te weinig kwaliteit is wat anders dan 11 gasten die er met de pet naar gooien. Al lijkt het misschien wel op elkaar.

:_schater

pvanbuijtene

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2016, 23:22:46
wie is hier nou de grootste rukker? Omdat mensen niet jouw mening hebben?

Misschien ga ik vanavond ook maar ff rukken, krijg ik toch nog een hoogtepunt ;(