Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Ajax 09-04-2016

Gestart door Bill Shankly, april 02, 2016, 21:35:21

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Ajax

Leonard Nienhuis
6 (13.6%)
Marvin Peersman
2 (4.5%)
Darrly Lachman
1 (2.3%)
Martijn van der Laan
14 (31.8%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.3%)
Erik Bakker
6 (13.6%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
4 (9.1%)
Jack Byrne
8 (18.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
2 (4.5%)

Totaal aantal stemmen: 44

Stemmen gesloten: april 16, 2016, 22:33:55

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op april 10, 2016, 01:58:06
Laatste twee wedstrijden wel weer acceptabel gespeeld alleen vrijwel niets gecreƫerd en geen punten.
1 punt  |:)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: gewoon een fan op april 10, 2016, 09:10:27
de realiteit is helaas zo dat Cambuur deze strijd vaak alleen tegen de top ploegen kan leveren  ;(
Tegen de Graafschap was de vechtlust ook goed.
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: speculeter op april 10, 2016, 10:25:15
Gevochten als leeuwen.
Maar heeft helaas niks opgeleverd.
Wel goed om te zien dat middenveld met bakker Byrne en monteiro goed staat.
Mooi zo laten staan.
Achterhoede begint ook steeds beter te staan.
Maar of dit allemaal nog goed komt?

Zat nog wel even te denken. ...Wie kan er bij ons op dit ogenblik makkelijk een goal maken.
Ik weet bijna op zeker dat als ogbeche hier was gebleven we een punt of 6 meer hadden gehad.
Ja wat dat betreft was het gisteravond weer een wedstrijd.
Wel had ik graag gezien dat Byrne wat dominanter had gespeeld, was wat lauw.
En wat Obeche betreft heb je een punt wat ons waarschijnlijk de kop gaat kosten.
Heb gisteren ook meerdere malen beseft dat 1 Ajax speler de waarde vertegenwoordigd van twee keer de hele begroting van Cambuur.

carlo de leeuw

Citaat van: Vlampiep op april 10, 2016, 13:11:00
Ja wat dat betreft was het gisteravond weer een wedstrijd.
Wel had ik graag gezien dat Byrne wat dominanter had gespeeld, was wat lauw.
En wat Obeche betreft heb je een punt wat ons waarschijnlijk de kop gaat kosten.
Heb gisteren ook meerdere malen beseft dat 1 Ajax speler de waarde vertegenwoordigd van twee keer de hele begroting van Cambuur.
1 reservespeler denk ik zelfs

gewoon een fan


denistel

Citaat van: Vlampiep op april 10, 2016, 13:11:00
Ja wat dat betreft was het gisteravond weer een wedstrijd.
Wel had ik graag gezien dat Byrne wat dominanter had gespeeld, was wat lauw.
En wat Obeche betreft heb je een punt wat ons waarschijnlijk de kop gaat kosten.
Heb gisteren ook meerdere malen beseft dat 1 Ajax speler de waarde vertegenwoordigd van twee keer de hele begroting van Cambuur.

byrne tegen over gudelj klaassen of bazoer alle 3 muren van beton

SCC

Tactiek pakte aanvankelijk goed uit, na de 0-1 had Keizer cs imo moeten overschakelen naar 4-3-3 of bij balbezit 4-2-4 want nu kon Byrne de bal niet kwijt op de flanken en was de bezetting niet goed. Hoefdraad rechts en Houtkoop links was het beste ipv soms vd Veen vanaf links. Die jongen moet centraal blijven en als je ervoor kiest Barto te laten staan, dan die kort daarachter.

Overigens is gisteren wel bewezen dat Veltman een uitstekende timing heeft, die won alle kopduels centraal. En ook liet hij zien dat je als niet te rappe back je directe tegenstander niet moet laten draaien (kort dekken)' want Peersman naliet bij Younes.

hulk33

yesss graafschap verloren ,,nu twente verliezen vrijdag ,,wij winnen uiteraard van nec en hoppa  :scc :hein

Johan058...

Citaat van: hulk33 op april 10, 2016, 16:19:30
yesss graafschap verloren ,,nu twente verliezen vrijdag ,,wij winnen uiteraard van nec en hoppa  :scc :hein
was het maar zo makkelijk. zolang je met barto start worde het moeilijk met alle respect

piene hassus

Miskien mut Barto fanne trener opdracht krije om de ferdedigers foor de poaten te lopen sudat se nergus de bal kwyt kenne, Barto gewoan opoffere dus foar die rol. Het ie in foargaande wetstryden oek wel daan.

De Gast

Heb ook even gelet op de dubbele wissel gister.. Keizer keek ze niet aan en beide spelers liepen er dan ook langs zonder handje of iets dergelijks. Over teambuilding gesproken..

hulk33

ja die keizer ik erg mij rot aan die kerel ,,maar goed denk dat ik niet de enige ben van cambuur.
volgends mij zit die keizer aan de valium of se ,wat i die man altiet rustig juhh :scc

denistel

Met moeite heeft de koploper in de eredivisie met 0-1 gewonnen tegen de nummer laatst. Met andere woorden: Ajax moest alle zeilen bijzetten om zich SC Cambuur van het lijf te houden. Het was voor de ploeg van Marcel Keizer zonder meer de beste wedstrijd van dit jaar en misschien wel van het hele seizoen

dit staat op de website van Cambuur zelf.... de beste wedstrijd van het seizoen??? kenne ze menen.
we hebben ons stinkende best gedaan daar zal ik niks van zegge maar tegen NEC thuis Exelsior uit
Groningen thuis (vooral de 1e helft)  en zo zijn er nog wel een paar speelden we toch beter of ze ik
het verkeerd.

El Ma-kri-niii

Verdedigend gezien de beste wedstrijd van het jaar. Jammer dat je die net tegen Ajax speelt.

denistel

daar kan ik mij wel in vinden ja