Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Roda zaterdag 19 maart 20.45

Gestart door John Hiatt, maart 12, 2016, 11:48:16

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Roda jc

leonard Nienhuis
6 (18.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Darrly Lachman
1 (3.1%)
Martijn van der Laan
9 (28.1%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Erik Bakker
1 (3.1%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
1 (3.1%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Rai Vloet
3 (9.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Xander Houtkoop
4 (12.5%)
Furdjel Narsingh
7 (21.9%)

Totaal aantal stemmen: 32

Stemmen gesloten: maart 27, 2016, 11:55:00

Johan058...

Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2016, 15:59:03
Het meer en deel van de spelers hebben gisteren zo'n 9.500 toeschouwers voor lul gezet met dergelijke wanprestatie.
Het getuigt dan ook van weinig professionaliteit door dezelfde avond nog even lekker in Red te verschijnen, waar het beter zou staan met de groep in het supporters home je excuus aan te bieden en daarna naar huis te gaan.
Nee gewoon de komende week weer lekker ontspannend een paar uurtjes trainen zich opmaken voor de volgende zeperd.
precies. als je ook nog leest dat ze een lolletje trappen op de training gaat het er bij al helemaal niet in.

hulk33

helemaal met je eens ,,of ze moeten eens een dag met mij werken ,in containers of boten ,zakken van 50kilo lossen.
ze zien niet in hoe goed ze het hebben.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Johan058... op maart 20, 2016, 16:01:16
precies. als je ook nog leest dat ze een lolletje trappen op de training gaat het er bij al helemaal niet in.
Poeh poeh, ze maken ook nog eens lol op hun werk. Het moet niet gekker worden.

Wanneer realiseren jullie je eens dat het voor voetballers gewoon werk is, en het merendeel zich weinig interesseert bij welke club dat is? Wij als supporters beleven het nu eenmaal anders, tijden zijn veranderd.

hulk33

#228
wanneer realiseer jij je dan El Makri-NIII DAT Een sesoen kaart minmaal boven de € 200 kost En dat je hard voor Moet werken, <Wat wij Niet Zien in Het voetbal> en sommige gezinnen Elke € 10 cent Moet sparen om Een sesoenkaart bij Elkaar Zien te Krijgen  >> Mogen Wij er dan ook wat terug Zien op het Veld

El Ma-kri-niii

Citaat van: hulk33 op maart 20, 2016, 16:17:18
wanneer realiseer jij je dan El Makri-NIII DAT Een sesoen kaart minmaal boven de € 200 kost En dat je hard voor Moet werken, <Wat wij Niet Zien in Het voetbal> en sommige gezinnen Elke € 10 cent Moet sparen om Een sesoenkaart bij Elkaar Zien te Krijgen  >> Mogen Wij er dan ook wat terug Zien op het Veld
Tuurlijk, helemaal met je eens. Óp het veld mogen we wat verwachten, naast het veld moeten voetballers zelf weten wat ze doen.

Vlampiep

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 20, 2016, 16:11:32
Poeh poeh, ze maken ook nog eens lol op hun werk. Het moet niet gekker worden.

Wanneer realiseren jullie je eens dat het voor voetballers gewoon werk is, en het merendeel zich weinig interesseert bij welke club dat is? Wij als supporters beleven het nu eenmaal anders, tijden zijn veranderd.
Ik realiseer mij terdege dat het betaalde voetballers zijn, maar als je voor een volksclub wilt spelen, moet je bewust zijn van het feit dat vele toeschouwers van een klein inkomen hun sk of toegangsbewijs kopen. De tijden zijn inderdaad veranderd, maar juist daarom zouden de spelers zich moeten realiseren dat zij betaald worden voor een sport waarvoor zij in het verleden hebben gekozen en nu voor worden betaald.
Als je als speler geen compassie hebt met de sentimenten die leven bij de volksclub, lijkt het mij dat je de blauw gele kleuren niet behoort te dragen.

hulk33

ze mogen doen van mij wat ze willen ,,zolang als het voetbal er niet onder te lijden heeft.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2016, 16:25:17
Ik realiseer mij terdege dat het betaalde voetballers zijn, maar als je voor een volksclub wilt spelen, moet je bewust zijn van het feit dat vele toeschouwers van een klein inkomen hun sk of toegangsbewijs kopen. De tijden zijn inderdaad veranderd, maar juist daarom zouden de spelers zich moeten realiseren dat zij betaald worden voor een sport waarvoor zij in het verleden hebben gekozen en nu voor worden betaald.
Als je als speler geen compassie hebt met de sentimenten die leven bij de volksclub, lijkt het mij dat je de blauw gele kleuren niet behoort te dragen.
Wie zegt dat ze geen compassie hebben? Gezien de reacties op het veld vonden ze de nederlaag zelf ook erg kut. Dat ze desondanks toch gaan stappen, dat is hun eigen keus en verantwoordelijkheid.

Citaat van: hulk33 op maart 20, 2016, 16:26:29
ze mogen doen van mij wat ze willen ,,zolang als het voetbal er niet onder te lijden heeft.

Dan zijn we het eens.

Vedetski

Ik heb me weer kapot zitten ergeren aan het gebrek aan strijdlust, passie en beleving.

Het gros liep weer eens wat schaapachtig over het veld, wachtend op het verlossende eindsignaal van de scheidsrechter, zodat ze na de wedstrijd hun gratis verdiende centjes kunnen uitgeven in een Club RED.

Zelfs Bakker, voor zijn blessure een nieuwe, opgestane aanvoerder die de rol van El Makrini nog het beste invult, begint slordige passes te geven...

Ik heb er weinig vertrouwen meer in. In Doetinchem ga je op deze manier ook keihard onderuit.

Roda heeft voetballend werkelijk niks laten zien, maar dat ze 3/4 keer de paal of lat raken zegt genoeg... Had veel erger dan 0-1 kunnen zijn. De selectie moet zich doodschamen.
:koffie

sunderland

Maar wie stuurt het elftal de wei in. Keizer is gisteren finaal door het ijs gezakt. Tactisch was het slecht, verkeerde spelers, geen passie.. Een ieder weet dat Vloet het niet kan doen. Wat ik eerder al zei dat sipke het wel voor elkaar kreeg dat er passie werd gebracht maar dan moet je met v veen en Bart voorin spelen en op de buitenkant narsingh

sunderland

En idd we hadden een penalty kunnen tegenkrijgen en 1 x paal en 1 x lat terwijl roda ook zeer slecht speelde. Het had zomaar 0-3 kunnen zijn. Wij hebben 2x op doel geschoten waarvan vlgns mij peersman 1x een prima schot met rechts  :_schater

denistel

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 20, 2016, 16:32:08
Wie zegt dat ze geen compassie hebben? Gezien de reacties op het veld vonden ze de nederlaag zelf ook erg kut. Dat ze desondanks toch gaan stappen, dat is hun eigen keus en verantwoordelijkheid.
Dan zijn we het eens.

maar het voetbal heeft er toch wel onder te lijden.dus dan moeten ze hun verantwoordelijkheid pakken

als ik profvoetballer was en ik zat in de positie van cambuur dan zou ik van uit het stadion
lekker naar huis gaan en rust pakken en zorgen dat je voor de eerst volgende training er
weer tegen aan kan.en zo moet je de hele week leven. je verdient niet voor niks tussen
de 40.000 en 100.00 euro toch.
als je ziet hoeveel er verkeerd gaat in een wedstrijd dan kun je je niet voorstellen dat
er niet elke dag 2x  wordt getraind om alles veel beter te laten draaien en er voor te zorgen
dat je 95 min lang er tegen aan kan gaan.
de hele club mut eens wakker worden wat dat betreft het is allemaal veel te lankmoedig.

elke keer zitten er nog bijna 10.000 supporters hoor.en spelers die er geen gevoel bij hebben
snel afschied van nemen en advies voor de spelers profiel van te halen spelers neem er ook maar
3 bij die tot het randje durven te gaan en niet allemaal van die lui die amper eens wat uit durven delen.

frustratie?? nou nee meer onvrede over dat alles bij onze club te makkelijk gaat. zet elkaar eens te plak
en daarna weer verder, moet kunnen als je een echt team bent.

El Ma-kri-niii

Citaat van: denistel op maart 20, 2016, 16:53:09
maar het voetbal heeft er toch wel onder te lijden.dus dan moeten ze hun verantwoordelijkheid pakken
Wie zegt dat? Vorige twee seizoenen was er ook een groep bijna wekelijks in Red te vinden, en toen hadden de prestaties daar ook niet onder te lijden. Volgens mij is er geen causaal verband tussen de slechte prestaties en het stappen na de wedstrijd.

denistel

gaat om een hele week toch..je mutte er alles aan doen om er wat van te maken
op zich mag het niks uit maken of je 8e of 18e staat maar je snapt zelf ook wel
dat als er elke week een wanprestatie wordt geleverd je de schijn tegen krijgt.

er worden soms zelfs een dag voor de wedstrijd nog  spelers in het nacht leven gesignaleerd.

denk dan altijd weer aan maachi zijn topseizoen hier die scoorde toen als buiten 17 x maar
werd in de nacht voor een wedstrijd ook wel om 4 uur snachts in de stad gezien.dus
als ie er helemaal voor had geleefd dan had ie er misschien wel 27 maakt.

bij utrecht zijn spelers van 9 tot 5 op de club en dat werpt zijn vruchten wel af.

gaat mij er om investeren in je zelf altijd er mee bezig zijn je te verbeteren enz enz
en daar zijn nachtelijke uitstapjes niet bevoordelijk voor.

Vlampiep

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 20, 2016, 17:07:06
Wie zegt dat? Vorige twee seizoenen was er ook een groep bijna wekelijks in Red te vinden, en toen hadden de prestaties daar ook niet onder te lijden. Volgens mij is er geen causaal verband tussen de slechte prestaties en het stappen na de wedstrijd.
Dat een aantal spelers menen wekelijks na hun dramatische prestaties de kroegtijger uit te moeten gaan hangen zegt veel over hun mentaliteit .
Ik snap ook best dat een aantal supporters het machtig interessant vinden hun spelers in de kroeg te treffen.
Ik ben het met je eens dat het stappen na een wedstrijd geen invloed zal hebben op de komende wedstrijd, maar wel op de gevoelens van vele supporters die meereizen, sfeeracties organiseren en wekelijks massaal achter de club staan.