Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Roda zaterdag 19 maart 20.45

Gestart door John Hiatt, maart 12, 2016, 11:48:16

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Roda jc

leonard Nienhuis
6 (18.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Darrly Lachman
1 (3.1%)
Martijn van der Laan
9 (28.1%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Erik Bakker
1 (3.1%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
1 (3.1%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Rai Vloet
3 (9.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Xander Houtkoop
4 (12.5%)
Furdjel Narsingh
7 (21.9%)

Totaal aantal stemmen: 32

Stemmen gesloten: maart 27, 2016, 11:55:00

denistel

ging zo,n beetje als je kon verwachten aanvallend machteloos de ene goal krijg
je toch wel tegen en dan zal het allemaal nog eens even.

die v peppen een drama had de 1e 60 min niks te doen,,daarna ging narsingh
er in een paar minuten een paar keer overheen zonder dat het een goal opleverde
maar er gebeurde wel iets.

weer geen Monteiro terwijl alle middenvelders er maar weinig van bakten echt
niet te begrijpen hoor.

verder los zand voetbal spelers weten amper wat te doen.

De Gast

Als je toch in de rust constateert dat hethuilen met de pot op is dan zet je dán toch de boel om.. maar nee hoor wachten tot het kalf verdronken in en dan pas 4-3-3 spelen. Vervolgens laat je die goedwillende amateur in de punt staan en zet je Van Veen erbij in een fantasieopstelling. Petje af..

Ik blijf erbij dat we erin kunnen blijven maar begin dan eens met het opstellen van een échte spits.

papier

Citaat van: De Gast op maart 20, 2016, 07:58:44
Als je toch in de rust constateert dat hethuilen met de pot op is dan zet je dán toch de boel om.. maar nee hoor wachten tot het kalf verdronken in en dan pas 4-3-3 spelen. Vervolgens laat je die goedwillende amateur in de punt staan en zet je Van Veen erbij in een fantasieopstelling. Petje af..

Ik blijf erbij dat we erin kunnen blijven maar begin dan eens met het opstellen van een échte spits.

Barto maar ipv Streek en V Veen in de pits. Monteiro erbij. Beetje draven. Genot.

Treb

Het is klaar. 451 spelen in een thuiswedstrijd.. sfeer ala AZ..

Het waren 2 mooie jaren.

Harry L.

Goedemorgen Dokkie,

Wat gaat de tijd toch snel. DTD staar alweer op het programma  :zweep :devil

vialli

At je ut HELE seizoen al achter de feiten aanlope krijje de boel meestal niet meer op de rit en fedwient ut fetrouwen as sneeuw voor de zon en maak je helemaal niks meer klaar.
Su hevve nog 1 KAANS en dat is over 14 DAGEN tegen De Graafschap en as su sich daar oek weer gewilliug naar de SLACHTBANK VOERE LATE IS UT EINDE VERHAAL, en binne we na 2 mooie jaren uut oons leijen weg.

Bankzitter

Eerste seizoenshelft had je nog veel blessures, wat pech en te veel wisselingen achterin. Blunders hebben heel veel punten gekost.
Maar waren we  tegen veel ploegen nog redelijk gelijkwaardig, creëerde we kansen en sprokkelde af en toe iets.

Maar 10 keer verliezen nadat je met een positief gevoel uit de winterstop komt, ongelofelijk ... . 16 punten is echt schandalig. Je had maar 1 overwinning meer of een paar gelijkspelletjes nodig gehad om er nog redelijk bij te staan. Maar juist tegen matige tegenstanders spelen we onze slechtste wedstrijden.  Het geloof lijkt uit de ploeg te zijn verdwenen na vertrek van Ogbeche. Bij elke tegengoal stort de zaak in elkaar. Alles-of-niets is iedere keer niets.

Het stomme is, het kan nog wel als je nu nog 3 keer wint van ploegen die ook niet overstromen van kwaliteit. Hopelijk komt dat besef de komende twee weken.

Nightmarelwd

Gisteren toch een lichtpuntje.

De heren hebben het record gebroken. Acht keer de bal naar de juiste kleur spelen. Record stond op 3.
MI-Sider for Life

hulk33

ik heb even de standen lijst omgekeerd,we staan nu op 1 ,,kan snel gaan.
nee maar goed we moeten maar weer positief blijven.
henk de jong mag van mij wel weer terug komen,mis mien mattie wel hoor.
die hoor je tenminste op het veld ,zet Zijn ziel en zaligheid erin.
maar die keizer,je hoord hem nauwlijkst.
maar goed plus punt is dat graafschap ook heb verloren.

scc-aaron

Citaat van: hulk33 op maart 20, 2016, 11:24:20
ik heb even de standen lijst omgekeerd,we staan nu op 1 ,,kan snel gaan.
nee maar goed we moeten maar weer positief blijven.
henk de jong mag van mij wel weer terug komen,mis mien mattie wel hoor.
die hoor je tenminste op het veld ,zet Zijn ziel en zaligheid erin.
maar die keizer,je hoord hem nauwlijkst.
maar goed plus punt is dat graafschap ook heb verloren.
Alles nog in eigen hand, positief genoeg?

CamLeeuw

Citaat van: Harry L. op maart 19, 2016, 22:53:20
Wat een stelletje sneue rukkers bij elkaar. Dit is met geen pen te beschrijven. Ik heb 11 makke schapen tegen elkaar aan zien lopen, in de weg zien lopen, 80% van de ballen worden blind naar voren gerost en 80% van de passes komen niet aan. Hoe moeten we in godsnaam ooit nog eens gaann winnen.

Het doek is gevallen, dat kan gewoon niet anders meer. Over twee weken krijgen we de genadeklap :rodekaart ;( :zucht
Er zit gewoon geen voetbalcapaciteit in die ploeg. En inderdaad de handdoek kan nu al in de ring. Rest ons alleen nog een doekje voor het bloeden. Schelden heeft geen zin, want dat wordt toch niet gehoord. :R
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Casuals-lwd

Citaat van: wiekie1969 op maart 20, 2016, 07:15:22
Kan iemand vd directie die kale clown even uitleggen dat de trouwe supporters in de thuiswedstrijden vermaakt willen worden met aanvallend voetbal?

Om te janken zo slecht was het gisteravond. Geen enkele drive bij de spelers.

Na afloop zegt die kale roerdomp ook nog dat hij zeker weet dat we erin blijven. Diep triest :zucht :zucht :zucht
Bist wel snel van mening verandert over Keizer.

Bankzitter

Citaat van: Nightmarelwd op maart 20, 2016, 10:37:40
Record stond op 3.

3x kan genoeg zijn voor een goal, bal veroveren, vleugel aanspelen, voorzet, inkoppen (zie goal RJC). Of uittrap Nienhuis, doorkoppen Barto, Narsingh erover heen gaan, een op een afmaken.

Voetbal kan heel simpel zijn soms... maar we maken het onszelf zo moeilijk dit seizoen.

PeterCambuur

Heb dit seizoen nog gedacht dat het goed zou gaan komen, maar na gisteravond weet ik het zeker: volgend jaar weer Jupiler.

De moedeloosheid die spelers uitstralen na de wedstrijd..

Dit gaat niet meer goed komen.

Casuals-lwd

Wat missen wij een speler als Yuri Rose, niet praten maar voetballen.