Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Ajax 09-04-2016

Gestart door Bill Shankly, april 02, 2016, 21:35:21

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Ajax

Leonard Nienhuis
6 (13.6%)
Marvin Peersman
2 (4.5%)
Darrly Lachman
1 (2.3%)
Martijn van der Laan
14 (31.8%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.3%)
Erik Bakker
6 (13.6%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
4 (9.1%)
Jack Byrne
8 (18.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
2 (4.5%)

Totaal aantal stemmen: 44

Stemmen gesloten: april 16, 2016, 22:33:55

666

Citaat van: Geelblauwstiens op april 04, 2016, 14:18:32
Ik baal van wedstrijden tegen de traditionele top 3??????
Je hoopt natuurlijk dat we gaan degraderen!!
Ik was helemaal klaar met top Oss en Telstar. Ik verheug me iedere keer op Feyenoord etc.

Dat hoor je mij niet zeggen, het gaat mij om de beleving bij dit soort wedstrijden niet dat ik weer tegen de juup clubjes wil ballen... Even iets beter lezen voortaan, of iets minder snel concluderen. Het feit blijft gewoon dat de sfeer en beleving altijd achter blijft tegen dit soort ploegen en daar baal ik van. Tegen de mindere goden vind ik de beleving mooier/beter.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PSV1913


Harry L.

Citaat van: PSV1913 op april 04, 2016, 18:30:42
C.mon Cambuur!  :clint

Komt goed, 1-0  door een verwoestend afstandsschot van Peersman ( een ss20 zoals Hugo Walker ooit eens zei). |:)

1992SCC

Leuke wedstrijd........ Alleen zijn die Ajax supporters altijd bloed irritant over clubs die misschien gaan degraderen  :R

Casuals-lwd

Citaat van: 666 op april 04, 2016, 15:23:59
Dat hoor je mij niet zeggen, het gaat mij om de beleving bij dit soort wedstrijden niet dat ik weer tegen de juup clubjes wil ballen... Even iets beter lezen voortaan, of iets minder snel concluderen. Het feit blijft gewoon dat de sfeer en beleving altijd achter blijft tegen dit soort ploegen en daar baal ik van. Tegen de mindere goden vind ik de beleving mooier/beter.
Ja inderdaad, net als de vorige keer. Uitvak was belangrijker toen.

Geelblauwstiens

Citaat van: 666 op april 04, 2016, 15:23:59
Dat hoor je mij niet zeggen, het gaat mij om de beleving bij dit soort wedstrijden niet dat ik weer tegen de juup clubjes wil ballen... Even iets beter lezen voortaan, of iets minder snel concluderen. Het feit blijft gewoon dat de sfeer en beleving altijd achter blijft tegen dit soort ploegen en daar baal ik van. Tegen de mindere goden vind ik de beleving mooier/beter.
Ok!

denistel

Citaat van: Tukker op april 03, 2016, 21:59:32
Het belang om net in deze wedstrijd een punt te pakken is in 2 opzichten belangrijk. We snoepen zelf 1 punt in op de achterstand op de graafschap en Ajax haalt ook maar 1 puntje op weg naar een eventueel kampioenschap. Daardoor komt Ajax weer op dezelfde hoogte als PSV en is de laatste wedstrijd uit bij de graafschap ineens niet meer om des keizers baard. Als Ajax 2 punten voor blijft op PSV hebben ze aan 1 puntje genoeg in doetinchem en je hoeft er dan geen raketgeleerde voor te zijn om te weten hoe die wedstrijd eindigt.

Ieder voordeel hep een nadeel; we mogen dan geen punt pakken bij PSV

denk je dat ajax het daar op aan laat komen dat ken je wel vergeten hoor.en hey verschil in
saldo is nu 10 maar ja wij mutte oek nog uit naar psv he dus voor die laatste wedstrijd kent heel
anders zijn.

we moeten 7 pt zien te halen tegen exelsior willem 2 en nec ,,tegen ajax en psv reken ik
nergens op.

1992SCC


Treb

Citaat van: 1992SCC op april 04, 2016, 20:05:04
Leuke wedstrijd........ Alleen zijn die Ajax supporters altijd bloed irritant

Klopt.

Zou ik ook zijn als ik Ajax supporter was.

hulk33

ik hoop 1 ding dat die keizer de griep heb ,laat die ongeinstraseerde ,on sociale ,0,0 beleving  keizer thuis.

runner 1

Ziek wens je geen mens toe  maar een paar uur ergens opsluiten zou wel lekker zijn .

sunderland

Citaat van: 1992SCC op april 04, 2016, 20:05:04
Leuke wedstrijd........ Alleen zijn die Ajax supporters altijd bloed irritant over clubs die misschien gaan degraderen  :R
Rick de Sadelear

zeewolde

Scheidsrechter : Pieter Vink

piene hassus

is die objectief? of un kloon fan Nijhuis, Wiedemeier, ens

denistel

zeer wisselvallige gast vind ik.