Goedenavond:)
Ik lees al een tijdje mee met het Forum en vond er niks over op het forum dus vraag ik het hier:
Is er toevallig iemand die de Documentaire opneemt en upload op Dailymotion oid.? En zo ja kan iemand die misschien hier delen ^^
Iemand heeft gisteren toegezegd het op te nemen. Ik wacht ook totdat betrokkene het hier dumpt :devil
Prachtig!
Prachtige documentaire, mooi inkijkje achter de schermen!
Statusupdate zou ik zeggen voor degene die die docu upload!
Kippenvel!!! Fox bedankt!!!
Kippenvel, mooie docu.....werd gewoon weer kwaad van die misser van Narsingh.
Geweldig, kippevel |:)
Tranen in de ogen. |:)
Geweldig, ook mooi om dat stuk in de kleedkamer te zien.
Fan-tas-tisch .
Wat een prachtige documentaire!
Wat een super docu |:) Mooi om achter de schermen te kijken.
Zo zien we het eens van de andere kant. Gebeurt heel veel wat wij normaal gesproken niet zien. Die bespreking met beeld, in de kleedkamer, aankomst arbitraal trio, wat de ts bespreekt tijdens de wedstrijd. Mooie docu.
Prachtige docu, kijkje achter schermen is ook zeker interessant
Iemand toevallig opgenomen ^^
WAUW! Ik heb er van genoten! Mooi om te zien wat er allemaal bij komt kijken.
Ik was net 5 minuten te laat, dus die gemist, de rest wel. maar ik zal even kijken wanneer ie herhaald wordt.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 20:38:19
Ik was net 5 minuten te laat, dus die gemist, de rest wel. maar ik zal even kijken wanneer ie herhaald wordt.
Vanavond nog, rond half 11 uit me hoofd na psv-ajax
Citaat van: jeff op maart 03, 2015, 20:39:21
Vanavond nog, rond half 11 uit me hoofd na psv-ajax
Mooi, zet ik hem vannacht hier nog neer |:) |:) |:)
Citaat van: jeff op maart 03, 2015, 20:39:21
Vanavond nog, rond half 11 uit me hoofd na psv-ajax
Elf uur komt de herhaling
Citaat van: jeff op maart 03, 2015, 20:39:21
Vanavond nog, rond half 11 uit me hoofd na psv-ajax
Dan moet ik em vandaag dus nog twee keer gaan zien _O_ _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 20:41:14
Dan moet ik em vandaag dus nog twee keer gaan zien _O_ _O_
Wat een straf ;)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 20:41:14
Dan moet ik em vandaag dus nog twee keer gaan zien _O_ _O_
Heel vervelend onder het genot van een :proost
Er is altijd veel kritiek op FOX, maar dit is dan wel weer enigszins innovatief voor de Eredivisie.
Dit was geen docu over de derby, maar over Cambuur (haast geen boer gezien) en zo hoort het ook! |:)
Machtig :scc
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 21:00:44
Dit was geen docu over de derby, maar over Cambuur (haast geen boer gezien) en zo hoort het ook! |:)
ik miste alleen wat meer spelers over de beleving rondom de derby, bv vytas, reijnen en narsingh
Tranen in de ogen, fantastische documentaire. Opvolger van Henkie Harkema ( mocht hij ooit weggaan) staat al klaar: Arne Slot!!!!! Geweldig!!!!
Topper is die Slot idd! Prachtige docu! Thanks FOX! 8P
Man, man, man, wat hebben wij toch een ongelooflijke mooie club! Complimenten voor Fox! Weer een icoon erbij voor de verzameling. Trots!
Henk die in de rust vlak voor de teamschreeuw even de deur open laat zetten :_schater |:) |:) |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 23:50:07
Henk die in de rust vlak voor de teamschreeuw even de deur open laat zetten :_schater |:) |:) |:)
Die kop van Dwight ook op de achtergrond na die tweede achterstand en dat ie dan weer zo dramatisch gaat zitten, onbetaalbaar :_schater :thumbsup
Het enige wat ik eigenlijk vind missen is dat vuistje van Vytas en de ontlading van Nienhuis tegen het einde van de wedstrijd, net dat beetje extra beleving dat echt goed in het beeld van de hele docu had gepast!
Iemand die het opgenomen heeft en hier neer kan zetten?
Citaat van: TM op maart 04, 2015, 00:54:03
Iemand die het opgenomen heeft en hier neer kan zetten?
Ja ik! :D :D :D :D
https://www.wetransfer.com/downloads/8c9f3d987561d6cb5395ffcccda750fe20150303233101/91061ed256eef6823fe13562a37fa86020150303233101/f599b0
Veel plezier _O_ |:) _O_
Lekker hoor. Sinds dit weekend geen FoxNL meer :insane
Dus BEDANKT Kuzma! :thumbsup |:) _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2015, 00:56:47
Ja ik! :D :D :D :D
https://www.wetransfer.com/downloads/8c9f3d987561d6cb5395ffcccda750fe20150303233101/91061ed256eef6823fe13562a37fa86020150303233101/f599b0
Veel plezier _O_ |:) _O_
Bedankt! :thumbsup
Thnx, Kuzmanovic!! Heerlijke docu dit. En wat hebben wij een goede ts zeg, heerlijk om te zien hoe zij samenwerken. Zit Jan Bruin trouwens elke wedstrijd op de tribune? Wat is zijn rol precies, weet iemand dit?
Je moet er als trainer maar over kunnen om 6 man naast je te hebben die ook van alles roepen :_schater
Mooie inkijk gekregen, complimenten voor FOX.
Staat hier inmiddels ook:
http://foxsports.nl/video/265046
ik heb het ook niet kunnen zien .
bedankt kuzmanovic !
|:)
:proost
Citaat van: drg op maart 04, 2015, 08:10:15
Staat hier inmiddels ook:
http://foxsports.nl/video/265046
Hier moet je een GO account voor hebben.
Fuck Fox! l8l
Lang leve Kuzmanovic _O_
Hoe dan ook geweldige docu door de bril van een echte volksclub.
Mooie docu!
Kuzmanovic _O_
Driewerf hoera voor Kuzmanovic! Thx man!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2015, 00:56:47
Ja ik! :D :D :D :D
https://www.wetransfer.com/downloads/8c9f3d987561d6cb5395ffcccda750fe20150303233101/91061ed256eef6823fe13562a37fa86020150303233101/f599b0
Veel plezier _O_ |:) _O_
Bedankt! Hij is nu aan het downloaden :thumbsup :thumbsup
Net herhaling op fox gekeken.
Prachtig om zo een inkijkje te krijgen.
Kippenvel overal.
Hoogtepunt de yell in de rust.......even wachten eerst de deur even open?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2015, 00:56:47
Ja ik! :D :D :D :D
https://www.wetransfer.com/downloads/8c9f3d987561d6cb5395ffcccda750fe20150303233101/91061ed256eef6823fe13562a37fa86020150303233101/f599b0
Veel plezier _O_ |:) _O_
THANKS!!! |:) |:) _O_ _O_
Voor diegenen met FOX; Morgenavond 21:00 uur herhaling op FS1
Voor mij; Oventje aan, Pizza op schoot en GENIETEN MAAR |:)
Citaat van: Drumfather SCC op maart 04, 2015, 14:55:02
Voor diegenen met FOX; Morgenavond 21:00 uur herhaling op FS1
Voor mij; Oventje aan, Pizza op schoot en GENIETEN MAAR |:)
Ook als je gewoon derby intypt bij videos hoor ;) als je fox sports go gebruikt
Net gekeken, maar wat een heerlijke docu. |:) |:) |:) |:)
Cambuurfront
@Cambuurfront
VIDEO | FOX Sports Doc: De Friese Derby: http://bit.ly/1M5833C
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 21:00:44
Dit was geen docu over de derby, maar over Cambuur (haast geen boer gezien) en zo hoort het ook! |:)
Eigenlijk zijn wij de enige partij die de derby zo beleeft. In dkv zien ze het als een doodnormale wedstrijd waar toevallig wat
supporters boeren de tegenstander niet lief vinden
Citaat van: JurjenS7 op maart 04, 2015, 15:22:25
Ook als je gewoon derby intypt bij videos hoor ;) als je fox sports go gebruikt
Zie net dus dat hij ook gewoon Online staat dus de pizza gaat zo de oven in en nogmaals; GENIETEN MAAR :proost
F*uck morgenavond 21:00 uur :P
Citaat van: Drumfather SCC op maart 04, 2015, 17:19:53
Zie net dus dat hij ook gewoon Online staat dus de pizza gaat zo de oven in en nogmaals; GENIETEN MAAR :proost
F*uck morgenavond 21:00 uur :P
:0=
http://bit.ly/1M5833C
Citaat van: Vedetski op maart 04, 2015, 17:29:02
:0= http://bit.ly/1M5833C
Sssssst, Niet zo skreeuwe Vedetski, Ik probeer te kijken :proost
Had de link al ontdekt ;)
henk heeft door dat de dkv-boys in de gang naar het veld lopen
"hey doe de deur even open"
OERKREET
:_schater :_schater :_schater
PRACHTIG. Geweldige beelden vanaf de andere kant dan we normaal zien. HEERLIJK. Thanx Kuzma :thumbsup. Hij staat er op :proost
Opvallend veel oude logo's nog te zien.
Waarom heeft die pliesie een KNVB jasje aan bij dat veiligheidsoverleg? Oenderkovver? :_schater
Citaat van: Utekleitrokken op maart 04, 2015, 19:49:59
Waarom heeft die pliesie een KNVB jasje aan bij dat veiligheidsoverleg? Oenderkovver? :_schater
Omdat hij vanuit de politie vaak naar EK's en WK's gaat. (Supportersbegeleider)
Als ik me niet vergis staat het politie logo aan de andere zijde. ;)
Mooiste is de aftiteling.
Met dank aan sc Heerenveen tv!
Die Arne Slot is onwijs belangrijk! Ben blij dat hij bij de ts zit. :thumbsup
Grotenhuis toch ook een grotere rol binnen de TS dan ik had verwacht. En prachtig om te zien, wat voor team de TS is. Ook mooi om te zien dat Kuipers, Hampie Bakker bij de voornaam noemt.
Meerdere kippenvel momenten bij de docu gehad, complimenten aan Fox. Totaal geen dkv gezien in de docu.
Citaat van: Thieske op maart 05, 2015, 09:23:00
Grotenhuis toch ook een grotere rol binnen de TS dan ik had verwacht. En prachtig om te zien, wat voor team de TS is. Ook mooi om te zien dat Kuipers, Hampie Bakker bij de voornaam noemt.
Meerdere kippenvel momenten bij de docu gehad, complimenten aan Fox. Totaal geen dkv gezien in de docu.
Ben benieuwd of je geen DKV ziet omdat we gewonnen hebben. Zou het bij hun winst andersom geweest zijn? Of weet Fox gewoon waar de mooie plaatjes te schieten zijn en waar de beleving zit?
Wat voor mij het mooiste stukje in de docu blijft is het antwoord van de supporter op leeftijd aan het begin van de docu. Zijn antwoord op de vraag 'Wat heeft u liever; 7e worden of 2x winnen van DKV? ''noh ja, 2x winnen van dkv natuurlijk.' HEERLIJK!
Citaat van: hobbes op maart 05, 2015, 10:05:06
Ben benieuwd of je geen DKV ziet omdat we gewonnen hebben. Zou het bij hun winst andersom geweest zijn? Of weet Fox gewoon waar de mooie plaatjes te schieten zijn en waar de beleving zit?
Ik denk dat het inderdaad met de winnaar te maken heeft.
Citaat van: Drumfather SCC op maart 04, 2015, 17:42:29
Sssssst, Niet zo skreeuwe Vedetski, Ik probeer te kijken :proost
Had de link al ontdekt ;)
Haha, genot! :proost
Citaat van: Marc S op maart 05, 2015, 12:14:50
Ik denk dat het inderdaad met de winnaar te maken heeft.
Lijkt me sterk, aangezien ze al voor de wedstrijd bij ons aan het opnemen waren.
Iedereen weet toch dat WIJ de trots van het noorden zijn :clint :koffie
Citaat van: Vedetski op maart 05, 2015, 13:29:55
Lijkt me sterk, aangezien ze al voor de wedstrijd bij ons aan het opnemen waren.
Iedereen weet toch dat WIJ de trots van het noorden zijn :clint :koffie
Vanzelfsprekend, maar dacht dat ze ook daar aan het opnemen waren.
Citaat van: Marc S op maart 05, 2015, 15:03:34
Vanzelfsprekend, maar dacht dat ze ook daar aan het opnemen waren.
Dan hebben ze daar wel heel weinig van gebruikt :_schater
Volgens mij is het een bewuste en voorafbepaalde keuze om deze documentaire vanuit Cambuur-perspectief te maken. Vorig jaar was Cambuur TV nog wekelijks te zien op FOX Sports, maar dat is dus dit seizoen gestopt. In plaats daarvan is er besloten om twee keer per jaar een documentaire over elke club uit te zenden. De eerste documentaire was dus over het kampioenschap in 2013 en dit was de tweede over Cambuur.
Citaat van: Bolsward-SCC op maart 05, 2015, 16:16:17
Volgens mij is het een bewuste en voorafbepaalde keuze om deze documentaire vanuit Cambuur-perspectief te maken. Vorig jaar was Cambuur TV nog wekelijks te zien op FOX Sports, maar dat is dus dit seizoen gestopt. In plaats daarvan is er besloten om twee keer per jaar een documentaire over elke club uit te zenden. De eerste documentaire was dus over het kampioenschap in 2013 en dit was de tweede over Cambuur.
Dat verklaart een hoop.
Zal me niks verbazen als de ene docu in dkv over abe gaat en de andere over foppe
Citaat van: PASSC op maart 04, 2015, 05:49:35
Thnx, Kuzmanovic!! Heerlijke docu dit. En wat hebben wij een goede ts zeg, heerlijk om te zien hoe zij samenwerken. Zit Jan Bruin trouwens elke wedstrijd op de tribune? Wat is zijn rol precies, weet iemand dit?
die is ook trainer bij bergum dus op zondag is hij er niet bij
Heeft iemand deze documentaire ook als bestand op de computer en zo ja is er iemand zo vriendelijk om deze naar mij toe te sturen, kan hem helaas niet meer downloaden via de eerstgenoemde lin
Citaat van: Pielkebuus op april 01, 2015, 22:42:50
Heeft iemand deze documentaire ook als bestand op de computer en zo ja is er iemand zo vriendelijk om deze naar mij toe te sturen, kan hem helaas niet meer downloaden via de eerstgenoemde lin
Stuur maar een PB met je mail, heb 'm op m'n harde schijf staan.
Als er meer vraag is gewoon PB'en. |:)
Citaat van: nulachtenvieftig op april 02, 2015, 04:20:14
Stuur maar een PB met je mail, heb 'm op m'n harde schijf staan.
Als er meer vraag is gewoon PB'en. |:)
Top! Ik heb je een PB gestuurd!
Citaat van: nulachtenvieftig op april 02, 2015, 04:20:14
Stuur maar een PB met je mail, heb 'm op m'n harde schijf staan.
Als er meer vraag is gewoon PB'en. |:)
Ook ik heb je een PB gestuurd. Alvast hartelijk dank!
Kijkt allen uw pb's :proost
De docu zou 3 maanden na uitzenden voor iedereen beschikbaar komen, maar nergens te vinden...
Dus maar een pb'tje naar nulachtenvieftig gestuurd, alvast bedankt!! |:)
Vanavond om 22.00 uur een docu over assistent trainers Bruin & vd Heide! Dit op fox sports. Weet iemand hier of er een link is waar je hem via een stream ofzo kan zien?
Citaat van: V-man op oktober 06, 2015, 21:13:49
Vanavond om 22.00 uur een docu over assistent trainers Bruin & vd Heide! Dit op fox sports. Weet iemand hier of er een link is waar je hem via een stream ofzo kan zien?
Is morgen. Geen idee of er een link voor is.
Bah net de koelkast vol bier geladen! Ok nou dan neem ik daar maar een voorschot op. Maar goed: Indien iemand een "linkje" heeft dan graag! Ga d'r vanuit dat hij uiteindelijk wel op dit geel/blauwe forum gedropt word, waarvan alvast akte!
Leuke docu! Af en toe nog vrij emotioneel ook, dat had ik niet aan zien komen.
Jan de Bruin ook niet aan zien komen, die man is een levende legende, dan mag je op z'n minst z'n naam weten. :X
Citaat van: el haj op oktober 08, 2015, 09:49:57
Leuke docu! Af en toe nog vrij emotioneel ook, dat had ik niet aan zien komen.
Jan de Bruin ook niet aan zien komen, die man is een levende legende, dan mag je op z'n minst z'n naam weten. :X
Wat probeer je nu precies te zeggen? Noemen ze hem verkeerd in de docu? Dat zou wel een schande zijn.
Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2015, 10:58:09
Wat probeer je nu precies te zeggen? Noemen ze hem verkeerd in de docu? Dat zou wel een schande zijn.
Docu niet gezien neem ik aan? In dat geval kan ik me voorstellen dat m'n post wat vaag is. :P
De docu-makers zelf hebben 't goed hoor, maar toch een aantal fans en Cambuur's
gastheer n.b. hebben 't missen en praten over Jan de Bruin...
Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2015, 10:58:09
Wat probeer je nu precies te zeggen? Noemen ze hem verkeerd in de docu? Dat zou wel een schande zijn.
Ze vragen 3 supporters, en alle drie zeggen ze Jan DE Bruin :zucht
Die moeten zich echt kapot schamen! :zucht
Als ik eerlijk ben, viel de docu mij wat tegen. Geen idee waar het aanlag maar op een één of andere manier, viel het tegen.
iemand nog een link vd docu over de derby want op fox krijg je een error als je zoekt. of alleen maar de trailer is te vinden, ik hoor het graag.
Als ik eerlijk ben, viel de docu mij wat tegen. Geen idee waar het aanlag maar op een één of andere manier, viel het tegen.
[/quote]
Is deze docu ook ergens terug te kijken?
Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2015, 12:56:17
Ze vragen 3 supporters, en alle drie zeggen ze Jan DE Bruin :zucht
Die moeten zich echt kapot schamen! :zucht
Als ik eerlijk ben, viel de docu mij wat tegen. Geen idee waar het aanlag maar op een één of andere manier, viel het tegen.
Ik heb gisteren de herhaling gezien.
Mooie documentaire.
Denk dat je wat meer beelden van cambuur spelers en wedstrijd situaties had verwacht.
Ik wel....en dat vond ik de leukste stukjes.
Ging veel over privé en de geschiedenis van bruin en heide.
En die eckhart. ...dan ben je gastheer van Cambuur en weet je niet eens dat het Jan Bruin is...niet best :zucht
Fox Sport doc: De Friese derby, staat nu ook op youtube.
De fox Sports doc 'Assisteren' staat er ook op.
Citaat van: Hirsch op oktober 28, 2015, 15:37:01
De fox Sports doc 'Assisteren' staat er ook op.
bedankt!
Mooi, hoef ik die torrents niet meer te seeden. :_schater
allemaal prachtig materiaal.maar ast sun bord siest tegen PSV dan heb ik wek bedenkingen hoor
spelers die naar dat bord kijken wie hun directe tegenstander is en zijn sterke en zwakken puntem
dat moet je als speler zelf ook allemaal weten toch das mijn mening.zelfde zoals dkv dat die
lui in een keer anders spelen dan verwacht dan weten ze het niet meer.ik zou zeggen dat is jou man
en die schakel je uit waar ie ook maar heen gaat en dat bij alle 10 spelers en klaar ist.
cavlan had geen vaste man zondag was mijn id.
Iemand de documentaire Cambuur ajax gezien?
Tenenkrommend slecht, met als dieptepunten de stukjes van onze speaker.
Citaat van: zeewolde op december 11, 2015, 12:05:18
Iemand de documentaire Cambuur ajax gezien?
Tenenkrommend slecht, met als dieptepunten de stukjes van onze speaker.
Ik vond het wel mooi.m
Maar ik heb die bewuste dag niet zelf meegemaakt, dus voor mensen die het wel hebben meegemaakt zou het kunnen tegenvallen.
Citaat van: pvanbuijtene op december 11, 2015, 12:07:27
Ik vond het wel mooi.m
Maar ik heb die bewuste dag niet zelf meegemaakt, dus voor mensen die het wel hebben meegemaakt zou het kunnen tegenvallen.
ik moest het via de radio volgen, dus was er ook niet bij. Ik had meer sfeerbeelden en wedstrijdbeelden verwacht en niet welke supporter waar zat.
Verhalen van pieren, van Rijswijk berger en de Ron waren wel heel mooi.
Citaat van: zeewolde op december 11, 2015, 12:11:30
ik moest het via de radio volgen, dus was er ook niet bij. Ik had meer sfeerbeelden en wedstrijdbeelden verwacht en niet welke supporter waar zat.
Verhalen van pieren, van Rijswijk berger en de Ron waren wel heel mooi.
Ik woonde toen nog in omgeving Rotterdam , wist toem amper wat Cambuur was;) :wall ...Ik vond dat gejammer van de boer na afloop van de match wel zo typerend voor het ajax van toen.. arrogant en alles moest zoals hun het willen want wij zijn Ajax.
Citaat van: zeewolde op december 11, 2015, 12:11:30
ik moest het via de radio volgen, dus was er ook niet bij. Ik had meer sfeerbeelden en wedstrijdbeelden verwacht en niet welke supporter waar zat.
Verhalen van pieren, van Rijswijk berger en de Ron waren wel heel mooi.
Was er zelf fysiek wel bij, geestelijk wat minder 8P Heb delen gezien en dan is het vreemd dat je het vanuit een andere insteek ziet. Meer sfeer- en wedstrijdbeelden had wel gemogen idd. Maar je zult ongetwijfeld te maken hebben gehad met rechten op die beelden (liggen volgens mij nog bij de NOS)
Het iemand dizze oek opnomen? |:)