Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Documentaire: De Derby

Gestart door Leeuwarden058, maart 03, 2015, 19:51:26

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarden058

Iemand toevallig opgenomen ^^

Locoleeuw

WAUW! Ik heb er van genoten! Mooi om te zien wat er allemaal bij komt kijken.
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik was net 5 minuten te laat, dus die gemist, de rest wel. maar ik zal even kijken wanneer ie herhaald wordt.
Henk, held, bedankt

jeff

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 20:38:19
Ik was net 5 minuten te laat, dus die gemist, de rest wel. maar ik zal even kijken wanneer ie herhaald wordt.
Vanavond nog, rond half 11 uit me hoofd na psv-ajax

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: jeff op maart 03, 2015, 20:39:21
Vanavond nog, rond half 11 uit me hoofd na psv-ajax

Mooi, zet ik hem vannacht hier nog neer |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

Locoleeuw

Citaat van: jeff op maart 03, 2015, 20:39:21
Vanavond nog, rond half 11 uit me hoofd na psv-ajax
Elf uur komt de herhaling
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: jeff op maart 03, 2015, 20:39:21
Vanavond nog, rond half 11 uit me hoofd na psv-ajax

Dan moet ik em vandaag dus nog twee keer gaan zien _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Marc S


jeff

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 20:41:14
Dan moet ik em vandaag dus nog twee keer gaan zien _O_ _O_
Heel vervelend onder het genot van een  :proost

Utekleitrokken

Er is altijd veel kritiek op FOX, maar dit is dan wel weer enigszins innovatief voor de Eredivisie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dit was geen docu over de derby, maar over Cambuur (haast geen boer gezien) en zo hoort het ook!  |:)
Henk, held, bedankt

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 21:00:44
Dit was geen docu over de derby, maar over Cambuur (haast geen boer gezien) en zo hoort het ook!  |:)
ik miste alleen wat meer spelers over de beleving rondom de derby, bv vytas, reijnen en narsingh

wiekie1969

Tranen in de ogen, fantastische documentaire. Opvolger van Henkie Harkema ( mocht hij ooit weggaan) staat al klaar: Arne Slot!!!!! Geweldig!!!!

Cambuur123

Topper is die Slot idd! Prachtige docu! Thanks FOX!  8P