Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Documentaire: De Derby

Gestart door Leeuwarden058, maart 03, 2015, 19:51:26

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Utekleitrokken op maart 04, 2015, 19:49:59
Waarom heeft die pliesie een KNVB jasje aan bij dat veiligheidsoverleg? Oenderkovver?  :_schater

Omdat hij vanuit de politie vaak naar EK's en WK's gaat. (Supportersbegeleider)
Als ik me niet vergis staat het politie logo aan de andere zijde.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Mooiste is de aftiteling.

Met dank aan sc Heerenveen tv!

Galdiano

Die Arne Slot is onwijs belangrijk! Ben blij dat hij bij de ts zit.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Thieske

Grotenhuis toch ook een grotere rol binnen de TS dan ik had verwacht. En prachtig om te zien, wat voor team de TS is. Ook mooi om te zien dat Kuipers, Hampie Bakker bij de voornaam noemt.

Meerdere kippenvel momenten bij de docu gehad, complimenten aan Fox. Totaal geen dkv gezien in de docu.

hobbes

Citaat van: Thieske op maart 05, 2015, 09:23:00
Grotenhuis toch ook een grotere rol binnen de TS dan ik had verwacht. En prachtig om te zien, wat voor team de TS is. Ook mooi om te zien dat Kuipers, Hampie Bakker bij de voornaam noemt.

Meerdere kippenvel momenten bij de docu gehad, complimenten aan Fox. Totaal geen dkv gezien in de docu.

Ben benieuwd of je geen DKV ziet omdat we gewonnen hebben. Zou het bij hun winst andersom geweest zijn? Of weet Fox gewoon waar de mooie plaatjes te schieten zijn en waar de beleving zit?

CJ058

Wat voor mij het mooiste stukje in de docu blijft is het antwoord van de supporter op leeftijd aan het begin van de docu. Zijn antwoord op de vraag 'Wat heeft u liever; 7e worden of 2x winnen van DKV? ''noh ja, 2x winnen van dkv natuurlijk.' HEERLIJK!

Marc S

Citaat van: hobbes op maart 05, 2015, 10:05:06
Ben benieuwd of je geen DKV ziet omdat we gewonnen hebben. Zou het bij hun winst andersom geweest zijn? Of weet Fox gewoon waar de mooie plaatjes te schieten zijn en waar de beleving zit?

Ik denk dat het inderdaad met de winnaar te maken heeft.

Vedetski

Citaat van: Drumfather SCC op maart 04, 2015, 17:42:29
Sssssst, Niet zo skreeuwe Vedetski, Ik probeer te kijken  :proost
Had de link al ontdekt  ;)

Haha, genot!  :proost
:koffie

Vedetski

Citaat van: Marc S op maart 05, 2015, 12:14:50
Ik denk dat het inderdaad met de winnaar te maken heeft.

Lijkt me sterk, aangezien ze al voor de wedstrijd bij ons aan het opnemen waren.
Iedereen weet toch dat WIJ de trots van het noorden zijn  :clint :koffie
:koffie

Marc S

Citaat van: Vedetski op maart 05, 2015, 13:29:55
Lijkt me sterk, aangezien ze al voor de wedstrijd bij ons aan het opnemen waren.
Iedereen weet toch dat WIJ de trots van het noorden zijn  :clint :koffie

Vanzelfsprekend, maar dacht dat ze ook daar aan het opnemen waren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op maart 05, 2015, 15:03:34
Vanzelfsprekend, maar dacht dat ze ook daar aan het opnemen waren.

Dan hebben ze daar wel heel weinig van gebruikt  :_schater
Henk, held, bedankt

Bolsward-SCC

Volgens mij is het een bewuste en voorafbepaalde keuze om deze documentaire vanuit Cambuur-perspectief te maken. Vorig jaar was Cambuur TV nog wekelijks te zien op FOX Sports, maar dat is dus dit seizoen gestopt. In plaats daarvan is er besloten om twee keer per jaar een documentaire over elke club uit te zenden. De eerste documentaire was dus over het kampioenschap in 2013 en dit was de tweede over Cambuur.

Vedetski

Citaat van: Bolsward-SCC op maart 05, 2015, 16:16:17
Volgens mij is het een bewuste en voorafbepaalde keuze om deze documentaire vanuit Cambuur-perspectief te maken. Vorig jaar was Cambuur TV nog wekelijks te zien op FOX Sports, maar dat is dus dit seizoen gestopt. In plaats daarvan is er besloten om twee keer per jaar een documentaire over elke club uit te zenden. De eerste documentaire was dus over het kampioenschap in 2013 en dit was de tweede over Cambuur.

Dat verklaart een hoop.

Zal me niks verbazen als de ene docu in dkv over abe gaat en de andere over foppe
:koffie

denistel

Citaat van: PASSC op maart 04, 2015, 05:49:35
Thnx, Kuzmanovic!! Heerlijke docu dit. En wat hebben wij een goede ts zeg, heerlijk om te zien hoe zij samenwerken. Zit Jan Bruin trouwens elke wedstrijd op de tribune? Wat is zijn rol precies, weet iemand dit?

die is ook trainer bij bergum dus op zondag is hij er niet bij

Pielkebuus

Heeft iemand deze documentaire ook als bestand op de computer en zo ja is er iemand zo vriendelijk om deze naar mij toe te sturen, kan hem helaas niet meer downloaden via de eerstgenoemde lin