Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Documentaire: De Derby

Gestart door Leeuwarden058, maart 03, 2015, 19:51:26

Vorige topic - Volgende topic

Dreet

Driewerf hoera voor Kuzmanovic! Thx man!


speculeter

Net herhaling op fox gekeken.
Prachtig om zo een inkijkje te krijgen.
Kippenvel overal.
Hoogtepunt de yell in de rust.......even wachten eerst de deur even open?


Drumfather SCC

Voor diegenen met FOX; Morgenavond 21:00 uur herhaling op FS1
Voor mij; Oventje aan, Pizza op schoot en GENIETEN MAAR  |:)

JurjenS7

Citaat van: Drumfather SCC op maart 04, 2015, 14:55:02
Voor diegenen met FOX; Morgenavond 21:00 uur herhaling op FS1
Voor mij; Oventje aan, Pizza op schoot en GENIETEN MAAR  |:)
Ook als je gewoon derby intypt bij videos hoor ;) als je fox sports go gebruikt

TM

Net gekeken, maar wat een heerlijke docu.  |:) |:) |:) |:)

Vedetski

Cambuurfront
‏@Cambuurfront
VIDEO | FOX Sports Doc: De Friese Derby: http://bit.ly/1M5833C 
:koffie

Vedetski

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 21:00:44
Dit was geen docu over de derby, maar over Cambuur (haast geen boer gezien) en zo hoort het ook!  |:)

Eigenlijk zijn wij de enige partij die de derby zo beleeft. In dkv zien ze het als een doodnormale wedstrijd waar toevallig wat supporters boeren de tegenstander niet lief vinden
:koffie

Drumfather SCC

Citaat van: JurjenS7 op maart 04, 2015, 15:22:25
Ook als je gewoon derby intypt bij videos hoor ;) als je fox sports go gebruikt
Zie net dus dat hij ook gewoon Online staat dus de pizza gaat zo de oven in en nogmaals; GENIETEN MAAR  :proost
F*uck morgenavond 21:00 uur  :P

Vedetski

Citaat van: Drumfather SCC op maart 04, 2015, 17:19:53
Zie net dus dat hij ook gewoon Online staat dus de pizza gaat zo de oven in en nogmaals; GENIETEN MAAR  :proost
F*uck morgenavond 21:00 uur  :P

:0= http://bit.ly/1M5833C
:koffie

Drumfather SCC

Citaat van: Vedetski op maart 04, 2015, 17:29:02
:0= http://bit.ly/1M5833C
Sssssst, Niet zo skreeuwe Vedetski, Ik probeer te kijken  :proost
Had de link al ontdekt  ;)

Cambuur058

henk heeft door dat de dkv-boys in de gang naar het veld lopen
"hey doe de deur even open"
OERKREET


:_schater :_schater :_schater

Tukker

PRACHTIG. Geweldige beelden vanaf de andere kant dan we normaal zien. HEERLIJK. Thanx Kuzma  :thumbsup. Hij staat er op  :proost

Opvallend veel oude logo's nog te zien.

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Utekleitrokken

Waarom heeft die pliesie een KNVB jasje aan bij dat veiligheidsoverleg? Oenderkovver?  :_schater