Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Documentaire: De Derby

Gestart door Leeuwarden058, maart 03, 2015, 19:51:26

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Fox Sport doc: De Friese derby, staat nu ook op youtube.


Hirsch

De fox Sports doc 'Assisteren' staat er ook op.


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

el haj

Mooi, hoef ik die torrents niet meer te seeden.  :_schater

denistel

allemaal prachtig materiaal.maar ast sun bord siest tegen PSV dan heb ik wek bedenkingen hoor
spelers die naar dat bord kijken wie hun directe tegenstander is en zijn sterke en zwakken puntem
dat moet je als speler zelf ook allemaal weten toch das mijn mening.zelfde zoals dkv dat die
lui in een keer anders spelen dan verwacht dan weten ze het niet meer.ik zou zeggen dat is jou man
en die schakel je uit waar ie ook maar heen gaat en dat bij alle 10 spelers en klaar ist.
cavlan had geen vaste man zondag was mijn id.

zeewolde

Iemand de documentaire Cambuur ajax gezien?
Tenenkrommend slecht, met als dieptepunten de stukjes van onze speaker.

pvanbuijtene

Citaat van: zeewolde op december 11, 2015, 12:05:18
Iemand de documentaire Cambuur ajax gezien?
Tenenkrommend slecht, met als dieptepunten de stukjes van onze speaker.

Ik vond het wel mooi.m
Maar ik heb die bewuste dag niet zelf meegemaakt, dus voor mensen die het wel hebben meegemaakt zou het kunnen tegenvallen.

zeewolde

Citaat van: pvanbuijtene op december 11, 2015, 12:07:27
Ik vond het wel mooi.m
Maar ik heb die bewuste dag niet zelf meegemaakt, dus voor mensen die het wel hebben meegemaakt zou het kunnen tegenvallen.
ik moest het via de radio volgen, dus was er ook niet bij. Ik had meer sfeerbeelden en wedstrijdbeelden verwacht en niet welke supporter waar zat.

Verhalen van pieren, van Rijswijk berger en de Ron waren wel heel mooi.

pvanbuijtene

Citaat van: zeewolde op december 11, 2015, 12:11:30
ik moest het via de radio volgen, dus was er ook niet bij. Ik had meer sfeerbeelden en wedstrijdbeelden verwacht en niet welke supporter waar zat.

Verhalen van pieren, van Rijswijk berger en de Ron waren wel heel mooi.

Ik woonde toen nog in omgeving Rotterdam , wist toem amper wat Cambuur was;)  :wall ...Ik vond dat gejammer van de boer na afloop van de match wel zo typerend voor het ajax van toen.. arrogant en alles moest zoals hun het willen want wij zijn Ajax.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op december 11, 2015, 12:11:30
ik moest het via de radio volgen, dus was er ook niet bij. Ik had meer sfeerbeelden en wedstrijdbeelden verwacht en niet welke supporter waar zat.

Verhalen van pieren, van Rijswijk berger en de Ron waren wel heel mooi.
Was er zelf fysiek wel bij, geestelijk wat minder 8P Heb delen gezien en dan is het vreemd dat je het vanuit een andere insteek ziet. Meer sfeer- en wedstrijdbeelden had wel gemogen idd. Maar je zult ongetwijfeld te maken hebben gehad met rechten op die beelden (liggen volgens mij nog bij de NOS)

Oetseuuh

Het iemand dizze oek opnomen?  |:)