Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Documentaire: De Derby

Gestart door Leeuwarden058, maart 03, 2015, 19:51:26

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Man, man, man, wat hebben wij toch een ongelooflijke mooie club! Complimenten voor Fox! Weer een icoon erbij voor de verzameling. Trots!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk die in de rust vlak voor de teamschreeuw even de deur open laat zetten  :_schater |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

drg

#32
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2015, 23:50:07
Henk die in de rust vlak voor de teamschreeuw even de deur open laat zetten  :_schater |:) |:) |:)

Die kop van Dwight ook op de achtergrond na die tweede achterstand en dat ie dan weer zo dramatisch gaat zitten, onbetaalbaar  :_schater :thumbsup

Het enige wat ik eigenlijk vind missen is dat vuistje van Vytas en de ontlading van Nienhuis tegen het einde van de wedstrijd, net dat beetje extra beleving dat echt goed in het beeld van de hele docu had gepast!

TM

Iemand die het opgenomen heeft en hier neer kan zetten?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

brambo3004


Holwerd voor Cambuur

Lekker hoor. Sinds dit weekend geen FoxNL meer :insane

Dus BEDANKT Kuzma! :thumbsup |:) _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021


PASSC

Thnx, Kuzmanovic!! Heerlijke docu dit. En wat hebben wij een goede ts zeg, heerlijk om te zien hoe zij samenwerken. Zit Jan Bruin trouwens elke wedstrijd op de tribune? Wat is zijn rol precies, weet iemand dit?


poelie-lwd

Je moet er als trainer maar over kunnen om 6 man naast je te hebben die ook van alles roepen  :_schater

Mooie inkijk gekregen, complimenten voor FOX.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

drg


okkele

ik heb het ook niet kunnen zien .
bedankt kuzmanovic !

|:)
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Citaat van: drg op maart 04, 2015, 08:10:15
Staat hier inmiddels ook:

http://foxsports.nl/video/265046

Hier moet je een GO account voor hebben.

Fuck Fox!  l8l

Lang leve Kuzmanovic  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Hoe dan ook geweldige docu door de bril van een echte volksclub.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve