Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op april 13, 2026, 20:20:55

Titel: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2026, 20:20:55
Onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Vitesse in een VOL Kooi stadion.
Hoop dat het uitvak ook wat vol komt?.. :D
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: hobbes op april 13, 2026, 21:25:44
Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2026, 20:20:55
Onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Vitesse in een VOL Kooi stadion.
Hoop dat het uitvak ook wat vol komt?.. :D

Volgens mij gaan ze voor 100% uitverkochte uitvakken dit seizoen
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Zuid1991 op april 13, 2026, 21:34:32
Citaat van: hobbes op april 13, 2026, 21:25:44
Volgens mij gaan ze voor 100% uitverkochte uitvakken dit seizoen
Dat gaat ze lukken, voor een tientje kan je mee naar lwd.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Drumfather SCC op april 16, 2026, 18:02:03
Is het een idee om in de 80e en/of 12e minuut massaal te applaudisseren met een begeleidend YNWA/spandoek als eerbetoon aan Sjoukje de Jong?
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Inferno-058 op april 16, 2026, 20:14:29
Citaat van: Zuid1991 op april 13, 2026, 21:34:32
Dat gaat ze lukken, voor een tientje kan je mee naar lwd.
Werd ook wel uitverkocht met normale prijzen denk ik. Vitesse leeft
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: nee,wel? op april 17, 2026, 08:00:30
in principe heeft vitesse het nog wel redelijk gedaan als je ziet waar ze vandaan komen, die min twaalf er nu bij opteld dan zouden ze nu 8e staan
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Galdiano op april 17, 2026, 08:09:37
Citaat van: nee,wel? op april 17, 2026, 08:00:30
in principe heeft vitesse het nog wel redelijk gedaan als je ziet waar ze vandaan komen, die min twaalf er nu bij opteld dan zouden ze nu 8e staan

En toch hoop ik dat ze geen play offs halen door de 4de periode te winnen.

Er dreigt ook nog steeds uitsluiting van het betaald voetbal. Geen idee wanneer die zaak van de KNVB plaats gaat vinden.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: nee,wel? op april 17, 2026, 08:21:25
die zaak word pas na het lopende seizoen behandeld,   dat wordt dan ook weer een spagaat stel vitesse promoveerdt wel en wordt vervolgens alsnog uitgesloten van betaald voetbal.............


even wat anders was het misschien ook niet leuker geweest om na deze wedstrijd een feestje te hebben in het stadion i.p.v de huldiging bij de oldehove 3 mei?   ik heb het idee dat de sjeu er al wat vanaf is,en dat dat dan wat een gemaakt feestje wordt met spelers die staan te hossen en te doen terwijl je wete dat ze fut binnen etcetera?    of had die huldiging geliek mutten na de promotie?
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Beul B op april 17, 2026, 09:38:43
Het terrein bij de Oldehove is veel te klein. Als je daar iets wilt zien moet je er uren van tevoren zijn.

Had gewoon op een aantal pramen een route door de stad gedaan. Prinsentuin, Nieuwestad en Voorstreek. Dan kan iedereen kijken. Scheelt een hoop beveiligers, dranghekken en andere dingen. Vaar dan door naar het Kooy stadion. Doe daar de huldiging in het stadion. Kan iedereen mooi kijken vanaf de tribune. Horeca open en je verdient ook nog wat.

Ik weet wat het feest nu kost voor de gemeente/Cambuur en maar een paar mensen kunnen echt genieten in het gedrang. Had heel anders gekund. Goedkoper en beter toegangkelijker voor de supporters.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: hobbes op april 17, 2026, 09:47:31
Citaat van: Beul B op april 17, 2026, 09:38:43
Het terrein bij de Oldehove is veel te klein. Als je daar iets wilt zien moet je er uren van tevoren zijn.

Had gewoon op een aantal pramen een route door de stad gedaan. Prinsentuin, Nieuwestad en Voorstreek. Dan kan iedereen kijken. Scheelt een hoop beveiligers, dranghekken en andere dingen. Vaar dan door naar het Kooy stadion. Doe daar de huldiging in het stadion. Kan iedereen mooi kijken vanaf de tribune. Horeca open en je verdient ook nog wat.

Ik weet wat het feest nu kost voor de gemeente/Cambuur en maar een paar mensen kunnen echt genieten in het gedrang. Had heel anders gekund. Goedkoper en beter toegangkelijker voor de supporters.

Ik ga er vanuit dat het podium voor het Bevrijdingsfestival gebruikt gaat worden dus met de kosten zal het wel meevallen.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: denistel op april 17, 2026, 17:59:55
Citaat van: Beul B op april 17, 2026, 09:38:43
Het terrein bij de Oldehove is veel te klein. Als je daar iets wilt zien moet je er uren van tevoren zijn.

Had gewoon op een aantal pramen een route door de stad gedaan. Prinsentuin, Nieuwestad en Voorstreek. Dan kan iedereen kijken. Scheelt een hoop beveiligers, dranghekken en andere dingen. Vaar dan door naar het Kooy stadion. Doe daar de huldiging in het stadion. Kan iedereen mooi kijken vanaf de tribune. Horeca open en je verdient ook nog wat.

Ik weet wat het feest nu kost voor de gemeente/Cambuur en maar een paar mensen kunnen echt genieten in het gedrang. Had heel anders gekund. Goedkoper en beter toegangkelijker voor de supporters.

je kint ze volgen tijdens de bustour toch.plein kenne wel aardig wat duizend op toch
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Inferno-058 op april 18, 2026, 11:50:13
Citaat van: denistel op april 17, 2026, 17:59:55
je kint ze volgen tijdens de bustour toch.plein kenne wel aardig wat duizend op toch
Plein is aanzienlijk kleiner geworden de laatste zoveel jaar. Ik vind overigens wel dat een huldiging bij de Oldehove hoort. Als ze maar niet overal hekken gaan plaatsen...
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Bens op april 18, 2026, 12:08:40
Volgende week vrijdag nog een keer vlammen in de keukenkampioen divisie. Laat de supporters niet in de steek.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Galdiano op april 18, 2026, 12:20:18
Citaat van: Inferno-058 op april 18, 2026, 11:50:13
Plein is aanzienlijk kleiner geworden de laatste zoveel jaar. Ik vind overigens wel dat een huldiging bij de Oldehove hoort. Als ze maar niet overal hekken gaan plaatsen...

Ze hebben geleerd van 2013.
Ze betrekken nu alles er omheen ook bij de huldiging. Dus Groeneweg is ook geheel beschikaar.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 18, 2026, 12:22:08
 :0= KNALLEN  |:)
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Bernardo op april 18, 2026, 15:24:39
Wel zin in deze pot, hopelijk een prachtige afsluiter van een geweldig seizoen en voor Henk een fantastisch afscheid als hoofdtrainer  _O_
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: denistel op april 18, 2026, 18:02:29
gewoon laten zien dat je de terechte promovendus bent in een
kolkend stadion nog 1x alles geven.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: 666 op april 20, 2026, 13:09:09
Citaat van: Galdiano op april 18, 2026, 12:20:18
Ze hebben geleerd van 2013.
Ze betrekken nu alles er omheen ook bij de huldiging. Dus Groeneweg is ook geheel beschikaar.

Ik hoop ook van de muziek en de presentatie, het was allemaal goed bedoeld maar wat een aanfluiting destijds.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: mark1989 op april 20, 2026, 18:07:04
En ik hoop op een massale steunbetuiging voor Henk de Jong.
De beste trainer van Cambuur ooit. Daar gaat nooit meer iemand aan komen.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: okkele op april 20, 2026, 21:25:36
en ik hoop dat het eindelijk eens klaar is met de de jong-adoratie.
ik ben blij dat hij bij de club is maar we mogen nu wel weer eens spelers belangrijker gaan vinden dan een trainer.
komend seizoen gelukkig geen plat-spreekkoren iedere wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: janou op april 21, 2026, 12:52:47
Wordt er voor a.s. vrijdag iets van een sfeeractie voor het team/afscheid Henk georganiseerd?
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Specuveter op april 21, 2026, 12:55:12
Citaat van: janou op april 21, 2026, 12:52:47
Wordt er voor a.s. vrijdag iets van een sfeeractie voor het team/afscheid Henk georganiseerd?
corteo vanaf Zaailand
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: janou op april 21, 2026, 13:51:41
Citaat van: Specuveter op april 21, 2026, 12:55:12
corteo vanaf Zaailand

Ja dat zag ik langskomen. Ik bedoel meer in de zin van een spandoek oid.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Bernardo op april 21, 2026, 15:09:45
Alle kaarten verkocht.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: NRG op april 21, 2026, 15:52:07
Citaat van: Bernardo op april 21, 2026, 15:09:45
Alle kaarten verkocht.

Benieuwd of het dan ook een keer echt vol zit.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 21, 2026, 16:24:20
Citaat van: NRG op april 21, 2026, 15:52:07
Benieuwd of het dan ook een keer echt vol zit.
idd en dan de hoofdtribune ook
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Destroyer op april 21, 2026, 17:03:38
Citaat van: 666 op april 20, 2026, 13:09:09
Ik hoop ook van de muziek en de presentatie, het was allemaal goed bedoeld maar wat een aanfluiting destijds.

Huldiging psv op tv ook gezien? Dacht dat ze daar na meer dan 20 keer ook wel meer geleerd hadden...
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Destroyer op april 21, 2026, 17:03:53
Citaat van: janou op april 21, 2026, 12:52:47
Wordt er voor a.s. vrijdag iets van een sfeeractie voor het team/afscheid Henk georganiseerd?

Ben benieuwd
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Johan-12 op april 21, 2026, 17:04:07
Citaat van: NRG op april 21, 2026, 15:52:07
Benieuwd of het dan ook een keer echt vol zit.
Het is schoolvakantie dus verwacht niet dat alle stoelen ook bezet zijn
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Poetser op april 21, 2026, 19:42:04
Citaat van: Specuveter op april 21, 2026, 12:55:12
corteo vanaf Zaailand

Weet iemand ook hoe laat?
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Bernardo op april 21, 2026, 20:17:33
Citaat van: Poetser op april 21, 2026, 19:42:04
Weet iemand ook hoe laat?
17:30 verzamelen, 18:00 vertrek zag ik voorbij komen
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Leovardiascc op april 21, 2026, 20:18:35
Citaat van: Poetser op april 21, 2026, 19:42:04
Weet iemand ook hoe laat?

Vanaf 17:30 verzamelen en 18:00 vertrekken.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Poetser op april 21, 2026, 21:53:57
Oke top. Vanaf zaailand?
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: 666 op april 22, 2026, 10:34:18
Citaat van: Destroyer op april 21, 2026, 17:03:38
Huldiging psv op tv ook gezien? Dacht dat ze daar na meer dan 20 keer ook wel meer geleerd hadden...

Jazeker, ik zie bijna alle huldigingen op TV en droom altijd dat wij dat ook hebben.
Bij PSV gaat ook niet alles goed maar ik vind de DJ (en de artiesten) altijd wel goed om het publiek te vermaken.
Bij onze laatste huldiging op het kerkhof was dat een aanfluiting, dan mogen ze wmb wel naar die van PSV kijken.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Leovardiascc op april 22, 2026, 11:03:15
Citaat van: Poetser op april 21, 2026, 21:53:57
Oke top. Vanaf zaailand?

Yes |:)
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Inferno-058 op april 22, 2026, 18:51:04
Citaat van: Destroyer op april 21, 2026, 17:03:38
Huldiging psv op tv ook gezien? Dacht dat ze daar na meer dan 20 keer ook wel meer geleerd hadden...
Dat jij huldigingen van PSV wil zien :X
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: V-man op april 22, 2026, 22:37:59
Zag gisteren die huldiging van AZ. Wat een sneue muziek daaro!
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Galdiano op april 23, 2026, 07:15:04
Citaat van: V-man op april 22, 2026, 22:37:59
Zag gisteren die huldiging van AZ. Wat een sneue muziek daaro!

Je kan het nooit goed doen. Zal hier net zo zijn.

Ricky, Anneke, Aart en Ed en weet ik veel wie.
5x genot, 3x Woanskip.  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: 666 op april 23, 2026, 10:45:49
Citaat van: Galdiano op april 23, 2026, 07:15:04
Je kan het nooit goed doen. Zal hier net zo zijn.

Ricky, Anneke, Aart en Ed en weet ik veel wie.
5x genot, 3x Woanskip.  :_schater

Ik hoor alleen maar goede dingen, nog een beetje house en we hebben voor iedereen een topmiddag  :devil
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Johan-12 op april 23, 2026, 10:54:04
Citaat van: Galdiano op april 23, 2026, 07:15:04
Je kan het nooit goed doen. Zal hier net zo zijn.

Ricky, Anneke, Aart en Ed en weet ik veel wie.
5x genot, 3x Woanskip.  :_schater
Alles beter dan de K-liedjes die ik al maanden hoor op Noord.
Schande voor de club, en je zet jezelf te kijk.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Galdiano op april 23, 2026, 11:32:04
Citaat van: Johan-12 op april 23, 2026, 10:54:04
Alles beter dan de K-liedjes die ik al maanden hoor op Noord.
Schande voor de club, en je zet jezelf te kijk.

Eens!

De club mag hier ook wel eens wat over zeggen.

Vroeg of laat krijgt iedereen er eens mee te maken.

Het ene moment schreeuwt een ieder Henk de Jong ole ole, en een minuut later schreeuwt een deel K dit en K dat...

Ik stoor mij er ook mateloos aan.  :|
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: sjaak op april 23, 2026, 11:34:43
Dat werkt alleen maar averechts volgens mij, als je als club hier iets over zegt.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Galdiano op april 23, 2026, 11:42:11
Citaat van: sjaak op april 23, 2026, 11:34:43
Dat werkt alleen maar averechts volgens mij, als je als club hier iets over zegt.

Dus alles maar oogluikend toestaan?

Ik denk dat je het veel breder moet trekken door spelers en andere prominenten erbij te betrekken. Maak een filmpje en laat zien dat het echt heel pijnlijk kan zijn.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: PePe op april 23, 2026, 12:12:53
11
Citaat van: sjaak op april 23, 2026, 11:34:43
Dat werkt alleen maar averechts volgens mij, als je als club hier iets over zegt.

Het werkt alleen, als iemand van je familie dit overkomt!!
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: LWD vak 7 op april 23, 2026, 14:56:09
4-0(2-0)

Ferrah
Ferrah
Henstra
K.Visser

4x geel
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: sjaak op april 23, 2026, 15:00:39
Citaat van: Galdiano op april 23, 2026, 11:42:11


Dus alles maar oogluikend toestaan?

Ik denk dat je het veel breder moet trekken door spelers en andere prominenten erbij te betrekken. Maak een filmpje en laat zien dat het echt heel pijnlijk kan zijn.

Volgens mij zeg ik dat nergens. Ik dacht even terug toen Cambuur aangaf een tijdje geleden niet met een Nederlandse vlag naar het stadion te komen. Ik zou het leuk vinden als er creatieve teksten worden bedacht op bestaande nummers. Zie je in Engeland veel, is vaak nog erg grappig ook.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Johan-12 op april 23, 2026, 18:02:42
Citaat van: sjaak op april 23, 2026, 11:34:43
Dat werkt alleen maar averechts volgens mij, als je als club hier iets over zegt.
De supportersclubs binnen Cambuur moeten dit ook niet willen.
De club staat voor joker met dat vreselijke K-gezang.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 23, 2026, 19:12:36
Citaat van: LWD vak 7 op april 23, 2026, 14:56:09
4-0(2-0)

Ferrah
Ferrah
Henstra
K.Visser

4x geel

Even reposten in de pool graag LWD vak 7

|:)
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 23, 2026, 22:26:06
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 23, 2026, 19:12:36
Even reposten in de pool graag LWD vak 7

|:)
Gedaan
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: mark1989 op april 24, 2026, 10:52:24
Citaat van: Johan-12 op april 23, 2026, 18:02:42
De supportersclubs binnen Cambuur moeten dit ook niet willen.
De club staat voor joker met dat vreselijke K-gezang.

Als club sta je voor joker en het zegt iets over het niveau van degene die het zingen. Uiteindelijk maakt dat het imago van de club. Als we willen groeien naar sc heerenveen zullen we van dit soort dingen af moeten.
We zouden kunnen beginnen met het verbieden van kapuchons en andere gezichts bedekking.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 24, 2026, 18:57:44
(https://pbs.twimg.com/media/HGrzHEgX0AEkcA4?format=jpg&name=small)
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Bens op april 24, 2026, 20:52:37
Sinds de promotie gaat het niet goed bij Cambuur.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: zeewolde op april 24, 2026, 20:53:36
Citaat van: Bens op april 24, 2026, 20:52:37
Sinds de promotie gaat het niet goed bij Cambuur.
Kijk je wel?
Cambuur veel beter
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: papier op april 24, 2026, 21:04:51
Citaat van: zeewolde op april 24, 2026, 20:53:36
Kijk je wel?
Cambuur veel beter

Mwoah. Paar schoten van afstand en wat meer de bal. Vitesse gevaarlijker ook dankzij Baouf die vandaag lucht staat te dekken.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Bens op april 24, 2026, 21:06:48
Citaat van: zeewolde op april 24, 2026, 20:53:36
Kijk je wel?
Cambuur veel beter
Natuurlijk kijk maar ik vindt het niet geweldig wat Cambuur presenteert.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Leovardiascc op april 24, 2026, 21:17:42
Lekker opdoeken die grafclub uit Arnhem  :rodekaart :rodekaart
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: wiekie1969 op april 24, 2026, 22:15:28
Vanaf minuut 1 een skandalig optreden van Vitesse. Heeft werkelijk helemaal niks met voetbal te maken. Zowel in als buiten het veld. Wat een zielige treurnis. Licentie meteen intrekken. Wat een stel stumpers.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: wiekie1969 op april 24, 2026, 22:16:31
Wat een ontlading met de 2-1
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Bens op april 24, 2026, 22:28:40
Jammer dat het zo afloopt.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Lore op april 24, 2026, 22:52:53
Citaat van: Bens op april 24, 2026, 22:28:40
Jammer dat het zo afloopt.

En dat dit de laatste wedstrijd is zonder netten.

Zo zonde
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: wiekie1969 op april 24, 2026, 23:02:04
Heerlijke 2-1. Wat een genot, echt. Zelden zo genoten. Henstra weer een fenomenale actie. Geweldig.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Unknown op april 24, 2026, 23:12:41
Volgens mij hebben we 1 van de beste uitvakken van NL. dicht op het veld. Geen netten/hekken of plastic wanden voor het veld. Maar helaas gaat het weer mis. Vrees dat dit de laatste x was dat het zo?n supporter vriendelijk vak was. 
God man. Wat gaat er mis in je hoofd als je denkt dat het leuk is je vuurwerk op vrouwen/kinderen/families te gooien. Ik zou niet graag in het vak dicht op het uitvak van oost zitten met mijn kinderen.
Zo jammer weer dit.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Destroyer op april 25, 2026, 00:27:02
Wat een deceptie deze wedstrijd. Godzijdank waren er mensen die bleven voor afscheid Henk, Ard en spelers.

Wat een treurig volk uit Arnhem. Maar wat hebben stewards voor zin in een uitvak terwijl er niet wordt ingegrepen. Hoe dan.... Wat is er mis met de maatschappij tegenwoordig!

Schandalig dit, domper. Dit wordt vanaf volgend seizoen plexiwand en netten in uitvak.

Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: fred op april 25, 2026, 06:36:51
Citaat van: Lore op april 24, 2026, 22:52:53
En dat dit de laatste wedstrijd is zonder netten.

Zo zonde

De netten trokken ze zo los....
Volgend seizoen maar van ijzer.  En 63 ampere erop
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Harry L. op april 25, 2026, 07:08:53
Wat een kansloos volk, ik geef het nog hooguit een paar jaar en dan zijn uitsupporters pass?. Ik snap ook niet dat dit allemaal zo mee genomen kan worden. Veel te laf optreden. Veel strenger fouilleren, en bij de eerste de beste waar wat aangetroffen wordt gelijk terug in de bus flikkeren
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Scc0511 op april 25, 2026, 07:25:03
Wat een debielen. Ontplofte echt vlakbij kinderen. En Diemers de lui op Zuid maar proberen rustig te houden. Die kreeg het ook wel even te horen..
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: fred op april 25, 2026, 08:53:59
Zag op FB foto's voorbij komen met kinderen met behoorlijke brandgaten/wonden.
Hopelijk heeft ook nu de club en de lokale driehoek zijn lesje geleerd en wordt bij zulke indicenten direct het vak door ME leeggeveegd zodat we verder kunnen spelen.

2e keer een feestje/afscheid door de neus geboord. Enorm kut gevoel aan deze avonden over gehouden.

Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Beul B op april 25, 2026, 08:54:52
Had die oud commandoos er op afgestuurd met wat wapens.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: fred op april 25, 2026, 09:00:01
Citaat van: Scc0511 op april 25, 2026, 07:25:03
Wat een debielen. Ontplofte echt vlakbij kinderen. En Diemers de lui op Zuid maar proberen rustig te houden. Die kreeg het ook wel even te horen..

Vlak Kian ook niet uit. Die stond vlak voor het uitvak  |:)
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Cor op april 25, 2026, 09:28:45
Klootzakken daar in het uitvak. Wat ik ook triest vind is dat in het stadion bij de uitgang Oost/Noord Cambuur supporters klappen kregen van duidelijk doorgesnoven HK sukkels die probeerden de hekken op te breken. O.a. een vader met een klein jochie, dat mannetje was al zo bang. Wat een triest volk loopt er toch rond.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Eewal op april 25, 2026, 09:33:07
Citaat van: Cor op april 25, 2026, 09:28:45
Klootzakken daar in het uitvak. Wat ik ook triest vind is dat in het stadion bij de uitgang Oost/Noord Cambuur supporters klappen kregen van duidelijk doorgesnoven HK sukkels die probeerden de hekken op te breken. O.a. een vader met een klein jochie, dat mannetje was al zo bang. Wat een triest volk loopt er toch rond.
Het is idd niet alleen een probleem van Vitesse maar gewoonweg een maatschappelijk probleem.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: AL op april 25, 2026, 09:33:14
1 mei en dan bestaat Vitesse niet meer.
Zal ze zeker niet missen. Nepclub.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Hirsch op april 25, 2026, 09:36:46

Helaas wel.. het hadden zo ?supporters? van een andere club, of onszelf kunnen zijn.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Inferno-058 op april 25, 2026, 09:58:46
Het begon erg gezellig in de binnenstad met de optocht.

Qua sfeer in het stadion was het erg slecht van onze kant. Komt ook door een nieuwe trommel die gebruikt werd. We werden aardig overstemd door de uitsupporters 1e helft. Prima uitvak, tot aan de incidenten. Verschillende supportersgroeperingen zijn op nationaal niveau bezig om meer vrijheden voor supporters te realiseren, zo'n actie werkt dan averechts.

Sneu voor Henk en co, zo'n afscheid.

Seizoen is voorbij. Mooi dat we hem tenminste winnend hebben kunnen afsluiten. Genoeg werk aan de winkel
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: De Gast op april 25, 2026, 10:16:41
Waarom moest de ME er nou bij Noord aan te pas komen  :?

Met hangen en wurgen het einde van het seizoen gehaald. Een grondige renovatie is nodig maar we hebben voor m?n gevoel teveel doorlopende contracten van jongens die ook niet goed genoeg zijn voor de bank.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Poetser op april 25, 2026, 10:28:11
Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 10:16:41
Waarom moest de ME er nou bij Noord aan te pas komen  :?

Met hangen en wurgen het einde van het seizoen gehaald. Een grondige renovatie is nodig maar we hebben voor m?n gevoel teveel doorlopende contracten van jongens die ook niet goed genoeg zijn voor de bank.

Met hangen en wurgen... 10 punten voor op nummer 3.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Agy op april 25, 2026, 11:04:45
Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 10:16:41
Waarom moest de ME er nou bij Noord aan te pas komen  :?

Omdat die lieve jongens van Noord achter Oost de politie met fietsen stond te bekogelen en omdat ze de eigen supporters (waaronder kinderen) stonden te intimideren.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Destroyer op april 25, 2026, 11:04:57
Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2026, 09:58:46
Het begon erg gezellig in de binnenstad met de optocht.

Qua sfeer in het stadion was het erg slecht van onze kant. Komt ook door een nieuwe trommel die gebruikt werd. We werden aardig overstemd door de uitsupporters 1e helft. Prima uitvak, tot aan de incidenten. Verschillende supportersgroeperingen zijn op nationaal niveau bezig om meer vrijheden voor supporters te realiseren, zo'n actie werkt dan averechts.

Sneu voor Henk en co, zo'n afscheid.

Seizoen is voorbij. Mooi dat we hem tenminste winnend hebben kunnen afsluiten. Genoeg werk aan de winkel

Komt door een nieuwe trommel?  :wall

Misschien moet er eens noord nagedacht worden waarom ze altijd die trieste liederen met k-woorden worden gezongen. 10-15 jaar geleden werd non-stop doorgezongen met normale liederen en ook regelmatig spelers toegezongen tijdens wedstrijd.

Nu hebben ze dat lied van de Mi-side, de club waar het allemaal om draait verkloot om elke keer over Abe te zingen met een ziekte er achter aan. Echt wat een verstand.

Ik vind noord de laatste tijd minder worden qua vocaliteit. Korte oplevingen met af en toe een vlaag van een orkaan.

Maar ajb praat niet over een trommel maar ga zelf eens te rade hoe je meer mensen mee krijgt. Alle tribunes walgen er van. En ik zal je vertellen je krijgt de mensen echt wel mee, maar niet met die liederen met niveau basisschool teksten.  :R
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Inferno-058 op april 25, 2026, 11:11:00
Citaat van: Destroyer op april 25, 2026, 11:04:57
Komt door een nieuwe trommel?  :wall

Misschien moet er eens noord nagedacht worden waarom ze altijd die trieste liederen met k-woorden worden gezongen. 10-15 jaar geleden werd non-stop doorgezongen met normale liederen en ook regelmatig spelers toegezongen tijdens wedstrijd.

Nu hebben ze dat lied van de Mi-side, de club waar het allemaal om draait verkloot om elke keer over Abe te zingen met een ziekte er achter aan. Echt wat een verstand.

Ik vind noord de laatste tijd minder worden qua vocaliteit. Korte oplevingen met af en toe een vlaag van een orkaan.

Maar ajb praat niet over een trommel maar ga zelf eens te rade hoe je meer mensen mee krijgt. Alle tribunes walgen er van. En ik zal je vertellen je krijgt de mensen echt wel mee, maar niet met die liederen met niveau basisschool teksten.  :R
Je staat zelf niet eens op Noord, dus hoe kan je oordelen dat deze nieuwe trommel goed/fout is? K woorden zijn onnodig net zoals andere dingen, mee eens. Maar het is wel makkelijk roepen vanaf een andere tribune, beste stuurlui staan aan wal
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Lowieke op april 25, 2026, 11:16:38
Wat mij betreft mogen we wel ophouden met uitsupporters. Het kost een kapitaal, zowel de club als de samenleving. De M.E. komt ook niet gratis. Het gaat heel vaak goed, maar je moet er constant rekening mee houden dat het fout gaat. En zonder uitsupporters gaan degenen die bij een wedstrijd komen met de hoop op rottigheid ook wegblijven. Kunnen we weer gewoon naar voetbal kijken.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Destroyer op april 25, 2026, 11:23:31
Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2026, 11:11:00
Je staat zelf niet eens op Noord, dus hoe kan je oordelen dat deze nieuwe trommel goed/fout is? K woorden zijn onnodig net zoals andere dingen, mee eens. Maar het is wel makkelijk roepen vanaf een andere tribune, beste stuurlui staan aan wal

Blijkbaar weet jij waar ik sta, dan weet je ook dat er maar een aantal meters tussen zit. Maar pak nu gewoon de kern aan en niet de randzaken. Lees mijn bericht eens goed door. Corteo zag er goed uit. Was er niet bij.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 25, 2026, 11:23:47
Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:16:38
Wat mij betreft mogen we wel ophouden met uitsupporters. Het kost een kapitaal, zowel de club als de samenleving. De M.E. komt ook niet gratis. Het gaat heel vaak goed, maar je moet er constant rekening mee houden dat het fout gaat. En zonder uitsupporters gaan degenen die bij een wedstrijd komen met de hoop op rottigheid ook wegblijven. Kunnen we weer gewoon naar voetbal kijken.
Ik zou het heel erg vinden nooit meer een uitwedstrijd te mogen bezoeken
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Specuveter op april 25, 2026, 11:27:41
Wat gebeurde er nou met die speler van Vitesse voor hoofdtribune?
Behoorlijk opstootje met supporters en spelers
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 25, 2026, 12:00:22
Citaat van: Specuveter op april 25, 2026, 11:27:41
Wat gebeurde er nou met die speler van Vitesse voor hoofdtribune?
Behoorlijk opstootje met supporters en spelers
Daar zaten een paar vitesse supporters bijdehand te doen...
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Vlampiep op april 25, 2026, 12:03:13
We zijn direct vetrokken nadat het vuurwerk op ons werd gegooid. Veel kindereb waren behoorlijk aangeslagen.
Bij het vetrek zagen we veel ratjes omstruinen buiten de hekken van de parkeerplaats zuid voor de uitsupporters. Ze gaven informatie door met hun mobieltjes. Geen politie te bekennen, maar lees dat het daar later volledig uit de hand liep. Dit is nu de 2e keer dat we vanwege die zwakbegaafde kansloze klojos zijn vetrokken.
Ontzettend frustrerend voor de organisatie en Henk de Jong.
Wat mij betreft komend seizoen vanuit de Knvb een verbod voor uitsupporters.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: De Gast op april 25, 2026, 12:17:49
Als je in het uitvak geen schijn van kans hebt rottigheid uit te halen ist gelijk al klaar. Dan moet toch redelijk eenvoudig te regelen zijn.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: James op april 25, 2026, 12:28:21
Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 12:17:49
Als je in het uitvak geen schijn van kans hebt rottigheid uit te halen ist gelijk al klaar. Dan moet toch redelijk eenvoudig te regelen zijn.

Volgens mij is het fantastisch dat je uitsupporters gastvrij wil ontvangen. En dat zou ook moeten kunnen want met beheersmatig ga je niet iets voorkomen en is het wachten op meer problemen. Alleen moeten de consequenties duidelijk zijn en dit gehandhaafd worden. Waarom kan het in de Premier Leauge wel? In Engeland zijn echt niet meer lieverdjes.

Zo?n gastenvak kan maar niet met de huidige regels/wetgeving. Waarom dit niet aan- of toepassen?
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: zeewolde op april 25, 2026, 12:46:33
Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2026, 11:11:00
Je staat zelf niet eens op Noord, dus hoe kan je oordelen dat deze nieuwe trommel goed/fout is? K woorden zijn onnodig net zoals andere dingen, mee eens. Maar het is wel makkelijk roepen vanaf een andere tribune, beste stuurlui staan aan wal
Toch zou het volgens mij redelijk eenvoudig op te lossen zijn, als er wat mensen opstaan einde trommelaar met wat maten van hem aanspreken  bepaalde liederen niet in te zetten/ stimuleren.

Je merkt dat de sfeer doodslaat.

Overigens gisteren veel vreemden in vak 8 gezien, die niet meededen in de sfeer. Best jammer , altijd leuk als er aanwas komt maar doe gewoon mee.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: EdsjeSCC op april 25, 2026, 13:45:03
Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:16:38
Wat mij betreft mogen we wel ophouden met uitsupporters. Het kost een kapitaal, zowel de club als de samenleving. De M.E. komt ook niet gratis. Het gaat heel vaak goed, maar je moet er constant rekening mee houden dat het fout gaat. En zonder uitsupporters gaan degenen die bij een wedstrijd komen met de hoop op rottigheid ook wegblijven. Kunnen we weer gewoon naar voetbal kijken.

Er is af en toe agressie, niemand meer met de trein!

Er zijn mensen die op vakantie ruzie gaan lopen maken, niemand mag meer op vakantie!

Toe juh
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 25, 2026, 13:46:26
Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 12:17:49
Als je in het uitvak geen schijn van kans hebt rottigheid uit te halen ist gelijk al klaar. Dan moet toch redelijk eenvoudig te regelen zijn.
precies, als wij uitspelen heb je geen enkele kans om rottigheid uit te halen.
Hoe krijgen die lui vuurwerk mee naar binnen? Het is schandalig dat dat hier wel weer kan. En waarom wordt het uitvak niet leeg geveegd naar het eerste incident. Kortom weer heel slecht geregeld
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Destroyer op april 25, 2026, 13:48:33
Citaat van: sunderland op april 25, 2026, 13:46:26
precies, als wij uitspelen heb je geen enkele kans om rottigheid uit te halen.
Hoe krijgen die lui vuurwerk mee naar binnen? Het is schandalig dat dat hier wel weer kan. En waarom wordt het uitvak niet leeg geveegd naar het eerste incident. Kortom weer heel slecht geregeld
_O_
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: papier op april 25, 2026, 14:08:27
Citaat van: sunderland op april 25, 2026, 13:46:26
precies, als wij uitspelen heb je geen enkele kans om rottigheid uit te halen.
Hoe krijgen die lui vuurwerk mee naar binnen? Het is schandalig dat dat hier wel weer kan. En waarom wordt het uitvak niet leeg geveegd naar het eerste incident. Kortom weer heel slecht geregeld

Met name dat leegvegen snap ik niet. De kritiek bij de pot tegen Ado was toch ook dat dat veel te lang duurde? Ik snap niet dat je hier dan niet beter op bent voorbereid en dus niet sneller handelt.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Vlampiep op april 25, 2026, 14:27:05
Citaat van: papier op april 25, 2026, 14:08:27
Met name dat leegvegen snap ik niet. De kritiek bij de pot tegen Ado was toch ook dat dat veel te lang duurde? Ik snap niet dat je hier dan niet beter op bent voorbereid en dus niet sneller handelt.
Voordat de ME mag knuppelen, moet de "veiligheids driehoek" toestemming verlenen. Nou en die fiene boef Buma sil eerst wel eefkes met boven in contact wille voordat die opdracht geeft. Ze hadden ook rondom het stadion veel eerder die kleine ratjes ook kunnen localiseren.
Er was na het eerste incident nog geen extra politie opgeroepen pas zo'n 15 minuten na het 2e keer stilleggen van de wedstrijd werd er versterking opgeroepen, maar toen was ut soatsje al lang los.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: NRG op april 25, 2026, 14:55:50
Ze zullen het volgend anders moeten aanpakken anders zitten we elke wedstrijd met deze ellende. Het is nu 2x goed misgegaan dit seizoen. Hopelijk wordt er van geleerd. Ze hadden nu in elk geval de hekken naar oost dicht gedaan.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 14:57:05
Citaat van: EdsjeSCC op april 25, 2026, 13:45:03
Er is af en toe agressie, niemand meer met de trein!

Er zijn mensen die op vakantie ruzie gaan lopen maken, niemand mag meer op vakantie!

Toe juh

Wat een rare vergelijkingen :?

Voetbal hoort met uitsupporters. Tegen iedereen die tegen mij zegt: stop gewoon met uitsupporters, zeg ik "ja, maaaar..". Want ik weet ook hoe leuk het is (al is dat inmiddels sinds 2015 ofzo. Met dit soort shit moet ik er niet meer aan denken).
Alleen die "maar" is bijna niet meer uit te leggen. Qua kosten; qua veiligheid. Als het zo doorgaat, en dat gaat het, dan kan het straks toch ook gewoon niet meer?

Wat Vlampiep ergens zei, kwam gister voor het eerst ook in mij naar boven. Wil ik zo nog in een stadion zitten?
Nou voel ik me nog redelijk veilig hoog in 18. Zo'n fakkel komt niet snel bij mij. Maar zoals laatst tegen ADO ging die ijzeren deur angstvallig heen en weer. Dan vond ik toch wel akelig om te zien.
Dan lees ik hier dat normale supporters verbaal/fysiek (?) op hun donder krijgen van notabene eigen "supporters"?...
Dan hoor ik 2-3 keer een soort atoombom ofzo afgaan ergens achter het stadion...
Wat als ik.....?! Ik moet er niet aan denken..

Een prachtig afscheid gister, maar bij mij overheerst een soort teleurstelling en vooral een soort angst richting de toekomst.

Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: denistel op april 25, 2026, 15:34:38
Gewoon lekker afsliuiten met een zege op die lui wat een hakploeg man
schopten er maar op los en dan nog zeiken als ze kaarten lrijgen brr
en die stakkers die fakkels in onze vakken gooiden nooit weer toelaten,

komend seizoen netten tot boven of plexiglas dan ben je er van af,

ondanks dat we lang moesten wachten een mooi afscheid van Ard en Henk
bedankt voor alles mannen en lekker actief blijven binnen de club

3 mei nog even feesten en dan op naar de Ere Dicisie nu al zin in

trouwens Apkakou erg sterk gister die komt er wel.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: NRG op april 25, 2026, 15:37:21
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 14:57:05
Wat een rare vergelijkingen :?

Voetbal hoort met uitsupporters. Tegen iedereen die tegen mij zegt: stop gewoon met uitsupporters, zeg ik "ja, maaaar..". Want ik weet ook hoe leuk het is (al is dat inmiddels sinds 2015 ofzo. Met dit soort shit moet ik er niet meer aan denken).
Alleen die "maar" is bijna niet meer uit te leggen. Qua kosten; qua veiligheid. Als het zo doorgaat, en dat gaat het, dan kan het straks toch ook gewoon niet meer?

Wat Vlampiep ergens zei, kwam gister voor het eerst ook in mij naar boven. Wil ik zo nog in een stadion zitten?
Nou voel ik me nog redelijk veilig hoog in 18. Zo'n fakkel komt niet snel bij mij. Maar zoals laatst tegen ADO ging die ijzeren deur angstvallig heen en weer. Dan vond ik toch wel akelig om te zien.
Dan lees ik hier dat normale supporters verbaal/fysiek (?) op hun donder krijgen van notabene eigen "supporters"?...
Dan hoor ik 2-3 keer een soort atoombom ofzo afgaan ergens achter het stadion...
Wat als ik.....?! Ik moet er niet aan denken..

Een prachtig afscheid gister, maar bij mij overheerst een soort teleurstelling en vooral een soort angst richting de toekomst.



Hier precies hetzelfde. Niet dat ik me direct angstig voel of zo, maar de lol gaat er wel vanaf op deze manier. Toen ik gisteravond naar huis fietste dacht ik van zoek het maar uit, ik kom niet meer. Inmiddels denk ik er weer wat genuanceerder over, maar dit moet volgend seizoen niet iedere thuiswedstrijd zo gaan. Dan haak ik af. Gewoon omdat het dan niet leuk meer is.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: papier op april 25, 2026, 16:07:26
Citaat van: Vlampiep op april 25, 2026, 14:27:05
Voordat de ME mag knuppelen, moet de "veiligheids driehoek" toestemming verlenen. Nou en die fiene boef Buma sil eerst wel eefkes met boven in contact wille voordat die opdracht geeft. Ze hadden ook rondom het stadion veel eerder die kleine ratjes ook kunnen localiseren.
Er was na het eerste incident nog geen extra politie opgeroepen pas zo'n 15 minuten na het 2e keer stilleggen van de wedstrijd werd er versterking opgeroepen, maar toen was ut soatsje al lang los.

Ja dat begrijp ik en dat het dan een keer wat langer duurt omdat je hier niet goed op voorbereid bent, nou vooruit. Maar dit is natuurlijk al eerder geweest dit seizoen. Dat lijkt me dan toch het moment om na te denken en direct een plan te maken mocht het nog een keer voorkomen.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: EdsjeSCC op april 25, 2026, 16:10:54
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 14:57:05
Wat een rare vergelijkingen :?

Voetbal hoort met uitsupporters. Tegen iedereen die tegen mij zegt: stop gewoon met uitsupporters, zeg ik "ja, maaaar..". Want ik weet ook hoe leuk het is (al is dat inmiddels sinds 2015 ofzo. Met dit soort shit moet ik er niet meer aan denken).
Alleen die "maar" is bijna niet meer uit te leggen. Qua kosten; qua veiligheid. Als het zo doorgaat, en dat gaat het, dan kan het straks toch ook gewoon niet meer?

Wat Vlampiep ergens zei, kwam gister voor het eerst ook in mij naar boven. Wil ik zo nog in een stadion zitten?
Nou voel ik me nog redelijk veilig hoog in 18. Zo'n fakkel komt niet snel bij mij. Maar zoals laatst tegen ADO ging die ijzeren deur angstvallig heen en weer. Dan vond ik toch wel akelig om te zien.
Dan lees ik hier dat normale supporters verbaal/fysiek (?) op hun donder krijgen van notabene eigen "supporters"?...
Dan hoor ik 2-3 keer een soort atoombom ofzo afgaan ergens achter het stadion...
Wat als ik.....?! Ik moet er niet aan denken..

Een prachtig afscheid gister, maar bij mij overheerst een soort teleurstelling en vooral een soort angst richting de toekomst.

Het punt is dat ik vind dat nooit een hele groep goedwillende mensen de dupe moet worden van een stel eikels. Pak gvd dat tuig aan. Een bivakmuts op je kop, meteen eruit halen en stadionverbod voor het leven of weet ik het.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Galdiano op april 25, 2026, 16:11:26
Buma en Marcouch (Arnhem) zaten notebene naast elkaar op de tribune.
Je hebt op Zuid een politiepost met allemaal camera schermen.

Dit had toch na 5 minuten geregeld kunnen worden?
Eerste keer fakkels gooien, vak gewoon leeg. Ze hebben niets van ADO geleerd.

Ik keur geweld richting de politie niet goed, maar dan een heel jank verhaal op de socials over de Cambuur supporters en slechts 1 hele zin over Vitesse. Dan begrijp je het gewoon echt niet.  :|
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 25, 2026, 16:27:36
Citaat van: Galdiano op april 25, 2026, 16:11:26
Buma en Marcouch (Arnhem) zaten notebene naast elkaar op de tribune.
Je hebt op Zuid een politiepost met allemaal camera schermen.

Dit had toch na 5 minuten geregeld kunnen worden?
Eerste keer fakkels gooien, vak gewoon leeg. Ze hebben niets van ADO geleerd.

Ik keur geweld richting de politie niet goed, maar dan een heel jank verhaal op de socials over de Cambuur supporters en slechts 1 hele zin over Vitesse. Dan begrijp je het gewoon echt niet.  :|
ze hebben het gewoon laten gebeuren. Grijp dan verdomme in. Wederom zag je ze gewoon lachen net als ADO. Wederom werd een feest verneukt door uitsupporters. Zo klaar mee omdat het niet had  gehoeven. Dan maar net als nac met plexiglas.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Destroyer op april 25, 2026, 16:33:58
Het is gewoon een compleet falen van alle instanties. Niemand het doek ook opgevallen in het uitvak die continu gespannen was over de stoelen? Wat schuilt daar dan? Waarom laat men het toe zoveel bier te gooien naar zuid? Hoe kunnen zoveel fakkels in een uitvak komen? Waarom greep geen enkele steward in het uitvak in? Waarom niet dat hele klote vak ontruimen direct na het eerste vuurwerk incident? Slecht en slap beleid.

Over die fakkels, 15-20 jaar geleden stonden er ontzettend dikke straffen op het afsteken van fakkels tijdens wedstrijden. Doeken moesten ge?mpregneerd voor de veiligheid van de supporters en stadion. Hoe kan het dat nu alles kan terwijl je zou zeggen dat bepaalde regels niet minder streng zijn moeten geworden.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 25, 2026, 16:56:59
Wat was Amofa weer goed
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: mark1989 op april 25, 2026, 16:59:49
Het is vooral het compleet falen van een aantal sukkels die het voetbal verpesten en die lopen er bij Cambuur ook tussen. Met kapuchon omdat het schijters zijn zonder hersencellen.
Het lijkt mij vrij simpel om iedereen die de bus ingaat vooraf te fouileren. En bij het stadion nog een keer fouilleren. Dan haal je 95% van de fakkels eruit. Die ene die dan nog afsteekt kun je met een paar stewards van Vitesse die in het vak staan er wel uithalen. maar die durven ook niks. Staan ook maar als een marsepijn poppetje toe te kijken hoe als gebeurt.

En ik ben het wel eens met wat anderen hier zeggen. Dat je het vak direct leeg moet halen na 1x vuurwerk gooien. Direct in de bus en terug.
ME had al klaar moeten staan daarvoor.

En collectief straffen helpt wel degelijk allemaal aanpakken. Dan is de lol er snel af.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: NRG op april 25, 2026, 17:11:41
Citaat van: Destroyer op april 25, 2026, 16:33:58
Het is gewoon een compleet falen van alle instanties. Niemand het doek ook opgevallen in het uitvak die continu gespannen was over de stoelen? Wat schuilt daar dan? Waarom laat men het toe zoveel bier te gooien naar zuid? Hoe kunnen zoveel fakkels in een uitvak komen? Waarom greep geen enkele steward in het uitvak in? Waarom niet dat hele klote vak ontruimen direct na het eerste vuurwerk incident? Slecht en slap beleid.

Over die fakkels, 15-20 jaar geleden stonden er ontzettend dikke straffen op het afsteken van fakkels tijdens wedstrijden. Doeken moesten ge?mpregneerd voor de veiligheid van de supporters en stadion. Hoe kan het dat nu alles kan terwijl je zou zeggen dat bepaalde regels niet minder streng zijn moeten geworden.




Compleet falen van de instanties? Volgens mij is het compleet falen van, een klein deel, van de supporters. Van beide kanten.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Lowieke op april 25, 2026, 18:04:35
Citaat van: NRG op april 25, 2026, 17:11:41



Compleet falen van de instanties? Volgens mij is het compleet falen van, een klein deel, van de supporters. Van beide kanten.

Die kunnen hun gang gaan omdat er niet wordt ingegrepen.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: moodygrunn op april 25, 2026, 19:07:39
Zou de club de mensen in het aangrenzende vak niet kunnen ondersteunen bij eventuele aangifte tegen Vitessenaren? (Poging tot) Mishandeling oid? Verstrekken van camerabeelden aan betreffenden of justitie?

Vanuit KNVB zal wel procedure opgestart worden voor stadionverbod, maar ik vind dat de betreffende supporters ook op andere manieren gestraft moeten worden. Dan straf je namelijk niet t? collectief maar alleen de dader(s).
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: zeewolde op april 25, 2026, 19:12:20
Citaat van: Galdiano op april 25, 2026, 16:11:26
Buma en Marcouch (Arnhem) zaten notebene naast elkaar op de tribune.
Je hebt op Zuid een politiepost met allemaal camera schermen.

Dit had toch na 5 minuten geregeld kunnen worden?
Eerste keer fakkels gooien, vak gewoon leeg. Ze hebben niets van ADO geleerd.

Ik keur geweld richting de politie niet goed, maar dan een heel jank verhaal op de socials over de Cambuur supporters en slechts 1 hele zin over Vitesse. Dan begrijp je het gewoon echt niet.  :|
super verwoord. Zo voel ik het ook.

Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: PePe op april 25, 2026, 22:29:23
Trommels per direct verbieden, volgens mij kun je daar behoorlijk veel vuurwerk in verpakken??
De zijwanden van het uitvak dicht maken met stalen profielplaten.
Nog liever geen uitsupporters meer toelaten, zeker die in de fout zijn gegaan: ADO en Vitesse.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 26, 2026, 07:39:50
Citaat van: PePe op april 25, 2026, 22:29:23
Trommels per direct verbieden, volgens mij kun je daar behoorlijk veel vuurwerk in verpakken??
De zijwanden van het uitvak dicht maken met stalen profielplaten.
Nog liever geen uitsupporters meer toelaten, zeker die in de fout zijn gegaan: ADO en Vitesse.
Vuurwerk/kruit honden inzetten die lekker laten snuffelen en ze 1 voor 1 eruit pakken..
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Lore op april 26, 2026, 09:27:55
Citaat van: Derkx R.H. op april 26, 2026, 07:39:50
Vuurwerk/kruit honden inzetten die lekker laten snuffelen en ze 1 voor 1 eruit pakken..

Klinkt makkelijk he? Maar honden kunnen maar kort werken, dus is dat haast niet te organiseren
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Ronald op april 26, 2026, 11:07:47
Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 18:04:35
Die kunnen hun gang gaan omdat er niet wordt ingegrepen.

Ik zit zelf op zuid en wat je hier aangeeft klopt. Stond 1 van Vitesse binnen 2 meter van een steward van Vitesse met een fakkel in de hand en steward stond er bij en keek er naar. Zowel de eerste keer met de fakkels als in de laatste minuut toen het helemaal uit de hand begon te lopen.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 26, 2026, 11:47:01
Citaat van: Ronald op april 26, 2026, 11:07:47
Ik zit zelf op zuid en wat je hier aangeeft klopt. Stond 1 van Vitesse binnen 2 meter van een steward van Vitesse met een fakkel in de hand en steward stond er bij en keek er naar. Zowel de eerste keer met de fakkels als in de laatste minuut toen het helemaal uit de hand begon te lopen.

En er stonden wel 60 tot 80 stewards in dat vak
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: mark1989 op april 26, 2026, 11:51:32
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 26, 2026, 11:47:01
En er stonden wel 60 tot 80 stewards in dat vak

Die kunnen net zo goed thuis blijven. Voegen niks toe.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: James op april 26, 2026, 12:31:35
Citaat van: mark1989 op april 26, 2026, 11:51:32
Die kunnen net zo goed thuis blijven. Voegen niks toe.

Misschien is dit ook wel niet meer het werk van stewards maar voor de politie. Wanneer er misdrijven worden begaan zal de steward een signalerende functie hebben en de politie moeten overgaan tot arrestatie.

Heb blijft voor mij onbegrijpelijk dat je alles in een vak bij elkaar hebt staan en dat je zelfs dan niet kan handhaven. Raddraaiers moeten het op dat moment direct voelen zodat er ook een preventieve werking vanuit gaat voor andere raddraaiers. Nu escaleert alles en heb je er nog meer werk van. Wanneer ik m?n vrouw thuis in elkaar sla en die belt de politie grijpen ze toch ook in. Waarom in een stadion dan niet?!
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: NRG op april 26, 2026, 13:00:01
Citaat van: James op april 26, 2026, 12:31:35
Misschien is dit ook wel niet meer het werk van stewards maar voor de politie. Wanneer er misdrijven worden begaan zal de steward een signalerende functie hebben en de politie moeten overgaan tot arrestatie.

Heb blijft voor mij onbegrijpelijk dat je alles in een vak bij elkaar hebt staan en dat je zelfs dan niet kan handhaven. Raddraaiers moeten het op dat moment direct voelen zodat er ook een preventieve werking vanuit gaat voor andere raddraaiers. Nu escaleert alles en heb je er nog meer werk van. Wanneer ik m?n vrouw thuis in elkaar sla en die belt de politie grijpen ze toch ook in. Waarom in een stadion dan niet?!


Volgens mij zijn de clubs binnen het stadion verantwoordelijk voor de veiligheid en is de politie het daarbuiten. De politie grijpt alleen binnen in als de club daar nadrukkelijk om vraagt. Cambuur zal zelf dingen ook anders moeten organiseren om herhaling te voorkomen.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 26, 2026, 13:36:57
Citaat van: Derkx R.H. op april 26, 2026, 07:39:50
Vuurwerk/kruit honden inzetten die lekker laten snuffelen en ze 1 voor 1 eruit pakken..
lekker laten snuffelen?.Gelijk toehappen dan is het binnen de kortste keren over
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: James op april 26, 2026, 13:41:07
Citaat van: NRG op april 26, 2026, 13:00:01

Volgens mij zijn de clubs binnen het stadion verantwoordelijk voor de veiligheid en is de politie het daarbuiten. De politie grijpt alleen binnen in als de club daar nadrukkelijk om vraagt. Cambuur zal zelf dingen ook anders moeten organiseren om herhaling te voorkomen.

Mee eens dat Cambuur zelf zaken anders zal moeten oraganiseren.

Wat betreft verantwoordelijkheid. De verantwoordelijkheid zal vast bij clubs liggen maar volgens mij hoort deze bij het plegen van een misdrijf te liggen bij politie/justitie. De clubs kunnen deze verantwoordelijkheid in het stadion alleen niet aan.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Vlampiep op april 26, 2026, 14:52:59
Volgems de club worden er vooralsnog geen aanpassingen gedaan aan het uitvak.
Dit leg ik uit dat de uitstraling van een mooi en gastvrij uitvak de voorkeur heeft boven de veiligheid van eigen supporters op Oost en Zuid.
Het lijkt dat er niets is geleerd van de ellende met Ado ennVitesse en geeft mij de overweging mijn SK weer in te leveren.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Eewal op april 26, 2026, 15:17:33
Citaat van: Vlampiep op april 26, 2026, 14:52:59
Volgems de club worden er vooralsnog geen aanpassingen gedaan aan het uitvak.
Dit leg ik uit dat de uitstraling van een mooi en gastvrij uitvak de voorkeur heeft boven de veiligheid van eigen supporters op Oost en Zuid.
Het lijkt dat er niets is geleerd van de ellende met Ado ennVitesse en geeft mij de overweging mijn SK weer in te leveren.
ik ben er blij mee dat cambuur vooralsnog niks aanpast.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Lore op april 26, 2026, 15:34:08
Citaat van: Eewal op april 26, 2026, 15:17:33
ik ben er blij mee dat cambuur vooralsnog niks aanpast.

Hoezo dan? Twee keer is de veiligheid van onze eigen supporters in gevaar gekomen. Daarnaast komen er veel meer uitsupporters komend seizoen.

Veiligheid is wel de primaire verantwoordelijkheid van de club. Stel dat het volgende keer echt mis gaat en er gewonden vallen, dan kan je toch niet uitleggen dat je niets hebt aangepast?
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 26, 2026, 15:40:41
Citaat van: Lore op april 26, 2026, 15:34:08
Hoezo dan? Twee keer is de veiligheid van onze eigen supporters in gevaar gekomen. Daarnaast komen er veel meer uitsupporters komend seizoen.

Veiligheid is wel de primaire verantwoordelijkheid van de club. Stel dat het volgende keer echt mis gaat en er gewonden vallen, dan kan je toch niet uitleggen dat je niets hebt aangepast?
Niets aanpassen aan het vak betekent niet dat ze niks gaan doen...
Bijvoorbeeld geen sfeeractie's meer in het uitvak(zo zijn de fakkels binnengekomen), strakkere controle en sneller ingrijpen indien nodig.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Eewal op april 26, 2026, 15:43:12
Ze moeten voorkomen dat die rotzooi binnen komt. Wat wil je dan, een uitvak zoals bij Heracles?
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 26, 2026, 15:44:45
Citaat van: Eewal op april 26, 2026, 15:43:12
Ze moeten voorkomen dat die rotzooi binnen komt. Wat wil je dan, een uitvak zoals bij Heracles?
Tuurlijk niet...
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Vlampiep op april 26, 2026, 15:50:10
Citaat van: Derkx R.H. op april 26, 2026, 15:40:41
Niets aanpassen aan het vak betekent niet dat ze niks gaan doen...
Bijvoorbeeld geen sfeeractie's meer in het uitvak(zo zijn de fakkels binnengekomen), strakkere controle en sneller ingrijpen indien nodig.
Nou laten we dan maar hopen dat de sfeeractie van Poetin in de Oekra?ne ook niet meer wordt toegstaann 8P
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Vlampiep op april 26, 2026, 16:06:28
Citaat van: Eewal op april 26, 2026, 15:17:33
ik ben er blij mee dat cambuur vooralsnog niks aanpast.
Eerst oek mar us un fakkel of plasticzakje met zeik,op dien harses kreie, denkst dur miskien oek andes over.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 26, 2026, 16:07:05
Citaat van: Vlampiep op april 26, 2026, 15:50:10
Nou laten we dan maar hopen dat de sfeeractie van Poetin in de Oekra?ne ook niet meer wordt toegstaan 8P
:zweep
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Vlampiep op april 26, 2026, 16:21:38
Citaat van: Derkx R.H. op april 26, 2026, 16:07:05
:zweep
:koffie
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Arno A op april 26, 2026, 16:23:35
de clubs zijn allang de grip kwijt op bepaalde lieden.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Cor op april 26, 2026, 17:29:19
Citaat van: Arno A op april 26, 2026, 16:23:35
de clubs zijn allang de grip kwijt op bepaalde lieden.

Niet alleen de clubs...
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Lore op april 26, 2026, 18:09:36
Citaat van: Derkx R.H. op april 26, 2026, 15:40:41
Niets aanpassen aan het vak betekent niet dat ze niks gaan doen...
Bijvoorbeeld geen sfeeractie's meer in het uitvak(zo zijn de fakkels binnengekomen), strakkere controle en sneller ingrijpen indien nodig.

Je zegt toch niet dat die fakkels met toestemming zijn binnen gekomen?
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 26, 2026, 18:28:27
Citaat van: Lore op april 26, 2026, 18:09:36
Je zegt toch niet dat die fakkels met toestemming zijn binnen gekomen?
Nee maar vlaggen/doeken e.d. wel..
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: sjaak op april 26, 2026, 19:23:11
Ik zeg: Vitesse beginnen met -25 punten en alle thuiswedstrijd afwerken in Nijmegen. Succes
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Lore op april 26, 2026, 19:39:24
Citaat van: sjaak op april 26, 2026, 19:23:11
Ik zeg: Vitesse beginnen met -25 punten en alle thuiswedstrijd afwerken in Nijmegen. Succes

Enige manier. Direct punten in mindering voor komend seizoen
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2026, 19:46:43
Maar dat kan niet want dat is collectief straffen!

Elders las ik wel een mooie opmerking:
misschien moet het normale publiek een spandoek meenemen met "start met collectief gedragen"
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Bankzitter op april 26, 2026, 19:59:19
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2026, 19:46:43
Maar dat kan niet want dat is collectief straffen!

Elders las ik wel een mooie opmerking:
misschien moet het normale publiek een spandoek meenemen met "start met collectief gedragen"

Dat vind ik wel een hele mooie  |:)
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: NRG op april 26, 2026, 20:09:32
Citaat van: Bankzitter op april 26, 2026, 19:59:19
Dat vind ik wel een hele mooie  |:)


Ik ook?
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: PePe op april 26, 2026, 21:06:49
Bij ongeregeldheden in het uitvak, rookbommen in het vak schieten!!
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: V-man op april 26, 2026, 22:55:56
Vuurwerk bij bewezen misdragingen niet meer toestaan (in het uitvak). Trommel in het uitvak verbieden!
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 27, 2026, 12:53:18
Citaat van: PePe op april 26, 2026, 21:06:49
Bij ongeregeldheden in het uitvak, rookbommen in het vak schieten!!
:_schater en traangas
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 28, 2026, 10:07:09
Een handbediende sprinklerinstallatie in het uitvak...lijkt mij een mooie doeltreffende oplossing.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: PePe op april 28, 2026, 10:20:37
Citaat van: Derkx R.H. op april 28, 2026, 10:07:09
Een handbediende sprinklerinstallatie in het uitvak...lijkt mij een mooie doeltreffende oplossing.

Niet druppelend, maar de karcher vuilfrees kracht.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 28, 2026, 11:16:29
Citaat van: PePe op april 28, 2026, 10:20:37
Niet druppelend, maar de karcher vuilfrees kracht.
Zeker niet druppelend en met de juiste installatie is de druk instelbaar van 0 tot een 80 bar.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: 666 op april 29, 2026, 15:27:49
Fakkels op de tribune ben ik fan van (je hebt voor en tegenstanders), maar door leeghoofden die er alleen maar mee gooien en de boel verkloten kan het niet meer.
Misschien een vuurwerkhond bij binnenkomst/fouilleren van uitsupporters en sfeerartikelen, zal een hoop schelen.
Titel: Re: Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00
Bericht door: PePe op april 29, 2026, 17:40:56
Bij het aansteken van vuurwerk, direct een sproei installatie aanzetten in het uitvak. (misschien helpt dit?)