Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:20:55

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Heerlijke 2-1. Wat een genot, echt. Zelden zo genoten. Henstra weer een fenomenale actie. Geweldig.

Unknown

Volgens mij hebben we 1 van de beste uitvakken van NL. dicht op het veld. Geen netten/hekken of plastic wanden voor het veld. Maar helaas gaat het weer mis. Vrees dat dit de laatste x was dat het zo?n supporter vriendelijk vak was. 
God man. Wat gaat er mis in je hoofd als je denkt dat het leuk is je vuurwerk op vrouwen/kinderen/families te gooien. Ik zou niet graag in het vak dicht op het uitvak van oost zitten met mijn kinderen.
Zo jammer weer dit.

Destroyer

Wat een deceptie deze wedstrijd. Godzijdank waren er mensen die bleven voor afscheid Henk, Ard en spelers.

Wat een treurig volk uit Arnhem. Maar wat hebben stewards voor zin in een uitvak terwijl er niet wordt ingegrepen. Hoe dan.... Wat is er mis met de maatschappij tegenwoordig!

Schandalig dit, domper. Dit wordt vanaf volgend seizoen plexiwand en netten in uitvak.

** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Citaat van: Lore op april 24, 2026, 22:52:53
En dat dit de laatste wedstrijd is zonder netten.

Zo zonde

De netten trokken ze zo los....
Volgend seizoen maar van ijzer.  En 63 ampere erop

Harry L.

Wat een kansloos volk, ik geef het nog hooguit een paar jaar en dan zijn uitsupporters pass?. Ik snap ook niet dat dit allemaal zo mee genomen kan worden. Veel te laf optreden. Veel strenger fouilleren, en bij de eerste de beste waar wat aangetroffen wordt gelijk terug in de bus flikkeren

Scc0511

Wat een debielen. Ontplofte echt vlakbij kinderen. En Diemers de lui op Zuid maar proberen rustig te houden. Die kreeg het ook wel even te horen..

fred

Zag op FB foto's voorbij komen met kinderen met behoorlijke brandgaten/wonden.
Hopelijk heeft ook nu de club en de lokale driehoek zijn lesje geleerd en wordt bij zulke indicenten direct het vak door ME leeggeveegd zodat we verder kunnen spelen.

2e keer een feestje/afscheid door de neus geboord. Enorm kut gevoel aan deze avonden over gehouden.


Beul B

Had die oud commandoos er op afgestuurd met wat wapens.

fred

Citaat van: Scc0511 op april 25, 2026, 07:25:03
Wat een debielen. Ontplofte echt vlakbij kinderen. En Diemers de lui op Zuid maar proberen rustig te houden. Die kreeg het ook wel even te horen..

Vlak Kian ook niet uit. Die stond vlak voor het uitvak  |:)

Cor

Klootzakken daar in het uitvak. Wat ik ook triest vind is dat in het stadion bij de uitgang Oost/Noord Cambuur supporters klappen kregen van duidelijk doorgesnoven HK sukkels die probeerden de hekken op te breken. O.a. een vader met een klein jochie, dat mannetje was al zo bang. Wat een triest volk loopt er toch rond.

Eewal

Citaat van: Cor op april 25, 2026, 09:28:45
Klootzakken daar in het uitvak. Wat ik ook triest vind is dat in het stadion bij de uitgang Oost/Noord Cambuur supporters klappen kregen van duidelijk doorgesnoven HK sukkels die probeerden de hekken op te breken. O.a. een vader met een klein jochie, dat mannetje was al zo bang. Wat een triest volk loopt er toch rond.
Het is idd niet alleen een probleem van Vitesse maar gewoonweg een maatschappelijk probleem.

AL

1 mei en dan bestaat Vitesse niet meer.
Zal ze zeker niet missen. Nepclub.

Hirsch


Helaas wel.. het hadden zo ?supporters? van een andere club, of onszelf kunnen zijn.

Inferno-058

Het begon erg gezellig in de binnenstad met de optocht.

Qua sfeer in het stadion was het erg slecht van onze kant. Komt ook door een nieuwe trommel die gebruikt werd. We werden aardig overstemd door de uitsupporters 1e helft. Prima uitvak, tot aan de incidenten. Verschillende supportersgroeperingen zijn op nationaal niveau bezig om meer vrijheden voor supporters te realiseren, zo'n actie werkt dan averechts.

Sneu voor Henk en co, zo'n afscheid.

Seizoen is voorbij. Mooi dat we hem tenminste winnend hebben kunnen afsluiten. Genoeg werk aan de winkel

De Gast

Waarom moest de ME er nou bij Noord aan te pas komen  :?

Met hangen en wurgen het einde van het seizoen gehaald. Een grondige renovatie is nodig maar we hebben voor m?n gevoel teveel doorlopende contracten van jongens die ook niet goed genoeg zijn voor de bank.