Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:20:55

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2026, 19:46:43
Maar dat kan niet want dat is collectief straffen!

Elders las ik wel een mooie opmerking:
misschien moet het normale publiek een spandoek meenemen met "start met collectief gedragen"

Dat vind ik wel een hele mooie  |:)

NRG


PePe

Bij ongeregeldheden in het uitvak, rookbommen in het vak schieten!!

V-man

Vuurwerk bij bewezen misdragingen niet meer toestaan (in het uitvak). Trommel in het uitvak verbieden!

sunderland

Citaat van: PePe op april 26, 2026, 21:06:49
Bij ongeregeldheden in het uitvak, rookbommen in het vak schieten!!
:_schater en traangas

Derkx R.H.

Een handbediende sprinklerinstallatie in het uitvak...lijkt mij een mooie doeltreffende oplossing.

PePe

Citaat van: Derkx R.H. op april 28, 2026, 10:07:09
Een handbediende sprinklerinstallatie in het uitvak...lijkt mij een mooie doeltreffende oplossing.

Niet druppelend, maar de karcher vuilfrees kracht.

Derkx R.H.

Citaat van: PePe op april 28, 2026, 10:20:37
Niet druppelend, maar de karcher vuilfrees kracht.
Zeker niet druppelend en met de juiste installatie is de druk instelbaar van 0 tot een 80 bar.

666

Fakkels op de tribune ben ik fan van (je hebt voor en tegenstanders), maar door leeghoofden die er alleen maar mee gooien en de boel verkloten kan het niet meer.
Misschien een vuurwerkhond bij binnenkomst/fouilleren van uitsupporters en sfeerartikelen, zal een hoop schelen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe

Bij het aansteken van vuurwerk, direct een sproei installatie aanzetten in het uitvak. (misschien helpt dit?)