Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:20:55

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Eewal op april 26, 2026, 15:17:33
ik ben er blij mee dat cambuur vooralsnog niks aanpast.

Hoezo dan? Twee keer is de veiligheid van onze eigen supporters in gevaar gekomen. Daarnaast komen er veel meer uitsupporters komend seizoen.

Veiligheid is wel de primaire verantwoordelijkheid van de club. Stel dat het volgende keer echt mis gaat en er gewonden vallen, dan kan je toch niet uitleggen dat je niets hebt aangepast?

Derkx R.H.

#121
Citaat van: Lore op april 26, 2026, 15:34:08
Hoezo dan? Twee keer is de veiligheid van onze eigen supporters in gevaar gekomen. Daarnaast komen er veel meer uitsupporters komend seizoen.

Veiligheid is wel de primaire verantwoordelijkheid van de club. Stel dat het volgende keer echt mis gaat en er gewonden vallen, dan kan je toch niet uitleggen dat je niets hebt aangepast?
Niets aanpassen aan het vak betekent niet dat ze niks gaan doen...
Bijvoorbeeld geen sfeeractie's meer in het uitvak(zo zijn de fakkels binnengekomen), strakkere controle en sneller ingrijpen indien nodig.

Eewal

Ze moeten voorkomen dat die rotzooi binnen komt. Wat wil je dan, een uitvak zoals bij Heracles?

Derkx R.H.

Citaat van: Eewal op april 26, 2026, 15:43:12
Ze moeten voorkomen dat die rotzooi binnen komt. Wat wil je dan, een uitvak zoals bij Heracles?
Tuurlijk niet...

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op april 26, 2026, 15:40:41
Niets aanpassen aan het vak betekent niet dat ze niks gaan doen...
Bijvoorbeeld geen sfeeractie's meer in het uitvak(zo zijn de fakkels binnengekomen), strakkere controle en sneller ingrijpen indien nodig.
Nou laten we dan maar hopen dat de sfeeractie van Poetin in de Oekra?ne ook niet meer wordt toegstaann 8P

Vlampiep

Citaat van: Eewal op april 26, 2026, 15:17:33
ik ben er blij mee dat cambuur vooralsnog niks aanpast.
Eerst oek mar us un fakkel of plasticzakje met zeik,op dien harses kreie, denkst dur miskien oek andes over.

Derkx R.H.

Citaat van: Vlampiep op april 26, 2026, 15:50:10
Nou laten we dan maar hopen dat de sfeeractie van Poetin in de Oekra?ne ook niet meer wordt toegstaan 8P
:zweep


Arno A

de clubs zijn allang de grip kwijt op bepaalde lieden.

Cor

Citaat van: Arno A op april 26, 2026, 16:23:35
de clubs zijn allang de grip kwijt op bepaalde lieden.

Niet alleen de clubs...

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op april 26, 2026, 15:40:41
Niets aanpassen aan het vak betekent niet dat ze niks gaan doen...
Bijvoorbeeld geen sfeeractie's meer in het uitvak(zo zijn de fakkels binnengekomen), strakkere controle en sneller ingrijpen indien nodig.

Je zegt toch niet dat die fakkels met toestemming zijn binnen gekomen?

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op april 26, 2026, 18:09:36
Je zegt toch niet dat die fakkels met toestemming zijn binnen gekomen?
Nee maar vlaggen/doeken e.d. wel..

sjaak

Ik zeg: Vitesse beginnen met -25 punten en alle thuiswedstrijd afwerken in Nijmegen. Succes

Lore

Citaat van: sjaak op april 26, 2026, 19:23:11
Ik zeg: Vitesse beginnen met -25 punten en alle thuiswedstrijd afwerken in Nijmegen. Succes

Enige manier. Direct punten in mindering voor komend seizoen

Holwerd voor Cambuur

Maar dat kan niet want dat is collectief straffen!

Elders las ik wel een mooie opmerking:
misschien moet het normale publiek een spandoek meenemen met "start met collectief gedragen"
SC Cambuur Kampioen 2019-2021