Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:20:55

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Vitesse in een VOL Kooi stadion.
Hoop dat het uitvak ook wat vol komt?.. :D

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op april 13, 2026, 20:20:55
Onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Vitesse in een VOL Kooi stadion.
Hoop dat het uitvak ook wat vol komt?.. :D

Volgens mij gaan ze voor 100% uitverkochte uitvakken dit seizoen

Zuid1991

Citaat van: hobbes op april 13, 2026, 21:25:44
Volgens mij gaan ze voor 100% uitverkochte uitvakken dit seizoen
Dat gaat ze lukken, voor een tientje kan je mee naar lwd.

Drumfather SCC

Is het een idee om in de 80e en/of 12e minuut massaal te applaudisseren met een begeleidend YNWA/spandoek als eerbetoon aan Sjoukje de Jong?

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op april 13, 2026, 21:34:32
Dat gaat ze lukken, voor een tientje kan je mee naar lwd.
Werd ook wel uitverkocht met normale prijzen denk ik. Vitesse leeft

nee,wel?

in principe heeft vitesse het nog wel redelijk gedaan als je ziet waar ze vandaan komen, die min twaalf er nu bij opteld dan zouden ze nu 8e staan

Galdiano

Citaat van: nee,wel? op april 17, 2026, 08:00:30
in principe heeft vitesse het nog wel redelijk gedaan als je ziet waar ze vandaan komen, die min twaalf er nu bij opteld dan zouden ze nu 8e staan

En toch hoop ik dat ze geen play offs halen door de 4de periode te winnen.

Er dreigt ook nog steeds uitsluiting van het betaald voetbal. Geen idee wanneer die zaak van de KNVB plaats gaat vinden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nee,wel?

die zaak word pas na het lopende seizoen behandeld,   dat wordt dan ook weer een spagaat stel vitesse promoveerdt wel en wordt vervolgens alsnog uitgesloten van betaald voetbal.............


even wat anders was het misschien ook niet leuker geweest om na deze wedstrijd een feestje te hebben in het stadion i.p.v de huldiging bij de oldehove 3 mei?   ik heb het idee dat de sjeu er al wat vanaf is,en dat dat dan wat een gemaakt feestje wordt met spelers die staan te hossen en te doen terwijl je wete dat ze fut binnen etcetera?    of had die huldiging geliek mutten na de promotie?

Beul B

Het terrein bij de Oldehove is veel te klein. Als je daar iets wilt zien moet je er uren van tevoren zijn.

Had gewoon op een aantal pramen een route door de stad gedaan. Prinsentuin, Nieuwestad en Voorstreek. Dan kan iedereen kijken. Scheelt een hoop beveiligers, dranghekken en andere dingen. Vaar dan door naar het Kooy stadion. Doe daar de huldiging in het stadion. Kan iedereen mooi kijken vanaf de tribune. Horeca open en je verdient ook nog wat.

Ik weet wat het feest nu kost voor de gemeente/Cambuur en maar een paar mensen kunnen echt genieten in het gedrang. Had heel anders gekund. Goedkoper en beter toegangkelijker voor de supporters.

hobbes

Citaat van: Beul B op april 17, 2026, 09:38:43
Het terrein bij de Oldehove is veel te klein. Als je daar iets wilt zien moet je er uren van tevoren zijn.

Had gewoon op een aantal pramen een route door de stad gedaan. Prinsentuin, Nieuwestad en Voorstreek. Dan kan iedereen kijken. Scheelt een hoop beveiligers, dranghekken en andere dingen. Vaar dan door naar het Kooy stadion. Doe daar de huldiging in het stadion. Kan iedereen mooi kijken vanaf de tribune. Horeca open en je verdient ook nog wat.

Ik weet wat het feest nu kost voor de gemeente/Cambuur en maar een paar mensen kunnen echt genieten in het gedrang. Had heel anders gekund. Goedkoper en beter toegangkelijker voor de supporters.

Ik ga er vanuit dat het podium voor het Bevrijdingsfestival gebruikt gaat worden dus met de kosten zal het wel meevallen.

denistel

Citaat van: Beul B op april 17, 2026, 09:38:43
Het terrein bij de Oldehove is veel te klein. Als je daar iets wilt zien moet je er uren van tevoren zijn.

Had gewoon op een aantal pramen een route door de stad gedaan. Prinsentuin, Nieuwestad en Voorstreek. Dan kan iedereen kijken. Scheelt een hoop beveiligers, dranghekken en andere dingen. Vaar dan door naar het Kooy stadion. Doe daar de huldiging in het stadion. Kan iedereen mooi kijken vanaf de tribune. Horeca open en je verdient ook nog wat.

Ik weet wat het feest nu kost voor de gemeente/Cambuur en maar een paar mensen kunnen echt genieten in het gedrang. Had heel anders gekund. Goedkoper en beter toegangkelijker voor de supporters.

je kint ze volgen tijdens de bustour toch.plein kenne wel aardig wat duizend op toch

Inferno-058

Citaat van: denistel op april 17, 2026, 17:59:55
je kint ze volgen tijdens de bustour toch.plein kenne wel aardig wat duizend op toch
Plein is aanzienlijk kleiner geworden de laatste zoveel jaar. Ik vind overigens wel dat een huldiging bij de Oldehove hoort. Als ze maar niet overal hekken gaan plaatsen...

Bens

Volgende week vrijdag nog een keer vlammen in de keukenkampioen divisie. Laat de supporters niet in de steek.

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op april 18, 2026, 11:50:13
Plein is aanzienlijk kleiner geworden de laatste zoveel jaar. Ik vind overigens wel dat een huldiging bij de Oldehove hoort. Als ze maar niet overal hekken gaan plaatsen...

Ze hebben geleerd van 2013.
Ze betrekken nu alles er omheen ook bij de huldiging. Dus Groeneweg is ook geheel beschikaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021