Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:20:55

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Poetser op april 21, 2026, 19:42:04
Weet iemand ook hoe laat?
17:30 verzamelen, 18:00 vertrek zag ik voorbij komen

Leovardiascc


Poetser


666

Citaat van: Destroyer op april 21, 2026, 17:03:38
Huldiging psv op tv ook gezien? Dacht dat ze daar na meer dan 20 keer ook wel meer geleerd hadden...

Jazeker, ik zie bijna alle huldigingen op TV en droom altijd dat wij dat ook hebben.
Bij PSV gaat ook niet alles goed maar ik vind de DJ (en de artiesten) altijd wel goed om het publiek te vermaken.
Bij onze laatste huldiging op het kerkhof was dat een aanfluiting, dan mogen ze wmb wel naar die van PSV kijken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Leovardiascc


Inferno-058

Citaat van: Destroyer op april 21, 2026, 17:03:38
Huldiging psv op tv ook gezien? Dacht dat ze daar na meer dan 20 keer ook wel meer geleerd hadden...
Dat jij huldigingen van PSV wil zien :X

V-man

Zag gisteren die huldiging van AZ. Wat een sneue muziek daaro!

Galdiano

Citaat van: V-man op april 22, 2026, 22:37:59
Zag gisteren die huldiging van AZ. Wat een sneue muziek daaro!

Je kan het nooit goed doen. Zal hier net zo zijn.

Ricky, Anneke, Aart en Ed en weet ik veel wie.
5x genot, 3x Woanskip.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op april 23, 2026, 07:15:04
Je kan het nooit goed doen. Zal hier net zo zijn.

Ricky, Anneke, Aart en Ed en weet ik veel wie.
5x genot, 3x Woanskip.  :_schater

Ik hoor alleen maar goede dingen, nog een beetje house en we hebben voor iedereen een topmiddag  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Johan-12

Citaat van: Galdiano op april 23, 2026, 07:15:04
Je kan het nooit goed doen. Zal hier net zo zijn.

Ricky, Anneke, Aart en Ed en weet ik veel wie.
5x genot, 3x Woanskip.  :_schater
Alles beter dan de K-liedjes die ik al maanden hoor op Noord.
Schande voor de club, en je zet jezelf te kijk.

Galdiano

#40
Citaat van: Johan-12 op april 23, 2026, 10:54:04
Alles beter dan de K-liedjes die ik al maanden hoor op Noord.
Schande voor de club, en je zet jezelf te kijk.

Eens!

De club mag hier ook wel eens wat over zeggen.

Vroeg of laat krijgt iedereen er eens mee te maken.

Het ene moment schreeuwt een ieder Henk de Jong ole ole, en een minuut later schreeuwt een deel K dit en K dat...

Ik stoor mij er ook mateloos aan.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sjaak

Dat werkt alleen maar averechts volgens mij, als je als club hier iets over zegt.

Galdiano

Citaat van: sjaak op april 23, 2026, 11:34:43
Dat werkt alleen maar averechts volgens mij, als je als club hier iets over zegt.

Dus alles maar oogluikend toestaan?

Ik denk dat je het veel breder moet trekken door spelers en andere prominenten erbij te betrekken. Maak een filmpje en laat zien dat het echt heel pijnlijk kan zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

11
Citaat van: sjaak op april 23, 2026, 11:34:43
Dat werkt alleen maar averechts volgens mij, als je als club hier iets over zegt.

Het werkt alleen, als iemand van je familie dit overkomt!!

LWD vak 7

4-0(2-0)

Ferrah
Ferrah
Henstra
K.Visser

4x geel