Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:20:55

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Wel zin in deze pot, hopelijk een prachtige afsluiter van een geweldig seizoen en voor Henk een fantastisch afscheid als hoofdtrainer  _O_

denistel

gewoon laten zien dat je de terechte promovendus bent in een
kolkend stadion nog 1x alles geven.

666

Citaat van: Galdiano op april 18, 2026, 12:20:18
Ze hebben geleerd van 2013.
Ze betrekken nu alles er omheen ook bij de huldiging. Dus Groeneweg is ook geheel beschikaar.

Ik hoop ook van de muziek en de presentatie, het was allemaal goed bedoeld maar wat een aanfluiting destijds.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

mark1989

En ik hoop op een massale steunbetuiging voor Henk de Jong.
De beste trainer van Cambuur ooit. Daar gaat nooit meer iemand aan komen.

okkele

en ik hoop dat het eindelijk eens klaar is met de de jong-adoratie.
ik ben blij dat hij bij de club is maar we mogen nu wel weer eens spelers belangrijker gaan vinden dan een trainer.
komend seizoen gelukkig geen plat-spreekkoren iedere wedstrijd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

janou

Wordt er voor a.s. vrijdag iets van een sfeeractie voor het team/afscheid Henk georganiseerd?

Specuveter

Citaat van: janou op april 21, 2026, 12:52:47
Wordt er voor a.s. vrijdag iets van een sfeeractie voor het team/afscheid Henk georganiseerd?
corteo vanaf Zaailand

janou

Citaat van: Specuveter op april 21, 2026, 12:55:12
corteo vanaf Zaailand

Ja dat zag ik langskomen. Ik bedoel meer in de zin van een spandoek oid.

Bernardo


NRG


sunderland

Citaat van: NRG op april 21, 2026, 15:52:07
Benieuwd of het dan ook een keer echt vol zit.
idd en dan de hoofdtribune ook

Destroyer

Citaat van: 666 op april 20, 2026, 13:09:09
Ik hoop ook van de muziek en de presentatie, het was allemaal goed bedoeld maar wat een aanfluiting destijds.

Huldiging psv op tv ook gezien? Dacht dat ze daar na meer dan 20 keer ook wel meer geleerd hadden...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: janou op april 21, 2026, 12:52:47
Wordt er voor a.s. vrijdag iets van een sfeeractie voor het team/afscheid Henk georganiseerd?

Ben benieuwd
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Johan-12

Citaat van: NRG op april 21, 2026, 15:52:07
Benieuwd of het dan ook een keer echt vol zit.
Het is schoolvakantie dus verwacht niet dat alle stoelen ook bezet zijn

Poetser