Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Benniepos op april 15, 2025, 07:20:12

Titel: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Benniepos op april 15, 2025, 07:20:12
Als ik het virtuele schema zie kun je het beste 4e eindigen, dan tref je hooguit in de finale de eredivisie club
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op april 15, 2025, 07:51:21
Citaat van: Benniepos op april 15, 2025, 07:20:12
Als ik het virtuele schema zie kun je het beste 4e eindigen, dan tref je hooguit in de finale de eredivisie club

De nummer 3 toch ook? En dan krijg je eerst Den Bosch.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: hobbes op april 15, 2025, 07:52:13
Citaat van: Benniepos op april 15, 2025, 07:20:12
Als ik het virtuele schema zie kun je het beste 4e eindigen, dan tref je hooguit in de finale de eredivisie club

Maakt het uit wanneer je ze treft?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: zeewolde op april 15, 2025, 10:06:09
Slotje, we worden 2e 8) :rodekaart
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op april 15, 2025, 10:43:04
Citaat van: Lore op april 15, 2025, 07:51:21
De nummer 3 toch ook? En dan krijg je eerst Den Bosch.

Precies,

Hoe hoger hoe beter. Verwacht dat we sowieso nog 9 punten gaan pakken, de thuiswedstrijden zijn van ons. Helmond en ADO gaan de sleutelduels worden. 2e worden we alleen als we ook die winnen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op april 15, 2025, 10:58:06
Ja 73 punten zou zo maar genoeg kunnen zijn voor de tweede plaats. Groningen had verleden jaar 75 punten. Net als Roda ...
Twee jaar geleden PEC 85. En vijftien punten voor op Almere . En Sparta promoveerde ( wel via de nc) ooit met 69 punten.

Doelsaldo zou zo maar eens doorslaggevend kunnen zijn. Dat kunnen leuke uitzendingen worden bij de schakelshows op 2 en 9 mei.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op april 20, 2025, 18:57:52
Nu alles op play-offs. Proberen om nu een elftal neer te zetten en te laten staan.
Geen wissels om het wisselen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op april 20, 2025, 20:19:31
Citaat van: sunderland op april 20, 2025, 18:57:52
Nu alles op play-offs. Proberen om nu een elftal neer te zetten en te laten staan.
Geen wissels om het wisselen.

Laatste wedstrijd geel kan een schorsing voor de eerste wedstrijd in de nc opleveren toch? In de nc begint iedereen op nul en volgt een schorsing bij twee en vier gele kaarten?

Klopt dit?

Staan nu ( al) zes spelers op scherp. Moeten die eventueel de laatste wedstrijd overslaan? Directe rode kaart tegen MVV kost je al meer nc wedstrijden.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op april 20, 2025, 21:02:33
Met mooi en verzorgd voetbal gaan we het niet halen.
Dit soort wedstrijd is het gasgeven al helemaal tegen een Willem II.

Ik zou met een speler als R?lke beginnen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op april 21, 2025, 08:21:09
Geweldig schot die jongen maar toch ook een klungel eerste klas. En al helemaal geen vechtmachine.
Diemers, Hilterman, Balkie, Nieling. De enigen die de mouwen kunnen opstropen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op april 21, 2025, 14:34:54
Citaat van: De Gast op april 21, 2025, 08:21:09
Geweldig schot die jongen maar toch ook een klungel eerste klas. En al helemaal geen vechtmachine.
Diemers, Hilterman, Balkie, Nieling. De enigen die de mouwen kunnen opstropen.

Diemers ook niet echt toch.Mouwen  opstroepen is vooral ook een Poll Balk doet]het ook
maar is een licht gewicht.Nieling heeft wel de fysiek maar is niet slim genoeg.We gaan het zien
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 15:23:54
Ik blijf er bij dat de nacompetitie ons alleen maar frustratie op zal gaan leveren.
We hebben een ploeg die met enige uitzondering  van een paar spelers volledig door het ijszakt zodra er druk op komt te staan.
Gebruik de laatste wedstrijden om onze jonge talenten zoals Henstra, Jonker, Kooistra en Van der Veen in te passen en Galves uit te proberen op het middenveld.
Met het verkegen beeld uit de laatste wedstrijden heb je als TS een kapstok waar je de directe versterkingen moet hebben.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 15:57:55
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 15:23:54
Ik blijf er bij dat de nacompetitie ons alleen maar frustratie op zal gaan leveren.
We hebben een ploeg die met enige uitzondering  van een paar spelers volledig door het ijszakt zodra er druk op komt te staan.
Gebruik de laatste wedstrijden om onze jonge talenten zoals Henstra, Jonker, Kooistra en Van der Veen in te passen en Galves uit te proberen op het middenveld.
Met het verkegen beeld uit de laatste wedstrijden heb je als TS een kapstok waar je de directe versterkingen moet hebben.
Is dit serieus? Heb je zelf ooit wel eens aan sport gedaan? Je verwacht dat de ts het gaat opgeven en de kans op promotie laat lopen? Hoe klein die kans ook is, en dat geldt ook voor alle andere teams, altijd 100 % gaan.

Ik raad je aan eens bij O21 te gaan kijken. Ik weet dat het een totale off day was afgelopen zaterdag, maar je schrikt je kapot. Ons eerste had minimaal met 10-0 van vitesse gewonnen, 3x blazen en ze waren omgevallen. Het is jonkjes-voetbal. En het is bijna het beste jonkies voetbal van Nederland en daar mag cambuur trots op zijn. De winnaar van cambuur en feyenoord mag naar de 2de divisie, dus deze klasse zit daar nog onder. Wat is dat 3de divisie of hoofdklasse? En gezien de fysiek, zijn ze daar hooguit middenmoot. En die spelers wil je in het eerste slachtofferen als een soort scoutingsactie. Zelden zo'n grote onzin gelezen, ga jenu ook noemen dat het seizoenkaarten gaat kosten? :proost
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 15:59:02
 _O_ |:) _O_
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: mark1989 op april 21, 2025, 16:22:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 15:57:55
De winnaar van cambuur en feyenoord mag naar de 2de divisie, dus deze klasse zit daar nog onder. Wat is dat 3de divisie of hoofdklasse? En gezien de fysiek, zijn ze daar hooguit middenmoot.

Volgens mij promoveert Cambuur o21 alleen als ze ook een garantie verklaring hebben afgegeven. Daarin staan allerlei voorwaarden waar je aan moet voldoen. Ik weet niet of Cambuur dit gedaan heeft. Dit moet volgens mij aan het begin van het seizoen.  Feyenoord heeft het sowieso wel gedaan omdat ze heel graag willen promoveren.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 16:57:07
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 15:57:55
Is dit serieus? Heb je zelf ooit wel eens aan sport gedaan? Je verwacht dat de ts het gaat opgeven en de kans op promotie laat lopen? Hoe klein die kans ook is, en dat geldt ook voor alle andere teams, altijd 100 % gaan.

Ik raad je aan eens bij O21 te gaan kijken. Ik weet dat het een totale off day was afgelopen zaterdag, maar je schrikt je kapot. Ons eerste had minimaal met 10-0 van vitesse gewonnen, 3x blazen en ze waren omgevallen. Het is jonkjes-voetbal. En het is bijna het beste jonkies voetbal van Nederland en daar mag cambuur trots op zijn. De winnaar van cambuur en feyenoord mag naar de 2de divisie, dus deze klasse zit daar nog onder. Wat is dat 3de divisie of hoofdklasse? En gezien de fysiek, zijn ze daar hooguit middenmoot. En die spelers wil je in het eerste slachtofferen als een soort scoutingsactie. Zelden zo'n grote onzin gelezen, ga jenu ook noemen dat het seizoenkaarten gaat kosten? :proost
Maar als jij denkt dat deze selectie ook maar iets heeft te zoeken  in de NC dan hebben we er beiden even veel verstand van.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Poetser op april 21, 2025, 17:14:03
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 16:57:07
Maar als jij denkt dat deze selectie ook maar iets heeft te zoeken  in de NC dan hebben we er beiden even veel verstand van.

Alsof de rest van de NC kandidaten de pannen van het dak spelen.

Waarom toch ?ltijd dat negativisme. Vreselijke nare Leeuwarder ziekte.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op april 21, 2025, 17:24:30
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 16:57:07
Maar als jij denkt dat deze selectie ook maar iets heeft te zoeken  in de NC dan hebben we er beiden even veel verstand van.

Tja de rest is zo fantastisch wil je zeggen, kijk vanaf hoeveel punten achterstand wij gekomen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 18:11:40
Citaat van: Poetser op april 21, 2025, 17:14:03
Alsof de rest van de NC kandidaten de pannen van het dak spelen.
Waarom toch ?ltijd dat negativisme. Vreselijke nare Leeuwarder ziekte.
Dit is realisme, want deze selectie heeft in de wedstrijden waarin er weinig druk op zat naar behoren kunnen presteren.
Maar zodra er druk op kwam zakten ze door het ijs.
En om nog even op te merken, deze selectie heeft met de hierin beschikbare spelers wat mij betreft het maximale er uit gehaald.
En als ik zeg dat ik maar enkele wedstrijden op,het puntje van mijn stoel heb gezeten vanwege het geweldige voetbal, moet ik,dat ontkennen, want heb meer met samen geknepen billen gezeten. Maar dat zal,ook wel weer uitgelegd worden als negatief.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:12:12
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 16:57:07
Maar als jij denkt dat deze selectie ook maar iets heeft te zoeken  in de NC dan hebben we er beiden even veel verstand van.
Dat heb ik toch nergens beweerd. Een echte sportman (en dat verwachten we ook bij cambuur) vecht zich helemaal leeg totdat het verlies 100% zeker is. En als dat een minieme kans is dat vecht je voor die minieme kans. Als ik leidinggevende was geweest van een coach die doet wat jij voorstelt, zou ik em op staande voet ontslaan. Een trainer of coach heeft de morele verplichting optimistisch te zijn  8)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 18:12:37
Citaat van: Bernardo op april 21, 2025, 17:24:30
Tja de rest is zo fantastisch wil je zeggen, kijk vanaf hoeveel punten achterstand wij gekomen.
Maar om het juiste moment toe te slaan is de heren nog niet gelukt.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: zeewolde op april 21, 2025, 18:20:40
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 16:57:07
Maar als jij denkt dat deze selectie ook maar iets heeft te zoeken  in de NC dan hebben we er beiden even veel verstand van.
het gaat erom dat geen club opgeeft voordat het begonnen is. In dit geval schat ik Kuzzie toch iets hoger in.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 18:30:05
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:12:12
Dat heb ik toch nergens beweerd. Een echte sportman (en dat verwachten we ook bij cambuur) vecht zich helemaal leeg totdat het verlies 100% zeker is. En als dat een minieme kans is dat vecht je voor die minieme kans. Als ik leidinggevende was geweest van een coach die doet wat jij voorstelt, zou ik em op staande voet ontslaan. Een trainer of coach heeft de morele verplichting optimistisch te zijn  8)
Hierin heb je wel een punt Kuzma, want ik ben gelukkig niet de coach.
Maar wees eerlijk, dit seizoen hebben we vaak geen mooi voetbal,voorgeschoteld gekregen en hebben we te vaak met samen geknepen billen gezeten vanwege het gekluns. En ja de kans dat we.per ongeluk ook nog naar het hoogste niveau kunnen promoveren is aanwezig,. Maar dat zou ook met het inzetten van een talent kunnen gebeuren., Maar su as we meestal dan serge, we gane ut sien. :proost
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 18:34:20
Citaat van: zeewolde op april 21, 2025, 18:20:40
het gaat erom dat geen club opgeeft voordat het begonnen is. In dit geval schat ik Kuzzie toch iets hoger in.
Ja en daarbij wil ik ook opmerken dat Kuzma een top supporter is met veel kilometers op de teller  om de wedstrijden te kunnen bezoeken.
En wij Liwwadders binne nou oek wel wat minder enthousiast as de niet Liwwadders. :proost
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:44:48
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 18:30:05
Hierin heb je wel een punt Kuzma, want ik ben gelukkig niet de coach.
Maar wees eerlijk, dit seizoen hebben we vaak geen mooi voetbal,voorgeschoteld gekregen en hebben we te vaak met samen geknepen billen gezeten vanwege het gekluns. En ja de kans dat we.per ongeluk ook nog naar het hoogste niveau kunnen promoveren is aanwezig,. Maar dat zou ook met het inzetten van een talent kunnen gebeuren., Maar su as we meestal dan serge, we gane ut sien. :proost
Wij beleven Cambuur totaal anders en dat is niet erg. Ik ben supporter. Ik kom uit de jaren 70, als henk de groat een skaar lukte was mijn dag goed. Kuzmanovic was de Barto van de Balkan  8), vechten sleuren beuken. Als ie scoorde was het een wonder. Mooi voetbal interesseert me niet, passie en vechtlust, daar draait het om. En hoe slecht het ook was in Helmond ze hebben wel gevochten. En als we met zijn 6en of 10en in het uitvak in maastricht of sittart of Eindhoven weer een nederlaag incasseerde genoot ik ook van onze club.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:48:07
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 18:34:20
Ja en daarbij wil ik ook opmerken dat Kuzma een top supporter is met veel kilometers op de teller  om de wedstrijden te kunnen bezoeken.
En wij Liwwadders binne nou oek wel wat minder enthousiast as de niet Liwwadders. :proost
Bin ik nou een liwadder of een niet liwadder  :_schater

Vandaag net zo'n zinken asemmer gekocht uit de jaren 70, met Leeuwarden er op  |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 18:51:27
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:48:07
Bin ik nou een liwadder of een niet liwadder  :_schater
Vandaag net zo'n zinken asemmer gekocht uit de jaren 70, met Leeuwarden er op  |:)
Dou bist un ras echte Liwwadder, su niet andes bewere durve.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2025, 19:06:16
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:44:48
Wij beleven Cambuur totaal anders en dat is niet erg. Ik ben supporter. Ik kom uit de jaren 70, als henk de groat een skaar lukte was mijn dag goed. Kuzmanovic was de Barto van de Balkan  8), vechten sleuren beuken. Als ie scoorde was het een wonder. Mooi voetbal interesseert me niet, passie en vechtlust, daar draait het om. En hoe slecht het ook was in Helmond ze hebben wel gevochten. En als we met zijn 6en of 10en in het uitvak in maastricht of sittart of Eindhoven weer een nederlaag incasseerde genoot ik ook van onze club.
Ja wij beleven een wedstrijd inderdaad heel anders, maar hebben beide blauw geel bloed en een hart met ut ritme van ut Woanskip.
En als Henk het voor elkaar krijgt om met deze selectie toch promotie af te dwingen, zal ik niet minder uit mijn plaat gaan dan de rest.
Kom al sinds de oprichting bij de club, vroeger aan het handje van mijn vader. Heb dan ook alle facetten mee mogen maken als SK houder sinds 1974.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op april 21, 2025, 19:24:22
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:44:48
Wij beleven Cambuur totaal anders en dat is niet erg. Ik ben supporter. Ik kom uit de jaren 70, als henk de groat een skaar lukte was mijn dag goed. Kuzmanovic was de Barto van de Balkan  8), vechten sleuren beuken. Als ie scoorde was het een wonder. Mooi voetbal interesseert me niet, passie en vechtlust, daar draait het om. En hoe slecht het ook was in Helmond ze hebben wel gevochten. En als we met zijn 6en of 10en in het uitvak in maastricht of sittart of Eindhoven weer een nederlaag incasseerde genoot ik ook van onze club.

Ik ook sinds 1976 / 1977 MVV thuis. Maakt ook niet uit we zijn allemaal supporter dat hebben we gemeen. Iedereen beleefd het anders. Dat de wedstrijden gewonnen worden is prima. Lukt het niet dat mopper je even, en op naar de volgende. Hoe langer je supporter groeien de mooie momenten samen met diegene naast in het stadion. Samen vieren en samen treuren bij een gemiste kans. Ik mis het geluid van het ouwe stadion, en Het Woanskip. Dus het geluid was gemakkelijk te volgen op zo.n twee km in C'buren. Maar aan alles komt een eind ook dit stadion na 88 jaar. Het geboortejaar van mijn heit. Dus een nieuw stadion voor huidige en komende generaties. Cambuur blijft voorlopig nog wel heel lang bestaan Geen Hollywood aan de Rijn toerstanden hier. We hebben geen rivier maar de Bonke en onze grachten daar ligt vast wel een Woanskip of meer.  |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 19:36:40
Citaat van: Arno A op april 21, 2025, 19:24:22
Ik ook sinds 1976 / 1977 MVV thuis. Maakt ook niet uit we zijn allemaal supporter dat hebben we gemeen. Iedereen beleefd het anders. Dat de wedstrijden gewonnen worden is prima. Lukt het niet dat mopper je even, en op naar de volgende. Hoe langer je supporter groeien de mooie momenten samen met diegene naast in het stadion. Samen vieren en samen treuren bij een gemiste kans. Ik mis het geluid van het ouwe stadion, en Het Woanskip. Dus het geluid was gemakkelijk te volgen op zo.n twee km in C'buren. Maar aan alles komt een eind ook dit stadion na 88 jaar. Het geboortejaar van mijn heit. Dus een nieuw stadion voor huidige en komende generaties. Cambuur blijft voorlopig nog wel heel lang bestaan Geen Hollywood aan de Rijn toerstanden hier. We hebben geen rivier maar de Bonke en onze grachten daar ligt vast wel een Woanskip of meer.  |:)

We hebben de potmarge
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op april 21, 2025, 20:04:00
Citaat van: mark1989 op april 21, 2025, 16:22:57
Volgens mij promoveert Cambuur o21 alleen als ze ook een garantie verklaring hebben afgegeven. Daarin staan allerlei voorwaarden waar je aan moet voldoen. Ik weet niet of Cambuur dit gedaan heeft. Dit moet volgens mij aan het begin van het seizoen.  Feyenoord heeft het sowieso wel gedaan omdat ze heel graag willen promoveren.

Volgens mij wil en gaat Cambuur O21 niet promoveren..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op april 21, 2025, 20:15:32
Citaat van: NRG op april 21, 2025, 20:04:00
Volgens mij wil en gaat Cambuur O21 niet promoveren..

Als je het mij vraagt onbegrijpelijk.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op april 21, 2025, 20:20:36
Citaat van: Galdiano op april 21, 2025, 20:15:32
Als je het mij vraagt onbegrijpelijk.


Eens
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 20:39:34
Citaat van: Galdiano op april 21, 2025, 20:15:32
Als je het mij vraagt onbegrijpelijk.
Stel je speelt 2de divisie en je hebt wat slechtere lichtingen, dan kun je zo maar afzakken in het amateur moeras, kun je dan weer terug naar de jeugd?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op april 21, 2025, 20:46:44
Citaat van: mark1989 op april 21, 2025, 16:22:57
Volgens mij promoveert Cambuur o21 alleen als ze ook een garantie verklaring hebben afgegeven. Daarin staan allerlei voorwaarden waar je aan moet voldoen. Ik weet niet of Cambuur dit gedaan heeft. Dit moet volgens mij aan het begin van het seizoen.  Feyenoord heeft het sowieso wel gedaan omdat ze heel graag willen promoveren.

Klopt als een bus. Van evt. promotie worden de spelers beter , maar een groot verschil met de huidige tegenstanders . Hun competitie ( O 21) is ongeveer het niveau van de Derde Divisie. Dus een Harkemase Boys. Qua techniek beter maar fysiek nog niet.

En Feyenoord heeft veel meer spelers ter beschikking dan wij hebben. En veel meer pegels. Het huidige niveau is al verschrikkelijk goed, wanneer je boven Twente/Heracles, Groningen en Go Ahead staat. DKV speelt lager en die steken er miljoenen ( vier was het) in. En al miljoenen in Skoatterwald. En bijna geen jeugdspeler die het eerste haalt. Dus dan doen wij het uitstekend. Dit jaar degraderen waarschijnlijk ADO en Vitesse en promotie voor de Graafschap / Willem II / DKV. Sparta of Feyenoord spelen in de Tweede Divisie. Dus misschien twee keer een Mini Derby volgend seizoen.

Ik denk dat ze bij Frisia hun thuiswedstrijden gaan spelen. Of bij Leovardia. Denistel en de trouwe volgers weten dit vast wel. 
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 21, 2025, 21:21:14
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:44:48
Wij beleven Cambuur totaal anders en dat is niet erg.
knip
Mooi voetbal interesseert me niet, passie en vechtlust, daar draait het om. En hoe slecht het ook was in Helmond ze hebben wel gevochten. En als we met zijn 6en of 10en in het uitvak in maastricht of sittart of Eindhoven weer een nederlaag incasseerde genoot ik ook van onze club.

Al ga ik niet (meer) naar uitwedstrijden, hier herken ik mij ook het meest in |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: okkele op april 21, 2025, 21:51:55
Citaat van: Poetser op april 21, 2025, 17:14:03
Alsof de rest van de NC kandidaten de pannen van het dak spelen.

Waarom toch ?ltijd dat negativisme. Vreselijke nare Leeuwarder ziekte.
meer liwwadder dan ik ken haast niet.
ik wil niet geassocieerd worden met de chronische doemdenkers op deze site, het is niet per definitie een leeuwarder ziekte.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: okkele op april 21, 2025, 21:52:51
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:48:07
Bin ik nou een liwadder of een niet liwadder  :_schater

Vandaag net zo'n zinken asemmer gekocht uit de jaren 70, met Leeuwarden er op  |:)
bij t fec weest?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 22:40:55

Citaat van: okkele link=topic=2777.msg382803#msg38280date=1745265171
bij t fec weest?
Wat is het fec? Is dat de oude frieslandhal? Ik ben toch geen liwadder.

Nee kwam em tegen net buiten barneveld. Ik kreeg een stijve piemel toen ik Leeuwarden zag staan. Staat ook een nummer op 3150. Dat slaat op de wijk. Heb gezocht maat kwam er niet precies uit. Maar de 31 nummers staan voor cambuurterpad/ zamenhofpark/ Cambuur. Dus ik ga er maar mooi van uit dat ik de asemmer van Cambuur heb  :_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: justremco op april 22, 2025, 15:12:24
Citaat van: Galdiano op april 21, 2025, 20:15:32
Als je het mij vraagt onbegrijpelijk.

Kost veel te veel geld, dat kan je beter in de 1e selectie stoppen
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op april 22, 2025, 15:48:54
Citaat van: justremco op april 22, 2025, 15:12:24
Kost veel te veel geld, dat kan je beter in de 1e selectie stoppen

Ik snapte het ook niet helemaal. Ik zie dat eigenlijk alle clubs zich hebben ingeschreven voor de promotieregeling naar de divisies, behalve Cambuur.

Waarom kost het meer geld als Cambuur ook in de divisies zou spelen?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op april 22, 2025, 16:05:45
Citaat van: Lore op april 22, 2025, 15:48:54
Ik snapte het ook niet helemaal. Ik zie dat eigenlijk alle clubs zich hebben ingeschreven voor de promotieregeling naar de divisies, behalve Cambuur.

Waarom kost het meer geld als Cambuur ook in de divisies zou spelen?
ze zullen daar beslist goed over hebben nagedacht. Zoals het nu gaat willen de talenten hier ook heen
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: justremco op april 22, 2025, 23:10:50
Citaat van: Lore op april 22, 2025, 15:48:54
Ik snapte het ook niet helemaal. Ik zie dat eigenlijk alle clubs zich hebben ingeschreven voor de promotieregeling naar de divisies, behalve Cambuur.

Waarom kost het meer geld als Cambuur ook in de divisies zou spelen?

Kosten voor veiligheid zijn hoger, het veld krijgt meer te verduren etc etc
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op april 23, 2025, 08:27:07
Citaat van: justremco op april 22, 2025, 23:10:50
Kosten voor veiligheid zijn hoger, het veld krijgt meer te verduren etc etc

Ah, okay. Dat is natuurlijk zo.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op april 23, 2025, 14:59:23
Citaat van: justremco op april 22, 2025, 23:10:50
Kosten voor veiligheid zijn hoger, het veld krijgt meer te verduren etc etc

en je speelt 34 wedstrijden vooral in het westen hoe doe je het met
entree geld hoe combineer je het met het 1e elftal enz enz.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op april 23, 2025, 16:27:27
Ik snap al die argumenten wel, maar toch vind ik dat je als voetbalclub sportief het hoogste moet nastreven. Voor al je elftallen. Dat is uiteindelijk toch het doel van het spelletje.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 23, 2025, 19:01:16
Citaat van: NRG op april 23, 2025, 16:27:27
Ik snap al die argumenten wel, maar toch vind ik dat je als voetbalclub sportief het hoogste moet nastreven. Voor al je elftallen. Dat is uiteindelijk toch het doel van het spelletje.
Ze spelen in de hoogste Jeugdklasse
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op april 27, 2025, 17:08:06
Dinsdag 13 mei 2025 om  21:00 u gra - scc
Zaterdag 17 mei 2025 om   20:00 u return
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op april 27, 2025, 17:23:23
Citaat van: Arno A op april 27, 2025, 17:08:06
Dinsdag 13 mei 2025 om  21:00 u gra - scc
Zaterdag 17 mei 2025 om   20:00 u return
Staat nog niet vast natuurlijk
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op april 27, 2025, 19:53:47
klopt vrijdag nog gra - tel.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Specuveter op april 27, 2025, 19:59:16
Liever de graafschap of Telstar??
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op april 27, 2025, 20:07:32
Citaat van: Specuveter op april 27, 2025, 19:59:16
Liever de graafschap of Telstar??

De Graafschap?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op april 27, 2025, 20:20:56
Citaat van: Specuveter op april 27, 2025, 19:59:16
Liever de graafschap of Telstar??

Graafschap
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op april 27, 2025, 20:34:38
Citaat van: Arno A op april 27, 2025, 19:53:47
klopt vrijdag nog gra - tel.
tegen allebei wordt het lastig de laatste weken zijn we niet in goede doen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op april 27, 2025, 20:36:03
Citaat van: Noordcambuur op april 27, 2025, 20:34:38
tegen allebei wordt het lastig de laatste weken zijn we niet in goede doen.

Klopt. Maar tegen de Graafschap in elk geval een mooi vol uitvak.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op april 27, 2025, 22:17:40
Citaat van: NRG op april 27, 2025, 20:36:03
Klopt. Maar tegen de Graafschap in elk geval een mooi vol uitvak.

tegen telstar ook wel toch
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op april 28, 2025, 10:35:33
Laatste nc voor Telstar was toch in 2019 ? Dus ja genoeg animo lijkt mij en El Kachati;s Telstars final repose? ( rest, sleep, lack of movement ) is dit gunstig voor ons?

Ik zit nog steeds in Canadese mode. Scheelt zo'n twaalf uur,

Wordt leuk toetje sowieso voor de winnaars.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizen op april 28, 2025, 18:00:55
Dacht eerst dat het 4 duels waren. Maar NC winnen is 6 duels. Normaal ben ik positieif ingesteld maar gezien onze wisselvalligheid, het nog steeds ontbreken van een fitte spits en de laatste uitwedstrijden in Volendam, Emmen en Helmond heb ik eerlijk gezegd 0 vertrouwen in een winstplek. Hopelijk mogen we 4 potjes spelen.

Come on  |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op april 28, 2025, 18:19:02
Citaat van: Bussum op april 28, 2025, 18:00:55
Dacht eerst dat het 4 duels waren. Maar NC winnen is 6 duels. Normaal ben ik positieif ingesteld maar gezien onze wisselvalligheid, het nog steeds ontbreken van een fitte spits en de laatste uitwedstrijden in Volendam, Emmen en Helmond heb ik eerlijk gezegd 0 vertrouwen in een winstplek. Hopelijk mogen we 4 potjes spelen.

Come on  |:)

Welke club buiten Volendam, en mindere mate Excelsior,  is wel constant dan?
Volgens mij ligt het helemaal open, en heeft Cambuur net zoveel kans als de andere clubs. Ik zie niet een uitgesproken favoriet.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 28, 2025, 18:30:07
Citaat van: Johan-12 op april 28, 2025, 18:19:02
Welke club buiten Volendam, en mindere mate Excelsior,  is wel constant dan?
Volgens mij ligt het helemaal open, en heeft Cambuur net zoveel kans als de andere clubs. Ik zie niet een uitgesproken favoriet.
Misschien vanwege het budget de eredivisie ploeg, maar die heeft hoe dan ook een paar flinke knauwen gehad
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op april 28, 2025, 19:58:46
Citaat van: Johan-12 op april 28, 2025, 18:19:02
Welke club buiten Volendam, en mindere mate Excelsior,  is wel constant dan?
Volgens mij ligt het helemaal open, en heeft Cambuur net zoveel kans als de andere clubs. Ik zie niet een uitgesproken favoriet.
nou Telstar is goed hoor maar laatste wedstrijd ging het weer moeizaam tegen Top Oss daar weten wij alles van.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op april 28, 2025, 20:36:16
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 28, 2025, 18:30:07
Misschien vanwege het budget de eredivisie ploeg, maar die heeft hoe dan ook een paar flinke knauwen gehad

Willem II is wel constant met 8 verliespotten op rij , maar dat bedoel je vast niet.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op april 28, 2025, 21:13:06
Graafschap 2-0 achter tegen VVV, daarmee is de top 5 klassering ook wel zo goed als binnen. Spelen we eerste ronde sowieso eerst uit.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op april 28, 2025, 21:42:00
Citaat van: Bernardo op april 28, 2025, 21:13:06
Graafschap 2-0 achter tegen VVV, daarmee is de top 5 klassering ook wel zo goed als binnen. Spelen we eerste ronde sowieso eerst uit.
nog proberen zo hoog mogelijk te eindigen 3 of 4 kan ook nog.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op april 29, 2025, 08:15:08
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 28, 2025, 18:30:07
Misschien vanwege het budget de eredivisie ploeg, maar die heeft hoe dan ook een paar flinke knauwen gehad

Ja, en die hebben het hele seizoen achteruit gelopen en krijgen nu ineens ploegen die ook verdedigend gaan staan tegen hen.

Ik denk ook dat het alle kanten uit kan, En wij hoeven niet zes wedstrijden te winnen. Drie kan al voldoende zijn. Maar derde of vierde worden op de ranglijst zou wel helpen
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Ollie op april 29, 2025, 08:28:51
In 2017 was NEC de laatste Eredivisie club die zich handhaafde via de nacompetitie. Daarna maar liefst 8 clubs die degradeerden (bron: Wikipedia). Voor een Eredivisieclub is het dus helemaal niet fijn! In mijn ogen ook gelijke kansen voor ons. Heeft toch vooral met vorm van de dag / flow / beetje geluk te maken.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: weestwel op april 29, 2025, 11:31:53
Ik hou er sterk rekening mee dat een clubje als Telstar weleens zou kunnen gaan promoveren.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op april 29, 2025, 16:02:43
Citaat van: weestwel op april 29, 2025, 11:31:53
Ik hou er sterk rekening mee dat een clubje als Telstar weleens zou kunnen gaan promoveren.

Wat opvalt is, dat Dord, Gra en Tel thuis veel beter zijn dan uit.

En Excelsior had een slechte derde periode. Veel blessures. Nu zijn deze spelers frisser teruggekomen en dat betaalt zich uit.
ADO/VOL en wij slecht gestart en ADO na de winterstop ook veel meer punten.

Wij voor ws uit sterker, na ws thuis sterker. En daardoor punten gedeeld voor en na ws.
Wisselvallig? Ja een valse start met een serie niet overwinningen op rij, een serie winstpartijen ( herfst 24)  op rij, en nu thuis al negen keer ongeslagen.

Maar nogmaals ADO en WII moeten eigenlijk wel de nc winnen. En de andere vijf niet zo nog.  Ik denk dat ze bij ADO ook wel vrezen voor eventuele ongeregeldheden mocht het weer mis gaan. Misschien moet je  bij een finale met ADO wedstrijden maar op neutraal terrein spelen of zoiets. Ik ben wel klaar met die rellen. 
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op april 29, 2025, 17:48:35
Citaat van: Arno A op april 29, 2025, 16:02:43
Wat opvalt is, dat Dord, Gra en Tel thuis veel beter zijn dan uit.

En Excelsior had een slechte derde periode. Veel blessures. Nu zijn deze spelers frisser teruggekomen en dat betaalt zich uit.
ADO/VOL en wij slecht gestart en ADO na de winterstop ook veel meer punten.

Wij voor ws uit sterker, na ws thuis sterker. En daardoor punten gedeeld voor en na ws.
Wisselvallig? Ja een valse start met een serie niet overwinningen op rij, een serie winstpartijen ( herfst 24)  op rij, en nu thuis al negen keer ongeslagen.

Maar nogmaals ADO en WII moeten eigenlijk wel de nc winnen. En de andere vijf niet zo nog.  Ik denk dat ze bij ADO ook wel vrezen voor eventuele ongeregeldheden mocht het weer mis gaan. Misschien moet je  bij een finale met ADO wedstrijden maar op neutraal terrein spelen of zoiets. Ik ben wel klaar met die rellen.

neutraal terrein nooit natuurlijk
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op april 29, 2025, 19:47:58
Citaat van: weestwel op april 29, 2025, 11:31:53
Ik hou er sterk rekening mee dat een clubje als Telstar weleens zou kunnen gaan promoveren.
Haha als dat gebeurd wordt de eredivisie nog lachwekkender.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op april 29, 2025, 19:48:42
Citaat van: denistel op april 29, 2025, 17:48:35
neutraal terrein nooit natuurlijk
Vind ik wel een idee trouwens maar dan structureel.

Promotiewedstrijd over 1 wedstrijd in Utrecht bijv.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op april 29, 2025, 20:28:32
Citaat van: Inferno-058 op april 29, 2025, 19:48:42
Vind ik wel een idee trouwens maar dan structureel.

Promotiewedstrijd over 1 wedstrijd in Utrecht bijv.

Doen ze in Engeland al jaren. Alle promotie finales zijn op Wembley.
Best een goed idee eigenlijk.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op april 30, 2025, 08:38:56
dank u maar de knvb is en was nooit /niet zo toegankelijk.

Bondscoaches komen bijna allemaal uit de Randstad ( alleen Guus en Bert niet) Daarvoor Zwartkruis en Knobel en Fahdronc en Kessler ( bijna 93 !) niet.

Keuze internationals idem dito. Waarom geen Steijn en Gouweleeuw ( record aantal wedstrijden NL in Bundesliga en al jaren aanvoerder - Geweldige speler!) ooit in Oranje en wel Brobbey..... ( waar speelt ook al weer ?) Abe was ook maar een boertje van buutn . Wel gekozen door Cruijff in het Elftal van de Eeuw. Als enige die toen al ( 2sep85?) overleden was en ??n van de weinigen uit de jaren veertig en vijftig. 48 int 33 goals. Had makkelijk 80 kunnen spelen maar had vaak geen zin in de Rotterdammers en Amsterdammers en WO2 kwam er ook tussendoor. Speelde 28 seizoenen .  KNVB was amateuristisch en een schande dat er tussen 38 en 74 geen wk's werden gehaald. Terwijl vanaf 1962 Feyenoord en Ajax later europees al furore maakten Coen en Sjaak hadden ook gewoon een wk moeten spelen. Net als van Beveren, van der Kuijlen . Mansveld en Barry Hulshoff, Schoenmaker, Geels. We hadden met deze spelers nog meer kans gehad in 74.

ik zal dit wk nooit vergeten. Ik was acht en weet nog precies waar ik de wedstrijden heb gezien. Soms in kleur meestal in zwart -wit.  Wie zag ook dit wk live. Ik hoor die verhalen uit de oude doos / oude koeien?

KNVB  :rodekaart :rodekaart :rodekaart
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Poetser op april 30, 2025, 09:26:22
Dou hest een hoop vrije tiid.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op april 30, 2025, 10:21:03
ja helaas wel....
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op april 30, 2025, 13:01:32
Ik lees en hoor best vaak dat we weinig kans hebben in de nacompetitie, want we zijn niet in vorm.
Ook veel gehoord, we hebben het in het begin van de competitie laten liggen.

Wanneer ik naar de stand van de laatste periode kijk, hebben we 8 punten minder dan Excelsior. Maar staan in de ranglijst 6 punten achter, dus we begonnen met 2 punten voorsprong aan de laatste periode.

In de stand van de laatste periode staan we van de teams die mee doen aan de nacompetitie na Telstar (14pnt) het hoogste (Cambuur 13 pnt).

Dus beetje tegenstrijdig, zijn we nou wel of niet in vorm?
We krijgen in de laatste periode veel goals tegen, voetballen niet geweldig maar pakken relatief veel punten.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op april 30, 2025, 16:38:37
Citaat van: Johan-12 op april 30, 2025, 13:01:32
Ik lees en hoor best vaak dat we weinig kans hebben in de nacompetitie, want we zijn niet in vorm.
Ook veel gehoord, we hebben het in het begin van de competitie laten liggen.

Wanneer ik naar de stand van de laatste periode kijk, hebben we 8 punten minder dan Excelsior. Maar staan in de ranglijst 6 punten achter, dus we begonnen met 2 punten voorsprong aan de laatste periode.

In de stand van de laatste periode staan we van de teams die mee doen aan de nacompetitie na Telstar (14pnt) het hoogste (Cambuur 13 pnt).

Dus beetje tegenstrijdig, zijn we nou wel of niet in vorm?
We krijgen in de laatste periode veel goals tegen, voetballen niet geweldig maar pakken relatief veel punten.
zo had ik er nog niet naar gezien. Het voetbal is erg matig maar je wint wel van Vitesse en jong Utrecht omdat die de kwaliteit niet hadden maar lieten beide wel veel beter voetbal l zien . Dat zijn 6 punten.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op april 30, 2025, 17:42:19
Nog geen 1.5 maand geleden speelden we onze twee beste wedstrijden achter elkaar. Den Bosch uit en Dordrecht thuis. Het kan ook zo weer omslaan. Belangrijk is hoe we qua gevoel de wedstrijd van MVV afsluiten. Die lijken er totaal geen zin meer in te hebben dus vol gas geven.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op april 30, 2025, 17:53:04
Citaat van: michello op april 30, 2025, 17:42:19
Nog geen 1.5 maand geleden speelden we onze twee beste wedstrijden achter elkaar. Den Bosch uit en Dordrecht thuis. Het kan ook zo weer omslaan. Belangrijk is hoe we qua gevoel de wedstrijd van MVV afsluiten. Die lijken er totaal geen zin meer in te hebben dus vol gas geven.

dat vol gas en erop klappen heb ik eerder gehoord  :_schater
maar nog niet gezien dit seizoen  :?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op april 30, 2025, 18:00:19
Vol op klappen is ook zo'n mooi begrip, en je kan niet 90 minuten druk zetten.
Alleen een team kapot spelen in delen van de wedstrijden lukt ons eigenlijk ook al niet.
Middenveld blaast tegenstander nooit weg, backs knallen er te weinig over heen. Al komt dat laatste ook omdat de buitenspelers de backs heel weinig in het spel betrekken.

We hebben wel periode gehad met heel weinig tegengoals, en kansen krijgen we altijd. Alleen laatste periode ook weer veel tegen treffers.

Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op april 30, 2025, 19:43:53
Citaat van: Johan-12 op april 30, 2025, 18:00:19
Vol op klappen is ook zo'n mooi begrip, en je kan niet 90 minuten druk zetten.
Alleen een team kapot spelen in delen van de wedstrijden lukt ons eigenlijk ook al niet.
Middenveld blaast tegenstander nooit weg, backs knallen er te weinig over heen. Al komt dat laatste ook omdat de buitenspelers de backs heel weinig in het spel betrekken.

We hebben wel periode gehad met heel weinig tegengoals, en kansen krijgen we altijd. Alleen laatste periode ook weer veel tegen treffers.
je weet dat wij beter zijn dan mvv, dus kun je heel hoog druk zetten en afjagen. Gister eerste half uur PSG die Arsenal niet een meter gaf. Dat moet bij ons toch ook en dan misschien 15 minuten. Dan durf ik te stellen dat we sowieso 1 of 2 doelpunten hebben gemaakt. Als je op die manier een wedstrijd begint gaat het publiek er ook volledig achter staan. PSV deed dat ook in het begin van het seizoen.  Ik weet dat wij veel mindere spelers hebben maar die intentie en intensiteit bedoel ik vooral ( en volgens mij bedoelt Denistel exact dit ook)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op april 30, 2025, 20:15:07
Citaat van: sunderland op april 30, 2025, 19:43:53
je weet dat wij beter zijn dan mvv, dus kun je heel hoog druk zetten en afjagen. Gister eerste half uur PSG die Arsenal niet een meter gaf. Dat moet bij ons toch ook en dan misschien 15 minuten. Dan durf ik te stellen dat we sowieso 1 of 2 doelpunten hebben gemaakt. Als je op die manier een wedstrijd begint gaat het publiek er ook volledig achter staan. PSV deed dat ook in het begin van het seizoen.  Ik weet dat wij veel mindere spelers hebben maar die intentie en intensiteit bedoel ik vooral ( en volgens mij bedoelt Denistel exact dit ook)

Dat zou kunnen, maar dan zullen de middenvelders wel iets meer pit en agressie moeten tonen.
En los van het druk zetten, want daarna heb je de bal zullen er dan naast Diemers meer spelers moeten zijn die de bal willen hebben en vooruit gaan spelen.

Helemaal eens hoor dat het wel wat agressiever mag en meer spirit er in.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Josli op april 30, 2025, 22:23:22
Druk zetten is niet hetzelfde als 'er op klappen' of agressief zijn. Druk zetten vereist vooral discipline en hele goede afspraken. En jullie willen het vast niet horen, maar degene die absoluut altijd verkeerd druk zet is Diemers. Overigens gaat er zo verschrikkelijk fout hierbij dat het ook niet uitmaakt. We doen echt maar wat. Soms lijken er wel iets van afspraken te zijn. Vooral over het doordekken van de backs. Maar zowel Galvez en Mercera doen dit altijd net te laat en staan net te ver weg (dat heeft overigens wel met aggressie en instelling te maken imo).
We zijn er gewoon superslecht in en daarom doen we het ook niet echt neem ik aan. We hebben ook best veel vrij domme spelers en zeker geen strijders.
Dit klink vrij negatief, maar ik wil alleen maar aangeven dat ik wel snap dat we er niet 'op klappen' want dat kunnen ze gewoon niet.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 02, 2025, 22:03:40
Den Bosch met potlood.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Specuveter op mei 03, 2025, 09:26:16
Citaat van: michello op mei 02, 2025, 22:03:40
Den Bosch met potlood.
Den Bosch met Vilstift...
Eerst Den Bosch
Win je dan word het Telstar ?f Den Haag
En dan de Finale
Het kan alle kanten op....
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op mei 03, 2025, 09:35:05
Hopelijk geen verplichte buscombi naar Den Bosch dan op een maandagavond  8P
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 03, 2025, 10:29:40
Citaat van: Inferno-058 op mei 03, 2025, 09:35:05
Hopelijk geen verplichte buscombi naar Den Bosch dan op een maandagavond  8P

Ga er maar wel vanuit. En daarna ADO ook uit buscombi.  :|
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Scc0511 op mei 03, 2025, 11:00:32
Citaat van: Specuveter op mei 03, 2025, 09:26:16
Den Bosch met Vilstift...
Eerst Den Bosch
Win je dan word het Telstar ?f Den Haag
En dan de Finale
Het kan alle kanten op....

Kun je allemaal pakken. Kan inderdaad alle kanten op. Den Bosch zwakste ploeg in nacompetitie
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: beam op mei 04, 2025, 08:57:37
Citaat van: Josli op april 30, 2025, 22:23:22
Druk zetten is niet hetzelfde als 'er op klappen' of agressief zijn. Druk zetten vereist vooral discipline en hele goede afspraken. En jullie willen het vast niet horen, maar degene die absoluut altijd verkeerd druk zet is Diemers. Overigens gaat er zo verschrikkelijk fout hierbij dat het ook niet uitmaakt. We doen echt maar wat. Soms lijken er wel iets van afspraken te zijn. Vooral over het doordekken van de backs. Maar zowel Galvez en Mercera doen dit altijd net te laat en staan net te ver weg (dat heeft overigens wel met aggressie en instelling te maken imo).
We zijn er gewoon superslecht in en daarom doen we het ook niet echt neem ik aan. We hebben ook best veel vrij domme spelers en zeker geen strijders.
Dit klink vrij negatief, maar ik wil alleen maar aangeven dat ik wel snap dat we er niet 'op klappen' want dat kunnen ze gewoon niet.
Volkomen mee eens dat wij niet kunnen druk zetten. Het is mij ook opgevallen dat de laatste wedstrijden de meeste goals die wij tegen krijgen vanaf onze linkerkant komen. De kant met de toppers Galvez Diemers en Pauwels. Diemers heeft dit seizoen naast zijn eigen doelpunten ook verscheidene tegendoelpunten op zijn naam staan.
Ik heb dit seizoen maar weinig doelpunten gezien die we voetballend van achteruit hebben gemaakt. Het is vaak een fout van de tegenstander die wij afstraffen. Ik heb best vaak dat ik op de tribune zit en dan denk. Waar zit ik hier nu naar te kijken. Opbouwend en positioneel, vrijlopen, automatisme enz er zit geen lijn in.

De nacompetitie zie ik het zomaar gebeuren dat wij promoveren. De andere ploegen zijn namelijk ook niet zo best. Voor ADO ben ik statistisch gezien dan wel het meest bang. Kunnen we daar weer 2x van winnen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 04, 2025, 15:23:11
Ondanks de negativiteit, onderstaand de ranglijst als alleen de deelnemers uit de KKD in de ranglijst werden opgenomen:

KKD Play-off Ranglijst (Onderlinge wedstrijden)

1. Cambuur          7W  1D  2L  19-13  (+6)  22 pt 
2. De Graafschap    5W  3D  2L  16-13  (+3)  18 pt 
3. Dordrecht        4W  4D  2L  14-11  (+3)  16 pt 
4. ADO              4W  2D  4L  17-14  (+3)  14 pt 
5. Telstar          1W  3D  6L   8-15  (?7)   6 pt 
6. Den Bosch        1W  3D  6L   9-17  (?8)   6 pt 

Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: beam op mei 04, 2025, 19:47:08
Citaat van: Lore op mei 04, 2025, 15:23:11
Ondanks de negativiteit, onderstaand de ranglijst als alleen de deelnemers uit de KKD in de ranglijst werden opgenomen:

KKD Play-off Ranglijst (Onderlinge wedstrijden)

1. Cambuur          7W  1D  2L  19-13  (+6)  22 pt 
2. De Graafschap    5W  3D  2L  16-13  (+3)  18 pt 
3. Dordrecht        4W  4D  2L  14-11  (+3)  16 pt 
4. ADO              4W  2D  4L  17-14  (+3)  14 pt 
5. Telstar          1W  3D  6L   8-15  (?7)   6 pt 
6. Den Bosch        1W  3D  6L   9-17  (?8)   6 pt

Leuk overzicht Lore. Dit moet goed komen!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 05, 2025, 11:18:47
Citaat van: Lore op mei 04, 2025, 15:23:11
Ondanks de negativiteit, onderstaand de ranglijst als alleen de deelnemers uit de KKD in de ranglijst werden opgenomen:

KKD Play-off Ranglijst (Onderlinge wedstrijden)

1. Cambuur          7W  1D  2L  19-13  (+6)  22 pt 
2. De Graafschap    5W  3D  2L  16-13  (+3)  18 pt 
3. Dordrecht        4W  4D  2L  14-11  (+3)  16 pt 
4. ADO              4W  2D  4L  17-14  (+3)  14 pt 
5. Telstar          1W  3D  6L   8-15  (?7)   6 pt 
6. Den Bosch        1W  3D  6L   9-17  (?8)   6 pt

zget weinog volgens mij remember dordrecht en mvv ooit in de po
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2025, 13:32:57
Citaat van: denistel op mei 05, 2025, 11:18:47
zget weinog volgens mij remember dordrecht en mvv ooit in de po

Precies het is maar net wat jezelf op de mat legt die wedstrijden, als je dr in gaat zoals.... ach Den Bosch hebben we al en dan verder kijken. NOU DAN WORDT HET NIKS !
Als je zelf er alles aan doet en vol vuur en beleving gaat spelen is er best kans te promoveren. We gaan het meemaken.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 05, 2025, 13:55:46
Dijkhuizen liet een andere keeper spelen.
Zou vooral geen spelers sparen behalve misschien Balk met zijn gele kaart.
Je moet eigenlijk volle bak spelen want je moet in de flow blijven van de 2 e helft ADO.
De vorige wedstrijden waren erg matig wb voetbal en wb intensiteit.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 05, 2025, 22:21:35
Citaat van: denistel op mei 05, 2025, 11:18:47
zget weinog volgens mij remember dordrecht en mvv ooit in de po

Zegt inderdaad helemaal niets. Maar het is in ieder geval beter onderbouwt dan alle negativiteit
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 05, 2025, 22:33:14
Citaat van: Lore op mei 05, 2025, 22:21:35
Zegt inderdaad helemaal niets. Maar het is in ieder geval beter onderbouwt dan alle negativiteit

:_schater :_schater _O_ _O_ :D :proost
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizen op mei 07, 2025, 15:28:43
Enige nadeel van 3e eindigen is dat je de 2e wedstrijd in de finale uit speelt en niet thuis  :devil
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op mei 07, 2025, 16:02:16
Citaat van: Bussum op mei 07, 2025, 15:28:43
Enige nadeel van 3e eindigen is dat je de 2e wedstrijd in de finale uit speelt en niet thuis  :devil

Hangt vanaf of je tegen Eredivisie ploeg speelt of KKD. Tegen KKD speel je altijd eerst uit als je 3de word en Eredivisie eerst thuis
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 07, 2025, 19:48:45
EERSTE RONDE PLAY-OFFS: KAARTVERKOOPMOMENTEN EN MOGELIJKE SCENARIO?S
7 mei 2025, 18:00
SC Cambuur sluit vrijdagavond het reguliere seizoen af met een thuiswedstrijd tegen MVV Maastricht. Daarna barsten de play-offs om promotie/degradatie los. Hieronder vind je de kaartverkoopmomenten en de mogelijke scenario?s voor de wedstrijden in de eerste ronde.

Kaartverkoop eerste ronde play-offs

Kaartverkoop uitwedstrijd
SC Cambuur begint ongeacht de tegenstander de eerste ronde met een uitwedstrijd. De kaartverkoop voor deze wedstrijd start vrijdagavond 9 mei om 23.00 uur en gaat op basis van loyaliteit volgens onderstaand verkoopschema. Kaarten worden uitsluitend online via www.cambuurawaydays.nl verkocht.

Eerste verkoopronde: vrijdag 9 mei, 23.00 uur: minimaal 25 loyaltypunten nodig
Tweede verkoopronde: zaterdag 10 mei, 12.00 uur: minimaal 20 loyaltypunten nodig
Derde verkoopronde: zaterdag 10 mei, 17.00 uur: minimaal 15 loyaltypunten nodig
Vierde verkoopronde: zondag 11 mei, 12.00 uur: minimaal 10 loyaltypunten nodig
Vijfde verkoopronde: zondag 11 mei, 17.00 uur: geen loyaltypunten nodig

De kaartverkoop blijft open tot zondag 11 mei om 23.59 uur of zolang de voorraad strekt.

Kaartverkoop thuiswedstrijd
De tweede wedstrijd in de eerste ronde van de play-offs is voor SC Cambuur in elk scenario een thuisduel. Seizoenkaarthouders kunnen vanaf zaterdag 10 mei om 13.00 uur tot dinsdag 13 mei om 12.00 uur voor 10 euro hun plek terugkopen. Dit kan zowel online via onze ticketshop als bij de administratie van het oude Cambuur Stadion.

De verkoop van losse tickets begint op dinsdag 13 mei om 13.00 uur. Kaarten aanschaffen is alleen mogelijk met een seizoen- of clubkaart van SC Cambuur. Er geldt een maximum van vier kaarten per seizoen- of clubkaarthouder. Losse kaarten kosten 15 euro per stuk, ongeacht de tribune.

Administratie ook in het weekend open

Kom je ergens niet uit of heb je vragen over de kaartverkoop van de wedstrijden? De administratie van het oude Cambuur Stadion is in verband met de play-offs op zaterdag 10 en zondag 11 mei tussen 13.00 en 17.00 uur geopend. De club is dan ook telefonisch bereikbaar.

Mogelijke scenario?s

Derde plaats
SC Cambuur bezet voorafgaand aan de laatste speelronde de derde plaats en behoudt bij een zege op MVV Maastricht die positie. Bij een gelijkspel of nederlaag zijn de Leeuwarders afhankelijk van de resultaten van de concurrentie.

Indien SC Cambuur als derde eindigt, dan neemt de ploeg van Henk de Jong het in de eerste ronde op tegen FC Den Bosch. De uitwedstrijd wordt op maandag 12 mei om 20.00 uur gespeeld en de thuiswedstrijd op vrijdag 16 mei om 20.00 uur.

Vierde plaats
Zakt SC Cambuur door een gelijkspel of nederlaag tegen MVV Maastricht van de derde naar de vierde plaats, dan is de nummer zeven van de competitie de tegenstander in de eerste ronde: Telstar of FC Emmen.

In dat geval wordt de uitwedstrijd op dinsdag 13 mei om 18.45 uur gespeeld en de thuiswedstrijd op zaterdag 17 mei om 16.30 uur.

Vijfde plaats
Als SC Cambuur verliest van MVV Maastricht, dan kan het nog naar de vijfde plaats zakken. In dat geval nemen de Leeuwarders het in de eerste ronde van de play-offs op tegen de nummer zes van de competitie: FC Dordrecht of De Graafschap.

SC Cambuur speelt in dat geval de uitwedstrijd op dinsdag 13 mei om 21.00 uur en de thuiswedstrijd op zaterdag 17 mei om 20.00 uur.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2025, 21:01:02
Citaat van: michello op mei 07, 2025, 19:48:45
EERSTE RONDE PLAY-OFFS: KAARTVERKOOPMOMENTEN EN MOGELIJKE SCENARIO?S
blabla

Verdomme, ze moeten wel winnen, dinsdag moet ik werken....
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 08, 2025, 07:15:13
Citaat van: michello op mei 07, 2025, 19:48:45

Mogelijke scenario?s

Derde plaats
SC Cambuur bezet voorafgaand aan de laatste speelronde de derde plaats en behoudt bij een zege op MVV Maastricht die positie. Bij een gelijkspel of nederlaag zijn de Leeuwarders afhankelijk van de resultaten van de concurrentie.

Indien SC Cambuur als derde eindigt, dan neemt de ploeg van Henk de Jong het in de eerste ronde op tegen FC Den Bosch. De uitwedstrijd wordt op maandag 12 mei om 20.00 uur gespeeld en de thuiswedstrijd op vrijdag 16 mei om 20.00 uur.

Vierde plaats
Zakt SC Cambuur door een gelijkspel of nederlaag tegen MVV Maastricht van de derde naar de vierde plaats, dan is de nummer zeven van de competitie de tegenstander in de eerste ronde: Telstar of FC Emmen.

In dat geval wordt de uitwedstrijd op dinsdag 13 mei om 18.45 uur gespeeld en de thuiswedstrijd op zaterdag 17 mei om 16.30 uur.

Vijfde plaats
Als SC Cambuur verliest van MVV Maastricht, dan kan het nog naar de vijfde plaats zakken. In dat geval nemen de Leeuwarders het in de eerste ronde van de play-offs op tegen de nummer zes van de competitie: FC Dordrecht of De Graafschap.

SC Cambuur speelt in dat geval de uitwedstrijd op dinsdag 13 mei om 21.00 uur en de thuiswedstrijd op zaterdag 17 mei om 20.00 uur.

De scenario?s zijn volgens mij net wat anders :


- derde: Den Bosch
- vierde: Telstar of Emmen
- vijfde: dan moeten Dordrecht en ADO ons voorbij. Dus dan kan de graafschap Dordrecht niet voorbij, dus is het dan altijd de graafschap.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2025, 08:53:58
Citaat van: Lore op mei 08, 2025, 07:15:13
- vijfde: dan moeten Dordrecht en ADO ons voorbij. Dus dan kan de graafschap Dordrecht niet voorbij, dus is het dan altijd de graafschap.
Slim  _O_
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 08, 2025, 09:02:35
Dus Dordrecht treffen we sowieso niet  de eerste ronde is de volgende conclusie. :koffie
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Poetser op mei 08, 2025, 09:52:32
?10,- is een prima prijs trouwens.

Alle lof.  :thumbsup
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 09, 2025, 18:07:30
Citaat van: michello op mei 08, 2025, 09:02:35
Dus Dordrecht treffen we sowieso niet  de eerste ronde is de volgende conclusie. :koffie

:_schater blijkbaar!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bens op mei 09, 2025, 22:03:53
Derde geworden dus de eerste wedstrijd uit tegen Den Bosch.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Joop op mei 09, 2025, 23:59:27
Belachelijk dat je nacompetitie moet spelen. Slechts 3 punten achter directe promotie ge?indigd. Dan te bedenken dat je 5 punten tegen TOP Oss laat liggen en al die onnodige thuisnederlagen aan het begin van het seizoen. Achteraf bekeken een gouden kans op promotie gemist dit jaar.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainert! op mei 10, 2025, 06:17:23
Citaat van: Joop op mei 09, 2025, 23:59:27
Belachelijk dat je nacompetitie moet spelen. Slechts 3 punten achter directe promotie ge?indigd. Dan te bedenken dat je 5 punten tegen TOP Oss laat liggen en al die onnodige thuisnederlagen aan het begin van het seizoen. Achteraf bekeken een gouden kans op promotie gemist dit jaar.



Spijker op de kop, en wat doet het zeer dat je niet bij de eerste 2 bent geeindigd waar volop kansen voor lagen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 10, 2025, 06:47:27
Dat komt omdat we niet een fatsoenlijke spits hadden. Afolabi te triest voor woorden, Hilterman ook niet fit.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 10, 2025, 06:48:19
Citaat van: Bens op mei 09, 2025, 22:03:53
Derde geworden dus de eerste wedstrijd uit tegen Den Bosch.

Dat mut kenne. Daarna tegen winnaar Telstar- Ado. Dat is 50/50.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op mei 10, 2025, 10:18:14
Den Bosch speelde met het tweede. Wij totale fixatie op de derde plek. Wat is de betere voorbereiding..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 10, 2025, 10:49:46
Citaat van: De Gast op mei 10, 2025, 10:18:14
Den Bosch speelde met het tweede. Wij totale fixatie op de derde plek. Wat is de betere voorbereiding..

Je moet doorgaan met de dingen die je deed. Wij blijven in ritme. Rust is vaak alleen maar slecht.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 10, 2025, 13:58:06
Ticket betaald, staat bij mijn bestellingen, maar kan het ticket niet zien om te downloaden? Ben ik de enige?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op mei 10, 2025, 14:03:54
Citaat van: Galdiano op mei 10, 2025, 10:49:46
Je moet doorgaan met de dingen die je deed. Wij blijven in ritme. Rust is vaak alleen maar slecht.
:_schater :_schater
Als we de dingen  blijven doen  zoals gisteren, komen we maar 1 ronde door.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizen op mei 10, 2025, 14:07:00
Citaat van: Vlampiep op mei 10, 2025, 14:03:54
:_schater :_schater
Als we de dingen  blijven doen  zoals gisteren, komen we maar 1 ronde door.

Het is al maanden slecht, spelen nog steeds zonder echte spits, maar volgens mij al een half jaar ongeslagen thuis  8)

6x bonus. Op naar Den Bosch!!!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Tanjajeah op mei 10, 2025, 14:17:59
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 10, 2025, 13:58:06
Ticket betaald, staat bij mijn bestellingen, maar kan het ticket niet zien om te downloaden? Ben ik de enige?

Ik heb hetzelfde probleem.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 10, 2025, 16:55:14
Citaat van: De Gast op mei 10, 2025, 10:18:14
Den Bosch speelde met het tweede. Wij totale fixatie op de derde plek. Wat is de betere voorbereiding..

Dat viel wel wat mee hoor. Kijk de opstelling maar eens na.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Oebieman op mei 10, 2025, 17:10:56
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 10, 2025, 13:58:06
Ticket betaald, staat bij mijn bestellingen, maar kan het ticket niet zien om te downloaden? Ben ik de enige?

Ik krijg onderaan de twee kaarten een oogje om hem te bekijken en een print optie. Overigens wel onder het kopje "mijn tickets"
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 10, 2025, 17:37:30
Citaat van: Oebieman op mei 10, 2025, 17:10:56
Ik krijg onderaan de twee kaarten een oogje om hem te bekijken en een print optie. Overigens wel onder het kopje "mijn tickets"
Werkt bij mij nu ook, dank
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 10, 2025, 18:47:21
Als ik inlog, zie ik niet de mogelijkheid tot het kopen van een kaartje, wat doe ik fout?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Oebieman op mei 10, 2025, 18:53:07
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 10, 2025, 18:47:21
Als ik inlog, zie ik niet de mogelijkheid tot het kopen van een kaartje, wat doe ik fout?

Je moet bovenin het zwarte vakje "mijn reserveringen" klikken. Daar staat jouw stoel om hem terug te kopen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: hobbes op mei 10, 2025, 18:57:52
Het is wel zoeken als je dit voor het eerst doet.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 10, 2025, 19:04:50
Citaat van: Oebieman op mei 10, 2025, 18:53:07
Je moet bovenin het zwarte vakje "mijn reserveringen" klikken. Daar staat jouw stoel om hem terug te kopen.

Super thx, zo kan zelfs een digibeet het werk doen  :proost
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Stanley op mei 10, 2025, 19:07:41
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 10, 2025, 18:47:21
Als ik inlog, zie ik niet de mogelijkheid tot het kopen van een kaartje, wat doe ik fout?
Inloggen Ticketshop, seizoenkaart aanklikken. Daar vind je de reservering van jouw kaart.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 10, 2025, 19:17:55
Beetje vreemd gevoel bij de wedstrijd van maandag. Als het maar niet de laatste is, Denbosch is echt niet slecht.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 10, 2025, 19:29:37
Zou het toch nog RKC worden die de nc binnensluipt?

sr 33 Fey - RKC & WII - PEC
slotdag : RKC - Eagles & NAC - WII

Mocht het RKC nog lukken, dan ook een gevaarlijke klant erbij!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op mei 10, 2025, 19:55:13
Citaat van: Arno A op mei 10, 2025, 19:29:37
Zou het toch nog RKC worden die de nc binnensluipt?

sr 33 Fey - RKC & WII - PEC
slotdag : RKC - Eagles & NAC - WII

Mocht het RKC nog lukken, dan ook een gevaarlijke klant erbij!

Dat is niet te hopen! Dan gaan ze met een heel andere mindset de PO in als Willem II..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 10, 2025, 20:16:16
Citaat van: Arno A op mei 10, 2025, 19:29:37
Zou het toch nog RKC worden die de nc binnensluipt?

sr 33 Fey - RKC & WII - PEC
slotdag : RKC - Eagles & NAC - WII

Mocht het RKC nog lukken, dan ook een gevaarlijke klant erbij!
gaat niet gebeuren Rkc degradeerd en Willem 2 playoffs.

Maar wel heel mooi dat RKC heeft gewonnen van dkv :thumbsup
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 10, 2025, 20:57:12
Citaat van: Vlampiep op mei 10, 2025, 14:03:54
:_schater :_schater
Als we de dingen  blijven doen  zoals gisteren, komen we maar 1 ronde door.

We hebben gisteren gewonnen? Dan promoveren we dus :thumbsup
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op mei 10, 2025, 21:12:49
Citaat van: sunderland op mei 10, 2025, 19:17:55
Beetje vreemd gevoel bij de wedstrijd van maandag. Als het maar niet de laatste is, Denbosch is echt niet slecht.
MVV en Dordrecht angst beelden?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op mei 10, 2025, 21:25:24
Als Almere vanavond 3 punten pakt wordt het nog spannend onderin..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 11, 2025, 07:51:39
Citaat van: sunderland op mei 10, 2025, 19:17:55
Beetje vreemd gevoel bij de wedstrijd van maandag. Als het maar niet de laatste is, Denbosch is echt niet slecht.

Wat hewwe die presteert dan na de winterstop. Niks. Deze lui moet je gewoon verslaan
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 11, 2025, 12:40:08
Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2025, 07:51:39
Wat hewwe die presteert dan na de winterstop. Niks. Deze lui moet je gewoon verslaan

hoefden ook niet met een periode titel op zak he
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 11, 2025, 13:20:19
Zonder Pauwels
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 11, 2025, 15:22:37
Citaat van: denistel op mei 11, 2025, 12:40:08
hoefden ook niet met een periode titel op zak he

Je speelt toch voor de eer en de premies?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 11, 2025, 15:23:26
Citaat van: sunderland op mei 11, 2025, 13:20:19
Zonder Pauwels

Daar hadden ze toch 2 man op gezet. Maakt niet uit. Zet Alhaft of Wiebe er maar in. Die gaan er voor.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Mp op mei 11, 2025, 16:22:56
Ik zal iets fout doen, maar zie in het drop down menu nergens ?reserveringen? staan?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 11, 2025, 16:34:57
Citaat van: Mp op mei 11, 2025, 16:22:56
Ik zal iets fout doen, maar zie in het drop down menu nergens ?reserveringen? staan?

Heel sneaky staat dat in de zwarte balk boven de gele balkjes.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Mp op mei 11, 2025, 19:06:14
Dank. Mijn account was nog gekoppeld aan iemand anders. Nu zie ik het staan.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 12, 2025, 17:37:56
he leeft enorm zie ik wel ,,gvd gas er op vanavond en niet weer slap
beginnen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 12, 2025, 17:38:32
VAR aanwezig? Hoe zit het ook alweer?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Oebieman op mei 12, 2025, 17:39:57
Citaat van: michello op mei 12, 2025, 17:38:32
VAR aanwezig? Hoe zit het ook alweer?

Yes, met VAR
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 12, 2025, 18:01:16
Citaat van: denistel op mei 12, 2025, 17:37:56
he leeft enorm zie ik wel ,,gvd gas er op vanavond en niet weer slap
beginnen.
dat laatste!!!!! Gas erop
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 12, 2025, 18:23:41
Winst en als we al verliezen dan niet meer dan 1 goal verschil, dan maken we het vrijdag af.

Wiebe ol?!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 18:57:46
Vreemd gevoel, de spanning wil maar niet komen....
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 12, 2025, 18:59:39
Geen Wiebe dus. Alhaft voor Pauwels
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 19:43:10
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 18:57:46
Vreemd gevoel, de spanning wil maar niet komen....
is ook bij mij zo?? :y
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 12, 2025, 19:49:14
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 18:57:46
Vreemd gevoel, de spanning wil maar niet komen....

Nog minder dan een kwartier... Dan gaat het beginnen! Nog steeds geen spanning?!?!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2025, 19:50:39
We gaan winnen  |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Jules058 op mei 12, 2025, 19:59:51
Cambuur, gas gevuuhhh!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 20:00:17
Citaat van: CambuurArnhem op mei 12, 2025, 19:49:14
Nog minder dan een kwartier... Dan gaat het beginnen! Nog steeds geen spanning?!?!

Ik ook niet. Zal wel zijn omdat t maandag is :?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op mei 12, 2025, 20:00:56
Mooi sfeertje..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 20:01:10
Gaat nu lekker beginnen, mooi uitvak
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op mei 12, 2025, 20:06:25
Wat een amateurclub, een extra strookje kunstgras is ze te duur.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainert! op mei 12, 2025, 20:15:27
zuurtje hilterman weer niet op de bank?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 20:18:41
Citaat van: Trainert! op mei 12, 2025, 20:15:27
zuurtje hilterman weer niet op de bank?
volgens mij zit hij op de bank hoor  :y
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: AL op mei 12, 2025, 20:22:19
Keepertje...
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Poetser op mei 12, 2025, 20:22:36
Waarom altijd zo slap beginnen..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op mei 12, 2025, 20:23:33
Keepertje
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 20:26:47
Citaat van: Poetser op mei 12, 2025, 20:22:36
Waarom altijd zo slap beginnen..

Precies dat, kut instelling. Maar als het nu niet lukt, dan volgend jaar aldus Henkie. Dan maak je echt iets los bij je spelers?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 12, 2025, 20:29:02
Tis dramatisch. Kest niet een wisselen in de spits. Narthy doet niet mee , slappe
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: AL op mei 12, 2025, 20:29:30
Wiebe op links, Alhaft naar rechts, Balk spits.
Rolke op plek Narty.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 20:31:54
Citaat van: AL op mei 12, 2025, 20:22:19
Keepertje...
phoeee die heeft dit seizoen ook veel fouten gemaakt?..jeeetje niet normaal.

Wel weer een voordeel zal niet snel verkocht worden zo :thumbsup
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 12, 2025, 20:32:59
Citaat van: AL op mei 12, 2025, 20:29:30
Wiebe op links, Alhaft naar rechts, Balk spits.
Rolke op plek Narty.
precies
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Poetser op mei 12, 2025, 20:35:06
Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2025, 20:31:54
phoeee die heeft dit seizoen ook veel fouten gemaakt?..jeeetje niet normaal.

Wel weer een voordeel zal niet snel verkocht worden zo :thumbsup

Maar als iemand niet normaal zoveel fouten maakt, dan wil je toch juist dat ie verkocht wordt?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 20:35:24
Citaat van: AL op mei 12, 2025, 20:29:30
Wiebe op links, Alhaft naar rechts, Balk spits.
Rolke op plek Narty.

Graag, kan echt niet dit
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainert! op mei 12, 2025, 20:35:43
Haal die fucking nartey er nou eens af, wat een hopeloze speler is dat zeg
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 20:38:09
Citaat van: Poetser op mei 12, 2025, 20:35:06
Maar als iemand niet normaal zoveel fouten maakt, dan wil je toch juist dat ie verkocht wordt?
daar heb je wel een punt Poetser :thumbsup
Valt me op dat hij laatste maanden niet sterk is teveel van zulke momenten.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2025, 20:41:37
Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2025, 20:31:54
phoeee die heeft dit seizoen ook veel fouten gemaakt?..jeeetje niet normaal.

Wel weer een voordeel zal niet snel verkocht worden zo :thumbsup

Mercera stond ook in de weg he
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sjaak op mei 12, 2025, 20:42:58
Die hele veldbezetting is weer een ramp man. We komme overal te laat.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op mei 12, 2025, 20:43:08
De verwachtingen waren weer torenhoog voor deze wedstrijd, maar we worden net zoals vele voorgaande weer teleurgesteld door een slappe vertoning.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Poetser op mei 12, 2025, 20:45:57
Nartey moet er echt af.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 12, 2025, 20:46:00
Citaat van: Vlampiep op mei 12, 2025, 20:43:08
De verwachtingen waren weer torenhoog voor deze wedstrijd, maar we worden net zoals vele voorgaande weer teleurgesteld door een slappe vertoning.

Ik heb nou niet echt hoge verwachtingen. Maar hoop wel op logische keuzes en groei. Beide niet waarneembaar.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 12, 2025, 20:46:47
Ze maken het zichzelf veel te moeilijk. Zo goed is Den Bosch helemaal niet.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op mei 12, 2025, 20:49:08
Pff kantje boord momenteel. 2-0 en je bent praktisch gezien.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainert! op mei 12, 2025, 20:50:06
Wat een wanvertoning. Geen normale aanval gezien

bij 2-0 kun je vrijdag wel afbellen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: AL op mei 12, 2025, 20:50:24
Zit gewoon niets in.
Smand verreweg onze beste (alweer). Zegt genoeg.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op mei 12, 2025, 20:50:48
En toch 2 dikke kansen gehad
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 12, 2025, 20:51:51
Citaat van: sunderland op mei 12, 2025, 20:29:02
Tis dramatisch. Kest niet een wisselen in de spits. Narthy doet niet mee , slappe
hij leest mee want hij speelt laatste kwartier best
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2025, 20:52:49
Citaat van: CambuurArnhem op mei 12, 2025, 20:46:47
Ze maken het zichzelf veel te moeilijk. Zo goed is Den Bosch helemaal niet.

Met de staart tussen de benen idd. Man geloof in jezelf!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op mei 12, 2025, 20:54:32
Tegen zo'n tegenstander zou je toch met wat  tactische ingrepen hun gemakkelijk moeten kunnen ontregelen. Maar dat is ook hopen op een sneeuwstorm tijdens een hittegolf.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Yellow Army op mei 12, 2025, 20:55:36
Wederom tactisch afgebluft
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 20:55:40
De beleving mis ik al weken bij Cambuur ze vinden het allemaal wel goed zo?..
Ohhhh het komt wel goed 8P
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 20:56:24
Armoedig in alle opzichten, zit geen idee achter. Wederom op goed geluk.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op mei 12, 2025, 20:56:30
We hebben betere spelers en nog alle tijd. Dus nog niks verloren ondanks een ongelukkig moment bij een corner. Maar dat besef moet nu wel vanaf de aftrap 2e helft komen. We doen onszelf te kort door niet te durven votballen.

Den Bosch staat wel goed op hun middenveld maar dat moet toch ook op te lossen te zijn in de rust.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Poetser op mei 12, 2025, 21:00:16
Hoe kan Souren die bal missen. Onvoorstelbaar.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 12, 2025, 21:00:39
Citaat van: Yellow Army op mei 12, 2025, 20:55:36
Wederom tactisch afgebluft

Schering en inslag. Wellicht voortaan maar starten met plan B.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 12, 2025, 21:00:43
totaal geen pit maar weer slappe hap voetbal en ja Souren wat een kans
die moest er gewoon in.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 12, 2025, 21:02:19
Citaat van: papier op mei 12, 2025, 21:00:39
Schering en inslag. Wellicht voortaan maar starten met plan B.

plan B is er niet ja de jeugd er in gooien ken niet slechter dan dit
Kooistra en Henstra voor el Haft en Balk
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 21:03:10
Citaat van: Yellow Army op mei 12, 2025, 20:55:36
Wederom tactisch afgebluft
Kan iemand mij uitleggen wat zij zo goed doen en wij zo slecht (op het middenveld)? (serieuze vraag)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 21:03:35
Ottersen en poll komen er weer in, kun je vanuit gaan.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 12, 2025, 21:03:38
Citaat van: Poetser op mei 12, 2025, 21:00:16
Hoe kan Souren die bal missen. Onvoorstelbaar.

nou idd beide hoeken vrij en schiet em recht op de keeper
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 12, 2025, 21:05:05
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 21:03:10
Kan iemand mij uitleggen wat zij zo goed doen en wij zo slecht (op het middenveld)? (serieuze vraag)

wij zijn niet bereikbaar en lui maken om de beurt diemers spelen onmogelijk
wij laten die verbeek lekker vrij spelen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Vlampiep op mei 12, 2025, 21:06:22
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 21:03:10
Kan iemand mij uitleggen wat zij zo goed doen en wij zo slecht (op het middenveld)? (serieuze vraag)
Voetbal spelen met je hart en strijd leveren als kerels.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 12, 2025, 21:07:25
Citaat van: Vlampiep op mei 12, 2025, 21:06:22
Voetbal spelen met je hart en strijd leveren als kerels.

Bereik je niks mee. Gewoon geen paniek voetbal nu. Den Bosch is ook niet goed. Beetje meer overzicht en we tikken die lui nog wel weg.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 21:09:40
Citaat van: denistel op mei 12, 2025, 21:05:05
wij zijn niet bereikbaar en lui maken om de beurt diemers spelen onmogelijk
wij laten die verbeek lekker vrij spelen.

Durven niet in te spelen, te stroperig van achteruit, te weinig creativiteit en beweging in het middenveld zonder bal, Daardoor veel lange ballen die niet aankomen, zie je wekelijks terug keren.
En ga zo maar door
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: AL op mei 12, 2025, 21:11:44
Waar blijft Wiebe!!!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 12, 2025, 21:14:53
Waar blijven de 11 die al op het veld staan?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2025, 21:14:56
Tempo zoutzak
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2025, 21:15:13
Citaat van: CambuurArnhem op mei 12, 2025, 21:14:53
Waar blijven de 11 die al op het veld staan?
:zweep
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Poetser op mei 12, 2025, 21:16:49
Wiebe moet nog even een heel boekwerk doorlezen..  :zucht
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Andy King op mei 12, 2025, 21:17:20
Citaat van: denistel op mei 12, 2025, 21:05:05
wij zijn niet bereikbaar en lui maken om de beurt diemers spelen onmogelijk
wij laten die verbeek lekker vrij spelen.

Out of Office?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Poetser op mei 12, 2025, 21:20:12
We worden op alle fronten afgetroefd.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Leeuwarden058 op mei 12, 2025, 21:21:33
Hoezo speelt van Mullem niet? Voetballend een van de betere die wij hebben?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2025, 21:23:15
Nou zo heb je niks te zoeken een ronde verder. Vrijdag het gras opvreten
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op mei 12, 2025, 21:24:52
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 21:03:10
Kan iemand mij uitleggen wat zij zo goed doen en wij zo slecht (op het middenveld)? (serieuze vraag)
omdat ze allemaal de bal inleveren bij Diemers , en zelf geen initiatief ondernemen. Lekker makkelijk, maar ook voorspelbaar. Dat is het hele seizoen al zo, daarom komen we ook nooit aan het voetballen. De verdediging en Souren/Narty doen veel te weinig in bal bezit. Alleen balletje terug.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainert! op mei 12, 2025, 21:27:02
We hebben ook niemand voorin staan op Rolke na. Dan wordt het ook verdomd lastig
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Jules058 op mei 12, 2025, 21:31:43
Wat een zaadpot, niveau fc balophetdak..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: hobbes op mei 12, 2025, 21:33:03
Wat een eikel van een scheids
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 21:33:09
Citaat van: Johan-12 op mei 12, 2025, 21:24:52
omdat ze allemaal de bal inleveren bij Diemers

Inderdaad. Een zegen en een vloek tegelijk.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 21:33:18
Citaat van: Jules058 op mei 12, 2025, 21:31:43
Wat een zaadpot, niveau fc balophetdak..

Goeie samenvatting van 90% van het seizoen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 21:34:06
Hele seizoen is het al een drama voorin verdomme wat mis ik Smit of Uldrikis
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 21:34:20
Citaat van: Leeuwarden058 op mei 12, 2025, 21:21:33
Hoezo speelt van Mullem niet? Voetballend een van de betere die wij hebben?

Verdedigend misschien; voetballend zeker niet.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 21:36:45
Er is ??n die verantwoordelijk is van die slappe hap spelers HDJ
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bens op mei 12, 2025, 21:40:09
Hoe het wint of keer met dit elftal hebben niks te zoeken in de eredivisie. Mooi in de keukenkampioen divisie blijven en een goede spits kopen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op mei 12, 2025, 21:40:56
Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2025, 21:34:06
Hele seizoen is het al een drama voorin verdomme wat mis ik Smit of Uldrikis
op die twee zaten we vorig seizoen te mopperen dat ze er niets van konden. Zo gaat het ieder seizoen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 12, 2025, 21:41:40
Diemers die net met twee man bij zich gaat lopen kappen en draaien op randje eigen 16. Daarvoor Nartey die totaal verkeerd staat en geen bal kan koppen waardoor Smand geel pakt. Waardeloos.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op mei 12, 2025, 21:43:33
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 21:33:09
Inderdaad. Een zegen en een vloek tegelijk.
Dat dus, Diemers kan er niet aan doen.
De andere spelers moeten  meer durf tonen. Zoals een Hoedemakers en Jacobs in goede tijd de bal wilden hebben. Die loop acties zie ik nu nooit bij Souren of Narty.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: R058 op mei 12, 2025, 21:44:02
Citaat van: papier op mei 12, 2025, 21:41:40
Diemers die net met twee man bij zich gaat lopen kappen en draaien op randje eigen 16. Daarvoor Nartey die totaal verkeerd staat en geen bal kan koppen waardoor Smand geel pakt. Waardeloos.
Poll moet daar ook onder Diemers komen zodat hij de bal weg kan trappen, maar hij blijft gewoon stil staan. Zoveel die zich verstoppen deze wedstrijd.
Net ook pas de eerste uitgespeelde aanval van de wedstrijd in de 80e minuut. Beschamend.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 12, 2025, 21:44:58
Goeie bal van Poll.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainert! op mei 12, 2025, 21:45:22
wiebe gvd veel te bleu weer. Haal de trekker toch over
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 12, 2025, 21:47:01
Citaat van: R058 op mei 12, 2025, 21:44:02
Poll moet daar ook onder Diemers komen zodat hij de bal weg kan trappen, maar hij blijft gewoon stil staan. Zoveel die zich verstoppen deze wedstrijd.
Net ook pas de eerste uitgespeelde aanval van de wedstrijd in de 80e minuut. Beschamend.

Dan kun je het voetballend oplossen. Diemer had die bal gewoon weg moeten trappen, dat weet hij zelf ook wel.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sjaak op mei 12, 2025, 21:47:32
Kooistra valt lekker in. Man man man
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 21:48:27
Citaat van: Johan-12 op mei 12, 2025, 21:40:56
op die twee zaten we vorig seizoen te mopperen dat ze er niets van konden. Zo gaat het ieder seizoen.

Geen fan van Uldrikis, maar liever hij dan g??n spits ;)

Wat mij betreft gaat het vooral daarachter fout. We missen al seizoenenlang een 10. Iemand met idee?n.
Van der Streek; Jacobs, of nog mooier creatievelingen als Byrne en Rusnak.

Hoe snel bijvoorbeeld een Monteiro het spel kon verplaatsen, fantastisch. Zoveel verrassing in het spel.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 21:48:58
Citaat van: sjaak op mei 12, 2025, 21:47:32
Kooistra valt lekker in. Man man man

Gewogen en te licht bevonden voor betaald voetbal
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: AL op mei 12, 2025, 21:49:59
Citaat van: Harry L. op mei 12, 2025, 21:48:58
Gewogen en te licht bevonden voor betaald voetbal

:_schater :_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 12, 2025, 21:50:35
Citaat van: Harry L. op mei 12, 2025, 21:48:58
Gewogen en te licht bevonden voor betaald voetbal

Wat een onzin.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 21:50:48
Citaat van: Harry L. op mei 12, 2025, 21:48:58
Gewogen en te licht bevonden voor betaald voetbal

Geen idee hoe hij het bij O21 doet verder, maar gebaseerd op Cambuur 1: Hij teert nog op die ene goal in blessuretijd. Paar wedstrijden terug ook die dikke kans alleen op de keeper.. Dan zie je wel dat er nog veel ontbreekt.

Hopelijk komt dat de komende jaren nog...
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 21:52:05
Citaat van: papier op mei 12, 2025, 21:50:35
Wat een onzin.

Mag je vinden, komt voetballend te veel te kort.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 12, 2025, 21:52:48
Citaat van: Harry L. op mei 12, 2025, 21:52:05
Mag je vinden, komt voetballend te veel te kort.
vindt jij? laten we ook deze jongen meteen lekker affakkelen?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 21:54:04
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 12, 2025, 21:52:48
vindt jij? laten we ook deze jongen meteen lekker affakkelen?

Klopt mijn mening, prima toch. Ik zie het niet in hem.



Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 12, 2025, 21:54:08
Citaat van: Harry L. op mei 12, 2025, 21:52:05
Mag je vinden, komt voetballend te veel te kort.

Die jongen is 18 jaar. Toen zat Dumfires nog bij de amateurs.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 12, 2025, 21:54:25
Misschien nog een 1-1 eruit slepen. En anders is dit het. Niets aan de hand op zich. Maar had er wel wat meer van verwacht.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sjaak op mei 12, 2025, 21:55:07
Dat niet alleen. Net met die snelle ingooi ziet ie het niet en is de verdediger nog eerder bij de bal
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 12, 2025, 21:55:22
Citaat van: papier op mei 12, 2025, 21:54:08
Die jongen is 18 jaar. Toen zat Dumfires nog bij de amateurs.
doet er niet toe, kan er ook niks van kennelijk. Afschrijven en weg er maar mee. Harry heeft er zicht op?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 21:55:39
Citaat van: papier op mei 12, 2025, 21:54:08
Die jongen is 18 jaar. Toen zat Dumfires nog bij de amateurs.

We gaan het zien in de toekomst, goed vergelijk ook
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Yellow Army op mei 12, 2025, 21:55:47
Wat een armoe
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Poetser op mei 12, 2025, 21:57:23
Citaat van: Yellow Army op mei 12, 2025, 21:55:47
Wat een armoe

Dat vooral. Armoe troef.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 12, 2025, 21:58:35
Citaat van: Yellow Army op mei 12, 2025, 21:55:47
Wat een armoe
Dat op zich wel.. maar geldt wmb voor het hele team, de spelopvatting, inzet, gebrek aan afmaken enorme kansen, tikkie breed, tikkie terug. Slaapverwekkend helaas. Op zich is 1-0 nog te corrigeren maar we zijn thuis ook nog niet vaak op een makkelijke dikke overwinning getrakteerd?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 21:58:37
Citaat van: CambuurArnhem op mei 12, 2025, 21:54:25
Niets aan de hand op zich. Maar had er wel wat meer van verwacht.

Waarom eigenlijk? Niet omdat het zo briljant gaat de laatste tijd toch!?
Zeker in uitwedstrijden zijn we niet meer zo onverslaanbaar als in het begin van het seizoen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 21:58:40
Citaat van: Johan-12 op mei 12, 2025, 21:40:56
op die twee zaten we vorig seizoen te mopperen dat ze er niets van konden. Zo gaat het ieder seizoen.zo zit het  :thumbsup
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2025, 21:58:52
Waar heb ik nou naar gekeken? Vrijdag de zweep er over heen,hoop dat Pauwels er weer bij is.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainert! op mei 12, 2025, 21:59:47
Wat een geweldig graf elftal! Geen normale uitgespeelde aanval gezien
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bens op mei 12, 2025, 21:59:59
Een onmachtig Cambuur verlies terecht ze zullen vrijdag uit een ander vakje moeten tappen. Anders is het over en uit.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainer op mei 12, 2025, 22:00:14
Armoe troef, zonde van mn tijd??
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 12, 2025, 22:00:29
Citaat van: Harry L. op mei 12, 2025, 21:48:58
Gewogen en te licht bevonden voor betaald voetbal
totaal on eens, hij was daar wel en kwam net te kort. Dat neem ik Henk ook kwalijk omdat hij de laatste tijd te weinig kans heeft gehad
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 22:01:14
Henkie nog effe aanhoren en dan hebben we weer een top avond gehad
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 22:01:57
Citaat van: sunderland op mei 12, 2025, 22:00:29
totaal on eens, hij was daar wel en kwam net te kort. Dat neem ik Henk ook kwalijk omdat hij de laatste tijd te weinig kans heeft gehad
.

Ieder zijn mening, dat is prima.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 12, 2025, 22:02:54
Vrijdag van Mullem basis graag. Speelt gewoon best op het ogenblik
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 12, 2025, 22:03:44
Citaat van: sunderland op mei 12, 2025, 22:02:54
Vrijdag van Mullem basis graag. Speelt gewoon best op het ogenblik
Op het middenveld dan voor Nartey denk ik?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op mei 12, 2025, 22:04:03
Teleurstellend. Vrijdag maar een groot gekkenhuis van maken en er over heen. Er is nog niks verloren.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: PePe op mei 12, 2025, 22:04:27
In den bos juichen ze alsof ze al een ronde verder zijn.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 12, 2025, 22:05:39
Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:04:27
In den bos juichen ze alsof ze al een ronde verder zijn.

Viel mij ook al op. Wij pakken ze thuis echt wel gewoon hoor.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 22:06:15
Citaat van: Bernardo op mei 12, 2025, 22:04:03
Teleurstellend. Vrijdag maar een groot gekkenhuis van maken en er over heen. Er is nog niks verloren.
zo zit het kerel er vol tegenaan mes tussen de tanden.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: V-man op mei 12, 2025, 22:06:21
1-0 valt nog mee. op naar Vrijdag! 
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 22:06:55
Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:04:27
In den bos juichen ze alsof ze al een ronde verder zijn.
vandaag juichen en vrijdag huilen?.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 12, 2025, 22:07:48
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 21:58:37
Waarom eigenlijk? Niet omdat het zo briljant gaat de laatste tijd toch!?
Zeker in uitwedstrijden zijn we niet meer zo onverslaanbaar als in het begin van het seizoen.

Nou ja, we kwamen wel lekker terug laatst uit tegen ADO...  ;) En het is maar 1-0, dat kun je toch nog rechtzetten.
We zijn vanavond vooral op strijd afgetroefd. Dat laatste valt me gewoon tegen. Plus dat geschuif achterin, de slechte uittrappen van Jansen...
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 12, 2025, 22:08:00
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 21:58:37
Waarom eigenlijk? Niet omdat het zo briljant gaat de laatste tijd toch!?
Zeker in uitwedstrijden zijn we niet meer zo onverslaanbaar als in het begin van het seizoen.
Gelukkig thuis wel beter als in het begin van het seizoen :proost
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: okkele op mei 12, 2025, 22:09:53
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 21:03:10
Kan iemand mij uitleggen wat zij zo goed doen en wij zo slecht (op het middenveld)? (serieuze vraag)
wij hebben een wereldster in diemers.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: PePe op mei 12, 2025, 22:10:18
Verbeek heeft een zere teen. (Vrijdag even verkeerd stappen)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2025, 22:10:28
Wordt weer draak van een wedstrijd, die lui met zijn allen in de kont hele tijd. Let maar op.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 22:11:02
Juist! Behalve dat er geen reet aan is, heb ik tegenwoordig meer vertrouwen in de thuiswedstrijden dan de uitwedstrijden.

Alles en iedereen er achter vrijdag en dan moet het goed komen |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: okkele op mei 12, 2025, 22:11:33
Citaat van: AL op mei 12, 2025, 21:11:44
Waar blijft Wiebe!!!
kooistra heet ie.
en mag die "wiebe" hype nou s klaar zijn?
misschien word het wat maar hij is t nu zeker niet.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op mei 12, 2025, 22:11:48
Het was weer een avond dat je eindeloos kon doorvoetballen maar gescoord zou er toch niet meer worden. Dit elftal is vlees noch vis. Smakeloos.

Zet nou gewoon Hilterman er in en laat hem elke wedstrijd 90 minuten volmaken zoals hij zelf zegt wat kan. Wat zitten ze er nou een zootje van te maken bij de club. Je kijkt naar niks en Rolke gaat ons echt ook niet naar de eredivisie schieten.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: DeBruyne op mei 12, 2025, 22:12:04
Niet onoverkomelijk, hopelijk is Pauwels er dan wel weer bij. 
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 12, 2025, 22:12:11
Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:04:27
In den bos juichen ze alsof ze al een ronde verder zijn.
Kan me dat wel voorstellen, die lui hebben al jaren niks te vieren...
Laat ze toch lekker.
Maar vrijdag moet t wel anders.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: okkele op mei 12, 2025, 22:12:50
Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2025, 21:36:45
Er is ??n die verantwoordelijk is van die slappe hap spelers HDJ
foei.
we mogen hopen op 2e man jansen die dan net als slot de jong er beter uit kan laten zien.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op mei 12, 2025, 22:12:54
Citaat van: Destroyer op mei 12, 2025, 22:10:28
Wordt weer draak van een wedstrijd, die lui met zijn allen in de kont hele tijd. Let maar op.


Geef ze eens ongelijk..
Het enige wat je daar tegen kan doen is vroeg scoren.
Benieuwd hoe ons tactisch meesterbrein het neer gaat zetten..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainert! op mei 12, 2025, 22:13:00
Citaat van: De Gast op mei 12, 2025, 22:11:48
Het was weer een avond dat je eindeloos kon doorvoetballen maar gescoord zou er toch niet meer worden. Dit elftal is vlees noch vis. Smakeloos.

Zet nou gewoon Hilterman er in en laat hem elke wedstrijd 90 minuten volmaken zoals hij zelf zegt wat kan. Wat zitten ze er nou een zootje van te maken bij de club. Je kijkt naar niks en Rolke gaat ons echt ook niet naar de eredivisie schieten.

Hilterman zat op de tribune
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 22:13:49
Citaat van: Destroyer op mei 12, 2025, 22:10:28
Wordt weer draak van een wedstrijd, die lui met zijn allen in de kont hele tijd. Let maar op.

Ja, we leven nog maar daar is alles mee gezegd. Hopen dat Henk ze nu eens met de juiste drive, passie en strijd het veld in stuurt.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Yellow Army op mei 12, 2025, 22:14:48
Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:04:27
In den bos juichen ze alsof ze al een ronde verder zijn.

Ik zie bij die lui wel het heilige vuurtje ontstaan waardoor ze nog wel een kunnen gaan verrassen
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: PePe op mei 12, 2025, 22:14:53
Is Afolabi weer fit?  :_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Harry L. op mei 12, 2025, 22:16:02
Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:14:53
Is Afolabi weer fit?  :_schater

Twee keer een niet fitte spits halen in een seizoen, een schande
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 12, 2025, 22:16:17
Vaak veel kritiek op Smand en van Mullem gehad maar ze staan er nu wel
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Tanjajeah op mei 12, 2025, 22:17:56
Ik kan werkelijk niks positiefs bedenken over deze wedstrijd. Bang, zonder lef en tandenloos. Wissels waar we n?g minder van gingen spelen. Kooistra en de Leeuw door de ondergrens, Balk uit vorm, Rolke geen bal geraakt, Alhaft mist simpelweg het niveau. 5 gele kaarten, waaronder het centrale duo. Iemand toch iets positiefs ontdekt?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: PePe op mei 12, 2025, 22:18:07
Citaat van: Harry L. op mei 12, 2025, 22:16:02
Twee keer een niet fitte spits halen in een seizoen, een schande

De keuringsarts moet een rode kaart krijgen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: DayDreamer op mei 12, 2025, 22:18:18
Wat een verschrikking, totaal machteloos, inspiratieloos. Die lui waren op alle posities veel feller, die wisten wel wat er op het spel staat.

Er moet komende zomer een hoop gebeuren op spelersgebied, zwakkere spelers lozen die nog een doorlopend contract hebben, benieuwd wat onze technische man nu echt waard is, kijken of we komende seizoen mee kunnen doen bij de 1e 2 plaatsen, en met beter voetbal. Henk moet ook beter, slappe hap dit seizoen, voetbal is niet om aan te gluren.

Leuk die 3e plaats, maar dat is een godswonder.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op mei 12, 2025, 22:18:22
Zou het bij Nartey spanning zijn?
Zo vreemd dat zo'n jonge jongen er slap en energieloos bijloopt. Ik mis wat gezonde agressie bij hem.
Vorig seizoen bij die invalbeurten was hij veel meer aanwezig.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainert! op mei 12, 2025, 22:18:38
Citaat van: Tanjajeah op mei 12, 2025, 22:17:56
Ik kan werkelijk niks positiefs bedenken over deze wedstrijd. Bang, zonder lef en tandenloos. Wissels waar we n?g minder van gingen spelen. Kooistra en de Leeuw door de ondergrens, Balk uit vorm, Rolke geen bal geraakt, Alhaft mist simpelweg het niveau. 5 gele kaarten, waaronder het centrale duo. Iemand toch iets positiefs ontdekt?


Ja, Floris Smand
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: drg op mei 12, 2025, 22:18:41
't was niet best, maar wat heb ik me kapot geergerd aan die scheids zeg  :R

Ik zie vrijdag wel positiever in, andere arbitrage, thuis, volle bak, ik geloof daar wel in
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 22:18:53
Citaat van: sunderland op mei 12, 2025, 22:16:17
Vaak veel kritiek op Smand en van Mullem gehad maar ze staan er nu wel
klopt spelers die weggaan staan nu op.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op mei 12, 2025, 22:19:21
Citaat van: Tanjajeah op mei 12, 2025, 22:17:56
Ik kan werkelijk niks positiefs bedenken over deze wedstrijd. Bang, zonder lef en tandenloos. Wissels waar we n?g minder van gingen spelen. Kooistra en de Leeuw door de ondergrens, Balk uit vorm, Rolke geen bal geraakt, Alhaft mist simpelweg het niveau. 5 gele kaarten, waaronder het centrale duo. Iemand toch iets positiefs ontdekt?

Het was mooi weer..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: PePe op mei 12, 2025, 22:19:37
Citaat van: Tanjajeah op mei 12, 2025, 22:17:56
Ik kan werkelijk niks positiefs bedenken over deze wedstrijd. Bang, zonder lef en tandenloos. Wissels waar we n?g minder van gingen spelen. Kooistra en de Leeuw door de ondergrens, Balk uit vorm, Rolke geen bal geraakt, Alhaft mist simpelweg het niveau. 5 gele kaarten, waaronder het centrale duo. Iemand toch iets positiefs ontdekt?

Een copie van afgelopen vrijdag, slechte wedstrijd.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: DayDreamer op mei 12, 2025, 22:20:29
Citaat van: Tanjajeah op mei 12, 2025, 22:17:56
Ik kan werkelijk niks positiefs bedenken over deze wedstrijd. Bang, zonder lef en tandenloos. Wissels waar we n?g minder van gingen spelen. Kooistra en de Leeuw door de ondergrens, Balk uit vorm, Rolke geen bal geraakt, Alhaft mist simpelweg het niveau. 5 gele kaarten, waaronder het centrale duo. Iemand toch iets positiefs ontdekt?

Balk en Rolke kunnen allebei niet goed voetballen, neusje voor de goal hebben ze wel, vooral Balk, op de buiten zie je weer hoe slecht die jongen eigenlijk is.
Er moet echt een nieuwe rechtsbuiten komen, want Balk kan echt niet.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: AL op mei 12, 2025, 22:20:51
Was niet best. Snel vergeten en hopen op vrijdag.
Lichtpunt was Smand die ik uitstekend vond spelen(op dat afstandschot na dan haha).
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Tanjajeah op mei 12, 2025, 22:20:59
Citaat van: Yellow Army op mei 12, 2025, 22:14:48
Ik zie bij die lui wel het heilige vuurtje ontstaan waardoor ze nog wel een kunnen gaan verrassen

Klopt. Juichten bij wijze van spreken bij elke balverovering, speelden met het hart. Bij Cambuur heb ik dat vuur wel gemist.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 12, 2025, 22:22:36
weet soms niet waar ik naar zit te kijken totaal geen id hoe we spelen
er gaat zo veel verkeerd en krijg je eens een kans dan binne ze niet scherp
schoten van afstand vliegen 20 meter over en naast verkeerde kant dekken
ingooien steeds over 3 met en dan weer balverlies

aub vrijdag vanaf het begin volle bal ballen naar voren en druk zetten
met zijn allen dan krijg je het publiek er achter en die lui zijn ook niet
heel best dus waar zou je bang voor zijn.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 12, 2025, 22:24:10
Citaat van: sunderland op mei 12, 2025, 22:16:17
Vaak veel kritiek op Smand en van Mullem gehad maar ze staan er nu wel

verdedigend behoorlijk aan de bal niet hest het schot van smand zien man man man
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: PePe op mei 12, 2025, 22:26:27
Ik ben blij dat we deze scheids vandaag hadden, en niet vrijdag a.s.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op mei 12, 2025, 22:27:49
Citaat van: DayDreamer op mei 12, 2025, 22:20:29
Balk en Rolke kunnen allebei niet goed voetballen, neusje voor de goal hebben ze wel, vooral Balk, op de buiten zie je weer hoe slecht die jongen eigenlijk is.
Er moet echt een nieuwe rechtsbuiten komen, want Balk kan echt niet.

Wat moet die jongen ook.. er is nooit een spits op wie hij de ballen kan geven.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:30:02
Citaat van: De Gast op mei 12, 2025, 22:27:49
Wat moet die jongen ook.. er is nooit een spits op wie hij de ballen kan geven.
Ik vond dat balk in de 2de helft en best aardig langs kwam een paar keer, ook aardige een tweetjes
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 22:31:33
Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:26:27
Ik ben blij dat we deze scheids vandaag hadden, en niet vrijdag a.s.
klopt wat was dit een draak van een scheidsrechter  :rodekaart

Diemers hebben ze niet laten voetballen heel kort erop gezeten door de Bosch.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 12, 2025, 22:38:21
Citaat van: denistel op mei 12, 2025, 22:24:10
verdedigend behoorlijk aan de bal niet hest het schot van smand zien man man man

Kan toch een keer gebeuren? Wees blij dat eindelijk eens opkomt en eens initiatief neemt om te schieten.
Diemers tig kansen om te schieten en doet het niet. En als die schiet zijn het rollertjes. Ik meende dat hij zo'n goed schot heeft.  :|
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:40:49
VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 12, 2025, 22:42:55
Ik had al een nederlaag in gecalculeerd .

Maar het hele seizoen zo matig beginnen je wordt er wel eens moe van.
Het zal vrijdag uit een ander vaatje getapt moeten worden anders laat je de supporters goed in de steek.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: okkele op mei 12, 2025, 22:43:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:40:49
VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
na de wedstrijd ?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 12, 2025, 22:43:41
Citaat van: denistel op mei 12, 2025, 22:24:10
verdedigend behoorlijk aan de bal niet hest het schot van smand zien man man man
van Mullem was aan de bal ook best , je noemt nu het slechtste moment van Smand. 
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 12, 2025, 22:45:02
Citaat van: Tanjajeah op mei 12, 2025, 22:17:56
Iemand toch iets positiefs ontdekt?

Ja hoor. Dat wij ondanks alles wat je terecht zegt, nog steeds een gelijk spel hadden verdient.

Helpt dat?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 12, 2025, 22:45:30
Als je het vrijdag niet doet dan is het ook zo verschrikkelijk terecht dat we niet verder komen. Je voelt aan alles dat het vuur eruit is. Al sinds de nederlaag bij Volendam. Ja, we hebben nog wel wedstrijden gewonnen maar dat was allemaal met de hakken over de sloot en niet goed.
Laat het nu eindelijk weer eens spoken en gewoon met 4-0 die lui van de mat vegen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: AL op mei 12, 2025, 22:47:14
Citaat van: denistel op mei 12, 2025, 22:24:10
verdedigend behoorlijk aan de bal niet hest het schot van smand zien man man man

Was aan de bal vandaag gewoon heel goed hoor.
Alleen dat afstandschot niet.
Was echt de beste aan onze kant dat mag ook wel eens gezegd worden.

Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:50:22
Citaat van: okkele op mei 12, 2025, 22:43:35
na de wedstrijd ?
Nee Okkeltsje,  tijdens de wedstrijd, we laten het stadion koken  jij ook, ik ook.

Wat een onzin dat we leuk en goed en mooi moeten voetballen, vechten moeten we, ook op de tribunes, ook jij, ook ik. En als we er dan er uit liggen gaan we zeiken, maar tot dan:

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: okkele op mei 12, 2025, 22:57:00
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2025, 22:50:22
Nee Okkeltsje,  tijdens de wedstrijd, we laten het stadion koken  jij ook, ik ook.

Wat een onzin dat we leuk en goed en mooi moeten voetballen, vechten moeten we, ook op de tribunes, ook jij, ook ik. En als we er dan er uit liggen gaan we zeiken, maar tot dan:

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
ok.
ik help wel.
:proost
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: okkele op mei 12, 2025, 22:57:53
Citaat van: AL op mei 12, 2025, 22:47:14
Was aan de bal vandaag gewoon heel goed hoor.
Alleen dat afstandschot niet.
Was echt de beste aan onze kant dat mag ook wel eens gezegd worden.
ja!
eens.
zelfs even een vleugje van der laan toen ie van achter door t midden opkwam en overzicht liet zien.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 12, 2025, 23:07:59
Citaat van: Noordcambuur op mei 12, 2025, 22:42:55
Het zal vrijdag uit een ander vaatje getapt moeten worden anders laat je de supporters goed in de steek.

We gaan winnen vrijdag, maar ik verwacht niet een ander vaatje. Als het het hele seizoen al uit dit vaatje komt, waarom zou er vrijdag dan een ander vaatje zijn? Dit is het enige vaatje wat we hebben.
Ook dan kunnen we winnen, maar "mes tussen de tanden", "erop klappen", "sprankelend voetbal" en "tactisch vernuft" hoeven we ook vrijdag niet te verwachten hoor.

Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Yellow Army op mei 12, 2025, 23:49:31
Citaat van: AL op mei 12, 2025, 22:47:14
Was aan de bal vandaag gewoon heel goed hoor.
Alleen dat afstandschot niet.
Was echt de beste aan onze kant dat mag ook wel eens gezegd worden.

Klopt, Smand was de beste man van onze kant. Zegt ook wel eea over de rest
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 13, 2025, 01:39:23
Vrijdag mut het gebeuren. Mijn persoonlijke mening, hard hoofd in. Teveel suurten. Iets met passie.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 13, 2025, 01:42:33
Citaat van: denistel op mei 12, 2025, 22:22:36en die lui zijn ook niet
heel best


Dat hele Den Bosch stelde geen reet voor. Dat zegt alles over jezelf.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 13, 2025, 01:44:19
Citaat van: Tanjajeah op mei 12, 2025, 22:17:56
Ik kan werkelijk niks positiefs bedenken over deze wedstrijd. Bang, zonder lef en tandenloos. Wissels waar we n?g minder van gingen spelen. Kooistra en de Leeuw door de ondergrens, Balk uit vorm, Rolke geen bal geraakt, Alhaft mist simpelweg het niveau. 5 gele kaarten, waaronder het centrale duo. Iemand toch iets positiefs ontdekt?

Ja. Pauwels doet vrijdag met.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 13, 2025, 01:46:04
Citaat van: Poetser op mei 12, 2025, 21:16:49
Wiebe moet nog even een heel boekwerk doorlezen..  :zucht

Te triest voor woorden.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 13, 2025, 03:54:43
Citaat van: wiekie1969 op mei 13, 2025, 01:46:04
Te triest voor woorden.

niet best toch was ie met zien gedachten nog bij zeker met die kansen :_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 13, 2025, 03:58:02
Citaat van: sunderland op mei 12, 2025, 22:43:41
van Mullem was aan de bal ook best , je noemt nu het slechtste moment van Smand.

klopt excuus ik hef oek wel eens een dipje net als hun
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 13, 2025, 05:52:57
Je moet het zelf doen vrijdag! Wat ik zag gister was niet best. Weer veel lange ballen, slechte opbouw veel (tweede) ballen inleveren. Van de andere kant was DB ook bagger. Valt die ene bal die ze van de lijn haalden erin dan hoorden we hier minder geluid. Vrijdag het stadion op zijn kop en vol gas geven!

Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 07:08:26
Citaat van: Destroyer op mei 13, 2025, 05:52:57
Je moet het zelf doen vrijdag! Wat ik zag gister was niet best. Weer veel lange ballen, slechte opbouw veel (tweede) ballen inleveren. Van de andere kant was DB ook bagger. Valt die ene bal die ze van de lijn haalden erin dan hoorden we hier minder geluid. Vrijdag het stadion op zijn kop en vol gas geven!

VRIJDAG IS DE HEL VAN  LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op mei 13, 2025, 07:38:11
Citaat van: AL op mei 12, 2025, 22:47:14
Was aan de bal vandaag gewoon heel goed hoor.
Alleen dat afstandschot niet.
Was echt de beste aan onze kant dat mag ook wel eens gezegd worden.

Als ??n van onze centrale verdedigers aanzet voor een schot op goal is dat altijd een mooi moment om even te gaan pissen. Net zoals dat wanneer Diemers een corner mag gaan nemen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 08:08:06
Citaat van: De Gast op mei 13, 2025, 07:38:11
Als ??n van onze centrale verdedigers aanzet voor een schot op goal is dat altijd een mooi moment om even te gaan pissen. Net zoals dat wanneer Diemers een corner mag gaan nemen.
:_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 13, 2025, 08:10:31
Middenveld Diemers, Souren , Narthy heeft het gewoon niet op dit moment. Vullen elkaar niet aan. Souren was gisteren heel min en Narthy hobbelt wat mee en was eerste half uur dramatisch maar herpakte zich knap. Diemers was 2 e helft nergens. Weet zo niet een aanpassing behalve dat Van Mullem naast Souren komt maar dan mis je alle creativiteit. In mijn ogen had je gisteren zo moeten beginnen. Narthy heeft bij vlagen momenten dat je denkt ? beste voetballer ? . Voorin lopen R?lke en Balk zich kapot. Vond Mercera en Smand en Galvez ons beteren. De backs moeten beter nadenken wanneer ze kunnen gaan. Dat gaat te vaak mis.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 08:25:47
Nogmaals de Bosch heeft keurig hun huiswerk gedaan om Diemers totaal uit de wedstrijd gespeeld.
En dat is net onze enige speler op het middenveld met creativiteit.

Van dit Den Bosch hoef je thuis niet te verliezen er vol op met de supporters er vol achter.

DE HEL VAN LEEUWARDEN  |:) :proost
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: 666 op mei 13, 2025, 08:33:33
Ik vond Smand ook wel goed, alleen zag ik ook een aantal keer dat hij van achteruit niet doordekte op het middenveld.. Die lui konden hoog op het middenveld alles doen. En Nieling mag iig geen breedtepassen meer geven, man man man wat een niveau en dat is niet de 1e keer. Jansen moet ook echt aan zijn voeten gaan werken, die staan niet helemaal recht.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: YellowBlue op mei 13, 2025, 08:36:06
Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 08:25:47
Nogmaals de Bosch heeft keurig hun huiswerk gedaan om Diemers totaal uit de wedstrijd gespeeld.
En dat is net onze enige speler op het middenveld met creativiteit.

Van dit Den Bosch hoef je thuis niet te verliezen er vol op met de supporters er vol achter.

DE HEL VAN LEEUWARDEN  |:) :proost
Als Pauwels speelt, scheelt dat ook al een stuk in het binden van de tegenstander. Ik zou ook met Hilterman starten en kijken hoe lang hij het volhoudt. R?lke als 10/valse 9 er wat om heen en Narty op de bank. En ze dan in de eerste helft helemaal omver blazen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: oost op mei 13, 2025, 08:42:25
Gisteren is eens te meer gebleken dat wij echt niet zonder pauwels kunnen.
Voorin komt el haft en Kooistra  gewoon te kort.
Ik persoonlijk zou Balk gewoon in de spits zetten. Rechtsbuiten komt ook hij te kort.
Ergens verbaast het mij helemaal niks dat het gisteren zo gelopen is. In de PO draaide het niet alleen om goed staan en af en toe een leuke pass geven. Nee daar draait alles om passie en inzet.
Laat dat nou precies al het hele seizoen de achilleshiel van dit Cambuur te zijn.
Hopelijk draaien we het om vrijdag maar ik heb daar een hard hoofd in.
Gelukkig vertrekken er veel spelers zodat lambooij kan door selecteren  |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Beul B op mei 13, 2025, 09:39:45
6 x 90 minuten vechten en knokken voor je club en je staat in de eredivisie. Gisteren al verzaakt, wat een gezapig potje.
Kom op spelers, van Cambuur. Knokken vrijdag en dan nog vier wedstrijden knokken. Heb je geen om te knokken?  Bel dan af en ga lekker vakantie.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Trainert! op mei 13, 2025, 09:43:51
Citaat van: Beul B op mei 13, 2025, 09:39:45
6 x 90 minuten vechten en knokken voor je club en je staat in de eredivisie. Gisteren al verzaakt, wat een gezapig potje.
Kom op spelers, van Cambuur. Knokken vrijdag en dan nog vier wedstrijden knokken. Heb je geen om te knokken?  Bel dan af en ga lekker vakantie.

Dit maar even heel goed kenbaar maken bij de laatste training van de meisjes
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: beam op mei 13, 2025, 10:01:09
Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 08:10:31
Middenveld Diemers, Souren , Narthy heeft het gewoon niet op dit moment. Vullen elkaar niet aan. Souren was gisteren heel min en Narthy hobbelt wat mee en was eerste half uur dramatisch maar herpakte zich knap. Diemers was 2 e helft nergens. Weet zo niet een aanpassing behalve dat Van Mullem naast Souren komt maar dan mis je alle creativiteit. In mijn ogen had je gisteren zo moeten beginnen. Narthy heeft bij vlagen momenten dat je denkt ? beste voetballer ? . Voorin lopen R?lke en Balk zich kapot. Vond Mercera en Smand en Galvez ons beteren. De backs moeten beter nadenken wanneer ze kunnen gaan. Dat gaat te vaak mis.
Ik kan me wel aardig vinden in dit verhaal maar Galvez heeft volgens mij geen enkel duel gewonnen van zijn tegenstander en was zijn man kwijt bij de goal. Druk zetten met dit middenveld heeft geen enkel zin met Diemers. Vaak te laat.

Den Bosch heeft het tactisch goed gedaan. Gravenberch die als aanspeelpunt naar rechts trekt zodat hij niet in duel komt met de kopsterke Nieling. Zo speelden ze gemakkelijk onder de druk uit. Mannetje opofferen en zorgen dat Diemers niet aan voetballen toekomt.
Hier liggen ook onze kansen. Je krijgt ruimte op het middenveld. Dat kon je goed zien toen Smand een aantal keren goed indribbelde. Nartey en Souren moeten hier veel meer mee doen. Met Pauwels erbij heb je ook een speler waar ze al snel dubbele dekking op willen zetten. Dit moet ruimte geven aan andere spelers. De TS moet dit ook zien en hier met de jongens aan de slag.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: beam op mei 13, 2025, 10:06:59
Overigens zijn wij hier niet de enigen die kritiek hebben op het spel van Cambuur. Hebben jullie Sandor al even beluisterd in de podcast van OF? Vooral het stukje over de back Galvez en Diemers qua veldbezetting. ?Leg me dat maar eens uit, want ik snap het niet? echt de spijker op zijn kop. Ze doen maar wat op onze linkerkant. Dat ze stuk voor stuk goed kunnen voetballen daar hoeven we het niet over te hebben. De samenwerking is niet zo best.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 10:10:08
Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 08:25:47
Nogmaals de Bosch heeft keurig hun huiswerk gedaan om Diemers totaal uit de wedstrijd gespeeld.
En dat is net onze enige speler op het middenveld met creativiteit.

Van dit Den Bosch hoef je thuis niet te verliezen er vol op met de supporters er vol achter.

DE HEL VAN LEEUWARDEN  |:) :proost

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 13, 2025, 10:13:36
Citaat van: beam op mei 13, 2025, 10:01:09
Ik kan me wel aardig vinden in dit verhaal maar Galvez heeft volgens mij geen enkel duel gewonnen van zijn tegenstander en was zijn man kwijt bij de goal. Druk zetten met dit middenveld heeft geen enkel zin met Diemers. Vaak te laat.

Den Bosch heeft het tactisch goed gedaan. Gravenberch die als aanspeelpunt naar rechts trekt zodat hij niet in duel komt met de kopsterke Nieling. Zo speelden ze gemakkelijk onder de druk uit. Mannetje opofferen en zorgen dat Diemers niet aan voetballen toekomt.
Hier liggen ook onze kansen. Je krijgt ruimte op het middenveld. Dat kon je goed zien toen Smand een aantal keren goed indribbelde. Nartey en Souren moeten hier veel meer mee doen. Met Pauwels erbij heb je ook een speler waar ze al snel dubbele dekking op willen zetten. Dit moet ruimte geven aan andere spelers. De TS moet dit ook zien en hier met de jongens aan de slag.
Galvez zijn man kwijt bij de goal? Keeper stompt niet en dan weet je niet waar die bal valt.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 13, 2025, 10:16:36
Citaat van: beam op mei 13, 2025, 10:06:59
Overigens zijn wij hier niet de enigen die kritiek hebben op het spel van Cambuur. Hebben jullie Sandor al even beluisterd in de podcast van OF? Vooral het stukje over de back Galvez en Diemers qua veldbezetting. ?Leg me dat maar eens uit, want ik snap het niet? echt de spijker op zijn kop. Ze doen maar wat op onze linkerkant. Dat ze stuk voor stuk goed kunnen voetballen daar hoeven we het niet over te hebben. De samenwerking is niet zo best.
klompe zei vorige week precies het zelfde. Soms moet Diemers de bal nog aan nemen en is Galvez hem al ver voorbij. Als het dan misgaat wat heel vaak gebeurt met Diemers is er niemand meer
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: KlinkHamer op mei 13, 2025, 10:20:56
Slappeplasserjesvoetbal
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Westerpark op mei 13, 2025, 10:33:48
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 10:10:08
VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_

*IN

Ik zie het ook goedkomen. Volle bak erachter vrijdag. Hele tweede helft hadden wij het overwicht en zij waren in minuut 70 van de 180 al aan het tijdrekken. Je zag het ook aan bijvoorbeeld een Balk bij bedanken van uitvak, zo'n blik van we gaan ze nog pakken.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: debaas058 op mei 13, 2025, 10:55:22
Mooi vroeg zomerstop
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 13, 2025, 11:20:39
Hoeveel % kans op doorgaan? Ik zeg twintig ( max) echt wie moet de goals maken. Het wordt de denBosch-bus parkeren . Dus schieten en wie weet ( PSV gaf ook niet op - en dan kan ie zo maar vallen! zelfs in 99e min) Maar een goal in de eerste ( aftrap lange bal kaats en boem. En the rest is history... ) dat scheelt weer een manicureconsult of twee.  :_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Tanjajeah op mei 13, 2025, 11:33:48
Zou natuurlijk wel typisch des Cambuurs zijn om als nummer 3 van de competitie er tegen de nummer 8 in de 1e ronde uit te vliegen. En eerlijk: hoeveel eredivisiewaardige spelers heeft de selectie eigenlijk? Spelers die direct meekunnen, dus niet voor in de toekomst? Diemers en ...?

(niet dat Den Bosch iets in de eredivisie te zoeken heeft trouwens).
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op mei 13, 2025, 11:49:33
Citaat van: Tanjajeah op mei 13, 2025, 11:33:48
Zou natuurlijk wel typisch des Cambuurs zijn om als nummer 3 van de competitie er tegen de nummer 8 in de 1e ronde uit te vliegen. En eerlijk: hoeveel eredivisiewaardige spelers heeft de selectie eigenlijk? Spelers die direct meekunnen, dus niet voor in de toekomst? Diemers en ...?

(niet dat Den Bosch iets in de eredivisie te zoeken heeft trouwens).
Welke mooi hoe iedereen Sandor van der Heide weer zit na te praten.
Welke KKD club heeft wel wat te zoeken in de Eredivisie met huidige selectie? Dat verhaal komt elk jaar voorbij. Ook Volendam heeft er geen selectie voor.
Ik heb Sandor hoog zitten, maar gisteren was niet zijn beste uitzending zullen we maar zeggen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Stiens op mei 13, 2025, 11:50:14
Citaat van: Tanjajeah op mei 13, 2025, 11:33:48
Zou natuurlijk wel typisch des Cambuurs zijn om als nummer 3 van de competitie er tegen de nummer 8 in de 1e ronde uit te vliegen. En eerlijk: hoeveel eredivisiewaardige spelers heeft de selectie eigenlijk? Spelers die direct meekunnen, dus niet voor in de toekomst? Diemers en ...?

(niet dat Den Bosch iets in de eredivisie te zoeken heeft trouwens).

Diemers en Jansen.

Nieling, Mercera, Souren, Balk en Pauwels kunnen misschien naar het niveau toegroeien. De rest niet.

Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: zeewolde op mei 13, 2025, 11:55:50
Citaat van: Stiens op mei 13, 2025, 11:50:14
Diemers en Jansen.

Nieling, Mercera, Souren, Balk en Pauwels kunnen misschien naar het niveau toegroeien. De rest niet.
Galvez gaat het ook wel redden.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: PePe op mei 13, 2025, 12:02:11
Den Bosch heeft keurig hun huiswerk gedaan, ze hebben Diemers totaal uit de wedstrijd gespeeld.

Ik zeg voor vrijdag: Diemers niet in de basis! (Later inbrengen)

Misschien moet je deze resultaten wel verwachten? Als er 12 man moeten vertrekken!
Dit doet wel iets met je motivatie.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 13, 2025, 12:18:38
Citaat van: Johan-12 op mei 13, 2025, 11:49:33
Welke mooi hoe iedereen Sandor van der Heide weer zit na te praten.
Welke KKD club heeft wel wat te zoeken in de Eredivisie met huidige selectie? Dat verhaal komt elk jaar voorbij. Ook Volendam heeft er geen selectie voor.
Ik heb Sandor hoog zitten, maar gisteren was niet zijn beste uitzending zullen we maar zeggen.
precies dat dacht ik ook. Papagaaien hier. Heb het nog niet gezien trouwens.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 13, 2025, 12:19:54
---------------------R?lke-----------------------
-Pauwels------------------------- Alhaft-


-------------------Balk--------------------------

---Diemers-----------------Souren------


Niks te verliezen. We missen een loper die aansluit bij de spits.
Laat Balk er maar omheen vliegen/rommelen. Met Diemers en Souren heb je een solide basis erachter.

Dit is mijn inziens de enige (nood) sleutel tot succes.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 13, 2025, 12:21:44
Citaat van: Galdiano op mei 13, 2025, 12:19:54
---------------------R?lke-----------------------
-Pauwels------------------------- Alhaft-


-------------------Balk--------------------------

---Diemers-----------------Souren------


Niks te verliezen. We missen een loper die aansluit bij de spits.
Laat Balk er maar omheen vliegen/rommelen. Met Diemers en Souren heb je een solide basis erachter.

Dit is mijn inziens de enige (nood) sleutel tot succes.
zou balk en R?lke dan omdraaien
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 12:29:11
Citaat van: debaas058 op mei 13, 2025, 10:55:22
Mooi vroeg zomerstop
:_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 13, 2025, 12:43:33
Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 12:21:44
zou balk en R?lke dan omdraaien

Kan die het belopen? Dat is meer mijn vraag.

Sander vd Streek en Jacobs hadden echt de power, en zorgde direct voor extra gevaar.
Je zag het nu ook weer met Jacobs bij Volendam de laatste weken.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 13, 2025, 12:50:56
Ik heb het al vaker gezegd maar Nartey komt gewoon nog te kort voor de positie waar hij staat. Ik snap dat het sentiment hoog is, maar hij brengt daar te weinig. (Wiebe gisteren helaas ook, had daar wat meer van verwacht)
Het jammere is dat we De Leeuw hadden maar die heeft ook amper wat kunnen betekenen. Het is voorin gewoon een puinhoop waar we op Pauwels na continue aan het schuiven zijn geweest.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 13:08:29
Waarom bracht Henk nou de Leeuw i.p.v. Henstra.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 13:29:56
De wedstrijd gisteren was de eerste wedstrijd waar niet een apart topic voor is gestart, merkwaardig....
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Stiens op mei 13, 2025, 13:34:16
Citaat van: zeewolde op mei 13, 2025, 11:55:50
Galvez gaat het ook wel redden.

Is gehuurd. Nog niet zeker of ie er volgend jaar weer bij is?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sjaak op mei 13, 2025, 13:40:56
Citaat van: michello op mei 13, 2025, 12:50:56
Ik heb het al vaker gezegd maar Nartey komt gewoon nog te kort voor de positie waar hij staat. Ik snap dat het sentiment hoog is, maar hij brengt daar te weinig. (Wiebe gisteren helaas ook, had daar wat meer van verwacht)
Het jammere is dat we De Leeuw hadden maar die heeft ook amper wat kunnen betekenen. Het is voorin gewoon een puinhoop waar we op Pauwels na continue aan het schuiven zijn geweest.

Die Nartey man, die loopt erbij alsof hij tegen sien zin op ut veld staat. Had een procentje of 50 van Gerard de Haan sien instelling mutte hewwe.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: PePe op mei 13, 2025, 14:14:52
Kijk naar de play-off podcast van den bosch op YouTube : heya den bosch
De gehele tactiek komt ter sprake!! Ik hoop dat Cambuur  hier iets aan heeft.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 13, 2025, 14:38:48
Citaat van: Stiens op mei 13, 2025, 11:50:14
Diemers en Jansen.

Nieling, Mercera, Souren, Balk en Pauwels kunnen misschien naar het niveau toegroeien. De rest niet.

zoals we nu spelen niet die mee kan in de ere divisie.jansen wordt er ook niet beter
op diemers mut sneller handelen lijdt ook vaak gevaarlijk balverlies wordt nu niet altijd
afgestraft maar kan in de ere divisie echt niet
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 13, 2025, 17:11:33
Citaat van: denistel op mei 13, 2025, 14:38:48
zoals we nu spelen niet die mee kan in de ere divisie.jansen wordt er ook niet beter
op diemers mut sneller handelen lijdt ook vaak gevaarlijk balverlies wordt nu niet altijd
afgestraft maar kan in de ere divisie echt niet
beste vent die vd vlag maar ik heb niet 1 keeper beter zien worden onder hem.
Diemers kan ook heel vaak de bal niet kwijt. Je ziet hem open draaien maar dan is daar niemand
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 13, 2025, 17:27:29
Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 17:11:33
beste vent die vd vlag maar ik heb niet 1 keeper beter zien worden onder hem.

Hier sluit ik mij volkomen bij aan.

Stevens had al een behoorlijk niveau toen hij hier kwam, Jansen heeft talent en is keepend goed, maar gaat helaas eerder achteruit dan vooruit.
Virginia werd alom geroemd en is een zeer groot talent en zelfs 2de keeper bij Everton, maar werd hier niet beter.

Peter is een beste vent, en prachtig dat hij zo'n hart voor de club heeft, maar of hij echt de juiste keeperstrainer is betwijfel ik.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 13, 2025, 18:10:31
Als we wel zouden promoveren dan ist geen feest bij de Oldehove.
Daar is nu voor een paar maand het feest van de ??
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op mei 13, 2025, 18:58:47
Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 18:10:31
Als we wel zouden promoveren dan ist geen feest bij de Oldehove.
Daar is nu voor een paar maand het feest van de ??
Dan halen ze dat onnodige geldverslindende project daar maar weg! Mocht het zo ver komen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: rekozev op mei 13, 2025, 19:06:20
Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 17:11:33
beste vent die vd vlag maar ik heb niet 1 keeper beter zien worden onder hem.
Heb je sowieso een speler beter zien worden onder deze technische staf?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 13, 2025, 19:13:15
Citaat van: Inferno-058 op mei 13, 2025, 18:58:47
Dan halen ze dat onnodige geldverslindende project daar maar weg! Mocht het zo ver komen.

Geen idee wat daar is. Maar met alle respect voor onze club, die heeft vermoedelijk wel meer gemeenschapsgeld verslonden. En daar is best iets voor te zeggen, voor dat project vast ook wel ook al heb jij er niet zoveel mee.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 13, 2025, 19:14:35
Citaat van: rekozev op mei 13, 2025, 19:06:20
Heb je sowieso een speler beter zien worden onder deze technische staf?

Balk
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 13, 2025, 19:27:48
Telstar speekt goed. Terecht 1-0 voor.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizen op mei 13, 2025, 19:34:03
Heerlijk 2-0. Die drive naar voren van Telstar heb ik bij Cambuur het hele jaar nog niet gezien
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 13, 2025, 19:42:43
Zit tenminste wat plezier in bij Telstar. Outsider voor promotie. Voetballen om te winnen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 13, 2025, 19:44:11
Citaat van: sjaak op mei 13, 2025, 13:40:56
Die Nartey man, die loopt erbij alsof hij tegen sien zin op ut veld staat. Had een procentje of 50 van Gerard de Haan sien instelling mutte hewwe.


Vrijdag Balk in de punt. Die sleurt van links en rechts. Pauwels links buten. Diemers 20 meter naar voren en Van Mullem op plek Nartey. Ut is niet zo moeilijk.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 13, 2025, 19:45:32
Citaat van: Johan-12 op mei 13, 2025, 11:49:33
Welke mooi hoe iedereen Sandor van der Heide weer zit na te praten.
Welke KKD club heeft wel wat te zoeken in de Eredivisie met huidige selectie? Dat verhaal komt elk jaar voorbij. Ook Volendam heeft er geen selectie voor.
Ik heb Sandor hoog zitten, maar gisteren was niet zijn beste uitzending zullen we maar zeggen.

Hij had volkomen gelijk, ook wat betreft Diemers. Die mut 20 meter naar voren.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op mei 13, 2025, 19:48:26
Citaat van: Bussum op mei 13, 2025, 19:34:03
Heerlijk 2-0. Die drive naar voren van Telstar heb ik bij Cambuur het hele jaar nog niet gezien

Telstar was eigenlijk heel het seizoen misschien wel de leukste voetballende ploeg, sowieso na de winterstop
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 13, 2025, 20:33:34
Zouden ze bij ADO nu meer of minder gaan zeiken dan bij ons  :zweep
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 13, 2025, 20:38:56
We mogen blij zijn dat wij niet tegen Telstar moesten de eerste wedstrijd...
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 13, 2025, 21:12:14
Leo Driessen voorop in de polonaise?

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/346562/voetbalcommentator-leo-driessen-vervangt-zieke-teammanager-bij-telstar


Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 13, 2025, 21:24:38
Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 18:10:31
Als we wel zouden promoveren dan ist geen feest bij de Oldehove.
Daar is nu voor een paar maand het feest van de ??

Mooi afscheidsfeestje aan het Cambuurplein is ook niet verkeerd hoor!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Josli op mei 13, 2025, 21:36:39
Gek genoeg wordt Diemers hier altijd de hand boven het hoofd gehouden. Terwijl hij een groot onderdeel van het probleem is. Zowel in het druk zetten, het verdedigen en het positiespel. Natuurlijk kan hij voetballen, maar op de positie waar hij staat is het echt niet goed. Na de wedstrijd hoorde ik hem tot mijn grote verbazing zeggen dat Cambuur een voetballende ploeg is. Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Verder mis ik in het team ook vooral het heilig vuur. Alhaft, Narty, Rolke, Souren, Diemers, Galvez, allemaal geen winnaars. Jongens die dat wel meer hebben zitten vooral op de bank.

Ik zou het eens zo proberen:

Mercera - Smand - Nieling - Poll

      Mullem - Galvez

            Diemers

Kooistra  - Balk  - Pauwels
   
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Josli op mei 13, 2025, 21:37:59
Voorin mag ook Hilterman en dan Balk op rechts. Maar ik zie Balk liever in de spits. En ik vind dat Kooistra veel drive heeft. Ben zo'n Alhaft helemaal zat.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: R058 op mei 13, 2025, 21:57:27
T loopt voetballend eigenlijk nooit met Balk op rechts. Bijna al het gevaar komt van links als we niet uit de counter komen. Balk is positioneel gewoon dramatisch op rechts, want hij gaat constant in de spits lopen. Zo vaak dat we de bal moeten verplaatsen naar rechts en dan is ie er niet. Volgens mij heeft Balk ook maar 1 assist ofzo dit seizoen. Maar ja hij frommelt er wel regelmatig goals in. Ik zie toch liever Alhaft. Die komt zn man tenminste ook nog eens voorbij, maar die heeft nooit ritme op kunnen doen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 14, 2025, 05:46:44
Bij O 21 spelen ze met de voorhoede Kooistra - Veldhuis - Henstra ( die hoeven toch nog maar drie potjes bij hun team te spelen)

Niet minder dan Alhaft Hiltermann Afolabi en R?lke ( eerste drie gaan toch weg) Net als Ottesen en  Poll.

Nieling en Kieftenbeld verlengen?

Casas zal ook wel verkocht worden..

Geen lange vakantie voor Lars deze zomerstop.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 14, 2025, 07:02:30
Citaat van: Josli op mei 13, 2025, 21:36:39
Gek genoeg wordt Diemers hier altijd de hand boven het hoofd gehouden. Terwijl hij een groot onderdeel van het probleem is. Zowel in het druk zetten, het verdedigen en het positiespel. Natuurlijk kan hij voetballen, maar op de positie waar hij staat is het echt niet goed. Na de wedstrijd hoorde ik hem tot mijn grote verbazing zeggen dat Cambuur een voetballende ploeg is. Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Verder mis ik in het team ook vooral het heilig vuur. Alhaft, Narty, Rolke, Souren, Diemers, Galvez, allemaal geen winnaars. Jongens die dat wel meer hebben zitten vooral op de bank.

Ik zou het eens zo proberen:

Mercera - Smand - Nieling - Poll

      Mullem - Galvez

            Diemers

Kooistra  - Balk  - Pauwels


Volgens mij bedoelt hij daarmee dat Cambuur de intentie heeft om te voetballen. En dat is ook wel het geval. Eigenlijk zijn wij altijd de partij met de meeste passes en het meeste balbezit. Enkel zijn wij voetballend niet goed genoeg om tot voldoende kansen te komen laat staan goals. Dat komt enerzijds omdat we kwaliteit te kort komen, anderzijds omdat we voorin geen geschikte spelers hebben en tot slot nog door onvoldoende tactisch vernuft om wat er wel is goed bij elkaar te brengen. We zijn dan misschien meer een ploeg die in principe wil voetballen maar het niet zo goed kan.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: rvw op mei 14, 2025, 07:49:41
Citaat van: Josli op mei 13, 2025, 21:36:39
Gek genoeg wordt Diemers hier altijd de hand boven het hoofd gehouden. Terwijl hij een groot onderdeel van het probleem is. Zowel in het druk zetten, het verdedigen en het positiespel. Natuurlijk kan hij voetballen, maar op de positie waar hij staat is het echt niet goed. Na de wedstrijd hoorde ik hem tot mijn grote verbazing zeggen dat Cambuur een voetballende ploeg is. Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Verder mis ik in het team ook vooral het heilig vuur. Alhaft, Narty, Rolke, Souren, Diemers, Galvez, allemaal geen winnaars. Jongens die dat wel meer hebben zitten vooral op de bank.

Ik zou het eens zo proberen:

Mercera - Smand - Nieling - Poll

      Mullem - Galvez

            Diemers

Kooistra  - Balk  - Pauwels

Dat van dimmers vindt ik ook.
Hij is vertragend en alles moet via hem .
Hetzelfde met de corners en vrije trappen , daaruit komt niet vaak gevaar .

Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 14, 2025, 08:42:03
De wedstrijden zonder Diemers speelden we beter voetbal dan met.

Beter een collectief als Telstar dan een one man show zoals bij ons.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 14, 2025, 08:44:38
Citaat van: Arno A op mei 14, 2025, 05:46:44
Bij O 21 spelen ze met de voorhoede Kooistra - Veldhuis - Henstra ( die hoeven toch nog maar drie potjes bij hun team te spelen)

Niet minder dan Alhaft Hiltermann Afolabi en R?lke ( eerste drie gaan toch weg) Net als Ottesen en  Poll.


Zou jij dan de competitie ingaan met die spelers van o21 als wissels? Of zou jij toch extern nieuwe spelers aantrekken? Ik neem aan dat Balk en Pauwels bij jou ook in de basis staan?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 14, 2025, 08:46:47
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2025, 08:42:03
De wedstrijden zonder Diemers speelden we beter voetbal dan met.

Beter een collectief als Telstar dan een one man show zoals bij ons.

Zeker, maar het probleem is niet Diemers toch? Het probleem is dat wij niet meer creativiteit hebben op het middenveld. Te weinig andere spelers eisen de bal op, laat staan dat ze ook nog een oplossing hebben. Daarmee hoeft een tegenstander alleen maar Diemers af te stoppen. Als wij naast Diemers nog iemand hebben en de verdedigers kunnen ook nog eens een linie over slaan, dan wordt het heel moeilijk te verdedigen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Scc0511 op mei 14, 2025, 10:11:20
Nog (te) veel kaarten beschikbaar. Hopelijk komt het vol.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 14, 2025, 10:18:23
Citaat van: Scc0511 op mei 14, 2025, 10:11:20
Nog (te) veel kaarten beschikbaar. Hopelijk komt het vol.

Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar er zullen toch nog altijd minstens 13.000 man zitten.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 14, 2025, 10:51:26
Citaat van: michello op mei 14, 2025, 10:18:23
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar er zullen toch nog altijd minstens 13.000 man zitten.

Dat zou toch van de zotte zijn. Hoe dan?

Mooi weer, nu speel je voor de prijzen. Kan mij niet voorstellen dat het nu niet uitverkocht raakt.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 14, 2025, 11:03:43
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2025, 10:51:26
Dat zou toch van de zotte zijn. Hoe dan?

Mooi weer, nu speel je voor de prijzen. Kan mij niet voorstellen dat het nu niet uitverkocht raakt.

Normaal hebben we 11.000 sK?s waarvan altijd een deel niet komt, ook al zijn verder alle andere losse kaarten wel verkocht, ?cht uitverkocht is het dan nooit, je ziet het bij samenvattingen duidelijk hoeveel lege stoelen er bv op oost zijn.
Nu moeten er voor deze wedstrijd fysiek 14.000+ kaarten verkocht worden, voor mensen die ook daadwerkelijk komen.
Zou kunnen dat het gaat lukken, dan zit eindelijk het stadion echt vol! Zo niet dan bij een eventuele volgende ronde vast wel.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 14, 2025, 11:05:27
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2025, 10:51:26
Dat zou toch van de zotte zijn. Hoe dan?

Mooi weer, nu speel je voor de prijzen. Kan mij niet voorstellen dat het nu niet uitverkocht raakt.

Omdat we waardeloos voetballen en er een goede kans is dat we toch niet winnen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizem op mei 14, 2025, 11:33:14
Dit team heeft totaal geen intentie ergens voor te willen strijden. Totaal Cambuur onwaardig wat ik de laatste jaren zie. Sterker nog, het heeft niet eens wat met voetbal te maken. Nou, kom er maar in.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: zeewolde op mei 14, 2025, 11:42:58
Citaat van: Huizem op mei 14, 2025, 11:33:14
Dit team heeft totaal geen intentie ergens voor te willen strijden. Totaal Cambuur onwaardig wat ik de laatste jaren zie. Sterker nog, het heeft niet eens wat met voetbal te maken. Nou, kom er maar in.
jij zag vorig jaar beter voetbal?

In degradatiejaar zag jij beter voetbal?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 14, 2025, 12:49:53
Citaat van: michello op mei 14, 2025, 11:03:43
Normaal hebben we 11.000 sK?s waarvan altijd een deel niet komt, ook al zijn verder alle andere losse kaarten wel verkocht, ?cht uitverkocht is het dan nooit, je ziet het bij samenvattingen duidelijk hoeveel lege stoelen er bv op oost zijn.
Nu moeten er voor deze wedstrijd fysiek 14.000+ kaarten verkocht worden, voor mensen die ook daadwerkelijk komen.
Zou kunnen dat het gaat lukken, dan zit eindelijk het stadion echt vol! Zo niet dan bij een eventuele volgende ronde vast wel.

Is handel wanneer je per registratie vier tot tien krt kan kopen. Hoe schaarser de kaarten .... Zo lang mogelijk wachten. En altijd buitenkansjes / ik heb er toevallig nog ??ntje voor een vriendenprijsje! .En altijd helaas en spijtig verhinderd om zelf te gaan.  De sponsorkaarten zijn voor vrienden etc. Maar die willen misschien vermaakt worden ... Volgend ingewijde 1000 stuks!


Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 14, 2025, 13:13:32
Ik kan me de lange rijen tot op de Ruyterweg nog goed herinneren. Wat een tijden waren dat  :_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 14, 2025, 15:36:05
Citaat van: Arno A op mei 13, 2025, 21:12:14
Leo Driessen voorop in de polonaise?

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/346562/voetbalcommentator-leo-driessen-vervangt-zieke-teammanager-bij-telstar
nou weet ik dat deze gek anti Cambuur is in zijn wedstrijd verslaggever?

Wat een Gek :_spank
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizem op mei 14, 2025, 16:04:31
Citaat van: zeewolde op mei 14, 2025, 11:42:58
jij zag vorig jaar beter voetbal?

In degradatiejaar zag jij beter voetbal? ja bij elke tegenstander.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizem op mei 14, 2025, 16:05:37
Citaat van: zeewolde op mei 14, 2025, 11:42:58
jij zag vorig jaar beter voetbal?

In degradatiejaar zag jij beter voetbal?


ja bij elke tegenstander.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op mei 14, 2025, 16:19:26
Ik zie toch vaak 2 misverstanden hier:
- saai voetbal is niet hetzelfde als slecht voetbal.
- we zijn beter dan de tegenstanders maar het verschil is niet zo groot dat we 90 minuten kunnen domineren, hoe graag we dat ook willen.

We spelen puur resultaatvoetbal en halen de doelstellingen.
Als we aanvallender spelen dan zullen we best meer scoren maar met risico dat we ook veel meer tegenkrijgen. Dus geen garantie dat de resultaten dan beter zouden zijn.

Dus ja het is vaak saai en moeizaam maar we spelen echt wel met het doel te promoveren al het hele seizoen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 14, 2025, 17:44:01
Citaat van: Bankzitter op mei 14, 2025, 16:19:26
Ik zie toch vaak 2 misverstanden hier:
- saai voetbal is niet hetzelfde als slecht voetbal.
- we zijn beter dan de tegenstanders maar het verschil is niet zo groot dat we 90 minuten kunnen domineren, hoe graag we dat ook willen.

We spelen puur resultaatvoetbal en halen de doelstellingen.
Als we aanvallender spelen dan zullen we best meer scoren maar met risico dat we ook veel meer tegenkrijgen. Dus geen garantie dat de resultaten dan beter zouden zijn.

Dus ja het is vaak saai en moeizaam maar we spelen echt wel met het doel te promoveren al het hele seizoen.
jij haalt ook 2 dingen door elkaar. Het is gewoon heel slecht bij tijd en wijlen
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op mei 14, 2025, 18:02:29
Vind je dan dat de punten die we gehaald hebben onterecht of met geluk behaald zijn?
Of speelt de rest nog slechter dan ons?

Dat het niet leuk is om naar te kijken ben ik het overigens wel helemaal mee eens.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Josli op mei 14, 2025, 20:16:39
Citaat van: Lore op mei 14, 2025, 08:46:47
Zeker, maar het probleem is niet Diemers toch? Het probleem is dat wij niet meer creativiteit hebben op het middenveld. Te weinig andere spelers eisen de bal op, laat staan dat ze ook nog een oplossing hebben. Daarmee hoeft een tegenstander alleen maar Diemers af te stoppen. Als wij naast Diemers nog iemand hebben en de verdedigers kunnen ook nog eens een linie over slaan, dan wordt het heel moeilijk te verdedigen.

Diemers is niet perse het probleem, maar wel onderdeel van het probleem. Je kunt gewoon minder goed druk zetten met hem, verdedigend doet hij niet altijd goed mee en hij vertraagd in mijn ogen vaak het positiespel. Hij heeft ook hele goede punten natuurlijk. Dan moet je in mijn ogen de veldbezetting dusdanig maken dat hij in zijn kwaliteiten komt. Ik snap dat het dan allemaal heel technisch wordt. Veel mensen kijken naar die ene pass of die mooie kapbeweging en dat is verder ook prima, maar ik begrijp gewoon niet dat we een heel seizoen op die maar wat op die manier doorsukkelen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Josli op mei 14, 2025, 20:26:04
Citaat van: Bankzitter op mei 14, 2025, 16:19:26
Ik zie toch vaak 2 misverstanden hier:
- saai voetbal is niet hetzelfde als slecht voetbal.
- we zijn beter dan de tegenstanders maar het verschil is niet zo groot dat we 90 minuten kunnen domineren, hoe graag we dat ook willen.

We spelen puur resultaatvoetbal en halen de doelstellingen.
Als we aanvallender spelen dan zullen we best meer scoren maar met risico dat we ook veel meer tegenkrijgen. Dus geen garantie dat de resultaten dan beter zouden zijn.

Dus ja het is vaak saai en moeizaam maar we spelen echt wel met het doel te promoveren al het hele seizoen.

Ik neig toch echt wel naar slecht voetbal. Ik heb in de afgelopen pakweg 5 wedstrijden geen 5 goede aanvallen gezien, vanuit een voetbalidee. Dat vind ik eerder slecht dan saai. Saai is het ook trouwens.
En dan die gelatenheid na de wedstrijd van de spelers. Ik zie totaal geen zelfkritiek. Of het besef dat dit gewoon niet voldoende is.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2025, 22:14:40
Almere en RKC (zo goed als zeker) terug naar waar ze horen.

Nu wij nog terug naar waar we horen |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op mei 14, 2025, 23:26:05
Citaat van: Josli op mei 14, 2025, 20:26:04
Ik neig toch echt wel naar slecht voetbal. Ik heb in de afgelopen pakweg 5 wedstrijden geen 5 goede aanvallen gezien, vanuit een voetbalidee. Dat vind ik eerder slecht dan saai. Saai is het ook trouwens.
En dan die gelatenheid na de wedstrijd van de spelers. Ik zie totaal geen zelfkritiek. Of het besef dat dit gewoon niet voldoende is.

Eens dat het niveau niet echt hoog ligt waar we naar kijken. Maar de tegenstander komt ook niet tot tot echte uitgespeelde kansen... er zijn heel veel wedstrijden waarbij de tegenstander ook geen geslaagde aanval heeft. Als ze al scoren, dan is dat door een fout van ons. Nu weer een corner met een inschattingsfout van Jansen. Verder nog 1 echte kans gezien van den Bosch waar die spits treuzelde.

Tja, en niet voldoende... ze zijn wel derde mee geworden met een heel nieuw team en veel jonge spelers. En die punten zijn niet gestolen maar waren allemaal terechte overwinningen.

Ik zie ook graag wat meer lef maar zoals gezegd, ik heb echt niet de overtuiging dat aanvallender spelen ineens ook meer succes gaat brengen. Daarvoor zijn de onderlinge krachtsverschillen te klein.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: rvw op mei 15, 2025, 00:45:26
Diemers en galves linie naar voren , poll erin, wiebe erin , balk naast rolke in de spits
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Josli op mei 15, 2025, 00:55:31
Ik denk ook niet dat aanvallender voetbal ons perse verder gaat brengen. Daarvoor gaat er veel te veel mis. Ik vind het gewoon echt niet om aan te gluren en ik heb echt regelmatig het idee dat ik geen idee heb waar ik naar zit te kijken. En dan hoop je soms maar dat Kooistra er in komt, zodat er wat enthousiasme in komt en het publiek wat opleeft. Maar dan is het meestal Michael de Leeuw en dan snap ik het gewoon allemaal niet meer.
Er is verder ook niks mis met 'realistisch' voetbal. Maar je moet toch vooral ook constateren dat helemaal niemand beter is geworden dit seizoen, dat we geen enkele progressie maken als team, er geen strijd is en dat er geen donder aan is om naar te kijken. En ja, daar zijn we derde mee geworden. Dat zou je knap kunnen noemen. Ik vind het bijna jammer, want daardoor krijgen de staf en de spelers blijkbaar het idee dat het best goed gaat, dat we een goed voetballende ploeg zijn en ploegjes als Den Bosch bijvoorbeeld wel even gaan oprollen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Josli op mei 15, 2025, 00:57:23
Citaat van: rvw op mei 15, 2025, 00:45:26
Diemers en galves linie naar voren , poll erin, wiebe erin , balk naast rolke in de spits

Dat is precies wat ik gisteren zei. Maar we krijgen gewoon weer hetzelfde liedje.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op mei 15, 2025, 07:09:36
Als het wiel nu nog moet worden uitgevonden..

Anderzijds moet Henk verrassen morgen want anders wordt het 90 min. lang kijken naar een worstelend Cambuur dat er niet doorheen komt en er kansloos uit vliegt.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 15, 2025, 08:05:53
Citaat van: Josli op mei 15, 2025, 00:55:31
Ik denk ook niet dat aanvallender voetbal ons perse verder gaat brengen. Daarvoor gaat er veel te veel mis. Ik vind het gewoon echt niet om aan te gluren en ik heb echt regelmatig het idee dat ik geen idee heb waar ik naar zit te kijken. En dan hoop je soms maar dat Kooistra er in komt, zodat er wat enthousiasme in komt en het publiek wat opleeft. Maar dan is het meestal Michael de Leeuw en dan snap ik het gewoon allemaal niet meer.
Er is verder ook niks mis met 'realistisch' voetbal. Maar je moet toch vooral ook constateren dat helemaal niemand beter is geworden dit seizoen, dat we geen enkele progressie maken als team, er geen strijd is en dat er geen donder aan is om naar te kijken. En ja, daar zijn we derde mee geworden. Dat zou je knap kunnen noemen. Ik vind het bijna jammer, want daardoor krijgen de staf en de spelers blijkbaar het idee dat het best goed gaat, dat we een goed voetballende ploeg zijn en ploegjes als Den Bosch bijvoorbeeld wel even gaan oprollen.
hier ben ben ik het veelal mee eens.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: papier op mei 15, 2025, 08:36:59
Voor mijn gevoel is het ook een stukje conservatiever dan voorheen. In het verleden hebben we vaker selecties gehad, net als deze, die niet alle kwaliteiten had die je idealiter zou willen. En ook toen liep het soms niet zoals je zou willen. Alleen voor mijn gevoel nam Henk toen andere keuzes. Meer onbevangen. Juist een Kooistra ipv een De Leeuw zoals Josli aangeeft. Of een Nieling naar de punt en maar pompen ipv in formatie blijven. Nu zorgen die laatste 2 dingen niet per se voor beter voetbal en waarschijnlijk ook niet meer doelpunten maar het geeft wel een extra dynamiek wat fijn is voor de kijker.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op mei 15, 2025, 08:54:16
Ik mis ook wel lef. Henk zegt dat ook wel eens, maar je kunt dat inderdaad ook afdwingen bijv. door inderdaad anders te wisselen.
Of alles 1-op-1 zetten en dan moeten ze wel.

Aanvallend heeft Henk ook gewoon weinig alternatieven.
De bezetting voor de goal is niet goed. Geen diepgaande middenvelder, geen echte spits en Benji komt ook niet bij de tweede paal als de aanval over rechts gaat. Benji komt wel in scoringspositie met zijn acties maar kan niet afronden. Balk heeft ruimte nodig en Alhaft heeft nooit zijn oude niveau meer bereikt.

Ik had wel graag gezien dat Benji meer diep moet lopen of meer switched met Balk. En meer minuten voor Kooistra.
Maar verder zijn er gewoon te weinig mogelijkheden om echt wat te verbeteren in de voorste linie.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sjaak op mei 15, 2025, 09:13:23
Dat klopt inderdaad wel. Er komt nooit iemand voor de goal. Tekenend was wel die sprint van Poll van 80 meter om vervolgens helemaal alleen in de 16 te staan.
Vorig jaar idem. Ulrikis kwam nooit eerste paal, echt nooit. Smit deed en doet dit wel. De aansluiting van het middenveld de 16 in, die is er gewoon niet.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 15, 2025, 09:17:05
Op 3 posities hebben we gewoon n?t niet genoeg kwaliteit staan.

Het gehussel in de spits (R?lke/Balk), positie op het middenveld (Nartey) en centraal achterin (Mullem/Smand) een voetballende cv.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 15, 2025, 10:16:32
Citaat van: michello op mei 15, 2025, 09:17:05
Op 3 posities hebben we gewoon n?t niet genoeg kwaliteit staan.

Het gehussel in de spits (R?lke/Balk), positie op het middenveld (Nartey) en centraal achterin (Mullem/Smand) een voetballende cv.
eens.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 15, 2025, 10:18:59
Narthy prima speler maar net een Diesel. Hij begint heel sloom en alles op 1 tempo en vooral ook heel voorzichtig. Ook in Denbosch waar hij na 30 minuten pas meedeed en toen 15 minuten de beste op het veld was.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: carlo de leeuw op mei 15, 2025, 10:32:49
Tis indd niet om aan te gluren. Toch denk ik dat Henk de Jong  al snel zag (bijna onderaan rechterrijtje) dat deze selectie te matig en wisselvallig/ balvast was. Wat bij de tegenstanders vaak beter verzorgd was. En dus een enigszins taaie en saaie ploeg wat een 3e plek heeft opgeleverd. Tsja...zeg het maar. Ik vind het uiteindelijk toch wel knap!!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op mei 15, 2025, 10:36:22
Citaat van: De Gast op mei 15, 2025, 07:09:36
Als het wiel nu nog moet worden uitgevonden..

Anderzijds moet Henk verrassen morgen want anders wordt het 90 min. lang kijken naar een worstelend Cambuur dat er niet doorheen komt en er kansloos uit vliegt.


Voor dat scenario vrees ik dus ook.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Gasgeve op mei 15, 2025, 10:42:32
Citaat van: sunderland op mei 15, 2025, 10:18:59
Narthy prima speler maar net een Diesel. Hij begint heel sloom en alles op 1 tempo en vooral ook heel voorzichtig. Ook in Denbosch waar hij na 30 minuten pas meedeed en toen 15 minuten de beste op het veld was.
Lijkt soms ook net alsof die er niet helemaal bij is met zijn hoofd. Beetje een dromer, heeft wel een heerlijke techniek.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op mei 15, 2025, 11:16:25
Hij is niet complementair aan Diemers ( en Souren).
Diemers verlengen en het team zo inrichten dat hij voorin beslissend kan zijn.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: michello op mei 15, 2025, 12:19:11
Citaat van: carlo de leeuw op mei 15, 2025, 10:32:49
Tis indd niet om aan te gluren. Toch denk ik dat Henk de Jong  al snel zag (bijna onderaan rechterrijtje) dat deze selectie te matig en wisselvallig/ balvast was. Wat bij de tegenstanders vaak beter verzorgd was. En dus een enigszins taaie en saaie ploeg wat een 3e plek heeft opgeleverd. Tsja...zeg het maar. Ik vind het uiteindelijk toch wel knap!!

Het is eigenlijk onvoorstelbaar, want een vechtmachine zijn we ook niet. Wat wel het geval is, is dat de selectie goed met elkaar overweg kan. Tenminste volgens mij is er wel een klik met elkaar.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: beam op mei 15, 2025, 12:32:45
Citaat van: michello op mei 15, 2025, 12:19:11
Het is eigenlijk onvoorstelbaar, want een vechtmachine zijn we ook niet. Wat wel het geval is, is dat de selectie goed met elkaar overweg kan. Tenminste volgens mij is er wel een klik met elkaar.
We spelen net als Ajax en die heeft gister de deksel keihard op de neus gekregen. Zo laf als die voetballen. Goed in positie blijven niks weggeven en wachten op die ene kans en goal en dan consolideren. Maar er is geen hol aan om naar te kijken. Nou ben ik geen Ajax supporter en wat was ik blij met die goal in de laatste minuut. Heerlijk een keer geen lucky Ajax!
Nou hoop ik natuurlijk dat wij niet de deksel op de neus krijgen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: beam op mei 15, 2025, 12:43:28
Wat is nou onze speelwijze. Voetballende ploeg of een counterploeg? Het enige wat ik kan ontdekken is dat we door het midden willen voetballen en dat de tegenstander het daar vast zet. De meeste goals van ons komen vanuit een fout van de tegenstander. Voetballend lukt ons dat niet dit seizoen.we hebben in de as niet de spelers die goed genoeg zijn om dit voor elkaar te krijgen. Dus wensenlijst mijns inziens goede cv midmid en spits.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: YellowBlue op mei 15, 2025, 15:20:21
We verliezen een potje en mensen willen plotseling een complete andere opstelling en/of systeem.
Het klopt, het is vaak niet om aan te gluren dit seizoen, maar de manier van voetballen heeft ons wel naar plek 3 gebracht.
Met wat meer geluk hadden we afgelopen maandag 1 of 2 keer gescoord, dan had het er wat anders uitgezien.
Vergeet niet dat het scoreverloop, een kolkend stadion wat voor de tegenstander is, een tegenstander die vrijuit voetbalt, de druk om te moeten presteren en een kurkdroog plastic veld allemaal niet helpen.
Het zal vast niet sprankelend worden en af en toe ouderwets billenknijpen worden, maar we pakken ze morgen in ?ns kolkende stadion op een prachtige grasmat!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizen op mei 15, 2025, 15:29:18
Pauwels erbij.
Hilterman inzetbaar.

Op naar de halve finale  :0= :0= :0=

Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op mei 15, 2025, 15:48:48
Citaat van: YellowBlue op mei 15, 2025, 15:20:21
We verliezen een potje en mensen willen plotseling een complete andere opstelling en/of systeem.
Het klopt, het is vaak niet om aan te gluren dit seizoen, maar de manier van voetballen heeft ons wel naar plek 3 gebracht.
Met wat meer geluk hadden we afgelopen maandag 1 of 2 keer gescoord, dan had het er wat anders uitgezien.
Vergeet niet dat het scoreverloop, een kolkend stadion wat voor de tegenstander is, een tegenstander die vrijuit voetbalt, de druk om te moeten presteren en een kurkdroog plastic veld allemaal niet helpen.
Het zal vast niet sprankelend worden en af en toe ouderwets billenknijpen worden, maar we pakken ze morgen in ?ns kolkende stadion op een prachtige grasmat!

   |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 15, 2025, 15:57:11
Geoefend op penalties. Kan dat? Druk imiteren?

Wie moeten ze nemen?

Diemers?
de Leeuw?
R?lke?
Kieftenbeld ?
Souren ?
of Wiebe / Hiltermann

Zegt u het maar!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 15, 2025, 16:14:46
Citaat van: Arno A op mei 15, 2025, 15:57:11
Geoefend op penalties. Kan dat? Druk imiteren?

Wie moeten ze nemen?

Diemers?
de Leeuw?
R?lke?
Kieftenbeld ?
Souren ?
of Wiebe / Hiltermann

Zegt u het maar!

Ik stel voor dat wij op de training de penalties laten nemen onder deskundig commentaar van onze mede-forumleden. Dan valt daarna het nemen van een penalty onder het toeziend oog van 14.000 supporters wel mee.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 15, 2025, 22:31:41
Citaat van: Arno A op mei 15, 2025, 15:57:11
Geoefend op penalties. Kan dat? Druk imiteren?

Wie moeten ze nemen?

Diemers?
de Leeuw?
R?lke?
Kieftenbeld ?
Souren ?
of Wiebe / Hiltermann

Zegt u het maar!
Hilterman balk R?lke namen ze best. Narthy en kieftenbelt aub niet. Narthy staat zo dat ie um ook alleen maar in hoek kan schieten en dat ziet de keeper dus ook
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 16, 2025, 05:03:35
Dit waren de scores dit seizoen;

de Leeuw              3 uit 3
Diemers              1 uit 3
Hiltermann      1 uit 1


Afolabi               1 uit 1
Smit                      0 uit 1
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: zeewolde op mei 16, 2025, 10:07:26
Smit 0 uit 2
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 10:33:58
Citaat van: zeewolde op mei 16, 2025, 10:07:26
Smit 0 uit 2

Smit 0 uit 1, maar kreeg daar twee kansen voor  :proost
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: zeewolde op mei 16, 2025, 10:36:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 10:33:58
Smit 0 uit 1, maar kreeg daar twee kansen voor  :proost
daarom dacht ik 0 uit 2
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: YellowBlue op mei 16, 2025, 14:32:23
Citaat van: zeewolde op mei 16, 2025, 10:36:43
daarom dacht ik 0 uit 2

3-1 winnen, geen penalty's, en door.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2025, 14:36:02
Citaat van: YellowBlue op mei 16, 2025, 14:32:23
3-1 winnen, geen penalty's, en door.

WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op mei 16, 2025, 15:11:50
Heb er zin, dit zijn de mooiste potjes. Alles of niets!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 17, 2025, 17:06:15
Wordt heel taai zo voor ADO. Een goaltje voor Telstar en je moet er al minstens drie  maken.

Den Bosch of Telstar in de finale ? Elke goal kan dan al beslissend zijn..

Wat een geweldige pot van die ( nr 4) Offerhaus speelt overal ;centraal / back en middenveld. Hij schakelt die Rottier helemaal uit. Ik wist het wel. Maar ja als je eredivisie kan spelen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 17:47:26
Wat een verschil met Cambuur tegen Den Bosch sfeer en al ?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 17, 2025, 17:50:44
Wat hewwe wij een kans laten liggen. Onvoorstelbaar. Wut er zieker en zieker van.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 17, 2025, 18:06:27
Telstar ook door!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 17, 2025, 18:10:11
Citaat van: Arno A op mei 17, 2025, 18:06:27
Telstar ook door!

Doei doei den haag  :_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 17, 2025, 18:11:39
Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 17:50:44
Wat hewwe wij een kans laten liggen. Onvoorstelbaar. Wut er zieker en zieker van.

Een kans ? We hebben het wel 10x laten liggen dit seizoen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 18:15:49
Citaat van: fred op mei 17, 2025, 18:11:39
Een kans ? We hebben het wel 10x laten liggen dit seizoen.
klopt helemaal gaat volgend seizoen zeker niet makkelijker op worden met,

Almere,Rkc,ADO,enz enz
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 17, 2025, 18:20:03
Het duurde lang tot de staking!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: wiekie1969 op mei 17, 2025, 18:22:17
Den Bosch- Telstar. Nummer 9 tegen nummer 6. Godsamme
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizen op mei 17, 2025, 18:24:19
Meest trieste publiek wat er in Nederland is. Karma weer.

De groeten ADO  |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 18:34:01
Citaat van: Bussum op mei 17, 2025, 18:24:19
Meest trieste publiek wat er in Nederland is. Karma weer.

De groeten ADO  |:)
nou niet alleen ADO ook Den Bosch was gisteren ook niet best maar eerder dit seizoen vaker incidenten voorgevallen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 17, 2025, 18:35:56
2e keer stilgelegd

-10 pnt starten volgend seizoen
Mooi voor Telstar trouwens  :_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op mei 17, 2025, 18:37:06
ADO :R
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Destroyer op mei 17, 2025, 18:48:49
Telstar gaat finale spelen denk ik
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 17, 2025, 18:55:13
Citaat van: Destroyer op mei 17, 2025, 18:48:49
Telstar gaat finale spelen denk ik

Hoop het. Spelen echt leuk !
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op mei 17, 2025, 19:44:49
Wordt Willem II heel makkelijk gemaakt.

Ongelooflijk dat de favorieten het zo af laten weten.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 17, 2025, 19:44:55
Telstar of Den Bosch finalist. Hebben beide toch wel leuke spelers voor ons?

of

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/15159670/uneken-denkt-na-over-zomers-psv-vertrek-in-een-andere-keuken-kijken-is-een-reele-optie

Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 20:03:55
Citaat van: De Gast op mei 17, 2025, 19:44:49
Wordt Willem II heel makkelijk gemaakt.

Ongelooflijk dat de favorieten het zo af laten weten.
laat Willem 2 maar mooi in de ED blijven.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op mei 18, 2025, 08:45:42
Citaat van: Noordcambuur op mei 17, 2025, 20:03:55
laat Willem 2 maar mooi in de ED blijven.


Ja. Als die degraderen hebben ze volgend seizoen in de KKD verreweg de meeste centen te besteden. Niet dat dat direct garant staat voor succes, maar toch..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Specuveter op mei 18, 2025, 09:41:30
Denk dat dat met het budget wel meevalt
Hadden het daar dit seizoen al h??l moeilijk mee.
Konden geen fatsoenlijke spits halen.
Afolabi was al voor hun neus weggekaapt.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 19, 2025, 07:31:22
De KNVB heeft een belangrijke wijziging aangekondigd in de opzet van de play-offs om promotie en degradatie. Vanaf het seizoen 2025/2026 zal de nummer zestien van de Eredivisie pas in de finale instromen. Voor KKD-clubs wacht juist een extra ronde in de play-offs.

De aanpassing is het gevolg van de nieuwe opzet van de Europese competities. Door de Eredivisieclub pas in de finale van de play-offs te laten deelnemen in plaats van in de halve finale, kan de winterstop behouden blijven en eindigt de Eredivisie op 17 mei. De Keuken Kampioen Divisie sluit de reguliere competitie volgend seizoen al af op 24 april.

De nieuwe seizoensplanning voorziet in een start van de competities in het weekend van 8 tot en met 10 augustus. De winterstop, die duurt van 23 december tot 9 januari, blijft net zo lang als dit seizoen.

Vier rondes
De play-offs duren volgend seizoen van dinsdag 28 tot en met zondag 24 april, een week langer dan in de huidige opzet. De periodetitels blijven gehandhaafd, al is er gesleuteld aan de lengte van de periodes. De eerste twee periodes beslaan tien wedstrijden, terwijl de laatste twee over negen duels gaan. In de huidige opzet worden deze lengtes afgewisseld.

Het aantal KKD-clubs dat zich voor de play-offs plaatst blijft met zes gelijk, maar het toetje van het seizoen duurt telt voortaan drie in plaats van vier rondes. De nummers vijf tot en met acht stromen in de eerste ronde in, die de nummers drie en vier mogen overslaan. De tweede ronde bestaat dus eveneens uit vier teams, waarvan de winnaars in de derde ronde tegenover elkaar staan. De winnaar van dat duel treft uiteindelijk pas de Eredivisionist. Voor de lager geklasseerde clubs kunnen de play-offs dus acht wedstrijden in beslag nemen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 19, 2025, 08:06:22
Wat een viezerikken bij de Knjb. Dit is voor de eerste divisie klote. En dan verwijzen naar Europa. In de meeste landen krijgen de eredivisie ploegen niet eens een kans maar heeft de eerste divisie juist een extra kans. Walgelijk dit. Een heel verhaal er van maken maar het is waardeloos voor de eerste divisie clubs. In Engeland bestaat dit niet
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op mei 19, 2025, 08:33:25
Citaat van: sunderland op mei 19, 2025, 08:06:22
Wat een viezerikken bij de Knjb. Dit is voor de eerste divisie klote. En dan verwijzen naar Europa. In de meeste landen krijgen de eredivisie ploegen niet eens een kans maar heeft de eerste divisie juist een extra kans. Walgelijk dit. Een heel verhaal er van maken maar het is waardeloos voor de eerste divisie clubs. In Engeland bestaat dit niet


De KNVB heeft met lede ogen aangezien dat de laatste jaren de eredivisie clubs er meestal uitvlogen in de play offs. Dus dan de play offs maar aanpassen ten gunste van de eredivisie. Wat dat betreft is het Engelse systeem veel mooier en eerlijker. Een finale op neutraal terrein. Hoe mooi is dat.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: 666 op mei 19, 2025, 08:44:54
Citaat van: sunderland op mei 19, 2025, 08:06:22
Wat een viezerikken bij de Knjb. Dit is voor de eerste divisie klote. En dan verwijzen naar Europa. In de meeste landen krijgen de eredivisie ploegen niet eens een kans maar heeft de eerste divisie juist een extra kans. Walgelijk dit. Een heel verhaal er van maken maar het is waardeloos voor de eerste divisie clubs. In Engeland bestaat dit niet
Precies dit...!

En dan de winterstop er ook nog eens bijhalen, als wij winterstop hebben kun je makkelijk voetballen en ligt alles stil.. en als de winterstop voorbij is zijn de velden niet te bespelen en worden er juist wedstrijden afgelast... 
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 19, 2025, 10:06:26
Zelfs als je hun redenatie volgt is het alleen in het  belang van de ploegen die Europees spelen. Daar moet ruimte voor gecre?erd worden
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 21, 2025, 19:15:58
Citaat van: De Gast op mei 17, 2025, 19:44:49
Wordt Willem II heel makkelijk gemaakt.


2-0 achter binnen een half uur bij Dordt  :_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op mei 21, 2025, 19:56:43
2-1 nu

Mwah een finale tegen Dordt had ook wel leuk geweest. Daar hebben ook nog een trauma tegen te verwerken.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizen op mei 22, 2025, 09:34:48
Doet pijn om de nacompetitie te kijken deze week/weken. Hier had Cambuur tussen moeten staan.......
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 23, 2025, 20:20:08
goeie ploeg toch den bosch
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 23, 2025, 21:44:39
je hebt je zelf veel te kort gedaan de finale had je zo kunnen halen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: AL op mei 23, 2025, 22:38:02
Voetbal kan zo oneerlijk zijn.
Wij tegen Den Bosch en nu datzelfde Den Bosch die wonder boven wonder de vele kansen niet afmaakt.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: hobbes op mei 23, 2025, 22:39:57
Den Bosch tokkies
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 23, 2025, 22:49:34
De verrekijker kan omgeruild worden voor een telescoop.
Heerlijk telstar in de finale. Word nog wat met zo een stadion in de eredivisie.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op mei 23, 2025, 23:28:43
Het ging nu al mis helaas? uitvak gesloopt.
Sympathiek clubje maar wordt best een probleem als ze promoveren.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op mei 23, 2025, 23:34:46
Citaat van: Bankzitter op mei 23, 2025, 23:28:43
Het ging nu al mis helaas? uitvak gesloopt.
Sympathiek clubje maar wordt best een probleem als ze promoveren.


Als Almere City in de eredivisie kan spelen, kan Telstar dat ook.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: okkele op mei 24, 2025, 00:49:28
telstar gefeliciteerd, leuk om naar te kijken maar er is niet 1 club minder voorbereid op promotie dan telstar.
en die bossche zwarte capusjonnetjes......ik hoop dat de bus in een kanaal rijd.
l8l
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: diekhuzen op mei 24, 2025, 05:17:51
Citaat van: Bussum op mei 22, 2025, 09:34:48
Doet pijn om de nacompetitie te kijken deze week/weken. Hier had Cambuur tussen moeten staan.......

Telstar en Dordrecht spelen aantrekkelijker voetbal dan ons en het verbaasd me in zekere zin niet.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Galdiano op mei 24, 2025, 07:28:17
Hopen dat Willem II erin blijft. Voor ons het gunstige scenario.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 24, 2025, 08:26:31
Citaat van: Galdiano op mei 24, 2025, 07:28:17
Hopen dat Willem II erin blijft. Voor ons het gunstige scenario.
klopt. Ook budgettair.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 24, 2025, 08:58:08
Citaat van: Galdiano op mei 24, 2025, 07:28:17
Hopen dat Willem II erin blijft. Voor ons het gunstige scenario.
volledig mee eens.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op mei 24, 2025, 09:05:54
Yup. Voor ons het beste maar ook voor het betaald voetbal.
Niet dat het Telstar niet gun, maar hun stadion kan eigenlijk niet voor de ere.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 24, 2025, 09:55:32
Nee, ik hoop dat Willem II degradeert. Dat zijn twee fantastische wedstrijden er bij. En dst belooft dan een mooie strijd om promotie te worden. Die wij gewoon gaan winnen.

Als ik hoor dat onze begrotihg naar 12.5 miljien gaat, dan zouden wij gewoon een top selectie moeten kunnen samenstellen. Zeker omdat wij ook gewoon een prachtig verhaal voor de toekomst kunnen neerzetten voor de spelers
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 24, 2025, 16:43:55
Telstar speelt leuk aanvallend voetbal, is al bijna 50 jaar geleden voor het laatst actief geweest in de eredivisie, dus die gun ik het van harte. En anders FC Dordrecht. Dus dan zal het wel Willem II worden dat erin blijft...
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op mei 24, 2025, 16:44:47
Ik gun het Telstar ook wel, WII is ook wel een leuk potje in KKD
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: debaas058 op mei 24, 2025, 18:05:09
Citaat van: Lore op mei 24, 2025, 09:55:32
Nee, ik hoop dat Willem II degradeert. Dat zijn twee fantastische wedstrijden er bij. En dst belooft dan een mooie strijd om promotie te worden. Die wij gewoon gaan winnen.

Als ik hoor dat onze begrotihg naar 12.5 miljien gaat, dan zouden wij gewoon een top selectie moeten kunnen samenstellen. Zeker omdat wij ook gewoon een prachtig verhaal voor de toekomst kunnen neerzetten voor de spelers

Willem 2 op dit moment het slechtste uitvak van NL, ga ik liever naar Telstar of Dordrecht. Laat Willem 2 dus maar mooi in de Eredivisie
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 24, 2025, 20:09:27
2-0 al voor W2
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bernardo op mei 24, 2025, 20:29:04
2-1, boeiend potje
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 24, 2025, 21:25:00
Citaat van: Bernardo op mei 24, 2025, 20:29:04
2-1, boeiend potje
mooie overwinning op Wembley  |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 24, 2025, 21:36:52
Citaat van: sunderland op mei 24, 2025, 21:25:00
mooie overwinning op Wembley  |:)
gefeliciteerd kerel :thumbsup
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 24, 2025, 21:45:01
3-2 inmiddels. Toch nog spannend, dacht dat het gespeeld was.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: ChantiSCC op mei 24, 2025, 21:46:29
Citaat van: CambuurArnhem op mei 24, 2025, 21:45:01
3-2 inmiddels. Toch nog spannend, dacht dat het gespeeld was.

Play offs is echt nooit gespeeld tot de laatste seconde.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 24, 2025, 22:02:13
Dordrecht speelt goed hoor   :y
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 24, 2025, 22:22:14
Enorm spannend. 
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 24, 2025, 22:41:23
Strafschoppen...
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op mei 24, 2025, 23:00:13
Mooi dat Willem 2 verder gaat.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Johan-12 op mei 24, 2025, 23:37:57
Citaat van: Noordcambuur op mei 24, 2025, 23:00:13
Mooi dat Willem 2 verder gaat.
Tegen dit Willem II hadden we ook zeker kans gehad. Ik baal nog steeds van vorige week.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 25, 2025, 14:59:43
Citaat van: Johan-12 op mei 24, 2025, 23:37:57
Tegen dit Willem II hadden we ook zeker kans gehad. Ik baal nog steeds van vorige week.

tuurlijk gouden kans verspeeld weet niet of ze daar zelf wel van doordrongen zijn,

denk dat Willem 2 er gewoon in blijft.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: denistel op mei 25, 2025, 15:00:36
Citaat van: Lore op mei 24, 2025, 09:55:32
Nee, ik hoop dat Willem II degradeert. Dat zijn twee fantastische wedstrijden er bij. En dst belooft dan een mooie strijd om promotie te worden. Die wij gewoon gaan winnen.

Als ik hoor dat onze begrotihg naar 12.5 miljien gaat, dan zouden wij gewoon een top selectie moeten kunnen samenstellen. Zeker omdat wij ook gewoon een prachtig verhaal voor de toekomst kunnen neerzetten voor de spelers

mooie verhalen maar financieel is alles toch niet zo rooskleurig als ik de
verhalen lees we moeten eerst verkopen
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 25, 2025, 15:51:11
Citaat van: denistel op mei 25, 2025, 15:00:36
mooie verhalen maar financieel is alles toch niet zo rooskleurig als ik de
verhalen lees we moeten eerst verkopen

Ik ben heel benieuwd naar de eerste financiele cijfers van het nieuwe stadion. Er moeten ook zeker snel schulden worden afgelost. Maar de selectie van dit jaar is samen gesteld op basis van een aanzienlijk groei in begroting. Dat heeft ons van plaats 13 naar plaats 3 gebracht. De Graaf heeft aangegeven dat de begroting verder stijgt dit seizoen en Henk wil voor de eerste twee plaatsen gaan.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 25, 2025, 15:56:17
Verkooppraat van henkie op een bootje. Ik vind het gewaagd om nu al te zeggen voor promotie te gaan. Dan moet er dus een top selectie neergezet worden met geld wat we al dan niet hebben.

Ik ben zeer benieuwd naar het plan van Kooi en of de west tribune een keer vol komt, ik hoop dat we een top commerci?le man hiervoor hebben binnengehaald.

De rentelasten moeten gewoon fors naar beneden anders blijven we aanmodderen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 25, 2025, 16:32:26
Citaat van: Lore op mei 25, 2025, 15:51:11
Dat heeft ons van plaats 13 naar plaats 3 gebracht.

Als je met 11 nederlagen nog steeds 3e wordt, zegt misschien ook wat over het niveau van de kkd in het algemeen
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Arno A op mei 25, 2025, 17:14:57
Citaat van: fred op mei 25, 2025, 16:32:26
Als je met 11 nederlagen nog steeds 3e wordt, zegt misschien ook wat over het niveau van de kkd in het algemeen

De Witte Leeuwen verloren ook precies elf keer. Recordhouder nog altijd dkv promotie met zestien zeperds. wel via de nc. ook een hele curieuze promotie.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Yellow Army op mei 25, 2025, 19:27:47
Citaat van: Lore op mei 24, 2025, 09:55:32
Nee, ik hoop dat Willem II degradeert. Dat zijn twee fantastische wedstrijden er bij. En dst belooft dan een mooie strijd om promotie te worden. Die wij gewoon gaan winnen.

Als ik hoor dat onze begrotihg naar 12.5 miljien gaat, dan zouden wij gewoon een top selectie moeten kunnen samenstellen. Zeker omdat wij ook gewoon een prachtig verhaal voor de toekomst kunnen neerzetten voor de spelers

Spelersbudget is bepalend en houdt niet echt over. Leuk om een begroting van 12,5 mln te hebben, maar je hebt er niks aan wanneer je ook hoge kosten hebt.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 25, 2025, 23:01:06
Citaat van: fred op mei 25, 2025, 16:32:26
Als je met 11 nederlagen nog steeds 3e wordt, zegt misschien ook wat over het niveau van de kkd in het algemeen

Tsjah wij spelen in de KKD. Dus het niveau van onze tegenstanders zal wel wat zeggen over het niveau van de KKD
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 25, 2025, 23:03:06
Citaat van: Yellow Army op mei 25, 2025, 19:27:47
Spelersbudget is bepalend en houdt niet echt over. Leuk om een begroting van 12,5 mln te hebben, maar je hebt er niks aan wanneer je ook hoge kosten hebt.

Dat is niet helemaal waar. Spelersbudget is natuurlijk verreweg het belangrijkste. Maar een hogere begroting is wel een indicatie van een hoger spelersbudget. Daarnaast moeten die spelers ook gefaciliteerd worden, wat weer uit het overige budget betaalt moet worden.

Maar zoals ik al zei, ik ben benieuwd naar de eerste cijfers van het seizoen in het nieuwe stadion
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op mei 29, 2025, 20:56:25
Willem II staat voor. Dikke prima.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: TheDutchman op mei 29, 2025, 21:16:54
Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2025, 20:56:25
Willem II staat voor. Dikke prima.
:devil
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op mei 29, 2025, 21:23:37
En alweer 2-1 Telstar
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 29, 2025, 21:27:13
Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2025, 21:23:37
En alweer 2-1 Telstar
zou mij niks verbazen dat Telstar het nu al afmaakt
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 29, 2025, 21:27:28
Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2025, 20:56:25
Willem II staat voor. Dikke prima.

Kom op zeg die lui hebben nergens recht op sinds de winterstop. Ja degradatie.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op mei 29, 2025, 21:29:44
Citaat van: fred op mei 29, 2025, 21:27:28
Kom op zeg die lui hebben nergens recht op sinds de winterstop. Ja degradatie.
Jij wil liever Willem II in de KKD? Leuke concurrent man met veel budget 8P
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 29, 2025, 21:33:13
Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2025, 21:29:44
Jij wil liever Willem II in de KKD? Leuke concurrent man met veel budget 8P
Dat zeg ik niet. Geef alleen mijn mening.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op mei 29, 2025, 21:40:48
Citaat van: fred op mei 29, 2025, 21:33:13
Dat zeg ik niet. Geef alleen mijn mening.
Ik begrijp je punt dan niet helemaal.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: sunderland op mei 29, 2025, 21:42:45
Citaat van: fred op mei 29, 2025, 21:27:28
Kom op zeg die lui hebben nergens recht op sinds de winterstop. Ja degradatie.
wat een kut voetbal spelen die. Nu hadden ze 2 x duidelijk een penalty tegen moeten hebben. Eerste is overduidelijk tegen zijn voet en bij 2 e met die duw heeft helemaal niks met voetbal te maken
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op mei 29, 2025, 21:45:48
Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2025, 21:40:48
Ik begrijp je punt dan niet helemaal.

Ik "vind" dat Willem 2 zo slecht speelt dat ze geen eredivisie verdienen. Telstar voetbalt het hele seizoen al leuk. Qua stadion zou het natuurlijk een blamage zijn.

Qua begroting is het inderdaad wel een concurrent. Maar dat zijn almere en rkc ook. Zal allemaal zo rond de 10 miljoen zijn.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op mei 29, 2025, 22:38:45
Telstar speelt momenteel het voetbal zoals ik het bij Cambuur altijd graag zag. Dus die gun ik het. Puur naar budget gezien kan W2 voor ons liever in de eredivisie blijven, maar dat is wat anders.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: diekhuzen op mei 30, 2025, 05:56:40
Telstar speelt fris voetbal. Maar met het oog op volgens seizoen lekker in de KKD blijven en iemand heeft mee helpen te herinneren dat Telstar tegen promotie Cambuur stemde destijds. Ze mogen nu wel een beetje pijn lijden.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Yellow Army op mei 30, 2025, 23:52:16
Citaat van: Lore op mei 25, 2025, 23:03:06
Dat is niet helemaal waar. Spelersbudget is natuurlijk verreweg het belangrijkste. Maar een hogere begroting is wel een indicatie van een hoger spelersbudget. Daarnaast moeten die spelers ook gefaciliteerd worden, wat weer uit het overige budget betaalt moet worden.

Maar zoals ik al zei, ik ben benieuwd naar de eerste cijfers van het seizoen in het nieuwe stadion

Normaal gesproken heb je gelijk, ware het niet dat we enorme financieringslasten hebben overgehouden aan het nieuwe stadion. Ons huidige spelersbudget is nl niet groter dan in het oude stadion
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 31, 2025, 07:54:02
Citaat van: Yellow Army op mei 30, 2025, 23:52:16
Normaal gesproken heb je gelijk, ware het niet dat we enorme financieringslasten hebben overgehouden aan het nieuwe stadion. Ons huidige spelersbudget is nl niet groter dan in het oude stadion

Ingecalculeerde financieringslasten. De komende jaren wordt dat steeds beter.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op mei 31, 2025, 11:04:38
Citaat van: fred op mei 29, 2025, 21:45:48
Ik "vind" dat Willem 2 zo slecht speelt dat ze geen eredivisie verdienen. Telstar voetbalt het hele seizoen al leuk. Qua stadion zou het natuurlijk een blamage zijn.

Qua begroting is het inderdaad wel een concurrent. Maar dat zijn almere en rkc ook. Zal allemaal zo rond de 10 miljoen zijn.
Ok? uiteindelijk zijn we het wel redelijk met elkaar eens denk ik. Ik vind ook dat Telstar het op basis van voetbal verdiend. Aan de andere kant zou dat nadelig zijn voor SCC ja. Dat vind ik dan toch wat belangrijker...
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: JSE op mei 31, 2025, 12:38:39
Citaat van: diekhuzen op mei 30, 2025, 05:56:40
Telstar speelt fris voetbal. Maar met het oog op volgens seizoen lekker in de KKD blijven en iemand heeft mee helpen te herinneren dat Telstar tegen promotie Cambuur stemde destijds. Ze mogen nu wel een beetje pijn lijden.

Welke clubs waren dat nog meer?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: zeewolde op mei 31, 2025, 13:30:08
Citaat van: JSE op mei 31, 2025, 12:38:39
Welke clubs waren dat nog meer?
dkv en groningen peilden niet mee
Ado was tegen.
Die weet ik in elk geval
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op mei 31, 2025, 14:00:28
Ik snap nog steeds niet waarom we niet gewoon een kampioensschaal kregen. Daar was verder niemand mee benadeelt.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Yellow Army op mei 31, 2025, 14:15:09
Citaat van: Lore op mei 31, 2025, 07:54:02
Ingecalculeerde financieringslasten. De komende jaren wordt dat steeds beter.

Juist niet. Deze lasten zijn nl verdrievoudigd door het duurder geworden stadion.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Dreet op mei 31, 2025, 15:13:52
Citaat van: zeewolde op mei 31, 2025, 13:30:08
dkv en groningen peilden niet mee
Ado was tegen.
Die weet ik in elk geval
Judas JC en RKC Dwaalwijk stemden ook tegen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Lore op mei 31, 2025, 15:32:15
Citaat van: Bankzitter op mei 31, 2025, 14:00:28
Ik snap nog steeds niet waarom we niet gewoon een kampioensschaal kregen. Daar was verder niemand mee benadeelt.

Dat zou een juridisch argument voor Cambuur zijn,
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op juni 01, 2025, 18:09:21
Telstar al op 0-1 !!! :_schater
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op juni 01, 2025, 18:13:33
0-2  w:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op juni 01, 2025, 18:20:44
Ipv 0-3 1-2 leuk potje
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: CambuurArnhem op juni 01, 2025, 19:28:29
Nu toch 1-3. Knap, hoor.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op juni 01, 2025, 19:45:29
Willem 2 is ook niet best hoor die krijgen het nog heel zwaar in de KKD.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: LWD vak 7 op juni 01, 2025, 20:09:20
Behalve Meerveld is dat Willem 11 ook echt slecht. Volkomen terecht gedegradeerd
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Inferno-058 op juni 01, 2025, 20:09:41
Wel een club met een hoog budget.

Concurrent erbij, daarnaast is Telstar natuurlijk verre van een eredivisieclub.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: fred op juni 01, 2025, 20:13:23
We kunnen beter naar ons zelf kijken.

Kom maar op met de gouden toekomst
Ja cambuur komt er aan.
Doelstelling is voordat er een elftal samengesteld is promotie

Ik heb er zin in !
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op juni 01, 2025, 20:14:02
Citaat van: LWD vak 7 op juni 01, 2025, 20:09:20
Behalve Meerveld is dat Willem 11 ook echt slecht. Volkomen terecht gedegradeerd
klopt helemaal mijn eerdere post bij Willem 2 moet heel veel gebeuren?.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op juni 01, 2025, 20:15:14
Razendknap en terecht.

Wat een speler ook die Kachati. Wij halen een manke internetspits uit Ierland terwijl er in de weilanden van de omgeving ook genoeg te vinden is. Kan onze scouting nog iets van leren.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Noordcambuur op juni 01, 2025, 20:15:45
Citaat van: Inferno-058 op juni 01, 2025, 20:09:41
Wel een club met een hoog budget.

Concurrent erbij, daarnaast is Telstar natuurlijk verre van een eredivisieclub.
Telstar krijgt het heel zwaar??maar verreweg beste voetbal na de winterstop in de KKD.

Dus gefeliciteerd Telstar
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Huizen op juni 01, 2025, 20:21:40
Volgend jaar promoveren komt beter uit
Jajajaja

gas geven Lars! En gefeliciteerd Telstar  |:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op juni 01, 2025, 20:25:22
Citaat van: Inferno-058 op juni 01, 2025, 20:09:41
Wel een club met een hoog budget.

Concurrent erbij, daarnaast is Telstar natuurlijk verre van een eredivisieclub.


Telstar is wel het levende bewijs dat budget niet doorslaggevend is.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: rekozev op juni 01, 2025, 20:54:43
Budget niet, maar wel de scouting en de coaching
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Bankzitter op juni 01, 2025, 21:16:31
Nou dat is ook het probleem niet bij onze club. Een hoofdtrainer die meerdere malen is gepromoveerd (en dit jaar op een haar na)  en scouting die met spelers als Jansen, Souren Nieling en Pauwels komt. En dan ook nog jeugd die heel hard op de deur bonst.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: V-man op juni 01, 2025, 21:40:20
Kan Telstar wel voldoen aan al die knvb eisen? Zo niet: de nummer 3 laten promoveren! w:)
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: NRG op juni 02, 2025, 12:38:27
Citaat van: V-man op juni 01, 2025, 21:40:20
Kan Telstar wel voldoen aan al die knvb eisen? Zo niet: de nummer 3 laten promoveren! w:)

Ik heb geen idee hoe de regels zijn, maar je moet je serieus afvragen of Telstar ?berhaupt wel een licentie krijgt om in het huidige stadion eredivisie voetbal te mogen spelen. Er moet sowieso een grasveld komen met verwarming. En op het gebied van veiligheid moet er ook nog wel het ??n en ander gebeuren. Een hele investering voor een club als Telstar.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Sakas op juni 02, 2025, 14:42:06
Citaat van: V-man op juni 01, 2025, 21:40:20
Kan Telstar wel voldoen aan al die knvb eisen? Zo niet: de nummer 3 laten promoveren! w:)

Dan verwacht ik eerder dat WII mag blijven....
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: De Gast op juni 02, 2025, 15:05:50
Mwah als de KNVB ons stadion dan ziet zouden ze misschien wel onze pet op willen doen.
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Cambuur LWD op juni 02, 2025, 18:14:32
KNVB heeft nog wel iets goed te maken na het Coronajaar.

Misschien staat dit wel goed vast in de reglementen..
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 18:48:58
Citaat van: Sakas op juni 02, 2025, 14:42:06
Dan verwacht ik eerder dat WII mag blijven....

Ik voel een stemming peiling aankomen!
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 02, 2025, 19:36:58
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 18:48:58
Ik voel een stemming aankomen!
Peiling toch?
Titel: Re: Nacompetitie KKD 2025
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 20:12:27
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 02, 2025, 19:36:58
Peiling toch?

:clint