Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: mark1989 op april 21, 2025, 16:22:57
Volgens mij promoveert Cambuur o21 alleen als ze ook een garantie verklaring hebben afgegeven. Daarin staan allerlei voorwaarden waar je aan moet voldoen. Ik weet niet of Cambuur dit gedaan heeft. Dit moet volgens mij aan het begin van het seizoen.  Feyenoord heeft het sowieso wel gedaan omdat ze heel graag willen promoveren.

Volgens mij wil en gaat Cambuur O21 niet promoveren..

Galdiano

Citaat van: NRG op april 21, 2025, 20:04:00
Volgens mij wil en gaat Cambuur O21 niet promoveren..

Als je het mij vraagt onbegrijpelijk.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op april 21, 2025, 20:15:32
Als je het mij vraagt onbegrijpelijk.
Stel je speelt 2de divisie en je hebt wat slechtere lichtingen, dan kun je zo maar afzakken in het amateur moeras, kun je dan weer terug naar de jeugd?
Henk, held, bedankt

Arno A

Citaat van: mark1989 op april 21, 2025, 16:22:57
Volgens mij promoveert Cambuur o21 alleen als ze ook een garantie verklaring hebben afgegeven. Daarin staan allerlei voorwaarden waar je aan moet voldoen. Ik weet niet of Cambuur dit gedaan heeft. Dit moet volgens mij aan het begin van het seizoen.  Feyenoord heeft het sowieso wel gedaan omdat ze heel graag willen promoveren.

Klopt als een bus. Van evt. promotie worden de spelers beter , maar een groot verschil met de huidige tegenstanders . Hun competitie ( O 21) is ongeveer het niveau van de Derde Divisie. Dus een Harkemase Boys. Qua techniek beter maar fysiek nog niet.

En Feyenoord heeft veel meer spelers ter beschikking dan wij hebben. En veel meer pegels. Het huidige niveau is al verschrikkelijk goed, wanneer je boven Twente/Heracles, Groningen en Go Ahead staat. DKV speelt lager en die steken er miljoenen ( vier was het) in. En al miljoenen in Skoatterwald. En bijna geen jeugdspeler die het eerste haalt. Dus dan doen wij het uitstekend. Dit jaar degraderen waarschijnlijk ADO en Vitesse en promotie voor de Graafschap / Willem II / DKV. Sparta of Feyenoord spelen in de Tweede Divisie. Dus misschien twee keer een Mini Derby volgend seizoen.

Ik denk dat ze bij Frisia hun thuiswedstrijden gaan spelen. Of bij Leovardia. Denistel en de trouwe volgers weten dit vast wel. 

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:44:48
Wij beleven Cambuur totaal anders en dat is niet erg.
knip
Mooi voetbal interesseert me niet, passie en vechtlust, daar draait het om. En hoe slecht het ook was in Helmond ze hebben wel gevochten. En als we met zijn 6en of 10en in het uitvak in maastricht of sittart of Eindhoven weer een nederlaag incasseerde genoot ik ook van onze club.

Al ga ik niet (meer) naar uitwedstrijden, hier herken ik mij ook het meest in |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Citaat van: Poetser op april 21, 2025, 17:14:03
Alsof de rest van de NC kandidaten de pannen van het dak spelen.

Waarom toch ?ltijd dat negativisme. Vreselijke nare Leeuwarder ziekte.
meer liwwadder dan ik ken haast niet.
ik wil niet geassocieerd worden met de chronische doemdenkers op deze site, het is niet per definitie een leeuwarder ziekte.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:48:07
Bin ik nou een liwadder of een niet liwadder  :_schater

Vandaag net zo'n zinken asemmer gekocht uit de jaren 70, met Leeuwarden er op  |:)
bij t fec weest?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn


Citaat van: okkele link=topic=2777.msg382803#msg38280date=1745265171
bij t fec weest?
Wat is het fec? Is dat de oude frieslandhal? Ik ben toch geen liwadder.

Nee kwam em tegen net buiten barneveld. Ik kreeg een stijve piemel toen ik Leeuwarden zag staan. Staat ook een nummer op 3150. Dat slaat op de wijk. Heb gezocht maat kwam er niet precies uit. Maar de 31 nummers staan voor cambuurterpad/ zamenhofpark/ Cambuur. Dus ik ga er maar mooi van uit dat ik de asemmer van Cambuur heb  :_schater
Henk, held, bedankt

justremco

Citaat van: Galdiano op april 21, 2025, 20:15:32
Als je het mij vraagt onbegrijpelijk.

Kost veel te veel geld, dat kan je beter in de 1e selectie stoppen

Lore

Citaat van: justremco op april 22, 2025, 15:12:24
Kost veel te veel geld, dat kan je beter in de 1e selectie stoppen

Ik snapte het ook niet helemaal. Ik zie dat eigenlijk alle clubs zich hebben ingeschreven voor de promotieregeling naar de divisies, behalve Cambuur.

Waarom kost het meer geld als Cambuur ook in de divisies zou spelen?

sunderland

Citaat van: Lore op april 22, 2025, 15:48:54
Ik snapte het ook niet helemaal. Ik zie dat eigenlijk alle clubs zich hebben ingeschreven voor de promotieregeling naar de divisies, behalve Cambuur.

Waarom kost het meer geld als Cambuur ook in de divisies zou spelen?
ze zullen daar beslist goed over hebben nagedacht. Zoals het nu gaat willen de talenten hier ook heen

justremco

Citaat van: Lore op april 22, 2025, 15:48:54
Ik snapte het ook niet helemaal. Ik zie dat eigenlijk alle clubs zich hebben ingeschreven voor de promotieregeling naar de divisies, behalve Cambuur.

Waarom kost het meer geld als Cambuur ook in de divisies zou spelen?

Kosten voor veiligheid zijn hoger, het veld krijgt meer te verduren etc etc

Lore

Citaat van: justremco op april 22, 2025, 23:10:50
Kosten voor veiligheid zijn hoger, het veld krijgt meer te verduren etc etc

Ah, okay. Dat is natuurlijk zo.

denistel

Citaat van: justremco op april 22, 2025, 23:10:50
Kosten voor veiligheid zijn hoger, het veld krijgt meer te verduren etc etc

en je speelt 34 wedstrijden vooral in het westen hoe doe je het met
entree geld hoe combineer je het met het 1e elftal enz enz.