Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 15:57:55
Is dit serieus? Heb je zelf ooit wel eens aan sport gedaan? Je verwacht dat de ts het gaat opgeven en de kans op promotie laat lopen? Hoe klein die kans ook is, en dat geldt ook voor alle andere teams, altijd 100 % gaan.

Ik raad je aan eens bij O21 te gaan kijken. Ik weet dat het een totale off day was afgelopen zaterdag, maar je schrikt je kapot. Ons eerste had minimaal met 10-0 van vitesse gewonnen, 3x blazen en ze waren omgevallen. Het is jonkjes-voetbal. En het is bijna het beste jonkies voetbal van Nederland en daar mag cambuur trots op zijn. De winnaar van cambuur en feyenoord mag naar de 2de divisie, dus deze klasse zit daar nog onder. Wat is dat 3de divisie of hoofdklasse? En gezien de fysiek, zijn ze daar hooguit middenmoot. En die spelers wil je in het eerste slachtofferen als een soort scoutingsactie. Zelden zo'n grote onzin gelezen, ga jenu ook noemen dat het seizoenkaarten gaat kosten? :proost
Maar als jij denkt dat deze selectie ook maar iets heeft te zoeken  in de NC dan hebben we er beiden even veel verstand van.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 16:57:07
Maar als jij denkt dat deze selectie ook maar iets heeft te zoeken  in de NC dan hebben we er beiden even veel verstand van.

Alsof de rest van de NC kandidaten de pannen van het dak spelen.

Waarom toch ?ltijd dat negativisme. Vreselijke nare Leeuwarder ziekte.

Bernardo

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 16:57:07
Maar als jij denkt dat deze selectie ook maar iets heeft te zoeken  in de NC dan hebben we er beiden even veel verstand van.

Tja de rest is zo fantastisch wil je zeggen, kijk vanaf hoeveel punten achterstand wij gekomen.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op april 21, 2025, 17:14:03
Alsof de rest van de NC kandidaten de pannen van het dak spelen.
Waarom toch ?ltijd dat negativisme. Vreselijke nare Leeuwarder ziekte.
Dit is realisme, want deze selectie heeft in de wedstrijden waarin er weinig druk op zat naar behoren kunnen presteren.
Maar zodra er druk op kwam zakten ze door het ijs.
En om nog even op te merken, deze selectie heeft met de hierin beschikbare spelers wat mij betreft het maximale er uit gehaald.
En als ik zeg dat ik maar enkele wedstrijden op,het puntje van mijn stoel heb gezeten vanwege het geweldige voetbal, moet ik,dat ontkennen, want heb meer met samen geknepen billen gezeten. Maar dat zal,ook wel weer uitgelegd worden als negatief.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 16:57:07
Maar als jij denkt dat deze selectie ook maar iets heeft te zoeken  in de NC dan hebben we er beiden even veel verstand van.
Dat heb ik toch nergens beweerd. Een echte sportman (en dat verwachten we ook bij cambuur) vecht zich helemaal leeg totdat het verlies 100% zeker is. En als dat een minieme kans is dat vecht je voor die minieme kans. Als ik leidinggevende was geweest van een coach die doet wat jij voorstelt, zou ik em op staande voet ontslaan. Een trainer of coach heeft de morele verplichting optimistisch te zijn  8)
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op april 21, 2025, 17:24:30
Tja de rest is zo fantastisch wil je zeggen, kijk vanaf hoeveel punten achterstand wij gekomen.
Maar om het juiste moment toe te slaan is de heren nog niet gelukt.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 16:57:07
Maar als jij denkt dat deze selectie ook maar iets heeft te zoeken  in de NC dan hebben we er beiden even veel verstand van.
het gaat erom dat geen club opgeeft voordat het begonnen is. In dit geval schat ik Kuzzie toch iets hoger in.

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:12:12
Dat heb ik toch nergens beweerd. Een echte sportman (en dat verwachten we ook bij cambuur) vecht zich helemaal leeg totdat het verlies 100% zeker is. En als dat een minieme kans is dat vecht je voor die minieme kans. Als ik leidinggevende was geweest van een coach die doet wat jij voorstelt, zou ik em op staande voet ontslaan. Een trainer of coach heeft de morele verplichting optimistisch te zijn  8)
Hierin heb je wel een punt Kuzma, want ik ben gelukkig niet de coach.
Maar wees eerlijk, dit seizoen hebben we vaak geen mooi voetbal,voorgeschoteld gekregen en hebben we te vaak met samen geknepen billen gezeten vanwege het gekluns. En ja de kans dat we.per ongeluk ook nog naar het hoogste niveau kunnen promoveren is aanwezig,. Maar dat zou ook met het inzetten van een talent kunnen gebeuren., Maar su as we meestal dan serge, we gane ut sien. :proost

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op april 21, 2025, 18:20:40
het gaat erom dat geen club opgeeft voordat het begonnen is. In dit geval schat ik Kuzzie toch iets hoger in.
Ja en daarbij wil ik ook opmerken dat Kuzma een top supporter is met veel kilometers op de teller  om de wedstrijden te kunnen bezoeken.
En wij Liwwadders binne nou oek wel wat minder enthousiast as de niet Liwwadders. :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 18:30:05
Hierin heb je wel een punt Kuzma, want ik ben gelukkig niet de coach.
Maar wees eerlijk, dit seizoen hebben we vaak geen mooi voetbal,voorgeschoteld gekregen en hebben we te vaak met samen geknepen billen gezeten vanwege het gekluns. En ja de kans dat we.per ongeluk ook nog naar het hoogste niveau kunnen promoveren is aanwezig,. Maar dat zou ook met het inzetten van een talent kunnen gebeuren., Maar su as we meestal dan serge, we gane ut sien. :proost
Wij beleven Cambuur totaal anders en dat is niet erg. Ik ben supporter. Ik kom uit de jaren 70, als henk de groat een skaar lukte was mijn dag goed. Kuzmanovic was de Barto van de Balkan  8), vechten sleuren beuken. Als ie scoorde was het een wonder. Mooi voetbal interesseert me niet, passie en vechtlust, daar draait het om. En hoe slecht het ook was in Helmond ze hebben wel gevochten. En als we met zijn 6en of 10en in het uitvak in maastricht of sittart of Eindhoven weer een nederlaag incasseerde genoot ik ook van onze club.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 18:34:20
Ja en daarbij wil ik ook opmerken dat Kuzma een top supporter is met veel kilometers op de teller  om de wedstrijden te kunnen bezoeken.
En wij Liwwadders binne nou oek wel wat minder enthousiast as de niet Liwwadders. :proost
Bin ik nou een liwadder of een niet liwadder  :_schater

Vandaag net zo'n zinken asemmer gekocht uit de jaren 70, met Leeuwarden er op  |:)
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:48:07
Bin ik nou een liwadder of een niet liwadder  :_schater
Vandaag net zo'n zinken asemmer gekocht uit de jaren 70, met Leeuwarden er op  |:)
Dou bist un ras echte Liwwadder, su niet andes bewere durve.

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:44:48
Wij beleven Cambuur totaal anders en dat is niet erg. Ik ben supporter. Ik kom uit de jaren 70, als henk de groat een skaar lukte was mijn dag goed. Kuzmanovic was de Barto van de Balkan  8), vechten sleuren beuken. Als ie scoorde was het een wonder. Mooi voetbal interesseert me niet, passie en vechtlust, daar draait het om. En hoe slecht het ook was in Helmond ze hebben wel gevochten. En als we met zijn 6en of 10en in het uitvak in maastricht of sittart of Eindhoven weer een nederlaag incasseerde genoot ik ook van onze club.
Ja wij beleven een wedstrijd inderdaad heel anders, maar hebben beide blauw geel bloed en een hart met ut ritme van ut Woanskip.
En als Henk het voor elkaar krijgt om met deze selectie toch promotie af te dwingen, zal ik niet minder uit mijn plaat gaan dan de rest.
Kom al sinds de oprichting bij de club, vroeger aan het handje van mijn vader. Heb dan ook alle facetten mee mogen maken als SK houder sinds 1974.

Arno A

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 18:44:48
Wij beleven Cambuur totaal anders en dat is niet erg. Ik ben supporter. Ik kom uit de jaren 70, als henk de groat een skaar lukte was mijn dag goed. Kuzmanovic was de Barto van de Balkan  8), vechten sleuren beuken. Als ie scoorde was het een wonder. Mooi voetbal interesseert me niet, passie en vechtlust, daar draait het om. En hoe slecht het ook was in Helmond ze hebben wel gevochten. En als we met zijn 6en of 10en in het uitvak in maastricht of sittart of Eindhoven weer een nederlaag incasseerde genoot ik ook van onze club.

Ik ook sinds 1976 / 1977 MVV thuis. Maakt ook niet uit we zijn allemaal supporter dat hebben we gemeen. Iedereen beleefd het anders. Dat de wedstrijden gewonnen worden is prima. Lukt het niet dat mopper je even, en op naar de volgende. Hoe langer je supporter groeien de mooie momenten samen met diegene naast in het stadion. Samen vieren en samen treuren bij een gemiste kans. Ik mis het geluid van het ouwe stadion, en Het Woanskip. Dus het geluid was gemakkelijk te volgen op zo.n twee km in C'buren. Maar aan alles komt een eind ook dit stadion na 88 jaar. Het geboortejaar van mijn heit. Dus een nieuw stadion voor huidige en komende generaties. Cambuur blijft voorlopig nog wel heel lang bestaan Geen Hollywood aan de Rijn toerstanden hier. We hebben geen rivier maar de Bonke en onze grachten daar ligt vast wel een Woanskip of meer.  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op april 21, 2025, 19:24:22
Ik ook sinds 1976 / 1977 MVV thuis. Maakt ook niet uit we zijn allemaal supporter dat hebben we gemeen. Iedereen beleefd het anders. Dat de wedstrijden gewonnen worden is prima. Lukt het niet dat mopper je even, en op naar de volgende. Hoe langer je supporter groeien de mooie momenten samen met diegene naast in het stadion. Samen vieren en samen treuren bij een gemiste kans. Ik mis het geluid van het ouwe stadion, en Het Woanskip. Dus het geluid was gemakkelijk te volgen op zo.n twee km in C'buren. Maar aan alles komt een eind ook dit stadion na 88 jaar. Het geboortejaar van mijn heit. Dus een nieuw stadion voor huidige en komende generaties. Cambuur blijft voorlopig nog wel heel lang bestaan Geen Hollywood aan de Rijn toerstanden hier. We hebben geen rivier maar de Bonke en onze grachten daar ligt vast wel een Woanskip of meer.  |:)

We hebben de potmarge
Henk, held, bedankt