Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Ik snap al die argumenten wel, maar toch vind ik dat je als voetbalclub sportief het hoogste moet nastreven. Voor al je elftallen. Dat is uiteindelijk toch het doel van het spelletje.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: NRG op april 23, 2025, 16:27:27
Ik snap al die argumenten wel, maar toch vind ik dat je als voetbalclub sportief het hoogste moet nastreven. Voor al je elftallen. Dat is uiteindelijk toch het doel van het spelletje.
Ze spelen in de hoogste Jeugdklasse
Henk, held, bedankt

Arno A

Dinsdag 13 mei 2025 om  21:00 u gra - scc
Zaterdag 17 mei 2025 om   20:00 u return

Inferno-058

Citaat van: Arno A op april 27, 2025, 17:08:06
Dinsdag 13 mei 2025 om  21:00 u gra - scc
Zaterdag 17 mei 2025 om   20:00 u return
Staat nog niet vast natuurlijk

Arno A

klopt vrijdag nog gra - tel.

Specuveter

Liever de graafschap of Telstar??

NRG


Bernardo


Noordcambuur

Citaat van: Arno A op april 27, 2025, 19:53:47
klopt vrijdag nog gra - tel.
tegen allebei wordt het lastig de laatste weken zijn we niet in goede doen.

NRG

Citaat van: Noordcambuur op april 27, 2025, 20:34:38
tegen allebei wordt het lastig de laatste weken zijn we niet in goede doen.

Klopt. Maar tegen de Graafschap in elk geval een mooi vol uitvak.

denistel

Citaat van: NRG op april 27, 2025, 20:36:03
Klopt. Maar tegen de Graafschap in elk geval een mooi vol uitvak.

tegen telstar ook wel toch

Arno A

Laatste nc voor Telstar was toch in 2019 ? Dus ja genoeg animo lijkt mij en El Kachati;s Telstars final repose? ( rest, sleep, lack of movement ) is dit gunstig voor ons?

Ik zit nog steeds in Canadese mode. Scheelt zo'n twaalf uur,

Wordt leuk toetje sowieso voor de winnaars.

Huizen

Dacht eerst dat het 4 duels waren. Maar NC winnen is 6 duels. Normaal ben ik positieif ingesteld maar gezien onze wisselvalligheid, het nog steeds ontbreken van een fitte spits en de laatste uitwedstrijden in Volendam, Emmen en Helmond heb ik eerlijk gezegd 0 vertrouwen in een winstplek. Hopelijk mogen we 4 potjes spelen.

Come on  |:)

Johan-12

Citaat van: Bussum op april 28, 2025, 18:00:55
Dacht eerst dat het 4 duels waren. Maar NC winnen is 6 duels. Normaal ben ik positieif ingesteld maar gezien onze wisselvalligheid, het nog steeds ontbreken van een fitte spits en de laatste uitwedstrijden in Volendam, Emmen en Helmond heb ik eerlijk gezegd 0 vertrouwen in een winstplek. Hopelijk mogen we 4 potjes spelen.

Come on  |:)

Welke club buiten Volendam, en mindere mate Excelsior,  is wel constant dan?
Volgens mij ligt het helemaal open, en heeft Cambuur net zoveel kans als de andere clubs. Ik zie niet een uitgesproken favoriet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Johan-12 op april 28, 2025, 18:19:02
Welke club buiten Volendam, en mindere mate Excelsior,  is wel constant dan?
Volgens mij ligt het helemaal open, en heeft Cambuur net zoveel kans als de andere clubs. Ik zie niet een uitgesproken favoriet.
Misschien vanwege het budget de eredivisie ploeg, maar die heeft hoe dan ook een paar flinke knauwen gehad
Henk, held, bedankt