Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2025, 21:29:44
Jij wil liever Willem II in de KKD? Leuke concurrent man met veel budget 8P
Dat zeg ik niet. Geef alleen mijn mening.

Inferno-058

Citaat van: fred op mei 29, 2025, 21:33:13
Dat zeg ik niet. Geef alleen mijn mening.
Ik begrijp je punt dan niet helemaal.

sunderland

Citaat van: fred op mei 29, 2025, 21:27:28
Kom op zeg die lui hebben nergens recht op sinds de winterstop. Ja degradatie.
wat een kut voetbal spelen die. Nu hadden ze 2 x duidelijk een penalty tegen moeten hebben. Eerste is overduidelijk tegen zijn voet en bij 2 e met die duw heeft helemaal niks met voetbal te maken

fred

Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2025, 21:40:48
Ik begrijp je punt dan niet helemaal.

Ik "vind" dat Willem 2 zo slecht speelt dat ze geen eredivisie verdienen. Telstar voetbalt het hele seizoen al leuk. Qua stadion zou het natuurlijk een blamage zijn.

Qua begroting is het inderdaad wel een concurrent. Maar dat zijn almere en rkc ook. Zal allemaal zo rond de 10 miljoen zijn.

CambuurArnhem

Telstar speelt momenteel het voetbal zoals ik het bij Cambuur altijd graag zag. Dus die gun ik het. Puur naar budget gezien kan W2 voor ons liever in de eredivisie blijven, maar dat is wat anders.

diekhuzen

Telstar speelt fris voetbal. Maar met het oog op volgens seizoen lekker in de KKD blijven en iemand heeft mee helpen te herinneren dat Telstar tegen promotie Cambuur stemde destijds. Ze mogen nu wel een beetje pijn lijden.

Yellow Army

Citaat van: Lore op mei 25, 2025, 23:03:06
Dat is niet helemaal waar. Spelersbudget is natuurlijk verreweg het belangrijkste. Maar een hogere begroting is wel een indicatie van een hoger spelersbudget. Daarnaast moeten die spelers ook gefaciliteerd worden, wat weer uit het overige budget betaalt moet worden.

Maar zoals ik al zei, ik ben benieuwd naar de eerste cijfers van het seizoen in het nieuwe stadion

Normaal gesproken heb je gelijk, ware het niet dat we enorme financieringslasten hebben overgehouden aan het nieuwe stadion. Ons huidige spelersbudget is nl niet groter dan in het oude stadion
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op mei 30, 2025, 23:52:16
Normaal gesproken heb je gelijk, ware het niet dat we enorme financieringslasten hebben overgehouden aan het nieuwe stadion. Ons huidige spelersbudget is nl niet groter dan in het oude stadion

Ingecalculeerde financieringslasten. De komende jaren wordt dat steeds beter.

Inferno-058

Citaat van: fred op mei 29, 2025, 21:45:48
Ik "vind" dat Willem 2 zo slecht speelt dat ze geen eredivisie verdienen. Telstar voetbalt het hele seizoen al leuk. Qua stadion zou het natuurlijk een blamage zijn.

Qua begroting is het inderdaad wel een concurrent. Maar dat zijn almere en rkc ook. Zal allemaal zo rond de 10 miljoen zijn.
Ok? uiteindelijk zijn we het wel redelijk met elkaar eens denk ik. Ik vind ook dat Telstar het op basis van voetbal verdiend. Aan de andere kant zou dat nadelig zijn voor SCC ja. Dat vind ik dan toch wat belangrijker...

JSE

Citaat van: diekhuzen op mei 30, 2025, 05:56:40
Telstar speelt fris voetbal. Maar met het oog op volgens seizoen lekker in de KKD blijven en iemand heeft mee helpen te herinneren dat Telstar tegen promotie Cambuur stemde destijds. Ze mogen nu wel een beetje pijn lijden.

Welke clubs waren dat nog meer?

zeewolde

Citaat van: JSE op mei 31, 2025, 12:38:39
Welke clubs waren dat nog meer?
dkv en groningen peilden niet mee
Ado was tegen.
Die weet ik in elk geval

Bankzitter

Ik snap nog steeds niet waarom we niet gewoon een kampioensschaal kregen. Daar was verder niemand mee benadeelt.

Yellow Army

Citaat van: Lore op mei 31, 2025, 07:54:02
Ingecalculeerde financieringslasten. De komende jaren wordt dat steeds beter.

Juist niet. Deze lasten zijn nl verdrievoudigd door het duurder geworden stadion.
Area 58

Dreet

Citaat van: zeewolde op mei 31, 2025, 13:30:08
dkv en groningen peilden niet mee
Ado was tegen.
Die weet ik in elk geval
Judas JC en RKC Dwaalwijk stemden ook tegen.

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 31, 2025, 14:00:28
Ik snap nog steeds niet waarom we niet gewoon een kampioensschaal kregen. Daar was verder niemand mee benadeelt.

Dat zou een juridisch argument voor Cambuur zijn,