Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Johan-12 op mei 24, 2025, 23:37:57
Tegen dit Willem II hadden we ook zeker kans gehad. Ik baal nog steeds van vorige week.

tuurlijk gouden kans verspeeld weet niet of ze daar zelf wel van doordrongen zijn,

denk dat Willem 2 er gewoon in blijft.

denistel

Citaat van: Lore op mei 24, 2025, 09:55:32
Nee, ik hoop dat Willem II degradeert. Dat zijn twee fantastische wedstrijden er bij. En dst belooft dan een mooie strijd om promotie te worden. Die wij gewoon gaan winnen.

Als ik hoor dat onze begrotihg naar 12.5 miljien gaat, dan zouden wij gewoon een top selectie moeten kunnen samenstellen. Zeker omdat wij ook gewoon een prachtig verhaal voor de toekomst kunnen neerzetten voor de spelers

mooie verhalen maar financieel is alles toch niet zo rooskleurig als ik de
verhalen lees we moeten eerst verkopen

Lore

Citaat van: denistel op mei 25, 2025, 15:00:36
mooie verhalen maar financieel is alles toch niet zo rooskleurig als ik de
verhalen lees we moeten eerst verkopen

Ik ben heel benieuwd naar de eerste financiele cijfers van het nieuwe stadion. Er moeten ook zeker snel schulden worden afgelost. Maar de selectie van dit jaar is samen gesteld op basis van een aanzienlijk groei in begroting. Dat heeft ons van plaats 13 naar plaats 3 gebracht. De Graaf heeft aangegeven dat de begroting verder stijgt dit seizoen en Henk wil voor de eerste twee plaatsen gaan.

fred

Verkooppraat van henkie op een bootje. Ik vind het gewaagd om nu al te zeggen voor promotie te gaan. Dan moet er dus een top selectie neergezet worden met geld wat we al dan niet hebben.

Ik ben zeer benieuwd naar het plan van Kooi en of de west tribune een keer vol komt, ik hoop dat we een top commerci?le man hiervoor hebben binnengehaald.

De rentelasten moeten gewoon fors naar beneden anders blijven we aanmodderen.

fred

Citaat van: Lore op mei 25, 2025, 15:51:11
Dat heeft ons van plaats 13 naar plaats 3 gebracht.

Als je met 11 nederlagen nog steeds 3e wordt, zegt misschien ook wat over het niveau van de kkd in het algemeen

Arno A

Citaat van: fred op mei 25, 2025, 16:32:26
Als je met 11 nederlagen nog steeds 3e wordt, zegt misschien ook wat over het niveau van de kkd in het algemeen

De Witte Leeuwen verloren ook precies elf keer. Recordhouder nog altijd dkv promotie met zestien zeperds. wel via de nc. ook een hele curieuze promotie.

Yellow Army

Citaat van: Lore op mei 24, 2025, 09:55:32
Nee, ik hoop dat Willem II degradeert. Dat zijn twee fantastische wedstrijden er bij. En dst belooft dan een mooie strijd om promotie te worden. Die wij gewoon gaan winnen.

Als ik hoor dat onze begrotihg naar 12.5 miljien gaat, dan zouden wij gewoon een top selectie moeten kunnen samenstellen. Zeker omdat wij ook gewoon een prachtig verhaal voor de toekomst kunnen neerzetten voor de spelers

Spelersbudget is bepalend en houdt niet echt over. Leuk om een begroting van 12,5 mln te hebben, maar je hebt er niks aan wanneer je ook hoge kosten hebt.
Area 58

Lore

Citaat van: fred op mei 25, 2025, 16:32:26
Als je met 11 nederlagen nog steeds 3e wordt, zegt misschien ook wat over het niveau van de kkd in het algemeen

Tsjah wij spelen in de KKD. Dus het niveau van onze tegenstanders zal wel wat zeggen over het niveau van de KKD

Lore

Citaat van: Yellow Army op mei 25, 2025, 19:27:47
Spelersbudget is bepalend en houdt niet echt over. Leuk om een begroting van 12,5 mln te hebben, maar je hebt er niks aan wanneer je ook hoge kosten hebt.

Dat is niet helemaal waar. Spelersbudget is natuurlijk verreweg het belangrijkste. Maar een hogere begroting is wel een indicatie van een hoger spelersbudget. Daarnaast moeten die spelers ook gefaciliteerd worden, wat weer uit het overige budget betaalt moet worden.

Maar zoals ik al zei, ik ben benieuwd naar de eerste cijfers van het seizoen in het nieuwe stadion

Inferno-058

Willem II staat voor. Dikke prima.

TheDutchman


Inferno-058


sunderland

Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2025, 21:23:37
En alweer 2-1 Telstar
zou mij niks verbazen dat Telstar het nu al afmaakt

fred

Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2025, 20:56:25
Willem II staat voor. Dikke prima.

Kom op zeg die lui hebben nergens recht op sinds de winterstop. Ja degradatie.

Inferno-058

Citaat van: fred op mei 29, 2025, 21:27:28
Kom op zeg die lui hebben nergens recht op sinds de winterstop. Ja degradatie.
Jij wil liever Willem II in de KKD? Leuke concurrent man met veel budget 8P