Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

Benniepos

Als ik het virtuele schema zie kun je het beste 4e eindigen, dan tref je hooguit in de finale de eredivisie club

Lore

Citaat van: Benniepos op april 15, 2025, 07:20:12
Als ik het virtuele schema zie kun je het beste 4e eindigen, dan tref je hooguit in de finale de eredivisie club

De nummer 3 toch ook? En dan krijg je eerst Den Bosch.

hobbes

Citaat van: Benniepos op april 15, 2025, 07:20:12
Als ik het virtuele schema zie kun je het beste 4e eindigen, dan tref je hooguit in de finale de eredivisie club

Maakt het uit wanneer je ze treft?

zeewolde


michello

Citaat van: Lore op april 15, 2025, 07:51:21
De nummer 3 toch ook? En dan krijg je eerst Den Bosch.

Precies,

Hoe hoger hoe beter. Verwacht dat we sowieso nog 9 punten gaan pakken, de thuiswedstrijden zijn van ons. Helmond en ADO gaan de sleutelduels worden. 2e worden we alleen als we ook die winnen.

Arno A

Ja 73 punten zou zo maar genoeg kunnen zijn voor de tweede plaats. Groningen had verleden jaar 75 punten. Net als Roda ...
Twee jaar geleden PEC 85. En vijftien punten voor op Almere . En Sparta promoveerde ( wel via de nc) ooit met 69 punten.

Doelsaldo zou zo maar eens doorslaggevend kunnen zijn. Dat kunnen leuke uitzendingen worden bij de schakelshows op 2 en 9 mei.

sunderland

Nu alles op play-offs. Proberen om nu een elftal neer te zetten en te laten staan.
Geen wissels om het wisselen.

Arno A

Citaat van: sunderland op april 20, 2025, 18:57:52
Nu alles op play-offs. Proberen om nu een elftal neer te zetten en te laten staan.
Geen wissels om het wisselen.

Laatste wedstrijd geel kan een schorsing voor de eerste wedstrijd in de nc opleveren toch? In de nc begint iedereen op nul en volgt een schorsing bij twee en vier gele kaarten?

Klopt dit?

Staan nu ( al) zes spelers op scherp. Moeten die eventueel de laatste wedstrijd overslaan? Directe rode kaart tegen MVV kost je al meer nc wedstrijden.

Galdiano

Met mooi en verzorgd voetbal gaan we het niet halen.
Dit soort wedstrijd is het gasgeven al helemaal tegen een Willem II.

Ik zou met een speler als R?lke beginnen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Geweldig schot die jongen maar toch ook een klungel eerste klas. En al helemaal geen vechtmachine.
Diemers, Hilterman, Balkie, Nieling. De enigen die de mouwen kunnen opstropen.

denistel

Citaat van: De Gast op april 21, 2025, 08:21:09
Geweldig schot die jongen maar toch ook een klungel eerste klas. En al helemaal geen vechtmachine.
Diemers, Hilterman, Balkie, Nieling. De enigen die de mouwen kunnen opstropen.

Diemers ook niet echt toch.Mouwen  opstroepen is vooral ook een Poll Balk doet]het ook
maar is een licht gewicht.Nieling heeft wel de fysiek maar is niet slim genoeg.We gaan het zien

Vlampiep

Ik blijf er bij dat de nacompetitie ons alleen maar frustratie op zal gaan leveren.
We hebben een ploeg die met enige uitzondering  van een paar spelers volledig door het ijszakt zodra er druk op komt te staan.
Gebruik de laatste wedstrijden om onze jonge talenten zoals Henstra, Jonker, Kooistra en Van der Veen in te passen en Galves uit te proberen op het middenveld.
Met het verkegen beeld uit de laatste wedstrijden heb je als TS een kapstok waar je de directe versterkingen moet hebben.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op april 21, 2025, 15:23:54
Ik blijf er bij dat de nacompetitie ons alleen maar frustratie op zal gaan leveren.
We hebben een ploeg die met enige uitzondering  van een paar spelers volledig door het ijszakt zodra er druk op komt te staan.
Gebruik de laatste wedstrijden om onze jonge talenten zoals Henstra, Jonker, Kooistra en Van der Veen in te passen en Galves uit te proberen op het middenveld.
Met het verkegen beeld uit de laatste wedstrijden heb je als TS een kapstok waar je de directe versterkingen moet hebben.
Is dit serieus? Heb je zelf ooit wel eens aan sport gedaan? Je verwacht dat de ts het gaat opgeven en de kans op promotie laat lopen? Hoe klein die kans ook is, en dat geldt ook voor alle andere teams, altijd 100 % gaan.

Ik raad je aan eens bij O21 te gaan kijken. Ik weet dat het een totale off day was afgelopen zaterdag, maar je schrikt je kapot. Ons eerste had minimaal met 10-0 van vitesse gewonnen, 3x blazen en ze waren omgevallen. Het is jonkjes-voetbal. En het is bijna het beste jonkies voetbal van Nederland en daar mag cambuur trots op zijn. De winnaar van cambuur en feyenoord mag naar de 2de divisie, dus deze klasse zit daar nog onder. Wat is dat 3de divisie of hoofdklasse? En gezien de fysiek, zijn ze daar hooguit middenmoot. En die spelers wil je in het eerste slachtofferen als een soort scoutingsactie. Zelden zo'n grote onzin gelezen, ga jenu ook noemen dat het seizoenkaarten gaat kosten? :proost
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

mark1989

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 21, 2025, 15:57:55
De winnaar van cambuur en feyenoord mag naar de 2de divisie, dus deze klasse zit daar nog onder. Wat is dat 3de divisie of hoofdklasse? En gezien de fysiek, zijn ze daar hooguit middenmoot.

Volgens mij promoveert Cambuur o21 alleen als ze ook een garantie verklaring hebben afgegeven. Daarin staan allerlei voorwaarden waar je aan moet voldoen. Ik weet niet of Cambuur dit gedaan heeft. Dit moet volgens mij aan het begin van het seizoen.  Feyenoord heeft het sowieso wel gedaan omdat ze heel graag willen promoveren.