Nog 4 te gaan...
Nieling geschorst, hopelijk geen Smand.
En start maar weer zoals begin vh seizoen dus met Balk in de spits.
en toch kan het nog. FC Volendam jaagt op een puntenrecord. Winst morgen en daarna tegen Excelsior. En het record is binnen.
En dan kan je zo maar op 1 punt komen. Wanneer Volendam het record nog scherper wil zetten en ook de laatste twee potjes wint, kan het nog meer . Je mag toch op z'n minst verwachten dat Henk M?hren belt. En je mag Volendam toch ook gewoon belonen ( noem het een felicitatie voor het kampioenschap en klaar) zoals PSV eerder bij de Graafschap deed?
Ik heb ook wel heel veel zin in de nc. De zeventiende voor Cambuur? De keer dat je de nc wint komt altijd steeds dichterbij.
En de druk ligt bij ADO en Willem II . Die moeten de nc wel winnen.
Citaat van: Arno A op april 13, 2025, 20:24:57
Ik heb ook wel heel veel zin in de nc. De zeventiende voor Cambuur? De keer dat je de nc wint komt altijd steeds dichterbij.
We hebben em toch al eens gewonnen
Het kan ja. Maar dan moeten ze wel willen met z'n allen.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2025, 20:29:17
We hebben em toch al eens gewonnen
tuurlijk man maar het niet iedereen hier mee maakt
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2025, 20:29:17
We hebben em toch al eens gewonnen
1998 met groningen jan v dijk trainer degradeerde hier als een baksteen.
Volgens mij samen met den Bosch en Zwolle in de poule.
Bus 6, zat in uitvak in Zwolle als 11 jarige. Prachtige avond. Terugreis tegenover Dokkumer die in dronken toestand en tranen in de ogen van blijdschap mee zat te zingen met Volumia :_schater Schitterend. |:)
Ja daarom. Ik was bij Cambuur tegen DS 79. Voor 14.500 toeschouwers ( met de bijgebouwde tijdelijke/noodtribunes) en uren van te voren in het stadion. Ze draaiden een bandje met ongeveer zes nummers er op. Elk half uur kwam dus Alone van Heart voorbij..
Winst was voldoende voor de eerste promotie ooit . Maar het werd 0=2. En promotie voor hen. De Kist had ze goed geprepareerd, en er speelden een aantal bikkels mee. Die Bartelings heeft ( een deel van) de nc met een gebroken kaak gespeeld. Volgens de overlevering dan.
Voorin hadden ze Boogers en van der Weel. Wij Runderkamp...
Vreemde uitslagen tegen NEC thuis 7=0 uit 6=4
Spektakel dus! Nog maar een week of vier en dan het gaat los.
Poll moet maar weer eens beginnen in de basis. Heb je iemand met de juiste instelling. Zo kon je gister wel zien.
Galvez moet Henk naar het middenveld schuiven. Die jongen kan zo goed voetballen zonde dat hij op een positie staat waar hij weinig extra kan brengen. Op het middenveld heeft hij toch veel meer balcontacten meer inbreng. Of mag hij contractueel daar niet staan?
Citaat van: Arno A op april 14, 2025, 07:39:30
Ja daarom. Ik was bij Cambuur tegen DS 79. Voor 14.500 toeschouwers ( met de bijgebouwde tijdelijke/noodtribunes) en uren van te voren in het stadion. Ze draaiden een bandje met ongeveer zes nummers er op. Elk half uur kwam dus Alone van Heart voorbij..
Winst was voldoende voor de eerste promotie ooit . Maar het werd 0=2. En promotie voor hen. De Kist had ze goed geprepareerd, en er speelden een aantal bikkels mee. Die Bartelings heeft ( een deel van) de nc met een gebroken kaak gespeeld. Volgens de overlevering dan.
Voorin hadden ze Boogers en van der Weel. Wij Runderkamp...
Vreemde uitslagen tegen NEC thuis 7=0 uit 6=4
Spektakel dus! Nog maar een week of vier en dan het gaat los.
Kistemaker was vanaf het begin aan het intimideren, deden de warming up op onze kant. De enige keer dat ik gezien he dat 2 teams op 1 helft de wu deden. Van der ark miste nog een penalty. Ja tegen nec zat ik nog in de oude goffert, met die sintelbaan.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2025, 10:16:25
Kistemaker was vanaf het begin aan het intimideren, deden de warming up op onze kant. De enige keer dat ik gezien he dat 2 teams op 1 helft de wu deden. Van der ark miste nog een penalty. Ja tegen nec zat ik nog in de oude goffert, met die sintelbaan.
Wij kamen niet verder dan Zwolle met de trein 8)
Mooi die oude verhalen.
Ik kan er niet over meepraten dus des te leuker om ze hier te lezen.
Meest memorabele wat ik heb meegemaakt is een thuiswedstrijd tussen de mi side
Bij een doelpunt van ons stond ik beneden en eindigde ergens onderaan de tribune :_schater
Citaat van: 666 op april 14, 2025, 10:39:25
Wij kamen niet verder dan Zwolle met de trein 8)
wij een paar weken later nssr NaC. Zeiden we we nemen een trein eerder dan zien we de wedstrijd tenminste 8)
Liepen we bij het stadion, vonden we dat er heel veel Cambuur fans waren, maar heel weinig bekende gezichten.
Zwart geel en blauw geel leek in het donker veel op elkaar. Liepen we toch bij de B side. Aan een steward gevraagd waar het uitvak was. Kregen we wel de opmerking, jongens pas op praat niet teveel , iedereen hoort dat jullie niet uit de buurt komen.
Wie kan mij wat meer info geven:
Ga voor het eerst in jaren weer naar een uitwedstrijd in het uitvak Moet ik nog iets regelen dat ik me niet eerst hoef te melden in Leeuwarden?
Zou 250 km schelen....
Wij gaan met de autocombi.
Citaat van: zeewolde op april 14, 2025, 11:40:21
Wie kan mij wat meer info geven:
Ga voor het eerst in jaren weer naar een uitwedstrijd in het uitvak Moet ik nog iets regelen dat ik me niet eerst hoef te melden in Leeuwarden?
Zou 250 km schelen....
Wij gaan met de autocombi.
Even in de beschrijving kijken waar je moet omwisselen.
Citaat van: zeewolde op april 14, 2025, 11:40:21
Wie kan mij wat meer info geven:
Ga voor het eerst in jaren weer naar een uitwedstrijd in het uitvak Moet ik nog iets regelen dat ik me niet eerst hoef te melden in Leeuwarden?
Zou 250 km schelen....
Wij gaan met de autocombi.
Hoeft niet, ik ga ook vanuit Apeldoorn en zo zijn er nog vele anderen. Kan wel zijn dat je je vlak voor Helmond moet melden voor een omwissel. Even de berichtgeving vanuit de club afwachten.
We hebben dit seizoen dus al drie keer gewonnen van ADO . beker en oefen (uit) en competitie ( hier) Deze cracks speelden toen al mee ;
Veel jeugdspelers dus.
Opstelling SC Cambuur: Thijs Jansen; Tyrique Mercera (70. Amar Bakkati), Jeremy van Mullem (30. Arnau Casas), Bryant Nieling (60. Jeremy van Mullem), Thomas Poll (70. Tomas Galvez); Nicky Souren (70. Jelte Priem (85. Jochem Nap)), Matthias Nartey (70. Sybrand Veldhuis), Fedde de Jong (70. Michael de Leeuw), Wiebe Kooistra (45. Yoram van der Veen), Remco Balk (70. Jonathan Afolabi), Tony R?lke (70. Iwan Henstra)
Citaat van: Arno A op april 14, 2025, 13:07:13
We hebben dit seizoen dus al drie keer gewonnen van ADO . beker en oefen (uit) en competitie ( hier) Deze cracks speelden toen al mee ;
Veel jeugdspelers dus.
Opstelling SC Cambuur: Thijs Jansen; Tyrique Mercera (70. Amar Bakkati), Jeremy van Mullem (30. Arnau Casas), Bryant Nieling (60. Jeremy van Mullem), Thomas Poll (70. Tomas Galvez); Nicky Souren (70. Jelte Priem (85. Jochem Nap)), Matthias Nartey (70. Sybrand Veldhuis), Fedde de Jong (70. Michael de Leeuw), Wiebe Kooistra (45. Yoram van der Veen), Remco Balk (70. Jonathan Afolabi), Tony R?lke (70. Iwan Henstra)
Aaaah, die goede oude tijd dat Afolabi nog minuten maakte.... :proost
Citaat van: zeewolde op april 14, 2025, 11:40:21
Wie kan mij wat meer info geven:
Ga voor het eerst in jaren weer naar een uitwedstrijd in het uitvak Moet ik nog iets regelen dat ik me niet eerst hoef te melden in Leeuwarden?
Zou 250 km schelen....
Wij gaan met de autocombi.
Weet je wat ik niet snap? Kans is groot dat je volgend seizoen tien keer naar Limburg of Noord Brabant moet afreizen. Waarom kun je niet een keer twee uitwedstrijden combineren in ??n lang weekend. Scheelt ook reistijd voor iedereen. MVV en Roda JC is het verst. Cambuur en Emmen moeten tien keer die kant op, en de Brabantse ploegen spelen bijna alleen maar "thuiswedstrijden", maar twee naar het Noorden.
Gewoon promoveren scheelt ook al een slok.
Ik bedoel Jong Ajax speelt heel vaak op maandag . Ik vind dit een bevoordeling.
Helmond een beste tik gehad en zijn uitgespeeld, benieuwd hoe die aan de aftrap verschijnen. Als we nog mee willen blijven doen en de druk weer vol op FC Randstad (Dordt, Excelsior en ADO) willen zetten is winst een must, al die ploegen spelen pas op zaterdag en zondag.
Uitvak rond de 330 man nu.
Dus nog zestig over. En anders nog meer dan duizend in de andere vakken.
Citaat van: Arno A op april 14, 2025, 13:07:13
We hebben dit seizoen dus al drie keer gewonnen van ADO . beker en oefen (uit) en competitie ( hier) Deze cracks speelden toen al mee ;
Veel jeugdspelers dus.
Opstelling SC Cambuur: Thijs Jansen; Tyrique Mercera (70. Amar Bakkati), Jeremy van Mullem (30. Arnau Casas), Bryant Nieling (60. Jeremy van Mullem), Thomas Poll (70. Tomas Galvez); Nicky Souren (70. Jelte Priem (85. Jochem Nap)), Matthias Nartey (70. Sybrand Veldhuis), Fedde de Jong (70. Michael de Leeuw), Wiebe Kooistra (45. Yoram van der Veen), Remco Balk (70. Jonathan Afolabi), Tony R?lke (70. Iwan Henstra)
Scoren uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Laatste 3 wedstrijden tegen Helmond hebben we ook niet gewonnen. ;( :wall
Citaat van: upweer op april 15, 2025, 16:53:15
Scoren uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Laatste 3 wedstrijden tegen Helmond hebben we ook niet gewonnen. ;( :wall
Dus dan winnen we tenminste 1 van die 2
Nog maar 800 te verkopen in de overige vakken. Nog maar 300 aan de mens brengen, en we spreken van een seizoensrecord ( 3.000 )
Zou het lukken? Deze topper is namelijk ook nog live op de landelijke tv . En de laatste uitpot met verslag van Geart. Foar ?s radio harkers. Geart sis it mar wa hat er skoart foar Cambuur? |:)
Citaat van: Arno A op april 16, 2025, 15:02:19
Nog maar 800 te verkopen in de overige vakken. Nog maar 300 aan de mens brengen, en we spreken van een seizoensrecord ( 3.000 )
Zou het lukken? Deze topper is namelijk ook nog live op de landelijke tv . En de laatste uitpot met verslag van Geart. Foar ?s radio harkers. Geart sis it mar wa hat er skoart foar Cambuur? |:)
Hoeveel jaar heeft hij voor Cambuur verslag gegeven?
In die minuut allemaal maar even klappen.
Volendam kampioen en dus alle druk eraf. Wat gebeurt er als het niet meer hoeft? Verwacht dat Excelcior gewoon wint .
Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 19:08:06
Volendam kampioen en dus alle druk eraf. Wat gebeurt er als het niet meer hoeft? Verwacht dat Excelcior gewoon wint .
Volendam is nog geen kampioen. De schaal kunnen ze pas zondag pakken. Die gaan zich in eigen huis echt niet ondersteboven laten voetballen hoor. Daarbij kunnen ze ook nog een clubrecord pakken. Heel Volendam loopt uit, die zijn echt wel gemotiveerd lijkt me.
Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 19:08:06
Volendam kampioen en dus alle druk eraf. Wat gebeurt er als het niet meer hoeft? Verwacht dat Excelcior gewoon wint .
Dat verwacht ik helaas ook. De spelers hebben flink doorgehaald maandag op dinsdag. :proost
Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 19:08:06
Volendam kampioen en dus alle druk eraf. Wat gebeurt er als het niet meer hoeft? Verwacht dat Excelcior gewoon wint .
zo denk ik ook erover.
Excelsior wint en Cambuur verliest?.
Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 19:08:06
Volendam kampioen en dus alle druk eraf. Wat gebeurt er als het niet meer hoeft? Verwacht dat Excelcior gewoon wint .
Ze zijn gepromoveerd nog geen kampioen. Denk dat ze het liefste thuis kampioen willen worden, dus die zullen er wel vol voor gaan
Citaat van: Galdiano op april 16, 2025, 19:27:49
Dat verwacht ik helaas ook. De spelers hebben flink doorgehaald maandag op dinsdag. :proost
Moet kunnen goed voor het groepsproces wellicht! We gaan het zien vrijdag!
Citaat van: upweer op april 16, 2025, 17:19:41
Hoeveel jaar heeft hij voor Cambuur verslag gegeven?
Jaartje of 43
Ik begrijp trouwens dat de selectie flink aan de alcohol zat? Kan ik mij nauwelijks voorstellen!
Volendam wil nog kampioen worden en gaat winnen
Den Haag heeft een sterk jong psv want eerste elftal van PSV is vrij!
Dus Den Haag gaat ook punten verspelen
Alleen nog Dordrecht tegen Oss.
Die gaan gewoon winnen denk ik.
Citaat van: fred op april 16, 2025, 22:09:40
Jaartje of 43
Tegen Vitesse dus in minuut 43 even klappen voor Geert _O_
Citaat van: Galdiano op april 16, 2025, 19:27:49
Dat verwacht ik helaas ook. De spelers hebben flink doorgehaald maandag op dinsdag. :proost
Zo is er bij elke club altijd altijd wel wat aan de hand;
conflicten op de werkvloer bij De Graafschap. ( de Gelderlander) Nou wat zou dat zijn? Of ze willen de boel nu al scherp zetten voor de nacompetitie. Ben benieuwd of het straks heeft gewerkt. Misschien treffen we ze nog?
Citaat van: Bernardo op april 16, 2025, 19:59:44
Ze zijn gepromoveerd nog geen kampioen. Denk dat ze het liefste thuis kampioen willen worden, dus die zullen er wel vol voor gaan
worden in die 4 wedstrijden echt wel kampioen. De druk is eraf en overal in de wereld zie je dan dat de eerst volgende wedstrijd word verloren of het moet tegen een laagvlieger zijn
Citaat van: Arno A op april 17, 2025, 09:55:25
Zo is er bij elke club altijd altijd wel wat aan de hand;
conflicten op de werkvloer bij De Graafschap. ( de Gelderlander)
Nou wat zou dat zijn? Of ze willen de boel nu al scherp zetten voor de nacompetitie. Ben benieuwd of het straks heeft gewerkt. Misschien treffen we ze nog?
wat denk je. Die ouwe naarling accepteert natuurlijk niet dat ie wissel is. Toen wij promoveerden maakte hij daar ook ruzie met medespelers en maakte zelf even bekend dat ie naar zijn liefde NAC ging. Daardoor promoveerden hun niet .
Citaat van: michello op april 15, 2025, 10:47:29
Helmond een beste tik gehad en zijn uitgespeeld, benieuwd hoe die aan de aftrap verschijnen. Als we nog mee willen blijven doen en de druk weer vol op FC Randstad (Dordt, Excelsior en ADO) willen zetten is winst een must, al die ploegen spelen pas op zaterdag en zondag.
Uitvak rond de 330 man nu.
337 ? Of al uitverkocht? Totaal 2829 plaatsen bezet. Dus wie weet wordt het uitverkocht. Misschien wel veel Cambuur fans in Brabant met Liwadder wortels / geel en blauw bloed
Balk in de spits, Hilterman geblesseerd 8P (wel op de bank)
Smand voor Nieling
Alhaft op de rechterkant
Nartey op 10
Citaat van: michello op april 17, 2025, 13:38:42
Balk in de spits, Hilterman geblesseerd 8P (wel op de bank)
Smand voor Nieling
Alhaft op de rechterkant
Nartey op 10
Smand naast Van Mullem ow ow ow. Dat is toch slecht zeg. Familie traag bij elkaar :_schater
Citaat van: sunderland op april 17, 2025, 13:41:51
Smand naast Van Mullem ow ow ow. Dat is toch slecht zeg. Familie traag bij elkaar :_schater
klopt helemaal Sunderland maar hij kan het nu ook laten zien h? dat hij voetballen kan :D
Citaat van: Noordcambuur op april 17, 2025, 14:03:59
klopt helemaal Sunderland maar hij kan het nu ook laten zien h? dat hij voetballen kan :D
van Mullem, hoe lang mag je slecht spelen
Citaat van: sunderland op april 17, 2025, 14:08:09
van Mullem, hoe lang mag je slecht spelen
klopt maar Nieling zit ook niet zijn beste periode misschien is wel even goed dat een weekje extra rust.
Maar laat Smand maar zien dat hij beter is dan van Mullem.
Citaat van: Noordcambuur op april 17, 2025, 14:10:07
klopt maar Nieling zit ook niet zijn beste periode misschien is wel even goed dat een weekje extra rust.
Maar laat Smand maar zien dat hij beter is dan van Mullem.
Zelfs van Mullem is 2 klasse beter dan Smand
jonker is nog beter vind ik speelt bij o21 zeer sterk
wint alle duels en is een baasje jammer dat ie geen
kans krijgt net als henstra
Citaat van: denistel op april 17, 2025, 14:36:25
jonker is nog beter vind ik speelt bij o21 zeer sterk
wint alle duels en is een baasje jammer dat ie geen
kans krijgt net als henstra
Jonker, Henstra en Van der Veen krijgen momenteel geen speeltijd, terwijl een aantal uit de A selectie wekelijks mogen blunderen.
Want met het opstellen van Smand naast Van Mullem wordt de opbouw van achter uit wat Henk voorstaat, wel heel moelijk, want zowel Van Mullem als Smand kunnen nu juist absoluut niet opbouwen, dus voor mij een onbegrijpelijke keuze.
Citaat van: denistel op april 17, 2025, 14:36:25
jonker is nog beter vind ik speelt bij o21 zeer sterk
wint alle duels en is een baasje jammer dat ie geen
kans krijgt net als henstra
begrijp dat ook niet. Zou zelfs eerder kieftenbelt op die positie van Mullem neerzetten.
Henk staat er nou niet bepaald beknd om jeugd de kans te geven.
Altijd de loftrompet over ze, maar de durven op te stellen is 2.
Hij brengt ze wel eens, maar dit was puur uit armoede vanwege vele blessures.
Kooistra, Jonker, Henstra gooi ze er eens wat vaker in.
Citaat van: Bernardo op april 17, 2025, 14:22:31
Zelfs van Mullem is 2 klasse beter dan Smand
we zullen het meemaken morgen.
Citaat van: Galdiano op april 17, 2025, 18:04:19
Henk staat er nou niet bepaald beknd om jeugd de kans te geven.
Altijd de loftrompet over ze, maar de durven op te stellen is 2.
Hij brengt ze wel eens, maar dit was puur uit armoede vanwege vele blessures.
Kooistra, Jonker, Henstra gooi ze er eens wat vaker in.
Dan krijg je ontevreden (niet-jeugd-) bankzitters. Voor die jeugd is het een bonus als ze bij de selectie zitten, dus die zijn niet zo snel ontevreden. Bij een 4-0 voorsprong zou dat trouwens nog wat makkelijker zijn, maar ja.... :D
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 17, 2025, 20:25:16
Dan krijg je ontevreden (niet-jeugd-) bankzitters. Voor die jeugd is het een bonus als ze bij de selectie zitten, dus die zijn niet zo snel ontevreden. Bij een 4-0 voorsprong zou dat trouwens nog wat makkelijker zijn, maar ja.... :D
Dus met andere woorden, stroom niet in bij de Cambuur jeugd want je mag wel bij de selectie maar kansen krijg je niet. :_schater
Citaat van: Galdiano op april 17, 2025, 21:06:43
Dus met andere woorden, stroom niet in bij de Cambuur jeugd want je mag wel bij de selectie maar kansen krijg je niet. :_schater
Mercera en Nartey hebben toch gewoon de kans gekregen dit seizoen en gepakt?
Citaat van: sunderland op april 17, 2025, 13:41:51
Smand naast Van Mullem ow ow ow. Dat is toch slecht zeg. Familie traag bij elkaar :_schater
Dus verliezen we morgen. En Casas kun je dus ook wel afschrijven.
Wat is er met Casas aan de hand?
Het begon als een sprookje;
Dit was op 6 augustus / bron OF door A. Faber en G . van Tuinen
Lambooij wilde Casas graag
Technisch directeur Lars Lambooij kende Casas al van zijn tijd in Spanje. Toen Lambooij bij Cambuur kwam, was Casas de eerste speler die hij graag naar Leeuwarden wilde halen. De technisch manager is zelf nog naar Noorwegen geweest om Casas met eigen ogen te bekijken.
En Casas zelf zag Leeuwarden ook wel zitten. "Cambuur is een grote club in Nederland, een mooie club ook."
Is er niet meer aan te pas gekomen nadat Henk na de slechte seizoensstart terugviel op Nederlands sprekende jongens
Casas is licht geblesseerd staat in LC, was anders ook een optie geweest zei Henk
Citaat van: anderszchristian op april 17, 2025, 22:49:54
Is er niet meer aan te pas gekomen nadat Henk na de slechte seizoensstart terugviel op Nederlands sprekende jongens
Lambooij spreekt toch Spaans ( of kent een tolk) en geen Catalaans natuurlijk
Wanneer Lambooij nog meer Spanjaarden ( sorry Catalanen ) haalt , stuurt hij senor Henk dan naar een cursus Teleac? Galvez is ook een halve Spanjaard, maar spreekt waarschijnlijk ook geen Spaans noch Catalaans. Eerder een dialectisch Engels. En zijn moeder is Fins. En hij speelt voor Finland maar spreekt dit ook weer niet. Het liefst wil hij natuurlijk voor The Three Lions opdraven dus wie weet....
Allemaal maar Nederlands leren zolang je hier speelt. Die andere taal ligt te gevoelig hier.
Wedstrijd is vandaag op het open kanaal te zien.
Star channel om precies te zijn.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 17, 2025, 20:25:16
Dan krijg je ontevreden (niet-jeugd-) bankzitters. Voor die jeugd is het een bonus als ze bij de selectie zitten, dus die zijn niet zo snel ontevreden. Bij een 4-0 voorsprong zou dat trouwens nog wat makkelijker zijn, maar ja.... :D
voor mij moeten de besten spelen of ze nu 38 of 18 zijn,cambuur is er misschien iets
te voorzichtig mee en wil dat de o 21 kampioen wordt maar ik vind als die jongens
het daar zo goed doen ze kansen moeten krijgen en die zullen ze in de toekomst
ook wel gaan krijgen maar ik zou het nu doen.
Nog 64 kaartjes slijten en ze hebben een nw toeschouwersrecord. En dan nog ( zou het ? ) 599 voor een volle bak! Zou wat zijn hoeveel lawaai maken 390 tegenover de rest. Hoe vaak wordt er gejuicht uit het uitvak, Of de Paasvierders uit Friesland op Bedevaart in Brabant. Die juichen toch ook mee. Geart laatste awayday als uw entertainer. |:) |:) |:) :scc :scc :scc
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17406266/doke-schmidt-beleeft-afscheid-in-stilte-en-is-voetbalpensionado-en-dat-is-helemaal-goed-hoor
Smidt waarschuwt dus erg voor hun aanval. Zal mij benieuwen hoe dat zal gaan.
Citaat van: sunderland op april 18, 2025, 12:50:24
Smidt waarschuwt dus erg voor hun aanval. Zal mij benieuwen hoe dat zal gaan.
klopt die van der Hurk die knalt er wel eens in?. 8P
Citaat van: sunderland op april 18, 2025, 12:50:24
Smidt waarschuwt dus erg voor hun aanval. Zal mij benieuwen hoe dat zal gaan.
Die Sits is geblesseerd, dat scheelt al veel
Citaat van: sunderland op april 18, 2025, 12:50:24
Smidt waarschuwt dus erg voor hun aanval. Zal mij benieuwen hoe dat zal gaan.
Ja met een centraal duo smand- v mullem tegenover je niet zo verrassend.
Citaat van: denistel op april 18, 2025, 10:20:48
voor mij moeten de besten spelen of ze nu 38 of 18 zijn,cambuur is er misschien iets
te voorzichtig mee en wil dat de o 21 kampioen wordt maar ik vind als die jongens
het daar zo goed doen ze kansen moeten krijgen en die zullen ze in de toekomst
ook wel gaan krijgen maar ik zou het nu doen.
Wat Hnek een beetje aangeeft is dat ze fysiek sterker worden door in O21 veel minuten te maken.
Het is een bewuste keuze. Ik verwacht wel weer dat volgende seizoen weer spelers hun kans pakken in de voorberreiding zoals Nartey en Mercera dat nu deden.
Ik had Wiebe wel vaker willen zien.
Verlies je vanavond punten kun je richten op de playoffs.
Win je deze wedstrijd hou je de druk op Dordrecht,Excelsior en ADO.
3 jeugdspelers op de bank Henstra,Kooistra en Visser.
We gaan het beleven
Laatste twee uitwedstrijden waren nou niet bepaald een feestje om naar te kijken.
Citaat van: Noordcambuur op april 18, 2025, 18:59:01
3 jeugdspelers op de bank Henstra,Kooistra en Visser.
En Jonker ;)
En Minnema telt eigenlijk ook
5 |:)
Citaat van: Bankzitter op april 18, 2025, 19:23:54
En Jonker ;)
En Minnema telt eigenlijk ook
5 |:)
klopt ze hebben ook morgen O21 een uitwedstrijd tegen Vitesse.
Die zullen toch wel worden afgezet in Arnhem?
Citaat van: Arno A op april 18, 2025, 19:31:50
Die zullen toch wel worden afgezet in Arnhem?
denk je :?
Citaat van: sunderland op april 17, 2025, 14:08:09
van Mullem, hoe lang mag je slecht spelen
Wat mij betreft net zolang als een trainer niet hoeft te leveren.
Mercera ;(
Smand :_schater
Comedy capers achterin
Lekker!
Goede goal.
Hoppa remco
BALKIEEEEE
Waarom zo een slecht veld daar. Noodveld ofzo omdat ze het al over een nieuwe mat hadden ?
Niet best daar achter.
Citaat van: okkele op april 18, 2025, 20:05:43
Wat mij betreft net zolang als een trainer niet hoeft te leveren.
Doelstelling: top 5.
Huidige plaats: 5e.
l8l
Schoenen wisselen tijdens de wedstrijd oogt ook erg professioneel.
Citaat van: fred op april 18, 2025, 20:27:50
Schoenen wisselen tijdens de wedstrijd oogt ook erg professioneel.
Dat zou je toch in de warming up moeten merken zou je zeggen
Toch weer Balkie al 17 goals gemaakt.
Gezapig
Die scheidsrechter is ook niet best :(
Wat is het weer ploeteren tegen een matige ploeg.
Soeren ;(
Wanneer is het nou een keer klaar met Pauwels? Doe maar Kooistra een keer laten starten
Juist in dit soort wedstrijden moet Diemers opstaan.
Gaat mee in de malaise
Smand. Een parodie op voetbal.
Wat hewwe die lui een kansen juh. Niet best dit.
1 kopduel gewonnen, Smand met een doorspeelbal op hun voor de 0-1. Maar waarom staat van Mullem daar dan ook weer bij?
Smand had destijds met die andere zuurten Van Osch, Bergsma en Tol direct moeten vertrekken. Waardeloos dat je hier nog op terug moet vallen. Van Mullem zit ook in die categorie, snel wegwezen.
Souren mager, Alhaft wederom slecht man man man wat een niveau, en er staat nog zoveel op het spel
Is toch niet alleen Smand?
Is collectief een drama.
Alleen Galvez Is goed maar dat is ook verreweg onze beste speler.
Doet Diemers mee??
Kijk ik naar een andere wedstrijd?
Smand speelt heel behoorlijk, alleen die kopbal....
Van Mullem is ongelooflijk slecht :(
Vandaag kan je 90 procent van het elftal aanwijzen inderdaad. Hopelijk vallen de wissels goed uit. Nooit verwacht dat Balk nog van zoveel waarde zou zijn |:)
Mercera Galvez ,Balk en Jansen goed, Smand behoorlijk.
De rest zeer matig
Citaat van: AL op april 18, 2025, 20:51:09
Is toch niet alleen Smand?
Is collectief een drama.
Alleen Galvez Is goed maar dat is ook verreweg onze beste speler.
Doet Diemers mee??
Eens, veel onzichtbaar tot nu toe. En maar weer eens tikkie breed, tikkie terug, bal naar voren rossen wat steevast tot balverlies leidt. Maar we winnen gewoon, 1-4.
Die lui hadden 3-1 voor mutte staan. Weer een onthutsend zwakke eerste helft. Dus we gaan gewoon weer winnen.
Citaat van: zeewolde op april 18, 2025, 20:52:29
Kijk ik naar een andere wedstrijd?
Smand speelt heel behoorlijk, alleen die kopbal....
Van Mullem is ongelooflijk slecht :(
Die kopbal zou geen probleem zijn geweest als van Mullem daar niet vlakbij had gestaan. Daardoor kwam Mercera alleen te staan, ik ben geen van Mullem fan en zie mogelijk alleen nog maar het slechte van hem, maar wat mij betreft niet meer opstellen.
Citaat van: zeewolde op april 18, 2025, 20:52:29
Kijk ik naar een andere wedstrijd?
Smand speelt heel behoorlijk, alleen die kopbal....
Van Mullem is ongelooflijk slecht :(
Smand ken niet lopen. Su log als de neten.
Meeste spelers wisselvallig. Enkelen maken geen grote fouten. Al met al is het te matig, die fouten moeten eruit. Al is het wel leuker dan foutloze tikkies breed.
Zoals vaker gezegd, op halve kracht is het een matig elftal.
Er zal wel worden ingegrepen in de rust. Mooie wedstrijd voor de jeugd om zich te bewijzen en wellicht nog Kieftenbelt als we een voorsprong hebben.
Kijk naar schakel programma espn. Zit te genieten van dat Telstar. Wat een leuk fris voetbal. Voor mij de outsider voor promotie
Vd hurk er uit bij hun.
Niet vervelend voor ons hoop ik
Hilterman erin bij ons
Die kon toch maar 20 minuten spelen??
:0= DUELS WINNEN
Citaat van: Specuveter op april 18, 2025, 21:05:34
Hilterman erin bij ons
Die kon toch maar 20 minuten spelen??
Zal dan vast tegen Vitesse niet spelen lijkt me? Omdat ze 'm wouden opbouwen maar nu leeggebruiken uit nood.
Pauwels mut die bal een x afleggen
Wel mooie ippon van jeredy |:)
kan galvez nou gvd ook een keer 90 min blijven staan?
De corners zijn in ieder geval wel een stuk verbetert
Citaat van: Trainert! op april 18, 2025, 21:23:31
kan galvez nou gvd ook een keer 90 min blijven staan?
waarom altijd deze jongen laten voetballen tot 60 minuten?. :_schater
Dat nieuwe stadion van die lui. Over ambitie gesproken maar staan nog wel 1-1 tegen SCC bah!
Citaat van: EdsjeSCC op april 18, 2025, 21:23:42
De corners zijn in ieder geval wel een stuk verbetert
phoeee niet best.
Poll pffff die mocht er in
Echt wat een gepruts, wat heb je te zoeken zo hogerop man
Citaat van: Destroyer op april 18, 2025, 21:36:29
Echt wat een gepruts, wat heb je te zoeken zo hogerop man
Ja niks natuurlijk, maar dan staan er ook maar een handjevol dezelfde namen in de basis neem ik aan
die slome duitser nooit weer opstellen. 25 seconden in het veld en al geel
Balk is zeker niet sloom maar scoort nu ook geel!
Diemers deelt ook al mee in de malaise 2x dom ingeleverd.
Nog even en we hoeven niemand meer op te stellen :_schater
Kan er ook iemand anders een keer de corners en vrije trappen nemen?
Verschrikkelijk dit
En Mercera die er nooit een keer overheen klapt. zuurtje eerste klas.
Geknoei eerste klas, ren je rot zonder idee.
Komt ook nooit eens een voorzet aan he
Top vrije trap weer :_schater :_schater
Kan je de 2e plek wel officieel uit je hoofd zetten, als we dat al niet hadden gedaan
We doen maar wat. Al weken lang. Kansloos dit.
Citaat van: TheDutchman op april 18, 2025, 21:49:31
Kan je de 2e plek wel officieel uit je hoofd zetten, als we dat al niet hadden gedaan
Playoffs wut oek niks. Te weinig kwaliteit.
Nul kansen gecre?erd.
Volgend seizoen moet er echt meer voetballend vermogen bij dat is wel duidelijk.
geen kopduel te winnen
Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2025, 21:50:55
Playoffs wut oek niks. Te weinig kwaliteit.
Een rondje en terug in het hok. Las hier overal dat Henkie een geslepen coach was die het wel effe zou flikken, kan ze niet eens motiveren :zucht
Benieuwd naaf het aantal buitenkansjes aankomend seizoen
0 creativiteit man. Diemers staat alleen maar op eigen helft de boel wat te verdelen, maar naar voren toe geeft hij ook niet thuis.
Pauwels totaal uit vorm (of isie toch niet beter?); Alhaft is niks; Hilterman valt zwaar tegen. Nartey hobbelt leuk mee, maar is te weinig aanwezig.
Wat een zak van een wedstrijd!
Citaat van: AL op april 18, 2025, 21:52:17
Nul kansen gecre?erd.
Volgend seizoen moet er echt meer voetballend vermogen bij dat is wel duidelijk.
Polletje had natuurlijk m?eten scoren!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 18, 2025, 21:55:57
Polletje had natuurlijk m?eten scoren!
Ja klopt die was ik alweer vergeten.
Verschrikkelijk? wat een slechte pot. Nacompetitie zeker met verlies van Emmen lijkt me, maar wanneer gaan we nou eens spelen om te winnen?
wat een geweldig pruts team.
Waarom de leeuw er niet in en alles of niks
Wat een verschrikkelijke zaadpot. Niet om aan te gluren dit....
Ik kan hier niet echt enthousiast meer van worden. Tegen wie speelden we vanavond, onszelf?
Terechte gelijkspel ohohoh wat komen wij kwaliteit tekort.
We hebben niks te zoeken in de ED.
Stel suurten met elkaar. Die Poll, wat een drama juh. Magst blij wezen met een puntje. Zeer matig Cambuur.
Met deze spelers hebben wij niks te zoeken in eredivisie.
Citaat van: fred op april 18, 2025, 21:54:25
Benieuwd naaf het aantal buitenkansjes aankomend seizoen
Ze zalle wel topfit zijn.
1e helft wat was die slecht ook tegen jong Utrecht :_schater
2e helft was redelijk tot goed .
Maar het is klaar zo op naar de playoffs maar daar heb ik niet een goed gevoel bij?.
Alsof we met deze selectie de Eredivisie ingaan.
8P
Citaat van: Bens op april 18, 2025, 21:59:57
Met deze spelers hebben wij niks te zoeken in eredivisie.
dat hoeft ook niet. Net als NAC per ongeluk promoveren en dan wat eredivisiewaardige spelers erbij is ook prima
Citaat van: Bens op april 18, 2025, 21:59:57
Met deze spelers hebben wij niks te zoeken in eredivisie.
Natuurlijk niet. Het is onvoorstelbaar dat we 5e staan.
Citaat van: Noordcambuur op april 18, 2025, 21:57:55
Terechte gelijkspel ohohoh wat komen wij kwaliteit tekort.
We hebben niks te zoeken in de ED.
Klopt. Gewogen en te licht bevonden. Hopen op nog een paar leuke potje in de play offs. In de zomer maar door selecteren, want deze selectie heeft niks in de eredivisie te zoeken.
Geen enkele doelgerichtheid.. waar is het middenveld voor eens op z?n minst een schot op doel. Niks niks niks niks niks.
Pauwels :| doe mij Daneels maar.
Al Haft.. Rolke.. man man man. Zit helemaal niks in.
Diemers onthutsend weinig rendement. Vrije trappen, corners. Er komt nooit eens iets uit.
Niks kunnen klaarmaken. Wat moet je ermee.
Ik moet het toch even kwijt.
V mullem echt top de 2e helft !
Klaar. Nog een paar potjes om het op te richten, op deze manier wordt t natuurlijk niks in de PO.
Citaat van: Poetser op april 18, 2025, 22:01:03
Alsof we met deze selectie de Eredivisie ingaan.
8P
Echt h?, dat blijft toch ??n van de meest bijzondere opmerkingen hier.
Vreemde wissels ook weer
Galvez de beste man en die wissel je??
Typisch een wedstrijd om breekijzer in te brengen
Breng dan De Leeuw in voor de lange bal.
Maar nee hoor
En dan laat je de laatste 10 minuten nog een jongen debuteren??
Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2025, 22:01:21
Natuurlijk niet. Het is onvoorstelbaar dat we 5e staan.
Zo matig is de JL. dit jaar, kan volgend seizoen wel heel anders zijn. We hebben gewoon een hele matige selectie, benieuwd of dit idd. te repareren is voor aankomend seizoen
Citaat van: fred op april 18, 2025, 22:02:39
Ik moet het toch even kwijt.
V mullem echt top de 2e helft !
[/quote
Die gast mag oek wel eens gvd wat goed doen?
Die heeft zoveel verkloot dit seizoen en in de eerste helft was ut oek weer drama.
Uiteindelijk kom je dit seizoen gewoon kwaliteit te kort.
Zowel centraal achterin, je mist een type maulun en geen echte spits. Hoewel ik de rest van dit seizoen gewoon met Balk op 9 zou spelen. Hilterman valt mij ook vies tegen.
Nog een jaartje kkd moet gerichte aankopen hoeft ook niet verkeerd te zijn. Om promotie spelen zoals volendam dit jaar is ook geen straf. Alleen moet Cambuur er wel voor zorgen dan 70% van de selectie ook mee kan naar de eredivisie. Want dat is bij volendam niet het geval.
Die Scholz achterin bij Helmond. _O_
Ingrijpen als het moet, en voetballen als een kan.
Komen wij aan met Smand en Van Mullem.
De beste man aan Cambuur kant was Souren. En Balk weer veel inzet. Maar verder?
Citaat van: Harry L. op april 18, 2025, 22:04:17
Zo matig is de JL. dit jaar, kan volgend seizoen wel heel anders zijn. We hebben gewoon een hele matige selectie, benieuwd of dit idd. te repareren is voor aankomend seizoen
Je zal flink moeten door selecteren idd. Ligt nog een hele uitdaging..
Citaat van: NRG op april 18, 2025, 22:07:34
Je zal flink moeten door selecteren idd. Ligt nog een hele uitdaging..
Er gaan +- 10 spelers sowieso weg met aflopende contracten en huur spelers dus er gaat echt wel genoeg gebeuren. Als je kijkt waar we vorig jaar vandaag kwamen en nu hebben we al een hele stap gemaakt.
P.O. 1e wedstrijd vermoedelijk dus de Graafschap. I get my hopes, wanz again, up!
Poll was echt dramatisch in de tijd die hij inviel.
Conclusie in ieder geval, grote schoonmaak en volgend jaar stevig doorselecteren anders gaat het stadion weer leeglopen. Pak het moment en kom zsm die eredivisie in met een versterkte selectie.
Muhren gaat toch niets klaarspelen in de eredivisie volgend jaar. Die nog maat vragen of hij er nog een jaartje zin in heeft bij ons...
Citaat van: CambuurAmersfoort op april 18, 2025, 22:12:52
Muhren gaat toch niets klaarspelen in de eredivisie volgend jaar. Die nog maat vragen of hij er nog een jaartje zin in heeft bij ons...
Kom op.. wordt volgende maand 36.
Niks geleerd van De Leeuw??
Geen oude spelers meer halen aub
Citaat van: Specuveter op april 18, 2025, 22:23:20
Niks geleerd van De Leeuw??
Geen oude spelers meer halen aub
De Leeuw vergelijken met M?hren. :_schater
Maar M?hren hoeft wat mij betreft ook niet te komen. Kan alleen tegenvallen.
Geloof me maar als ik zeg dat er volgend jaar behoorlijk ge?nvesteerd gaat worden als we in de KKD blijven. ;)
Je streeft altijd naar het hoogste, maar met de huidige selectie zit promotie er gewoon niet in. Volgend seizoen is hopelijk het stadion eindelijk echt af. Als er na dit seizoen goed wordt door geselecteerd en we draaien volgend seizoen echt bovenin mee vind ik dat ook helemaal prima.
Citaat van: NRG op april 18, 2025, 22:33:03
Je streeft altijd naar het hoogste, maar met de huidige selectie zit promotie er gewoon niet in. Volgend seizoen is hopelijk het stadion eindelijk echt af. Als er na dit seizoen goed wordt door geselecteerd en we draaien volgend seizoen echt bovenin mee vind ik dat ook helemaal prima.
Ja helemaal mee eens.
Citaat van: NRG op april 18, 2025, 22:33:03
Je streeft altijd naar het hoogste, maar met de huidige selectie zit promotie er gewoon niet in. Volgend seizoen is hopelijk het stadion eindelijk echt af. Als er na dit seizoen goed wordt door geselecteerd en we draaien volgend seizoen echt bovenin mee vind ik dat ook helemaal prima.
Absoluut, kansloos elke wedstrijd verliezen in de eredivisie is ook niet leuk!
zal ik ook maar wat melden waar iedereen op zit te wachten?
galvez- paar waardeloze passes.
smand-niet goed genoeg,noodoplossing.
mullem- heb ik geen negatieve mening over maar dat kan hier niet.
mercera-nuttig.niet goed
souren, onzichtbaar dus zal wel slecht zijn.
diemers, naast z`n schoenen als altijd
nartey, wat is zijn plek?
pauwels- kan alleen dribbelen dus zal wel slecht zijn.
balk- geel dus een domme speler.
alhaft- deed mee toch?
als er niet gewonnen word moeten we zondebokken zoeken, allemaal maar dan.
vergeet ik de keeper nog.
Citaat van: okkele op april 18, 2025, 22:38:59
zal ik ook maar wat melden waar iedereen op zit te wachten?
galvez- paar waardeloze passes.
smand-niet goed genoeg,noodoplossing.
mullem- heb ik geen negatieve mening over maar dat kan hier niet.
mercera-nuttig.niet goed
souren, onzichtbaar dus zal wel slecht zijn.
diemers, naast z`n schoenen als altijd
nartey, wat is zijn plek?
pauwels- kan alleen dribbelen dus zal wel slecht zijn.
balk- geel dus een domme speler.
alhaft- deed mee toch?
als er niet gewonnen word moeten we zondebokken zoeken, allemaal maar dan.
vergeet ik de keeper nog.
Die was de beste vanavond, de keeper. Heeft een rood shirt aan.
Citaat van: NRG op april 18, 2025, 22:33:03
Je streeft altijd naar het hoogste, maar met de huidige selectie zit promotie er gewoon niet in. Volgend seizoen is hopelijk het stadion eindelijk echt af. Als er na dit seizoen goed wordt door geselecteerd en we draaien volgend seizoen echt bovenin mee vind ik dat ook helemaal prima.
En su ist precies _O_ _O_
Citaat van: Galdiano op april 18, 2025, 22:26:17
De Leeuw vergelijken met M?hren. :_schater
Maar M?hren hoeft wat mij betreft ook niet te komen. Kan alleen tegenvallen.
Geloof me maar als ik zeg dat er volgend jaar behoorlijk ge?nvesteerd gaat worden als we in de KKD blijven. ;)
Moeten het alleen nog goede investeringen zijn. Ben het vd Water debacle nog niet vergeten.
Waar was plan B in deze wedstrijd?
O nee...dat hebben we nooit?
Citaat van: De Gast op april 18, 2025, 22:45:18
Moeten het alleen nog goede investeringen zijn. Ben het vd Water debacle nog niet vergeten.
Dat zou leuk zijn, maar zo werkt het natuurlijk niet. Garanties heb je nooit. Zeker op het niveau waarop Cambuur opereert heb je ook af en toe ook een gelukje nodig.
Welke speler staat straks op de in play offs? Het zijn momenteel allemaal eenheidsworsten die weinig tot niks klaarmaken. Nou ja Balkie zo nu en dan nog eens wat. Het lijkt wel doodgeslagen bier wat er op het veld staat.
Wat is dat tegenwoordig om zo lang voor een uitvak te gaan staan, en dan ook nog een supporter van ons het veld op, kan gewoon?
Citaat van: Specuveter op april 18, 2025, 22:52:06
Waar was plan B in deze wedstrijd?
O nee...dat hebben we nooit?
idd laatste 15 min had ik de leeuw naast hilterman gegooid en pomp de ballen er maar in,
Citaat van: Specuveter op april 18, 2025, 22:52:06
Waar was plan B in deze wedstrijd?
O nee...dat hebben we nooit?
We hewwe niet eens een plan a. We doen maar wat. Dat gewissel in de tweede helft heeft ook totaal geen zin. Daar wordt het alleen maar slechter van. Wat er op de bank zit is nog slechter dan de basis 11. De vorm is er ook totaal niet. Seizoen gaat als een nachtkaars uit.
Geen kans gecreeerd de tweede helft.. op misschien de kopbal van Poll na. Terwijl je gewoon nog speelt om rechtstreekse promotie. En dan niet eens De Leeuw inbrengen terwijl als er een wedstrijd was waarin hij z?n waarde kon bewijzen het deze wel was.
Snap er werkelijk niks van.
Citaat van: michello op april 18, 2025, 23:40:18
Wat is dat tegenwoordig om zo lang voor een uitvak te gaan staan, en dan ook nog een supporter van ons het veld op, kan gewoon?
Was dat Nieling niet? Die zat in dat vak.
Zou wat zijn een speler met een stadionsverbod :_schater
We moeten ook niet doen alsof we een wonder ploeg hebben. In de kern hebben we best wel aardige spelers.
- Nartey (talent)
- pauwels (talent en kan 100% hoger op)
- nieling ( prima speler)
- Jansen ( top keeper voor ons)
- diemers ( veel te goed voor Cambuur)
- Balk ( geweldig seizoen)
- Galvez ( talent)
- Souren ( degelijk)
Wanneer we al deze spelers weten te behouden in de zomer en er komen 5 kwaliteit spelers bij gaan we volgend seizoen gewoon meedoen om de titel.
Helemaal omdat Rkc en Almere niet van het niveau zijn volendam dit jaar.
Dus laten we niet te negatief gaan doen |:)
Ik vrees dat we op dit moment weinig te zoeken hebben in de PO maar ik laat mij graag verassen |:)
Citaat van: oost op april 19, 2025, 08:18:53
We moeten ook niet doen alsof we een wonder ploeg hebben. In de kern hebben we best wel aardige spelers.
- Nartey (talent)
- pauwels (talent en kan 100% hoger op)
- nieling ( prima speler)
- Jansen ( top keeper voor ons)
- diemers ( veel te goed voor Cambuur)
- Balk ( geweldig seizoen)
- Galvez ( talent)
- Souren ( degelijk)
Wanneer we al deze spelers weten te behouden in de zomer en er komen 5 kwaliteit spelers bij gaan we volgend seizoen gewoon meedoen om de titel.
Helemaal omdat Rkc en Almere niet van het niveau zijn volendam dit jaar.
Dus laten we niet te negatief gaan doen |:)
Ik vrees dat we op dit moment weinig te zoeken hebben in de PO maar ik laat mij graag verassen |:)
We kunnen er idd. nog helemaal niets van zeggen maar je weet niet wat er bij de andere clubs gaat gebeuren, want de clubs die nu boven ons staan gaan niet allemaal promoveren en het kan zo maar zijn dat W2 er ook nog bij komt. Het zou me ook niet verbazen dat Diemers nog weg gaat, kan me niet voorstellen dat die een eventuele kans in de eredivisie laat schieten.
Citaat van: oost op april 19, 2025, 08:18:53
We moeten ook niet doen alsof we een wonder ploeg hebben. In de kern hebben we best wel aardige spelers.
- Nartey (talent)
- pauwels (talent en kan 100% hoger op)
- nieling ( prima speler)
- Jansen ( top keeper voor ons)
- diemers ( veel te goed voor Cambuur)
- Balk ( geweldig seizoen)
- Galvez ( talent)
- Souren ( degelijk)
Wanneer we al deze spelers weten te behouden in de zomer en er komen 5 kwaliteit spelers bij gaan we volgend seizoen gewoon meedoen om de titel.
Helemaal omdat Rkc en Almere niet van het niveau zijn volendam dit jaar.
Dus laten we niet te negatief gaan doen |:)
Ik vrees dat we op dit moment weinig te zoeken hebben in de PO maar ik laat mij graag verassen |:)
Het is niet negatief. Je speelt dit seizoen echt in een mickey mouse league waar kansen voor minstens plek 2 open lagen.
Maar deze dames geven niet thuis!
5 punten verliezen van Helmond
2x verliezen van Emmen
Dan vergeet ik nog een hele rits aan wedstrijden. Wij hebben teveel reactie spelers. Weer een jaar in die waardeloze kkd.
Citaat van: Bankzitter op april 19, 2025, 08:06:44
Was dat Nieling niet? Die zat in dat vak.
Zou wat zijn een speler met een stadionsverbod :_schater
die was 2e helft niet meer in uitvak
Citaat van: Trainert! op april 19, 2025, 08:40:08
Het is niet negatief. Je speelt dit seizoen echt in een mickey mouse league waar kansen voor minstens plek 2 open lagen.
Maar deze dames geven niet thuis!
5 punten verliezen van Helmond
2x verliezen van Emmen
Dan vergeet ik nog een hele rits aan wedstrijden. Wij hebben teveel reactie spelers. Weer een jaar in die waardeloze kkd.
Jawel, het is wel negatief. Maar dat ben jij eigenlijk in 98 procent van je posts, prima, als je daar behoefte aan hebt. Maar je kunt ook zeggen: Ze zijn dit seizoen te wisselvallig, verliezen 2x van Emmen en 5 punten van Helmond maar winnen twee keer van Graafschap en Excelsior.
Ik ga ervan uit dat het nog een jaar KKD wordt, maar wie weet winnen we weer twee keer van Graafschap en komen we alsnog in een flow. Zo niet, doorselecteren en volgend jaar stabieler worden.
De meesten uit onze selectie lopen op hun tenen en kunnen een hoger niveau niet continue vasthouden, dat is precies de reden dat we tekort gaan komen voor plek twee.
In de Play-Offs zullen we een paar keer een goede dag moeten hebben, in ons eigen stadion kunnen we iedereen verslaan, dat is na de winterstop wel gebleken.
Laat de jeugd maar de komende drie wedstrijden spelen en de rest zich opladen voor de play offs. Het lijkt erop dat zowel spelers als ts wat uitgeblust zijn.
Citaat van: wiekie1969 op april 19, 2025, 06:31:53
We hewwe niet eens een plan a. We doen maar wat. Dat gewissel in de tweede helft heeft ook totaal geen zin. Daar wordt het alleen maar slechter van. Wat er op de bank zit is nog slechter dan de basis 11. De vorm is er ook totaal niet. Seizoen gaat als een nachtkaars uit.
als je met centraal Van Mullem-Smand speelt dan weet je het wel. Smand die denkt dat ie even een bal moet doorkoppen ( denkt dat ie spits is ofzo) Mercera stond goed want die vent stond buitenspel als Smand um niet even doorkopte en Mullem die wel 6 x aan de verkeerde kant staat. Keeper pakt eigenlijk punt.
Citaat van: michello op april 19, 2025, 09:13:46
De meesten uit onze selectie lopen op hun tenen en kunnen een hoger niveau niet continue vasthouden, dat is precies de reden dat we tekort gaan komen voor plek twee.
In de Play-Offs zullen we een paar keer een goede dag moeten hebben, in ons eigen stadion kunnen we iedereen verslaan, dat is na de winterstop wel gebleken.
Kop op de spijker 8P. We zijn niet beter. Je moet een goede dag hebben. Volgende week maar weer volop genieten in ons eigen stadion.
Misschien is de druk er nu ook wel af en kunnen ze vrijer spelen.
Snapte wederom Henk niet. Het centrum heb ik al genoeg over gezegd dat wist je.
Waarom moest Galvez eraf terwijl hij uitstekend was. Balk scoort en dan gewoon laten staan op die positie. Wiebe mag wel eens een half uur. Narthy zo sloom. Alhaft speelt is slim en speelt ook wel aan de binnenkant waardoor Mercera er veel vaker overheen kan.
Je moet keuzes maken maar die vallen vaak verkeerd uit. Het is veel van ; och hij traint goed en is een leuke jongen dus hij speelt omdat er een schorsing is of blessure. Daar moeten we vanaf als je echt wat wilt.
Eens. Kappen met dat geknuffel.
Henk geeft aan 2 e helft verre bovenliggende partij. Hij moet even minuut 50 tot 65 terug zien. Hij is wel eerlijk, dit is wat het is. Ik heb en had zelf ook altijd het idee dat ADO , Excelcior en Dord niet beter waren als selectie maar dat is wel zo. Het is heel duidelijk dat een goede spits ons dit seizoen de promotie heeft gekost en dat mag je Lambooij wel kwalijk nemen. En dan vooral voor de winterstop
Niet Lambooi, maar de directie. Ik vermoed dat Lambooij ook niet erop zat te wachten om Smit te moeten vervangen zo vlak voor de deadline.
Het is niet alleen de spits. Op meer posities zijn scorende jongens vervangen door jongens met minder scorend vermogen en creativiteit. En dan speel je dus gisteravond heel mooi het balletje rond en kom je niet in de buurt van de goal.
Was gisteren aan het janken van binnen toen ik Poll en Rolke het veld in zag komen. Die gasten (incl. Smand) gaan toch nooit meer voor goud, tenminste dat stralen ze totaal niet uit. En dan nog een jonkie z?n debuut laten maken, doe dit als je thuis tegen Vitesse voorstaat met 2-0. Totaal verkeerd moment. Wat mij betreft de volgende Lars Lambooij schoonmaak ala vorig jaar en een paar mannen halen die uitstraling hebben en vechtlust kunnen bieden.
En dan zie je na de wedstrijd een Kieftenbeld en De Leeuw lachen en knuffelen met die trainer van Helmond
Om te janken man....
Citaat van: sunderland op april 19, 2025, 10:29:53
Henk geeft aan 2 e helft verre bovenliggende partij. Hij moet even minuut 50 tot 65 terug zien. Hij is wel eerlijk, dit is wat het is. Ik heb en had zelf ook altijd het idee dat ADO , Excelcior en Dord niet beter waren als selectie maar dat is wel zo. Het is heel duidelijk dat een goede spits ons dit seizoen de promotie heeft gekost en dat mag je Lambooij wel kwalijk nemen. En dan vooral voor de winterstop
Zij zijn niet beter, we hebben minimaal 10 p laten iggen in de eerste wedstrijden, daarna hebben we meer punten gehaald dan zij. Maar we zijn niet goed genoeg om de hele achterstand in te halen, zoals grunn vorig seizoen.
Ik heb gisteren sinds jaren besloten om te proberen een wedstrijd helemaal te bekijken. Ik heb het met pijn en moeite twintig minuten volgehouden.
Conclusie; Galvez, Jansen , Balk a.j.b. behouden. Keeper was geweldig en heeft een punt gepakt.
trainer HS heeft Henk overtroeft door het lokken met de keeper en de verdediging. Cambuur hapt en er ontstaat een zee aan ruimte. Met een beetje snelle spelers loop je zo er door heen.
Maar ja, Henk wel aanvallen om proberen een doelpunt meer te maken dan de tegenstander zoals tegen de Graafschap was fantastische apotheose maar lukt je in keer in de twintig wedstrijden momenteel. Dus te vaak terug moeten komen van achterstand moet je ruimtes weggeven. Is ook niet erg liever diep dan breed spelen. Duurt veel te lang is te voorspelbaar dat had Sjors ( en Maaskantje e.a.) wel door. Die heeft goed opgelet toen hij hier coach was!!!
Wanneer je verdedigers te traag zijn worden ze er altijd uitgelopen en is het prijsschieten op de keeper. Niet geschoten altijd mis natuurlijk.
Ik heb me niet vermaakt. Een amateurwedstrijd derde klasse / Jong Cambuur is veel leuker, die zitten hier om de hoek, en dan hoef niet vijf uur in in de bus. Maar vijf minuten fietsen.
Dus ga er op uit vanmiddag en geniet van het voetbal en de zon!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 19, 2025, 12:44:33
Zij zijn niet beter, we hebben minimaal 10 p laten iggen in de eerste wedstrijden, daarna hebben we meer punten gehaald dan zij. Maar we zijn niet goed genoeg om de hele achterstand in te halen, zoals grunn vorig seizoen.
Ik vind Excelsior wel beter ondanks twee nederlagen tegen ons. Dit seizoen was het d? mogelijkheid om te promoveren. Vorig seizoen op de beker na een mislukt seizoen met goede spitsen en toen was de verdediging kwetsbaar en nu aanvallend tekort. De samenstelling van de selectie is al zo'n 3-4 jaar te min.
Een spits op de deadline verkopen voor een mooie transfersom is leuk, maar het richt enorm veel schade aan.
Ik vind het al 3 seizoenen heel erg pover. Teams als Dordrecht en Telstar spelen veel frisser voetbal met beperkte middelen. Een frisse wind is in mijn optiek ook een andere trainer voor de groep, ondanks dat ik Henk als boegbeeld enorm waardeer.
Citaat van: Bussum op april 19, 2025, 11:30:04
Was gisteren aan het janken van binnen toen ik Poll en Rolke het veld in zag komen. Die gasten (incl. Smand) gaan toch nooit meer voor goud, tenminste dat stralen ze totaal niet uit. En dan nog een jonkie z?n debuut laten maken, doe dit als je thuis tegen Vitesse voorstaat met 2-0. Totaal verkeerd moment. Wat mij betreft de volgende Lars Lambooij schoonmaak ala vorig jaar en een paar mannen halen die uitstraling hebben en vechtlust kunnen bieden.
mannen met uitstraling en winnaars zegge we al jaren maar ze komen nooit helaas,
Citaat van: diekhuzen op april 19, 2025, 13:11:45
Ik vind Excelsior wel beter ondanks twee nederlagen tegen ons. Dit seizoen was het d? mogelijkheid om te promoveren. Vorig seizoen op de beker na een mislukt seizoen met goede spitsen en toen was de verdediging kwetsbaar en nu aanvallend tekort. De samenstelling van de selectie is al zo'n 3-4 jaar te min.
Een spits op de deadline verkopen voor een mooie transfersom is leuk, maar het richt enorm veel schade aan.
Ik vind het al 3 seizoenen heel erg pover. Teams als Dordrecht en Telstar spelen veel frisser voetbal met beperkte middelen. Een frisse wind is in mijn optiek ook een andere trainer voor de groep, ondanks dat ik Henk als boegbeeld enorm waardeer.
Ja die trainer van Telstar is altijd vrolijk en
ontspannen na afloop ... En dat met spelers van Quick Boys ( hun topscorer) e.a.
Weer een kansloze waardeloze wedstrijd waarin het onvermogen op het veld en bij de TS overheerst. Ik durf te stellen dat we geen wedstrijd meer winnen, dus laat de spelers die komend seizoen het moeten gaan doen plus een stevige aanvulling uit de jeugd dit seizoen afmaken inclusief de na competitie. Weet je waar je verder mee kan of alsnog afscheid van moet nemen.
Als we niet het beste elftal opstellen dan winnen we inderdaad geen wedstrijd meer maar waarom zouden we dat doen in de NC? :?
Citaat van: fred op april 18, 2025, 20:25:19
Waarom zo een slecht veld daar. Noodveld ofzo omdat ze het al over een nieuwe mat hadden ?
https://www.vvcs.nl/tussenstand-vvcs-veldencompetitie-keuken-kampioen-divisie-2/
Zullen wel gezakt zijn nu.... Dan ben je toch in het nadeel nu als uitploeg . Protest bij de KNVB ? :rodekaart :rodekaart :rodekaart
HS nog niet verloren op deze toendra. Slotdag de graafschap de sigaar? Maar Cambuur hadden wel meerdere schoenen mee. Althans Nartey (?) wel
Citaat van: Arno A op april 19, 2025, 21:13:24
https://www.vvcs.nl/tussenstand-vvcs-veldencompetitie-keuken-kampioen-divisie-2/
Zullen wel gezakt zijn nu.... Dan ben je toch in het nadeel nu als uitploeg . Protest bij de KNVB ? :rodekaart :rodekaart :rodekaart
HS nog niet verloren op deze toendra. Slotdag de graafschap de sigaar? Maar Cambuur hadden wel meerdere schoenen mee. Althans Nartey (?) wel
tijdens de warming up merk je toch wel wat voor schoenen je aan moet
Dat waz de tussenstand na 20 ronden. Dus hun oude stadion.
Veld in deze fietsen stalling ligt er nog maar net in. Moet normaal gesproken toch goed zijn.
Al 54 jaar een seizoenkaart. Vorige week net de maraton gelopen in Rotterdam voor de 27ste keer daar. Vijf uren hardlopen en erg diep gaan. Dat voor 1 doel.
Nu heb ik Helmond-Cambuur gezien. Onze jongens hoeven maar vier keer 90 minuten diep te gaan verdeeld over een paar weken. En je promoveert en speelt eredivisie en ontvangt meer salaris.
Wat zit ik mij dan op te vreten als ik zo'n eerste helft zie. Gvd, er loopt bijna niemand het vuur uit zijn sloffen. Fouten maken kan en mag, maar je kunt in ieder geval inzet tonen. Ik heb alleen maar inzet gezien bij Balk en Galvez. Jansen was ook goed maar ja, die moet op zijn lijn blijven. De rest is gewoon een drama. En waarom kun je het dan wel in de 2e helft opbrengen.
Misschien moet Balk de rest van de selectie een keer aan een looptraining onderwerpen???
Het grootste probleem vind ik hoe Cambuur voorin met kansen en mogelijkheden omgaat. Er lagen al in de eerste helft genoeg mogelijkheden om tot uitgespeelde kansen te komen. Maar ze zijn heel slordig in die laatste fase. En maken vaak de verkeerde keuzes aan de bal. Of iemand loopt te vroeg of te laat. Alhaft staat 2 keer volkomen onnodig buitenspel terwijl er grote kansen uit kunnen komen.
Ik vond de verdediging van Helmond sport erg zwak en daar moet je minimaal 3 goals tegen kunnen maken. En dan win je zo'n wedstrijd heel makkelijk.
Doordat Cambuur zo weinig en moeizaam scoort win je heel moeilijk.
Geen Spits en een zwakke rechterkant. En ook te weinig scorend vermogen op het middenveld. Dan wordt het heel moeilijk om wedstrijden te winnen.
Is 1 april onbewust toch een kantelpunt is de motivatie van sommige spelers?
Ja en 1 juli komt er ook nog aan. Voor Poll, Ottesen , Kieftenbeld, de Leeuw, Alhaft, Galvez, Hilterman en Henstra. En misschien nog voor ??n of meer van de zes anderen in de wachtkamer.
Genoeg te doen voor Lambooij en Henk de komende maanden. 28 mei was de eerste versterking in 2024. Nog vijf weekjes geduld?
https://cambuur.nl/nieuws/praktische-informatie-uitwedstrijd-tegen-helmond-sport/
Vroeger ( maar ja dat is geweest vroeger) kon je vrijuit naar elke wedstrijd. Zelfs bij de Derby liepen en zaten de supporters gewoon door elkaar. En was een veldwachter met een herder voldoende voor de "orde"
Ik weet niet of er echt niet meer dan de 380 scc-ers in Helmond waren.....
Er waren toch 3200 in het "stadion" Meer dan ooit.
Vermaak jij je een beetje op het forum, Arno A. ? :D :proost
Ja hobby's zijn vaak ( te) verslavend . Ik zal me proberen in te houden ( bijna einde seizoen)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 20, 2025, 14:04:26
Vermaak jij je een beetje op het forum, Arno A. ? :D :proost
Arno houdt ons mooi op de hoogte van alles wat Cambuur is en daarbuiten om.
Ga zo door Arno :thumbsup
Citaat van: Arno A op april 20, 2025, 14:09:09
Ja hobby's zijn vaak ( te) verslavend . Ik zal me proberen in te houden ( bijna einde seizoen)
Nergens voor nodig! Als junkies onder elkaar kan ik het wel waarderen
Citaat van: Arno A op april 20, 2025, 14:09:09
Ja hobby's zijn vaak ( te) verslavend . Ik zal me proberen in te houden ( bijna einde seizoen)
Dou bist gewoan un anwinst foor ut forum en foral niet inhouwe ._O_