Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond-Cambuur 18 April

Gestart door Specuveter, april 13, 2025, 14:22:16

Vorige topic - Volgende topic

michello

Wat is dat tegenwoordig om zo lang voor een uitvak te gaan staan, en dan ook nog een supporter van ons het veld op, kan gewoon?

denistel

Citaat van: Specuveter op april 18, 2025, 22:52:06
Waar was plan B in deze wedstrijd?
O nee...dat hebben we nooit?


idd laatste 15 min had ik de leeuw naast hilterman gegooid en pomp de ballen er maar in,

wiekie1969

#182
Citaat van: Specuveter op april 18, 2025, 22:52:06
Waar was plan B in deze wedstrijd?
O nee...dat hebben we nooit?

We hewwe niet eens een plan a. We doen maar wat. Dat gewissel in de tweede helft heeft ook totaal geen zin. Daar wordt het alleen maar slechter van. Wat er op de bank zit is nog slechter dan de basis 11. De vorm is er ook totaal niet. Seizoen gaat als een nachtkaars uit.

De Gast

Geen kans gecreeerd de tweede helft.. op misschien de kopbal van Poll na. Terwijl je gewoon nog speelt om rechtstreekse promotie. En dan niet eens De Leeuw inbrengen terwijl als er een wedstrijd was waarin hij z?n waarde kon bewijzen het deze wel was.
Snap er werkelijk niks van.

Bankzitter

Citaat van: michello op april 18, 2025, 23:40:18
Wat is dat tegenwoordig om zo lang voor een uitvak te gaan staan, en dan ook nog een supporter van ons het veld op, kan gewoon?

Was dat Nieling niet? Die zat in dat vak.

Zou wat zijn een speler met een stadionsverbod  :_schater

oost

We moeten ook niet doen alsof we een wonder ploeg hebben. In de kern hebben we best wel aardige spelers.
- Nartey (talent)
- pauwels (talent en kan 100% hoger op)
- nieling ( prima speler)
- Jansen ( top keeper voor ons)
- diemers ( veel te goed voor Cambuur)
- Balk ( geweldig seizoen)
- Galvez ( talent)
- Souren ( degelijk)

Wanneer we al deze spelers weten te behouden in de zomer en er komen 5 kwaliteit spelers bij gaan we volgend seizoen gewoon meedoen om de titel.

Helemaal omdat Rkc en Almere niet van het niveau zijn volendam dit jaar.

Dus laten we niet te negatief gaan doen |:)

Ik vrees dat we op dit moment weinig te zoeken hebben in de PO maar ik laat mij graag verassen  |:)

Harry L.

Citaat van: oost op april 19, 2025, 08:18:53
We moeten ook niet doen alsof we een wonder ploeg hebben. In de kern hebben we best wel aardige spelers.
- Nartey (talent)
- pauwels (talent en kan 100% hoger op)
- nieling ( prima speler)
- Jansen ( top keeper voor ons)
- diemers ( veel te goed voor Cambuur)
- Balk ( geweldig seizoen)
- Galvez ( talent)
- Souren ( degelijk)

Wanneer we al deze spelers weten te behouden in de zomer en er komen 5 kwaliteit spelers bij gaan we volgend seizoen gewoon meedoen om de titel.

Helemaal omdat Rkc en Almere niet van het niveau zijn volendam dit jaar.

Dus laten we niet te negatief gaan doen |:)

Ik vrees dat we op dit moment weinig te zoeken hebben in de PO maar ik laat mij graag verassen  |:)

We kunnen er idd. nog helemaal niets van zeggen maar je weet niet wat er bij de andere clubs gaat gebeuren, want de clubs die nu boven ons staan gaan niet allemaal promoveren en het kan zo maar zijn dat W2 er ook nog bij komt. Het zou me ook niet verbazen dat Diemers nog weg gaat, kan me niet voorstellen dat die een eventuele kans in de eredivisie laat schieten.

Trainert!

Citaat van: oost op april 19, 2025, 08:18:53
We moeten ook niet doen alsof we een wonder ploeg hebben. In de kern hebben we best wel aardige spelers.
- Nartey (talent)
- pauwels (talent en kan 100% hoger op)
- nieling ( prima speler)
- Jansen ( top keeper voor ons)
- diemers ( veel te goed voor Cambuur)
- Balk ( geweldig seizoen)
- Galvez ( talent)
- Souren ( degelijk)

Wanneer we al deze spelers weten te behouden in de zomer en er komen 5 kwaliteit spelers bij gaan we volgend seizoen gewoon meedoen om de titel.

Helemaal omdat Rkc en Almere niet van het niveau zijn volendam dit jaar.

Dus laten we niet te negatief gaan doen |:)

Ik vrees dat we op dit moment weinig te zoeken hebben in de PO maar ik laat mij graag verassen  |:)


Het is niet negatief. Je speelt dit seizoen echt in een mickey mouse league waar kansen voor minstens plek 2 open lagen.

Maar deze dames geven niet thuis!
5 punten verliezen van Helmond
2x verliezen van Emmen

Dan vergeet ik nog een hele rits aan wedstrijden. Wij hebben teveel reactie spelers. Weer een jaar in die waardeloze kkd.

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op april 19, 2025, 08:06:44
Was dat Nieling niet? Die zat in dat vak.

Zou wat zijn een speler met een stadionsverbod  :_schater
die was 2e helft niet meer in uitvak

Cambuur Groningen

Citaat van: Trainert! op april 19, 2025, 08:40:08

Het is niet negatief. Je speelt dit seizoen echt in een mickey mouse league waar kansen voor minstens plek 2 open lagen.

Maar deze dames geven niet thuis!
5 punten verliezen van Helmond
2x verliezen van Emmen

Dan vergeet ik nog een hele rits aan wedstrijden. Wij hebben teveel reactie spelers. Weer een jaar in die waardeloze kkd.
Jawel, het is wel negatief. Maar dat ben jij eigenlijk in 98 procent van je posts, prima, als je daar behoefte aan hebt. Maar je kunt ook zeggen: Ze zijn dit seizoen te wisselvallig, verliezen 2x van Emmen en 5 punten van Helmond maar winnen twee keer van Graafschap en Excelsior.

Ik ga ervan uit dat het nog een jaar KKD wordt, maar wie weet winnen we weer twee keer van Graafschap en komen we alsnog in een flow. Zo niet, doorselecteren en volgend jaar stabieler worden.

michello

De meesten uit onze selectie lopen op hun tenen en kunnen een hoger niveau niet continue vasthouden, dat is precies de reden dat we tekort gaan komen voor plek twee.
In de Play-Offs zullen we een paar keer een goede dag moeten hebben, in ons eigen stadion kunnen we iedereen verslaan, dat is na de winterstop wel gebleken.

De Gast

Laat de jeugd maar de komende drie wedstrijden spelen en de rest zich opladen voor de play offs. Het lijkt erop dat zowel spelers als ts wat uitgeblust zijn.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op april 19, 2025, 06:31:53
We hewwe niet eens een plan a. We doen maar wat. Dat gewissel in de tweede helft heeft ook totaal geen zin. Daar wordt het alleen maar slechter van. Wat er op de bank zit is nog slechter dan de basis 11. De vorm is er ook totaal niet. Seizoen gaat als een nachtkaars uit.
als je met centraal Van Mullem-Smand speelt dan weet je het wel. Smand die denkt dat ie even een bal moet doorkoppen ( denkt dat ie spits is ofzo) Mercera stond goed want die vent stond buitenspel als Smand um niet even doorkopte en Mullem die wel 6 x aan de verkeerde kant staat. Keeper pakt eigenlijk punt.

Destroyer

Citaat van: michello op april 19, 2025, 09:13:46
De meesten uit onze selectie lopen op hun tenen en kunnen een hoger niveau niet continue vasthouden, dat is precies de reden dat we tekort gaan komen voor plek twee.
In de Play-Offs zullen we een paar keer een goede dag moeten hebben, in ons eigen stadion kunnen we iedereen verslaan, dat is na de winterstop wel gebleken.

Kop op de spijker  8P. We zijn niet beter. Je moet een goede dag hebben. Volgende week maar weer volop genieten in ons eigen stadion.

Misschien is de druk er nu ook wel af en kunnen ze vrijer spelen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Snapte wederom Henk niet. Het centrum heb ik al genoeg over gezegd dat wist je.
Waarom moest Galvez eraf terwijl hij uitstekend was. Balk scoort en dan gewoon laten staan op die positie. Wiebe mag wel eens een half uur. Narthy zo sloom. Alhaft speelt is slim en speelt ook wel aan de binnenkant waardoor Mercera er veel vaker overheen kan.
Je moet keuzes maken maar die vallen vaak verkeerd uit. Het is veel van ; och hij traint goed en is een leuke jongen dus hij speelt omdat er een schorsing is of blessure. Daar moeten we vanaf als je echt wat wilt.