Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond-Cambuur 18 April

Gestart door Specuveter, april 13, 2025, 14:22:16

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Alsof we met deze selectie de Eredivisie ingaan.

8P

Cambuur Groningen

Citaat van: Bens op april 18, 2025, 21:59:57
Met deze spelers hebben wij niks te zoeken in eredivisie.
dat hoeft ook niet. Net als NAC per ongeluk promoveren en dan wat eredivisiewaardige spelers erbij is ook prima

wiekie1969

Citaat van: Bens op april 18, 2025, 21:59:57
Met deze spelers hebben wij niks te zoeken in eredivisie.

Natuurlijk niet. Het is onvoorstelbaar dat we 5e staan.

NRG

Citaat van: Noordcambuur op april 18, 2025, 21:57:55
Terechte gelijkspel ohohoh wat komen wij kwaliteit tekort.
We hebben niks te zoeken in de ED.


Klopt. Gewogen en te licht bevonden. Hopen op nog een paar leuke potje in de play offs. In de zomer maar door selecteren, want deze selectie heeft niks in de eredivisie te zoeken.

De Gast

Geen enkele doelgerichtheid.. waar is het middenveld voor eens op z?n minst een schot op doel. Niks niks niks niks niks.

Pauwels  :| doe mij Daneels maar.
Al Haft.. Rolke.. man man man. Zit helemaal niks in.
Diemers onthutsend weinig rendement. Vrije trappen, corners. Er komt nooit eens iets uit.

Niks kunnen klaarmaken. Wat moet je ermee.

fred

Ik moet het toch even kwijt.
V mullem echt top de 2e helft !

michello

Klaar. Nog een paar potjes om het op te richten, op deze manier wordt t natuurlijk niks in de PO.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op april 18, 2025, 22:01:03
Alsof we met deze selectie de Eredivisie ingaan.

8P

Echt h?, dat blijft toch ??n van de meest bijzondere opmerkingen hier.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Vreemde wissels ook weer
Galvez de beste man en die wissel je??
Typisch een wedstrijd om breekijzer in te brengen
Breng dan De Leeuw in voor de lange bal.
Maar nee hoor
En dan laat je de laatste 10 minuten nog een jongen debuteren??

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2025, 22:01:21
Natuurlijk niet. Het is onvoorstelbaar dat we 5e staan.

Zo matig is de JL. dit jaar, kan volgend seizoen wel heel anders zijn. We hebben gewoon een hele matige selectie, benieuwd of dit idd. te repareren is voor aankomend seizoen

Zuid1991

Citaat van: fred op april 18, 2025, 22:02:39
Ik moet het toch even kwijt.
V mullem echt top de 2e helft !
[/quote
Die gast mag oek wel eens gvd wat goed doen?
Die heeft zoveel verkloot dit seizoen en in de eerste helft was ut oek weer drama.


oost

Uiteindelijk kom je dit seizoen gewoon kwaliteit te kort.
Zowel centraal achterin, je mist een type maulun en geen echte spits. Hoewel ik de rest van  dit seizoen gewoon met Balk op 9 zou spelen. Hilterman valt mij ook vies tegen.

Nog een jaartje kkd moet gerichte aankopen hoeft ook niet verkeerd te zijn. Om promotie spelen zoals volendam dit jaar is ook geen straf. Alleen moet Cambuur er wel voor zorgen dan 70% van de selectie ook mee kan naar de eredivisie. Want dat is bij volendam niet het geval.

Galdiano

Die Scholz achterin bij Helmond.  _O_

Ingrijpen als het moet, en voetballen als een kan.
Komen wij aan met Smand en Van Mullem.

De beste man aan Cambuur kant was Souren. En Balk weer veel inzet. Maar verder?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Citaat van: Harry L. op april 18, 2025, 22:04:17
Zo matig is de JL. dit jaar, kan volgend seizoen wel heel anders zijn. We hebben gewoon een hele matige selectie, benieuwd of dit idd. te repareren is voor aankomend seizoen


Je zal flink moeten door selecteren idd. Ligt nog een hele uitdaging..

Bernardo

Citaat van: NRG op april 18, 2025, 22:07:34

Je zal flink moeten door selecteren idd. Ligt nog een hele uitdaging..

Er gaan +- 10 spelers sowieso weg met aflopende contracten en huur spelers dus er gaat echt wel genoeg gebeuren. Als je kijkt waar we vorig jaar vandaag kwamen en nu hebben we al een hele stap gemaakt.