Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond-Cambuur 18 April

Gestart door Specuveter, april 13, 2025, 14:22:16

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Citaat van: Galdiano op april 16, 2025, 19:27:49
Dat verwacht ik helaas ook. De spelers hebben flink doorgehaald maandag op dinsdag.  :proost
Moet kunnen goed voor het groepsproces wellicht! We gaan het zien vrijdag!

fred

Citaat van: upweer op april 16, 2025, 17:19:41
Hoeveel jaar heeft hij voor Cambuur verslag gegeven?


Jaartje of 43

V-man

Ik begrijp trouwens dat de selectie flink aan de alcohol zat? Kan ik mij nauwelijks voorstellen!

Specuveter

Volendam wil nog kampioen worden en gaat winnen
Den Haag heeft een sterk jong psv want eerste elftal van PSV is vrij!
Dus Den Haag gaat ook punten verspelen
Alleen nog Dordrecht tegen Oss.
Die gaan gewoon winnen denk ik.

upweer

Citaat van: fred op april 16, 2025, 22:09:40
Jaartje of 43

Tegen Vitesse dus in minuut 43 even klappen voor Geert _O_

Arno A

Citaat van: Galdiano op april 16, 2025, 19:27:49
Dat verwacht ik helaas ook. De spelers hebben flink doorgehaald maandag op dinsdag.  :proost

Zo is er bij elke club altijd altijd wel wat aan de hand;

conflicten op de werkvloer bij De Graafschap. ( de Gelderlander)

Nou wat zou dat zijn? Of ze willen de boel nu al scherp zetten voor de nacompetitie. Ben benieuwd of het straks heeft gewerkt. Misschien treffen we ze nog?

sunderland

Citaat van: Bernardo op april 16, 2025, 19:59:44
Ze  zijn gepromoveerd nog geen kampioen. Denk dat ze het liefste thuis kampioen willen worden, dus die zullen er wel vol voor gaan
worden in die 4 wedstrijden echt wel kampioen. De druk is eraf en overal in de wereld zie je dan dat de eerst volgende wedstrijd word verloren of het moet tegen een laagvlieger zijn

sunderland

Citaat van: Arno A op april 17, 2025, 09:55:25
Zo is er bij elke club altijd altijd wel wat aan de hand;

conflicten op de werkvloer bij De Graafschap. ( de Gelderlander)

Nou wat zou dat zijn? Of ze willen de boel nu al scherp zetten voor de nacompetitie. Ben benieuwd of het straks heeft gewerkt. Misschien treffen we ze nog?
wat denk je. Die ouwe naarling accepteert natuurlijk niet dat ie wissel is. Toen wij promoveerden maakte hij daar ook ruzie met medespelers en maakte zelf even bekend dat ie naar zijn liefde NAC ging. Daardoor promoveerden hun niet .

Arno A

Citaat van: michello op april 15, 2025, 10:47:29
Helmond een beste tik gehad en zijn uitgespeeld, benieuwd hoe die aan de aftrap verschijnen. Als we nog mee willen blijven doen en de druk weer vol op FC Randstad (Dordt, Excelsior en ADO) willen zetten is winst een must, al die ploegen spelen pas op zaterdag en zondag.

Uitvak rond de 330 man nu.

337 ? Of al uitverkocht? Totaal 2829 plaatsen bezet. Dus wie weet wordt het uitverkocht. Misschien wel veel Cambuur fans in Brabant met Liwadder wortels / geel en blauw bloed

michello

Balk in de spits, Hilterman geblesseerd  8P (wel op de bank)
Smand voor Nieling
Alhaft op de rechterkant
Nartey op 10

sunderland

#40
Citaat van: michello op april 17, 2025, 13:38:42
Balk in de spits, Hilterman geblesseerd  8P (wel op de bank)
Smand voor Nieling
Alhaft op de rechterkant
Nartey op 10
Smand naast Van Mullem ow ow ow. Dat is toch slecht zeg. Familie traag bij elkaar  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 17, 2025, 13:41:51
Smand naast Van Mullem ow ow ow. Dat is toch slecht zeg. Familie traag bij elkaar  :_schater
klopt helemaal Sunderland maar hij kan het nu ook laten zien h? dat hij voetballen kan :D

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op april 17, 2025, 14:03:59
klopt helemaal Sunderland maar hij kan het nu ook laten zien h? dat hij voetballen kan :D
van Mullem, hoe lang mag je slecht spelen

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 17, 2025, 14:08:09
van Mullem, hoe lang mag je slecht spelen
klopt maar Nieling zit ook niet zijn beste periode misschien is wel even goed dat een weekje extra rust.
Maar laat Smand maar zien dat hij beter is dan van Mullem.

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op april 17, 2025, 14:10:07
klopt maar Nieling zit ook niet zijn beste periode misschien is wel even goed dat een weekje extra rust.
Maar laat Smand maar zien dat hij beter is dan van Mullem.

Zelfs van Mullem is 2 klasse beter dan Smand