Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond-Cambuur 18 April

Gestart door Specuveter, april 13, 2025, 14:22:16

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Nog 64 kaartjes slijten en  ze hebben een nw toeschouwersrecord. En dan nog ( zou het ? ) 599 voor een volle bak! Zou wat zijn hoeveel lawaai maken 390 tegenover de rest. Hoe vaak wordt er gejuicht uit het uitvak, Of de Paasvierders uit Friesland op Bedevaart in Brabant. Die juichen toch ook mee. Geart laatste awayday als uw entertainer.  |:) |:) |:)  :scc :scc :scc


sunderland

Smidt waarschuwt dus erg voor hun aanval.  Zal mij benieuwen hoe dat zal gaan.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 18, 2025, 12:50:24
Smidt waarschuwt dus erg voor hun aanval.  Zal mij benieuwen hoe dat zal gaan.
klopt die van der Hurk die knalt er wel eens in?. 8P

Bernardo

Citaat van: sunderland op april 18, 2025, 12:50:24
Smidt waarschuwt dus erg voor hun aanval.  Zal mij benieuwen hoe dat zal gaan.
Die Sits is geblesseerd, dat scheelt al veel

fred

Citaat van: sunderland op april 18, 2025, 12:50:24
Smidt waarschuwt dus erg voor hun aanval.  Zal mij benieuwen hoe dat zal gaan.

Ja met een centraal duo smand- v mullem tegenover je niet zo verrassend.

Bankzitter

Citaat van: denistel op april 18, 2025, 10:20:48
voor mij moeten de besten spelen of ze nu 38 of 18 zijn,cambuur is er misschien iets
te voorzichtig mee en wil dat de o 21 kampioen wordt maar ik vind als die jongens
het daar zo goed doen ze kansen moeten krijgen en die zullen ze in de toekomst
ook wel gaan krijgen maar ik zou het nu doen.

Wat Hnek een beetje aangeeft is dat ze fysiek sterker worden door in O21 veel minuten te maken.
Het is een bewuste keuze. Ik verwacht wel weer dat volgende seizoen weer spelers hun kans pakken in de voorberreiding zoals Nartey en Mercera dat nu deden.

Ik had Wiebe wel vaker willen zien.

Noordcambuur

Verlies je vanavond punten kun je richten op de playoffs.
Win je deze wedstrijd hou je de druk op Dordrecht,Excelsior en ADO.

Noordcambuur

3 jeugdspelers op de bank Henstra,Kooistra en Visser.

Specuveter

We gaan het beleven
Laatste twee uitwedstrijden waren nou niet bepaald een feestje om naar te kijken.

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op april 18, 2025, 18:59:01
3 jeugdspelers op de bank Henstra,Kooistra en Visser.

En Jonker ;)
En Minnema telt eigenlijk ook

|:)

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 18, 2025, 19:23:54
En Jonker ;)
En Minnema telt eigenlijk ook

|:)
klopt ze hebben ook morgen O21 een uitwedstrijd tegen Vitesse.

Arno A

Die zullen  toch wel worden afgezet in Arnhem?

Noordcambuur


okkele

Citaat van: sunderland op april 17, 2025, 14:08:09
van Mullem, hoe lang mag je slecht spelen
Wat mij betreft net zolang als een trainer niet hoeft te leveren.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.