Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond-Cambuur 18 April

Gestart door Specuveter, april 13, 2025, 14:22:16

Vorige topic - Volgende topic

denistel

jonker is nog beter vind ik speelt bij o21 zeer sterk
wint alle duels en is een baasje jammer dat ie geen
kans krijgt net als henstra

Vlampiep

Citaat van: denistel op april 17, 2025, 14:36:25
jonker is nog beter vind ik speelt bij o21 zeer sterk
wint alle duels en is een baasje jammer dat ie geen
kans krijgt net als henstra
Jonker, Henstra en Van der Veen krijgen momenteel geen speeltijd, terwijl een aantal uit de A selectie wekelijks mogen blunderen.
Want met het opstellen van Smand naast Van Mullem wordt de opbouw van achter uit wat Henk voorstaat, wel heel moelijk, want zowel Van Mullem als Smand kunnen nu juist absoluut niet opbouwen, dus voor mij een onbegrijpelijke keuze.

sunderland

Citaat van: denistel op april 17, 2025, 14:36:25
jonker is nog beter vind ik speelt bij o21 zeer sterk
wint alle duels en is een baasje jammer dat ie geen
kans krijgt net als henstra
begrijp dat ook niet. Zou zelfs eerder kieftenbelt op die positie van Mullem neerzetten.

Galdiano

Henk staat er nou niet bepaald beknd om jeugd de kans te geven.
Altijd de loftrompet over ze, maar de durven op te stellen is 2.

Hij brengt ze wel eens, maar dit was puur uit armoede vanwege vele blessures.

Kooistra, Jonker, Henstra gooi ze er eens wat vaker in.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op april 17, 2025, 14:22:31
Zelfs van Mullem is 2 klasse beter dan Smand
we zullen het meemaken morgen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op april 17, 2025, 18:04:19
Henk staat er nou niet bepaald beknd om jeugd de kans te geven.
Altijd de loftrompet over ze, maar de durven op te stellen is 2.

Hij brengt ze wel eens, maar dit was puur uit armoede vanwege vele blessures.

Kooistra, Jonker, Henstra gooi ze er eens wat vaker in.

Dan krijg je ontevreden (niet-jeugd-) bankzitters. Voor die jeugd is het een bonus als ze bij de selectie zitten, dus die zijn niet zo snel ontevreden. Bij een 4-0 voorsprong zou dat trouwens nog wat makkelijker zijn, maar ja.... :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 17, 2025, 20:25:16
Dan krijg je ontevreden (niet-jeugd-) bankzitters. Voor die jeugd is het een bonus als ze bij de selectie zitten, dus die zijn niet zo snel ontevreden. Bij een 4-0 voorsprong zou dat trouwens nog wat makkelijker zijn, maar ja.... :D

Dus met andere woorden, stroom niet in bij de Cambuur jeugd want je mag wel bij de selectie maar kansen krijg je niet.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Galdiano op april 17, 2025, 21:06:43
Dus met andere woorden, stroom niet in bij de Cambuur jeugd want je mag wel bij de selectie maar kansen krijg je niet.  :_schater

Mercera en Nartey hebben toch gewoon de kans gekregen dit seizoen en gepakt?

Trainert!

Citaat van: sunderland op april 17, 2025, 13:41:51
Smand naast Van Mullem ow ow ow. Dat is toch slecht zeg. Familie traag bij elkaar  :_schater


Dus verliezen we morgen. En Casas kun je dus ook wel afschrijven.

Arno A

Wat is er met Casas aan de hand?

Het begon als een sprookje;

Dit was op 6 augustus / bron OF door A. Faber  en G . van Tuinen

Lambooij wilde Casas graag
Technisch directeur Lars Lambooij kende Casas al van zijn tijd in Spanje. Toen Lambooij bij Cambuur kwam, was Casas de eerste speler die hij graag naar Leeuwarden wilde halen. De technisch manager is zelf nog naar Noorwegen geweest om Casas met eigen ogen te bekijken.
En Casas zelf zag Leeuwarden ook wel zitten. "Cambuur is een grote club in Nederland, een mooie club ook."

anderszchristian

Is er niet meer aan te pas gekomen nadat Henk na de slechte seizoensstart terugviel op Nederlands sprekende jongens

Bernardo

Casas is licht geblesseerd staat in LC, was anders ook een optie geweest zei Henk

Arno A

#57
Citaat van: anderszchristian op april 17, 2025, 22:49:54
Is er niet meer aan te pas gekomen nadat Henk na de slechte seizoensstart terugviel op Nederlands sprekende jongens

Lambooij spreekt toch Spaans ( of kent een tolk) en geen Catalaans natuurlijk

Wanneer Lambooij nog meer Spanjaarden ( sorry Catalanen ) haalt , stuurt hij senor Henk dan naar een cursus Teleac? Galvez is ook een halve Spanjaard, maar spreekt waarschijnlijk ook geen Spaans noch Catalaans. Eerder een dialectisch Engels. En zijn moeder is Fins. En hij speelt voor Finland maar spreekt dit ook weer niet. Het liefst wil hij natuurlijk voor The Three Lions opdraven dus wie weet....

Allemaal  maar Nederlands leren zolang je hier speelt. Die andere taal ligt te gevoelig hier.

Galdiano

Wedstrijd is vandaag op het open kanaal te zien.
Star channel om precies te zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 17, 2025, 20:25:16
Dan krijg je ontevreden (niet-jeugd-) bankzitters. Voor die jeugd is het een bonus als ze bij de selectie zitten, dus die zijn niet zo snel ontevreden. Bij een 4-0 voorsprong zou dat trouwens nog wat makkelijker zijn, maar ja.... :D

voor mij moeten de besten spelen of ze nu 38 of 18 zijn,cambuur is er misschien iets
te voorzichtig mee en wil dat de o 21 kampioen wordt maar ik vind als die jongens
het daar zo goed doen ze kansen moeten krijgen en die zullen ze in de toekomst
ook wel gaan krijgen maar ik zou het nu doen.