Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond-Cambuur 18 April

Gestart door Specuveter, april 13, 2025, 14:22:16

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: zeewolde op april 14, 2025, 11:40:21
Wie kan mij wat meer info geven:

Ga voor het eerst in jaren weer naar een uitwedstrijd in het uitvak Moet ik nog iets regelen dat ik me niet eerst hoef te melden in Leeuwarden?

Zou 250 km schelen....

Wij gaan met de autocombi.

Hoeft niet, ik ga ook vanuit Apeldoorn en zo zijn er nog vele anderen. Kan wel zijn dat je je vlak voor Helmond moet melden voor een omwissel. Even de berichtgeving vanuit de club afwachten.

Arno A

We hebben dit seizoen dus al drie keer gewonnen van ADO .  beker en oefen (uit) en competitie ( hier) Deze cracks speelden toen al mee ;

Veel jeugdspelers dus.


Opstelling SC Cambuur: Thijs Jansen; Tyrique Mercera (70. Amar Bakkati), Jeremy van Mullem (30. Arnau Casas), Bryant Nieling (60. Jeremy van Mullem), Thomas Poll (70. Tomas Galvez); Nicky Souren (70. Jelte Priem (85. Jochem Nap)), Matthias Nartey (70. Sybrand Veldhuis), Fedde de Jong (70. Michael de Leeuw), Wiebe Kooistra (45. Yoram van der Veen), Remco Balk (70. Jonathan Afolabi), Tony R?lke (70. Iwan Henstra)




Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op april 14, 2025, 13:07:13
We hebben dit seizoen dus al drie keer gewonnen van ADO .  beker en oefen (uit) en competitie ( hier) Deze cracks speelden toen al mee ;

Veel jeugdspelers dus.


Opstelling SC Cambuur: Thijs Jansen; Tyrique Mercera (70. Amar Bakkati), Jeremy van Mullem (30. Arnau Casas), Bryant Nieling (60. Jeremy van Mullem), Thomas Poll (70. Tomas Galvez); Nicky Souren (70. Jelte Priem (85. Jochem Nap)), Matthias Nartey (70. Sybrand Veldhuis), Fedde de Jong (70. Michael de Leeuw), Wiebe Kooistra (45. Yoram van der Veen), Remco Balk (70. Jonathan Afolabi), Tony R?lke (70. Iwan Henstra)

Aaaah, die goede oude tijd dat Afolabi nog minuten maakte....  :proost
Henk, held, bedankt

Arno A

Citaat van: zeewolde op april 14, 2025, 11:40:21
Wie kan mij wat meer info geven:

Ga voor het eerst in jaren weer naar een uitwedstrijd in het uitvak Moet ik nog iets regelen dat ik me niet eerst hoef te melden in Leeuwarden?

Zou 250 km schelen....

Wij gaan met de autocombi.


Weet je wat ik niet snap? Kans is groot dat je volgend seizoen tien keer naar Limburg of Noord Brabant moet afreizen. Waarom kun je niet een keer twee uitwedstrijden combineren in ??n lang weekend. Scheelt ook reistijd voor iedereen. MVV en Roda JC is het verst. Cambuur en Emmen moeten tien keer die kant op, en de Brabantse ploegen spelen bijna alleen maar "thuiswedstrijden", maar twee naar het Noorden.

Gewoon promoveren scheelt ook al een slok.


Ik bedoel Jong Ajax speelt heel vaak op maandag . Ik vind dit een bevoordeling.

michello

Helmond een beste tik gehad en zijn uitgespeeld, benieuwd hoe die aan de aftrap verschijnen. Als we nog mee willen blijven doen en de druk weer vol op FC Randstad (Dordt, Excelsior en ADO) willen zetten is winst een must, al die ploegen spelen pas op zaterdag en zondag.

Uitvak rond de 330 man nu.

Arno A

Dus nog zestig over. En anders nog meer dan duizend in de andere vakken.

upweer

Citaat van: Arno A op april 14, 2025, 13:07:13
We hebben dit seizoen dus al drie keer gewonnen van ADO .  beker en oefen (uit) en competitie ( hier) Deze cracks speelden toen al mee ;

Veel jeugdspelers dus.


Opstelling SC Cambuur: Thijs Jansen; Tyrique Mercera (70. Amar Bakkati), Jeremy van Mullem (30. Arnau Casas), Bryant Nieling (60. Jeremy van Mullem), Thomas Poll (70. Tomas Galvez); Nicky Souren (70. Jelte Priem (85. Jochem Nap)), Matthias Nartey (70. Sybrand Veldhuis), Fedde de Jong (70. Michael de Leeuw), Wiebe Kooistra (45. Yoram van der Veen), Remco Balk (70. Jonathan Afolabi), Tony R?lke (70. Iwan Henstra)


Scoren uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Laatste 3 wedstrijden tegen Helmond hebben we ook niet gewonnen.  ;( :wall

papier

Citaat van: upweer op april 15, 2025, 16:53:15

Scoren uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Laatste 3 wedstrijden tegen Helmond hebben we ook niet gewonnen.  ;( :wall

Dus dan winnen we tenminste 1 van die 2

Arno A

Nog maar 800 te verkopen in de overige vakken. Nog maar 300 aan de mens brengen,  en we spreken van een seizoensrecord ( 3.000 )

Zou het lukken? Deze topper is namelijk ook nog live op de landelijke tv . En de laatste uitpot met verslag van Geart. Foar ?s radio harkers. Geart sis it mar wa hat er skoart foar Cambuur?  |:)



upweer

Citaat van: Arno A op april 16, 2025, 15:02:19
Nog maar 800 te verkopen in de overige vakken. Nog maar 300 aan de mens brengen,  en we spreken van een seizoensrecord ( 3.000 )

Zou het lukken? Deze topper is namelijk ook nog live op de landelijke tv . En de laatste uitpot met verslag van Geart. Foar ?s radio harkers. Geart sis it mar wa hat er skoart foar Cambuur?  |:)

Hoeveel jaar heeft hij voor Cambuur verslag gegeven?
In die minuut allemaal maar even klappen.

sunderland

Volendam kampioen en dus alle druk eraf. Wat gebeurt er als het niet meer hoeft? Verwacht dat Excelcior gewoon wint .

michello

#26
Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 19:08:06
Volendam kampioen en dus alle druk eraf. Wat gebeurt er als het niet meer hoeft? Verwacht dat Excelcior gewoon wint .

Volendam is nog geen kampioen. De schaal kunnen ze pas zondag pakken. Die gaan zich in eigen huis echt niet ondersteboven laten voetballen hoor. Daarbij kunnen ze ook nog een clubrecord pakken. Heel Volendam loopt uit, die zijn echt wel gemotiveerd lijkt me.

Galdiano

Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 19:08:06
Volendam kampioen en dus alle druk eraf. Wat gebeurt er als het niet meer hoeft? Verwacht dat Excelcior gewoon wint .

Dat verwacht ik helaas ook. De spelers hebben flink doorgehaald maandag op dinsdag.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 19:08:06
Volendam kampioen en dus alle druk eraf. Wat gebeurt er als het niet meer hoeft? Verwacht dat Excelcior gewoon wint .
zo denk ik ook erover.
Excelsior wint en Cambuur verliest?.

Bernardo

Citaat van: sunderland op april 16, 2025, 19:08:06
Volendam kampioen en dus alle druk eraf. Wat gebeurt er als het niet meer hoeft? Verwacht dat Excelcior gewoon wint .

Ze  zijn gepromoveerd nog geen kampioen. Denk dat ze het liefste thuis kampioen willen worden, dus die zullen er wel vol voor gaan