Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond-Cambuur 18 April

Gestart door Specuveter, april 13, 2025, 14:22:16

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Nog 4 te gaan...
Nieling geschorst, hopelijk geen Smand.
En start maar weer zoals begin vh seizoen dus met Balk in de spits.

Arno A

en toch kan het nog. FC Volendam jaagt op een puntenrecord. Winst morgen en daarna tegen Excelsior. En het record is binnen.
En dan kan je  zo maar op 1 punt komen. Wanneer Volendam het record nog scherper wil zetten en ook de laatste twee potjes wint, kan het nog meer . Je mag toch op z'n minst verwachten dat Henk M?hren belt. En je mag Volendam toch ook gewoon belonen ( noem het een felicitatie voor het kampioenschap en klaar) zoals PSV eerder bij de Graafschap deed?

Ik heb ook wel heel veel zin in de nc. De zeventiende voor Cambuur? De keer dat je de nc wint komt altijd steeds dichterbij.

En de druk ligt bij ADO en Willem II . Die moeten de nc wel winnen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op april 13, 2025, 20:24:57
Ik heb ook wel heel veel zin in de nc. De zeventiende voor Cambuur? De keer dat je de nc wint komt altijd steeds dichterbij.

We hebben em toch al eens gewonnen
Henk, held, bedankt

fred

Het kan ja. Maar dan moeten ze wel willen met z'n allen.

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2025, 20:29:17
We hebben em toch al eens gewonnen

tuurlijk man maar het niet iedereen hier mee maakt

fred

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2025, 20:29:17
We hebben em toch al eens gewonnen

1998 met groningen jan v dijk trainer degradeerde hier als een baksteen.
Volgens mij samen met den Bosch en Zwolle in de poule.

michello

#6
Bus 6, zat in uitvak in Zwolle als 11 jarige. Prachtige avond. Terugreis tegenover Dokkumer die in dronken toestand en tranen in de ogen van blijdschap mee zat te zingen met Volumia  :_schater Schitterend.  |:)

Arno A

Ja daarom. Ik was bij Cambuur tegen DS 79. Voor 14.500 toeschouwers ( met de bijgebouwde tijdelijke/noodtribunes) en uren van te voren in het stadion. Ze draaiden een bandje met ongeveer zes nummers er op. Elk half uur kwam dus Alone van Heart voorbij..

Winst was voldoende voor de eerste promotie ooit . Maar het werd 0=2. En promotie voor hen. De Kist had ze goed geprepareerd, en er speelden een aantal bikkels mee. Die Bartelings heeft ( een deel van) de nc met een gebroken kaak gespeeld. Volgens de overlevering dan.

Voorin hadden ze Boogers en van der Weel. Wij Runderkamp...

Vreemde uitslagen tegen NEC thuis 7=0 uit 6=4

Spektakel dus!  Nog maar een week of vier en dan het gaat los.

beam

Poll moet maar weer eens beginnen in de basis. Heb je iemand met de juiste instelling. Zo kon je gister wel zien.
Galvez moet Henk naar het middenveld schuiven. Die jongen kan zo goed voetballen zonde dat hij op een positie staat waar hij weinig extra kan brengen. Op het middenveld heeft hij toch veel meer balcontacten meer inbreng. Of mag hij contractueel daar niet staan?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Arno A op april 14, 2025, 07:39:30
Ja daarom. Ik was bij Cambuur tegen DS 79. Voor 14.500 toeschouwers ( met de bijgebouwde tijdelijke/noodtribunes) en uren van te voren in het stadion. Ze draaiden een bandje met ongeveer zes nummers er op. Elk half uur kwam dus Alone van Heart voorbij..

Winst was voldoende voor de eerste promotie ooit . Maar het werd 0=2. En promotie voor hen. De Kist had ze goed geprepareerd, en er speelden een aantal bikkels mee. Die Bartelings heeft ( een deel van) de nc met een gebroken kaak gespeeld. Volgens de overlevering dan.

Voorin hadden ze Boogers en van der Weel. Wij Runderkamp...

Vreemde uitslagen tegen NEC thuis 7=0 uit 6=4

Spektakel dus!  Nog maar een week of vier en dan het gaat los.

Kistemaker was vanaf het begin aan het intimideren, deden de warming up op onze kant. De enige keer dat ik gezien he dat 2 teams op 1 helft de wu deden. Van der ark miste nog een penalty. Ja tegen nec zat ik nog in de oude goffert, met die sintelbaan.
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2025, 10:16:25
Kistemaker was vanaf het begin aan het intimideren, deden de warming up op onze kant. De enige keer dat ik gezien he dat 2 teams op 1 helft de wu deden. Van der ark miste nog een penalty. Ja tegen nec zat ik nog in de oude goffert, met die sintelbaan.

Wij kamen niet verder dan Zwolle met de trein  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Specuveter

Mooi die oude verhalen.
Ik kan er niet over meepraten dus des te leuker om ze hier te lezen.
Meest memorabele wat ik heb meegemaakt is een thuiswedstrijd tussen de mi side
Bij een doelpunt van ons stond ik beneden en eindigde ergens onderaan de tribune  :_schater

zeewolde

Citaat van: 666 op april 14, 2025, 10:39:25
Wij kamen niet verder dan Zwolle met de trein  8)
wij een paar weken later nssr NaC. Zeiden we we nemen een trein eerder dan zien we de wedstrijd tenminste 8)

Liepen we bij het stadion, vonden we dat er heel veel Cambuur fans waren, maar heel weinig bekende gezichten.
Zwart geel en blauw geel leek in het donker veel op elkaar. Liepen we toch bij de B side. Aan een steward gevraagd waar het uitvak was. Kregen we wel de opmerking, jongens pas op praat niet teveel , iedereen hoort dat jullie niet uit de buurt komen.

zeewolde

Wie kan mij wat meer info geven:

Ga voor het eerst in jaren weer naar een uitwedstrijd in het uitvak Moet ik nog iets regelen dat ik me niet eerst hoef te melden in Leeuwarden?

Zou 250 km schelen....

Wij gaan met de autocombi.

papier

Citaat van: zeewolde op april 14, 2025, 11:40:21
Wie kan mij wat meer info geven:

Ga voor het eerst in jaren weer naar een uitwedstrijd in het uitvak Moet ik nog iets regelen dat ik me niet eerst hoef te melden in Leeuwarden?

Zou 250 km schelen....

Wij gaan met de autocombi.

Even in de beschrijving kijken waar je moet omwisselen.