Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond-Cambuur 18 April

Gestart door Specuveter, april 13, 2025, 14:22:16

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Eens. Kappen met dat geknuffel.

sunderland

Henk geeft aan 2 e helft verre bovenliggende partij. Hij moet even minuut 50 tot 65 terug zien. Hij is wel eerlijk, dit is wat het is. Ik heb en had zelf ook altijd het idee dat ADO , Excelcior en Dord niet beter waren als selectie maar dat is wel zo. Het is heel duidelijk dat een goede spits ons dit seizoen de promotie heeft gekost en dat mag je Lambooij wel kwalijk nemen. En dan vooral voor de winterstop

Bankzitter

Niet Lambooi, maar de directie. Ik vermoed dat Lambooij ook niet erop zat te wachten  om Smit te moeten vervangen zo vlak voor de deadline.

De Gast

Het is niet alleen de spits. Op meer posities zijn scorende jongens vervangen door jongens met minder scorend vermogen en creativiteit. En dan speel je dus gisteravond heel mooi het balletje rond en kom je niet in de buurt van de goal.

Huizen

Was gisteren aan het janken van binnen toen ik Poll en Rolke het veld in zag komen. Die gasten (incl. Smand) gaan toch nooit meer voor goud, tenminste dat stralen ze totaal niet uit. En dan nog een jonkie z?n debuut laten maken, doe dit als je thuis tegen Vitesse voorstaat met 2-0. Totaal verkeerd moment. Wat mij betreft de volgende Lars Lambooij schoonmaak ala vorig jaar en een paar mannen halen die uitstraling hebben en vechtlust kunnen bieden.

Specuveter

En dan zie je na de wedstrijd een Kieftenbeld en De Leeuw lachen en knuffelen met die trainer van Helmond
Om te janken man....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op april 19, 2025, 10:29:53
Henk geeft aan 2 e helft verre bovenliggende partij. Hij moet even minuut 50 tot 65 terug zien. Hij is wel eerlijk, dit is wat het is. Ik heb en had zelf ook altijd het idee dat ADO , Excelcior en Dord niet beter waren als selectie maar dat is wel zo. Het is heel duidelijk dat een goede spits ons dit seizoen de promotie heeft gekost en dat mag je Lambooij wel kwalijk nemen. En dan vooral voor de winterstop

Zij zijn niet beter, we hebben minimaal 10 p laten iggen in de eerste wedstrijden, daarna hebben we meer punten gehaald dan zij. Maar we zijn niet goed genoeg om de hele achterstand in te halen, zoals grunn vorig seizoen.
Henk, held, bedankt

Arno A

Ik heb gisteren sinds jaren besloten om te proberen een wedstrijd helemaal te bekijken. Ik heb het met pijn en moeite twintig minuten volgehouden.

Conclusie; Galvez, Jansen , Balk a.j.b. behouden. Keeper was geweldig en heeft een punt gepakt.

trainer HS heeft Henk overtroeft door het lokken met de keeper en de verdediging. Cambuur hapt en er ontstaat een zee aan ruimte. Met een beetje snelle spelers loop je zo er door heen.

Maar ja, Henk wel aanvallen om proberen een doelpunt meer te maken dan de tegenstander zoals tegen de Graafschap was fantastische apotheose maar lukt je in keer in de twintig wedstrijden momenteel. Dus te vaak terug moeten komen van achterstand moet je ruimtes weggeven. Is ook niet erg liever diep dan breed spelen. Duurt veel te lang is te voorspelbaar dat had Sjors ( en Maaskantje e.a.) wel door. Die heeft goed opgelet toen hij hier coach was!!!

Wanneer je verdedigers te traag zijn worden ze er altijd uitgelopen en is het prijsschieten op de keeper. Niet geschoten altijd mis natuurlijk.

Ik heb me niet vermaakt. Een amateurwedstrijd derde klasse / Jong Cambuur  is veel leuker, die zitten hier om de hoek,  en dan hoef niet vijf uur in in de bus. Maar vijf minuten fietsen.

Dus ga er op uit vanmiddag en geniet van het voetbal en de zon!


diekhuzen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 19, 2025, 12:44:33
Zij zijn niet beter, we hebben minimaal 10 p laten iggen in de eerste wedstrijden, daarna hebben we meer punten gehaald dan zij. Maar we zijn niet goed genoeg om de hele achterstand in te halen, zoals grunn vorig seizoen.

Ik vind Excelsior wel beter ondanks twee nederlagen tegen ons. Dit seizoen was het d? mogelijkheid om te promoveren.  Vorig seizoen op de beker na een mislukt seizoen met goede spitsen en toen was de verdediging kwetsbaar en nu aanvallend tekort. De samenstelling van de selectie is al zo'n 3-4 jaar te min.
Een spits op de deadline  verkopen voor een mooie transfersom is leuk, maar het richt enorm veel schade aan.
Ik vind het al 3 seizoenen heel erg pover. Teams als Dordrecht en Telstar spelen veel frisser voetbal met beperkte middelen.  Een frisse wind is in mijn optiek ook een andere trainer voor de groep, ondanks dat ik Henk als boegbeeld enorm waardeer.


denistel

Citaat van: Bussum op april 19, 2025, 11:30:04
Was gisteren aan het janken van binnen toen ik Poll en Rolke het veld in zag komen. Die gasten (incl. Smand) gaan toch nooit meer voor goud, tenminste dat stralen ze totaal niet uit. En dan nog een jonkie z?n debuut laten maken, doe dit als je thuis tegen Vitesse voorstaat met 2-0. Totaal verkeerd moment. Wat mij betreft de volgende Lars Lambooij schoonmaak ala vorig jaar en een paar mannen halen die uitstraling hebben en vechtlust kunnen bieden.

mannen met uitstraling en winnaars zegge we al jaren maar ze komen nooit helaas,

Arno A

Citaat van: diekhuzen op april 19, 2025, 13:11:45
Ik vind Excelsior wel beter ondanks twee nederlagen tegen ons. Dit seizoen was het d? mogelijkheid om te promoveren.  Vorig seizoen op de beker na een mislukt seizoen met goede spitsen en toen was de verdediging kwetsbaar en nu aanvallend tekort. De samenstelling van de selectie is al zo'n 3-4 jaar te min.
Een spits op de deadline  verkopen voor een mooie transfersom is leuk, maar het richt enorm veel schade aan.
Ik vind het al 3 seizoenen heel erg pover. Teams als Dordrecht en Telstar spelen veel frisser voetbal met beperkte middelen.  Een frisse wind is in mijn optiek ook een andere trainer voor de groep, ondanks dat ik Henk als boegbeeld enorm waardeer.

Ja die trainer van Telstar is altijd vrolijk en ontspannen na afloop ... En dat met spelers van Quick Boys ( hun topscorer) e.a.

Vlampiep

Weer een kansloze waardeloze wedstrijd waarin het onvermogen op het veld en bij de TS overheerst. Ik durf te stellen dat we geen wedstrijd meer winnen, dus laat de spelers die komend seizoen het moeten gaan doen plus een stevige aanvulling uit de jeugd dit seizoen afmaken inclusief de na competitie. Weet je waar je verder mee kan of alsnog afscheid van moet nemen.

Bankzitter

Als we niet het beste elftal opstellen dan winnen we inderdaad geen wedstrijd meer maar waarom zouden we dat doen in de NC?  :?

Arno A

Citaat van: fred op april 18, 2025, 20:25:19
Waarom zo een slecht veld daar. Noodveld ofzo omdat ze het al over een nieuwe mat hadden ?

https://www.vvcs.nl/tussenstand-vvcs-veldencompetitie-keuken-kampioen-divisie-2/

Zullen wel gezakt zijn nu.... Dan ben je toch in het nadeel nu als uitploeg . Protest bij de KNVB ?  :rodekaart :rodekaart :rodekaart

HS nog niet verloren op deze toendra. Slotdag de graafschap de sigaar? Maar Cambuur hadden wel meerdere schoenen mee. Althans Nartey (?) wel

denistel

Citaat van: Arno A op april 19, 2025, 21:13:24
https://www.vvcs.nl/tussenstand-vvcs-veldencompetitie-keuken-kampioen-divisie-2/

Zullen wel gezakt zijn nu.... Dan ben je toch in het nadeel nu als uitploeg . Protest bij de KNVB ?  :rodekaart :rodekaart :rodekaart

HS nog niet verloren op deze toendra. Slotdag de graafschap de sigaar? Maar Cambuur hadden wel meerdere schoenen mee. Althans Nartey (?) wel

tijdens de warming up merk je toch wel wat voor schoenen je aan moet